December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Haloooo,
    Nog niet alles gelezen, net terug van de paasvakantie en het is al laat en ik probeer al een uurtje of zo naar bed te gaan, maar blijf maar plakken op de site....
    Ik wil wel graag meekletsen en meelezen. Ben op 2 december uitgerekend, van mijn 2e kindje, volgens mijn eigen berekeningen althans, maar heb een enorm regelmatige cyclus....dus kan er niet zo ver naast zitten......

Ik heb itt tot mijn eerste zwangerschap weinig last..... alleen 's avonds wat opgezette darmen, grotere (helaas ook wat gevoelige borsten) vaker plassen en een reukvermogen waar je u tegen zegt....pffft ik ruik echt alles.... maar geen vervelende kwaaltjes zoals misselijkheid moeheid, overgeven of pijn. Ik hoop dat dit geen slecht teken is.... ik las dat boven de 35 een op de 5 zwangerschappen eindigd in een miskraam..... en ik ben 38.....
    Ach, aan de andere kant, ik ben 8 jaar ouder en veel fitter en gelukkiger..... en bovendien is deze zwangerschap van een andere vader:D
    Morgen ga ik even bijlezen, voor nu welterusten!

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @princess; Hier zijn de namen ook al bekend hoor! mn man en ik hebben allebei een hele andere smaak wat namen betreft. Maar na ieder een lijstje gemaakt te hebben waren er bij meisje en jongen duidelijke overeenkomsten. De namen staan dus al vast. Nu het kindje nog!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wij hebben wel al wat namen die we leuk vinden, maar we hebben nog niks voor vast of zo.

ik riep zo hard dat ik nog nergens last van heb, maar heb nu toch best wel last van misselijkheid. En sinds gisteren heel veel pijn aan mn heupen. Als dat de komende week niet overgaat, zie ik behoorlijk op tegen de rest van de 35 weken :( Maar dan bel ik wel even met de huisarts, misschien kan die er wat aan doen...

Vandaag weer werken na een lekkere vakantie achter de rug te hebben, ik heb gewoon geen zin.

Ik snap iets niet van mijn banner; er staat dat ik 5 weken en 6 dagen ben, maar ik ben 5 weken en 5 dagen... heel raar!!! Iemand enig idee hoe dat kan? Ik heb de datum echt goed ingevuld!!!

Meiden; ik vind het heel gezellig om hier te mogen meekletsen!!

4. summergirl2

summergirl2 Actief lid

7 jan 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik heb vanmorgen de vk gebeld. Ik kan nu 4,5 weken heen zijn of 7 dus mag eind april komen voor de echo dan kunnen ze precies zien hoever ik ben.

Spannend....

5. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames..

gelukkig gaat het hier de betere kant uit!! neus blijft gelukkig langer open en met hoesten komt het eindelijk los..

vandaag gaan we gezellig koffie drinken bij mijn beste vriendin!! me meissie lekker spelen met haar vriendinnetje, en manlief en ik het grote nieuws vertellen!!
    we willen haar als peettante vragen maar dat doen we later.. onze beeb zal 2 peettantes krijgen.. mijn beste vriendin en mijn schoonzusje..
    ik wil hun op een leuke manier vragen maar hoe daar ben ik niet aan uit.. mijn schoonzusje zullen we iets opsturen.. ze woont namelijk aan de andere kant van de wereld!

fijne dag allemaal!!

groetjes muizz

6. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal, erg gezellig hier. Ik word ook een december2010 mama. Volgens de berekening op de site ben ik 8 december uitgerekend.

Het wordt ons tweede kindje, we hebben al een prachtdochter van bijna 6 jaar. Ze zal dus alles heel bewust meemaken, ze weet nog van niets en wacht ook nog even om het haar te vertellen.

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen dames!

Heb vanochtend weer ietwat weeeig gevoel maar nog niet echt misselijk! Houden zo hahaha....vanavond komt mvm langs hihihi best spannend hoor! Ook al weet ik precies wat ze gaat doen want bij mijn vriendinnetje ben ik er ook bij geweest.

Hebben gister besloten dat ik t donderdag aan mijn directie ga vertellen dat ik zwanger ben. Vooral omdat ik erg moe ben en ik graag vroeg weg ga nu dat we dan geen rare gezichten gaan krijgen. Ik sta voor de klas dus je rust nemen tijdens de schooldag is zo lastig. Ik merk dat ik om kwart over drie echt helemaal stuk ben en dan gewoon ff moet liggen. Nu heb ik nog wel de mazzel dat ik maar drie dagen werk zijn maar twee lange dagen bij. Heb wel respect hoor voor de meiden die fulltime werken pfffff en als je dan al een kleintje hebt helemaal...

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @charmedknorrie; ik snap wat je bedoeld. Ik zelf werk in de kinderopvang op een bso. Op zich maar halve dagen, maar het neemt wel veel energie van je af. Ik heb het aan mijn directe collega al verteld waar ik 5 dagen mee op de groep sta, zodat als ik opeens heel moe, misselijk of wat dan ook ben, dat ze het een beetje kan verdoezelen. Ik probeer het zolang mogelijk stil te houden verder op het werk.

