hallo dames mijn echo ging super.. zal hem even ego showen !! en het hartje klopte !! ik ben zo blij !! Bekijk bijlage 72673 mijn dag kan niet meer stuk !
Super Lovepeet!!!!! En ook DaWo. @DaWo ik ken ook een paar die de zw ook zo ervaarde. Geeft niet, het is niet voor iedereen een roze wolk! Gelukkig krijg je dan wel iets heel moois voor 8) Ik denk da tik ook O posi hebt. Maar dat stond in mijn zw papieren en dat heeft de vk toen weer uit mijn boekje gehaald *zucht*
mooie echo lovepeet! hoop de mijne donderdag ook uitwendig krijg hoor, anders bekijken ze het maar haha
en dat niet alleen stel dat je hem wel binnenwaards krijg ! geloof je me je bent het vergeten als je de kleine ziet.. ik hoorde niet eens wat ze zeiden .. ik keek alleen maar naar mijn kleintje
valt reuze mee hoor inwendige echo, heb hem gisteren nog gehad, een pretje is het niet, even ongemakkelijk, maar als je je kleintje ziet op dat scherm, vergeet je alles om je heen. was blij dat ik hem inwendig kreeg anders had ik mijn uk nu nog niet gezien....... lovepeet mooie echo meis, hoe groot is je uk?? romy, 12 weken, wat zul je trots zijn!!!! GEFELICITEERD hoor
haha dat had ik dus ook, maar keek ook nog even naar mijn lief, dat was ook een mooi gezicht, nu is het voor hem ook echt, hij is helemaal verliefd!!!!!
hai 10 pagina's terug gelezen.....van alles vergeten @lynn actie ik doe mee!! hema salmiak zoooooooooooooo lekker.... ik heb van de week een grote pot gehaald bij jamin, net zo lekker alleen zit er 10 keer meer in!!! in 1 x leeg gegeten @lucinda heb je nog ruimte in je koffer? ga ik lekker mee hahahaha @goeie echo's woehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik mag vrijdag gelukkig weer. heb de vk opgelicht dus ik kreeg lekker een extra echo sssssssssssst @tandjes en kiezen gebruiken jullie dan geen dentinox?? hielp hier echt perfect! @pielemuis fase hier ook idd mamma jongens hebben een pipie he... en meisjes een muts. pappa jij heb een pipie!!! mamma heeft grote tiete he....ik niet pappa ook niet... opa kijken jou tieten en ga zo maar door.... @hier een paar dagen niet geweest, zondag zou buurman de vloeren komen leggen, belde hij zaterdag op (manlief aan het werk) kan je ff de huiskamer leeg halen ja natuurlijk. me zus gebelt die is komen helpen daarna aales weer inrichten pfffff volgende dag de gang, en als het goed is vandaag de keuken en dan op naar de slaapkamers...maar goed het is voor een goed doel.... hier geen rare eet gewoontes alleen maar dorst de hele dag en nacht door!!! en dan vooral melk. gewone melk, karnemelk,volle melk en baananaanaanana ik kan gewoon niet eens meer banaan schrijven hahahahahahahahahahaha en jeeeeeeee 9 weken!!!!
@al de goede echo's gefeliciteerd hoor! Ik zelf heb morgen een echo. Ik ben zoooooooooo benieuwd na 3 mk's zit de spanning er goed in. Ook een rede waarom ik nog niet zoveel heb meegeschreven omdat ik het eerst nog moet zien voordat ik het kan geloven . Als alles goed is gaan we het eerst aan onze meisjes vertellen (6 en 3) Ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren. Over het voedingskussen ik vond het IDEAAL tijdens de zwangerschap en met de BV. Je horen van me. Grtjs Nanny.
hallo dames.. ! iemand een tip ik word gek van de kriebelhoest !!! maar kan niet zomaar ff een drankie halen bij de trekpleister ofzo zucht !
Effe egoberichtje want we gaan zo uit eten en dus red ik het niet om alles bij te lezen. Ik heb vanochtend de eerste echo gehad en deze was goed! Het hartje klopte en de grootte kwam ook overeen met de zwangerschapsduur, dus mijn uitgerekende datum blijft op 26 december staan. Ik had verwacht dat we nog even in het ziekenhuis onder controle zouden blijven omdat ik dmv IUI zwanger ben geraakt, maar we mogen ons al gaan aanmelden bij een verloskundigepraktijk, dat lijkt me wel fijner dan in het ziekenhuis, persoonlijker, in het ziekenhuis ben je echt duidelijk een nummertje, dus mijn dag kan niet meer stuk. En daarom gaan we dus uit eten
oh wat een goed nieuws allemaal. Gefeliciteerd met alle goede echo's. Hoop dat ik morgen ook goed nieuws mag brengen. Heb dan mijn eerste echo, en ben zo ontzettend zenuwachtig. groetjes