zwaai even wij zijn druk aan het verbouwen ondertussen nog werken en julia enz haha hier ales goed heb erg last gehad van mijn bekken, baalde zo maar gelukkig lijkt het beter te gaan!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wow, een paar dagen niet geweest en wat een geklets bij te lezen zeg!! @ echos: Ik las dat er een paar meiden een mooie echo gehad hebben! Helemaal super. @ kraamzorg: Hier ook al geregeld. Hier moest dat ook zo snel mogelijk, dus dat maar gedaan na de eerste echo. Verder heb ik het vandaag op mijn werk verteld aan alles kids. Ik heb dat samen met een collega gedaan bij het openen van het thema water. We hebben de kinderen onze echo-fotos laten zien en de kinderen moesten dan raden wat een baby met water te maken heeft. De meeste kinderen geloofden niet dat er nu 2 juffen zwanger zijn. Ze geloofden er gewoon helemaal niks van. We hebben verschillende leuke opmerkingen gekregen van kinderen, maar dit waren wel de 2 leukste juf, en vanmorgen was je nog niet zwanger?!, juf, ik zag jou zondag nog in een badpak en jij hebt nog een kei platte buik. Hahaha, echt heel erg leuk om het zo aan de kinderen te vertellen. Uiteindelijk hebben we het nog wel uit moeten leggen en er ook duidelijk bij moeten zeggen dat het geen grapje was Ik geloof dat de meesten dit nu wel weten.
Dit meen je echt niet; Even een heel erg ego berichtje.. Bij m'n vorige zwangerschap kreeg ik rond 15 á 16 weken al last van "melk" verlies. Gewoon kleine druppeltjes melk.. Ik had nu zo'n last van m'n borsten, alsof er een steen in zit.. Ik dacht het gister al maar nu weet ik het zeker.. Links geeft dus alweer melk Ik ga morgen de VK bellen of er iets aan gedaan kan worden.. Ik heb er echt geen zin in om nog ruim 30 weken met zoog-compressen rond te lopen Iemand die er ook last van heeft gehad? Zo vroeg is toch niet meer normaal!
Wow dat is wel vroeg hoor, even navragen zij weet er meer van denk ik zo. Vandaag een lange drukke dag gehad op mijn werk en ben echt gesloopt. Voeten doen pijn en moet zo nog de deur uit om de paarden te voeren maar heb eigenlijk zin om te blijven liggen, helaas dus. Vanacht slecht geslapen door verkoudheid en alles zit verstopt maar je mag toch geen neusspray nemen? Vorg jaar rond dit tijdstip ook verouden geweest en bleef dat 2 maanden en kon ook niet stoppen met de spray. iemand een sugestie om wat meer lucht te krijgen? Stomen kan ik niet ivm astma. Hoe is het mt wgev en haar bloedverlies? O enne Romy van harte met je 12 weken, whoehoe
Je hebt van Otrivin voor baby's puur zoutoplossing. Die mag je ook tijdens je zwangerschap! Je hebt ze in buisjes (druppels die lekker je keel in lopen) en gewoon neusspray.
Ik gebruik i.o.m. de gyn neusspray voor kinderen van 2-6 jaar. Normaal gebruik in andere medicatie voor mijn neus, maar die is gevaarlijk voor de beeb. Volgens de gyn werkt normale neusspray alleen maar oppervlakkig en hij verzekerde me dat het geen kwaad kon. Ik raak (ben) er wel aan verslaafd, maar na de zwangerschap kan ik weer mijn andere medicijnen gebruiken. Dus bij nood zou je neusspray kunnen gebruiken, max! 7 dagen.
ik heb idd de neusspray voor babys in huis.. van otrivin die buisjes dus die kan ik wel gebruiken .. stomen nee bedankt krijg ik het benauwd va
OMG wat kunnen jullie kletsen zeg... niet om bij te houden zoveel.. en ik kom hier dagelijks! (zie aantal berichten haha). Hier alles goed, al een paar dagen niet zo misselijk, doet je gelijk weer meer zorgen maken he?! Nog 10 dagen wachten tot de echo.. duurt nog zoooooooooooooooooooooooooooooooo lang..
Enneh... willen jullie het niet zo over al die lekkere (meest ongezonde) dingen hebben potverdrie, heb nu al weer honger.