Hebben jullie trouwens al nagedacht over hoe je het gaat doen als de baby er is kwa werk en opvang, en voor de meiden die al moeder zijn, hoe hebben jullie het gedaan bij de eerste?
    Ik werk nu namelijk 5 middagen, kwa uren heerlijk, maar wil mn kind niet 5 dagen naar de opvang doen. dus ga ik minder werken, maar wat uren betreft wil ik niet echt omlaag en zal dus met de baas om de tafel moeten.

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik twijfel of ik 3 of 4 dagen wil werken als de kleine er is. ik werk nu 4 dagen met af en toe een extra avond erbij en dat trek ik prima. misschien wil ik het wel zo houden, als ik minder ga werken, dan ga ik nooit meer dagen erbij pakken denk ik. En als de beeb er is, willen we groter gaan wonen en dan moeten we nog wel goed kunnen rondkomen (al zijn we 2-verdieners en moeten we dus gewoon ook een beetje bezuinigen)...
    maar mijn teamleider is net moeder geworden en die kan me er vast goed over adviseren als ik haar het nieuws vertel.
    Vandaag pas voor het eerst werken sinds ik weet dat ik zwanger ben, dus even kijken hoe het me bevalt.

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ik werk op het moment 3 dagen, maar wil na de zomer waarschijnlijk een dag minderen als dit gaat lukken. Maar ik werk daarnaast ook nog voor mijn vader (doe administratieve dingen thuis achter de compu) en die uren wil ik dan uitbreiden zodat ik in salaris gelijk blijf maar dat mijn kindje maar twee dagen naar de opvang hoeft. Mannetje zou ook wel minder kunnen werken, maar heeft daar minder behoefte aan dan ik.

11. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Hallo dames,

heel misschien kom ik hier meekletsen. Vanmorgen een heel licht streepje op mijn test. 1 dag voor mijn NOD.
    De digitale van Clearblue gaf negatief aan. Dus weet ik het nog niet zeker...
    Als het wel zo is, dan ben ik 15 december uitgerekend van mijn 2e

12. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Het word echt gezellig hier he:D

Alle nieuwe meiden van harte gefeliciteerd!!!!!
    Het gaat mij niet echt lukken hier actief mee te kletsen. Heb een klein jongetje van net 1 die de nodige aandacht vraagt en daarbij ook nog de verzorging van mijn paard (en dan nutuurlijk het huishouden bladiebla) maar ik zal het lijstje gewoon voor jullie bijhouden hoor en me dus ook elke dag even melden:).

Ik heb al aardig wat nieuwe toevoegingen erbij en zal het lijstje vanavond plaatsen. Dus als er nog meer bij moeten komen, let me know!

13. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier ook voor december,deze morgen positief getest,maar weet nog niet hoelang ik juist ben ,door een onregelmatige cyclus.mijn laatste regels heb ik gehad 22 februari.

14. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

4 jan 2010
    242
    0
    0
    hallo meiden

Ook ik verwacht mn kleintje in dec 2010...erg spannend nu ik pas net weet dat ik zwanger ben

15. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    mama van 1 en mamainspe GEFELICITEERD!!
    Welkom bij de club:D
    Spannend allemaal he. Ik heb vanochtend het LUMC gebeld en we kunnen daar 27 april terecht voor ons eerste gesprek en echo. Wel spannend hoor!

16. MvQ

MvQ Lid

4 apr 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt me bekend in de oren romytamara! Bij m'n vorige zwangerschap kon ik uuuuuren achtereen achter de laptop zitten en kletsen met alle andere mama's, maar nu met die kleine (die van mij is 1,5) is dat een heel stuk lastiger! Nu ligt meneer lekker even te slapen en heb ik weer ff tijd om te neuzen, maar merk dat er zoveel gekletst wordt hier dat het haast niet is bij te houden:$.

17. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Ik wil me hier ook voorzichtig aanmelden. Zojuist een test gedaan en er was een licht streepje te zien. Mijn uitgerekende datum zou 16 december zijn.

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ongelovelijk he! Snap nu wat ze ermee bedoelen dat kinderen óók een fulltime baan is! Hij is nu wat ziekig en ligt wat vaker te slapen dan normaal waardoor ik wat meer tijd heb. Maar heb nog zoveel dingen op mijn lijstje "to do" staan met dingen die in huis gedaan moeten worden en zoals nu op de computer moeten worden uitgezocht (duowagen, doorgroeikamer, enz) dat al mijn vrije tijd eigenlijk daarheen gaat.
    Vandaar dat ik het ook allemaal niet kan bijhouden. Erg jammer, maar tis helaas niet anders.

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    gefeliciteerd!!

20. tine1978

tine1978 Lid

14 mrt 2010
    38
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou nog maar niet te veel plannen maken en piekeren over werkregelingen als ik jullie was.

Ik heb vorige week ook positief getest en van alles beginnen dromen maar vandaag helaas veel bloedverlies. Ik ga straks naar de dokter :(

Ik weet niet wat die mij zal kunnen vertellen, waarschijnlijk niet veel.

Ik voel me heel erg duizelig nu, waarschijnlijk van het verdriet ...

Deel Deze Pagina