wat een geklets zeg! Wist dat vermoeidheid erbij hoorde, maar heb het nog niet zoooo erg gehad. Het huishouden is een ramp! Heb er geen energie voor.... Koken doet manlief (als hij zin heeft) en op het werk moet ik me echt bezig houden. As ik dan om 18.30 thuis ben, moet ik gelijk eten zodat ik niet voor het eten in slaap val! De broodjes kroket zijn hier ook favoriet hoor! Moet me soms echt inhouden!
Wgev wat fijn dat het bloeden is gestopt meis!!!!!!!! Ja dat bloed prikken is niks he Zoogcompressors (tietpads zoals mijn man ze noemt) vond ik ook niet super. Moest idd bijna elk uur een andere in doen en als er maar een kindje begon te huilen dan begonnen mijn borsten te spuiten!!! Vaak ook als ik mijn dochter wilde voeden, kwam er zoveel uit dat ik in dr gezichtje spoot hahahaha. Ben benieuwd of het nu weer zo gaat want vond het heerlijk om borstvoeding te geven
Hallo allemaal ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Ik kom hier niet zo heel vaak en heb ook niet alles teruggelezen.... (ben ik anders uren mee bezig hahahaha) wel gezellig hoor! Ik hoop morgen duidelijkheid te krijgen... of ik een december of januari mama wordt. Vorige week heb ik ook al een echo gehad (ivm klein bruin/roodverlies) maar helaas was op de echo niets te zien. Ik weet niet of ze morgen weer een uitwendige echo maken maar ik hoop wel wat te zien. Mocht blijken dat mijn vk geen inwendige echo maakt dan probeer ik zo snel mogelijk bij een echocentrum terecht te kunnen want van deze onzekerheid wordt ik gek. Ik heb namelijk na mijn NOD pas na 23 pos getest dus dat was ook al een spannende tijd en nu dit. heb vandaag trouwens een k**dag op mijn werk gehad en was vreselijk moe... fijne avond iedereen! xxx
hallo allemaal heb nog niet bijgelezen want wat is er weer ontzettend veel bijgekletst. Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad en zit nu helemaal op mijn wolkje. Kindje bewoog zelfs een voetje en hartje klopt heel mooi. Helemaal ontroerd. Ook ben ik 1 dagje vooruit gezet. Scheelt dat weer. Nu kan het genieten voor mij echt beginnen. groetjes Suzanne PS sorry voor dit ego berichtje
Prachtige foto! Arije (ook een dec mama) heeft geen goede echo gehad. Hierbij wens ik jullie heel veel sterkte toe!
oef hoop i keen goeie echo morgen heb, want ik heb af en toe dromen dat er niks in zit pff *gelukkig kan ik nooit lekke boobs krijgen haha mijn tepels zijn niet meer verbonden met de klieren
Oh nee!! Arije als je dit nog leest heeeeeel veel sterkte voor jou en je mannetje!! Mystik waarom zijn ze niet verbonden als ik vragen mag?? En natuurlijk heel veel plezier en succes morgen!!! Alle nieuwe WELKOM!
Arije, heel veel sterkte meid! mysticlady, kun je je nog in vergissen....ik heb ooit een borstverkleining gehad....maar toch last van lekkende boobs Vandaag zoooo moe in een keer..Nog een paar daagjes en dan ook eindelijk de eerste echo. Ben zo benieuwd, kan bijna niet wachten tot het zo ver is.......hoop maar dat alles goed is
zoo het is vanavond rustig... Ik heb me vandaag een beetje verl* Ik moest achter iemand langs, hij zei "aaah... daar kun je wel langs" Ik "jaaa nu nog wel" Volgens mij durfde niemand er op te reageren... hihi Ach volgende week na de echo ga ik het ook op mijn werk maar vertellen. Ik begin nu toch eigenlijk wel een beetje dikker te worden. Voor een buitenstaander is het misschien nog niet zo te zien.. maar ik zie het toch echt wel hoor (mannetje trouwens ook). Zo maar ik heb al lekker weer weekend !!!
Ben al een aantal dagen niet meer misselijk... (gelukkig) nog wel zere boobs, word ik zo onzeker van..
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december Daan04 -1ste kindje 3 december Nanny- 33 jaar -3de kindje Anno103 -25 jaar 2de kindje- Noord- Brabant 4 december Triessie- 30 jaar 2de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 5 december macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje 6 december muizz 7 december Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 29 jaar -2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje Roosendaal Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 9 december Princess81- 28 jaar -2de kindje US 10 december Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december Femke32- 2de kindje Mamavan1- 2de kindje luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland 12 december LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december PBA- 27 jaar- Flevoland Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland
14 december Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december Miri75- 2de kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente lob- 31 jaar- 2de kindje Noord- Brabant 18 december Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december Westerlo Sstephanie1- 22 jaar 1ste kindje Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg proberen -33 jaar 1ste kindje- noord brabant 20 december Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land wgev- 22 jaar 1ste kindje 21 december Tessa8 Minkie86- Noord Holland 23 december supernurse- 26 jaar- 1ste kindje mamavandaan639- 2de kindje 24 december mystiklady- 2de kindje- Bergambacht TessaNL -20 jaar- 2de kindje Rotterdam 25 december Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA 26 december Toetje77- 32 jaar 1ste kindje- Noord Brabant 27 december MilkHd- 32 jaar 1ste kindje- Noord Holland Gizje- 27 jaar 1ste kindje- Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar 2de kindje Gelderland-Zuid 28 december Esthern77- 33 jaar 2de kindje 29 december Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje
December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Agenda 20 mei L78, intake vk 20 mei gizje, intake vk 20 mei mystiklady, 12.40u eerste echo 21 mei - Rammel, eerste echo 21 mei Tessa8, gyn 21 mei - luvmyluver, echo 24 mei - Lynnami, 14u NL tijd gyn 25 mei romytamara, prenatale screening echo + bloeduitslag schildklier 25 mei - Siri, afspraak gyn, 2de echo en nekplooimeting 25 mei mama van 1, echo en nekplooimeting + vk 25 mei Tessa8, intake gyn 25 mei MilkHd, eerste echo zkh 25 mei MilkHd, gesprek gyn 25 mei Minkie86, tweede echo 25 mei Miri75, nekplooimeting + uitslag gyn 27 mei - lovepeet, vk eerste echo 27 mei mamavandaan639, 15.40 eerste echo 27 mei - jufkyjo, intake vk + hartje luisteren 28 mei esthern77, echo 28 mei jip27, echo 28 mei PBA, echo 31 mei TessNL, tweede termijn echo 2 juni- wgev, 10.40u eerste echo 3 juni- goofychick, intake vk 3 juni- PBA, nekplooimeting 6 juni- romytamara, tweede keer vk 7 juni- proberen, 12 weken echo 8 juni- goofychick, tweede (termijn) echo gyn 9 juni- proberen, vk 9 juni- Minkie86, vk 10 juni- luvmyluver, vk 10 juni- Jollie78, tweede keer vk + echo 10 juni- Minkie86, derde echo 21 juni TessNL, vk 28 juli- proberen, 20 weken echo
Ik heb ook een borstverkleining gehad maar dan wel incl inplantaat, (geeft vraagtekens? pb dan maar) maar dus alles is los geweest, niets is meer verbonden, dus zou niet moeten "kunnen" lekken, maar lees nou dat het me toch kan gebeuren haha maar evengoed kan ik in feite geen borstvoeding geven, en tevens rouw ik daar echt niet om