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december Daan04 -1ste kindje 3 december Nanny- 33 jaar -3de kindje Anno103 -25 jaar 2de kindje- Noord- Brabant 4 december Triessie- 30 jaar 2de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 5 december macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje 6 december muizz 7 december Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 29 jaar -2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje Roosendaal Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 9 december Princess81- 28 jaar -2de kindje US 10 december Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december Femke32- 2de kindje Mamavan1- 2de kindje luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland 12 december LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december PBA- 27 jaar- Flevoland Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland
14 december Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december Miri75- 2de kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente lob- 31 jaar- 2de kindje Noord- Brabant 18 december Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december Westerlo Sstephanie1- 22 jaar 1ste kindje Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg proberen -33 jaar 1ste kindje- noord brabant 20 december Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land wgev- 22 jaar 1ste kindje 21 december Tessa8 Minkie86- Noord Holland 23 december supernurse- 26 jaar- 1ste kindje mamavandaan639- 2de kindje 24 december mystiklady- 2de kindje- Bergambacht TessaNL -20 jaar- 2de kindje Rotterdam 25 december Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA 26 december Toetje77- 32 jaar 1ste kindje- Noord Brabant 27 december MilkHd- 32 jaar 1ste kindje- Noord Holland Gizje- 27 jaar 1ste kindje- Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar 2de kindje Gelderland-Zuid 28 december Esthern77- 33 jaar 2de kindje 29 december Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje
heb zin in broodje kroket...heeeeeeeeel erg....en ik zie en hoor t overal...in de reclame en nu zelfs in gtst grrrrrrr verde weinig nieuws hier. Romy gefeli!!!! en de anderen gefeli met de super echo's!!!!! ik ga slapen!!
December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Agenda 19 mei Westerlo, intake vk + echo 19 mei muizz, intake vk + echo 19 mei wgev, 14.00u afspraak vk 19 mei springmuis, 11 weken echo 19 mei Starlady, tweede echo vk 20 mei L78, intake vk 20 mei gizje, intake vk 20 mei mystiklady, 12.40u eerste echo 21 mei - Rammel, eerste echo 21 mei Tessa8, gyn 21 mei - luvmyluver, echo o.v.b. 24 mei - Lynnami, 14u NL tijd gyn 25 mei romytamara, prenatale screening echo + bloeduitslag schildklier 25 mei - Siri, afspraak gyn, 2de echo en nekplooimeting 25 mei mama van 1, echo en nekplooimeting + vk 25 mei Tessa8, intake gyn 25 mei MilkHd, eerste echo zkh 25 mei MilkHd, gesprek gyn 25 mei Minkie86, tweede echo 25 mei Miri75, nekplooimeting + uitslag gyn 27 mei - lovepeet, vk eerste echo 27 mei mamavandaan639, 15.40 eerste echo 27 mei - jufkyjo, intake vk + hartje luisteren 28 mei esthern77, echo 28 mei jip27, echo 28 mei PBA, echo 31 mei TessNL, tweede termijn echo 2 juni- wgev, 10.40u eerste echo 3 juni- goofychick, intake vk 3 juni- PBA, nekplooimeting 6 juni- romytamara, tweede keer vk 7 juni- proberen, 12 weken echo 8 juni- goofychick, tweede (termijn) echo gyn 9 juni- proberen, vk 9 juni- Minkie86, vk 10 juni- luvmyluver, vk 10 juni- Jollie78, tweede keer vk + echo 10 juni- Minkie86, derde echo 21 juni TessNL, vk 28 juli- proberen, 20 weken echo
Westerlo, muizz succes bij de vk en veel plezier met de echo! wgev, succes bij de vk! springmuis, Starlady veel plezier met de echo!
Romy, thnx voor de aanpassing op de lijst! Wat ben je toch accuraat en trouw, fijn hoor! Bij mij slaat de dementie alweer toe, begint op werk ook op te vallen. Haha. Mijn schildklier gaat ok, tsh 2.0 en ft4 was iets van 17. Ga half juni weer prikken. Dit wilde afd gyn graag weten, dus vandaar weer keer extra bloed prikken. Fijne avond, truste! Nan, succes morgen meid. Die plek op het wolkje naast me, is nog vrij hoor!!!
al weer een paar meiden met goede echo's, super goed en gefeliciteerd hoor. lekker genieten nu, doe ik sinds gisteren voel me helemaal op en top zwanger nu @melk, zo das inderdaad vroeg, mijn eerste zs en nog geen last van, kan je niet helpen dus..... @pba, vandaag nog wat 'oud' bloed verloren, maar echt heel weinig hoor, verwacht dat het morgen wel klaar is hoor, als het helemaal gestopt is laat ik het weten hoor,,,, @broodje kroket,, heerlijk is ie nu he, ik droom er nog net niet van.... @neusspray, elk jaar last van hooikoorts, nu niet hopen dat het wegblijft!!!! @veel geklets, heb het idee dat het alleen nog maar meer gaat worden hoor,,, dementie hier ook veel last van een geheugen als een zeef op het moment, alles word opgeschreven zoo weer lekker bijgelezen, nu nog even tv kijken en dan naar bed, mannetje is pas om 2 uur thuis...... *zwaaizwaai* tot morgen
thnx, zat er een paar dagen terug best mee, dat ze geen hartje gaan luisteren (te vroeg) maar maakt me nu niet meer uit, heb hem gisteren al gehoord