Ik heb gekeken en er is verder niks te zien. Alleen wie er lid zijn en verder niet........ Alles is verder afgeschermd en je kan er ook alleen inkijken als je lid bent en dat kan alleen na toestemming.
@ Romy echt waar?? Weet jij echt nog precies hoe het voelt en hoeveel pijn het deed??? Nou ik niet hoor, ja weet dat het heel veel pijn heeft gedaan maar geen idee meer hoe het was. hahahaha.
Ja als ik zo'n flashback heb dan zie ik mezelf daar alweer helemaal liggen en krimpt mn buik alweer helemaal samen. Ik kan me echt herrinneren wat ik voelde ook. Het heeft echt een diepe inpact op me gemaakt. Maar bij mij is het dan ook opgewekt he en kwam ik van 20u tot 1.00u in een weeenstorm waar je u tegen zegt. En niemand kon me helpen omdat er nog 2 aan het bevallen waren en het weekend was en er dus maar 1 vk en 1 verpleegster was Maar oooooohhh als je JOU ukkie dan toch in je handen hebt.... Iedereen weet hier hoe het is om verliefd te zijn denk ik..?? Maar dan nog 10x mooier!
Oh het schijnt idd heftiger te zijn als ze je inleiden ja...... En dan zo weinig vk en verpleegsters lekker zeg!! Helemaal met je eens!! We zijn ook zoooooooooooooo verliefd
@mama van 1 emotioneel gaat het wel. Is soms wel even slikken hoor. Je mist dan wat had kunnen zijn op dit moment. Maar het moeilijkst is gewoon ik/wij kunnen nog neit verder.. het kan nog niet afgesloten worden zo en daar balen we van. We willen er weer voor gaan en weer moeten we op mijn lichaam wachten >< @mamavan1 beebs hebben in dit periode vaker slaap momenten dan beweeg momenten. Dan is jouw uk daarvoor heel druk geweest en lag lekker bij te komen 8) geen zorgen meis! @DaWo trust me jouw hormonen zorgen na de bevallig dat je het pijn vergeten bent. Ligt er ook aan hoe de bevalling loopt en jouw pijngrens. Na een maand was ik het vergeten, wist wel nog dat het pijn deed maar ach.. ik had een prachtig moppie ervoro terug. @romy jaja ik weet nog dat het flink pijn deed en bij mij vooral erna :-S maar ik ga er gewoon weer voor idd En als mannen hadden moeten bevallen (hun hebben de perfecte heupen voor hé, vertelde mijn BI fysio mij) dan waren ze allang "dood gegaan" van de pijn *rolt ogen* @all wie dan nieusgierig is naar mijn bevalling van toen en het aandurft pb mij en ik stuur de link
Leuk om te lezen hoe verschillend iedereen zo'n bevalling ervaart. Ik vond juist de ontsluitingsweeen heel heftig vooral nadat ze mijn vliezen gebroken hadden. Toen kreeg ik gelijk al persdrang maar had pas 5 cm ontsluiting dus mocht nog niet persen. Toen dat eenmaal wel mocht vond ik het niet pijnlijk meer alleen vermoeiend. Zie niet op tegen een tweede bevalling al hoewel ik nog heel goed weet dat het pijnlijk was. Maar toch wel te doen. @Arije, sterkte.
Hihihi voor de dames die denken dat ik bang ben dat ik die pijn niet meer vergeet, dat is het niet.. Ik zie er verschrikkelijk tegenop, nu al en ik stel mezelf nog het meest teleur hierin, ik ben absoluut geen pieperd of een aansteller, maar zoals ik nu ben ken ik mezelf niet. Iedereen noemde me altijd een keiharde tante, niet op dr bekkie gevallen. Alleen ik voel me zo verdomd nietig nu omdat ik er niks meer over te vertellen heb, ik absoluut niet van vreemd-menselijk contact hou, ik ga ervanuit dat tijdens de bevalling zelf het me allemaal een worst zal wezen zoalng het er maar uit gaat, tis meer dat ik nog 6,5 maand kan gaan lopen hyperventileren, paniekeren en mezelf helemaal gek maken. Daar zie ik tegenop, en vooral dat iedereen in je omgeving verteld dat je er van moet genieten... ja klinkt heel leuk maar zo simpel werkt het niet, helaa spindakaas. Ik ben gewoon een grote hormoonbom die van gekkigheid niet meer weet wat ze moet, en het lijkt wel alsof niemand dat kan begrijpen, want zwanger zijn hoort een mooi moment te zijn. Zou met alle liefde willen maar zo voelt het gewoon niet. EN dat zal voor sommige best belachelijk klinken want wat heb ik nu te klagen... ben de eerste maand dat we serieus probeerde meteen zwanger geraakt.. das meteen eht grootste probleem ik had mezelf ingesteld op zo een maand 3/4 proberen dat betekend teleurstellingen maar ook even heel veilig een kleine uitstel. Het is lastig uit te leggen maar ik hou wel van een 'stopknop' na 1 week ging de verkering met mn vriend uit, niet omdat ik hem neit leuk vond juist wel dat benauwde me ook enorm het ging zo snel in ene, dus hoppa ff de stopknop, na dag of 10 (waarin ik hem gewoon bijna elke dag zag) ging het weer aan en was het oke, toen we gingen samenwonen ging het in ene heel snel.. toen kregen we bericht woningbouw, er was asbest gevonden dus werd twee maanden uitgesteld... teleurstelling maar ook de fijne betrwoubare 'stopknop' en die is er nu gewoonweg niet, absoluut niet dat ik hoop dat het fout gaat nu hoor!! begrijp me ajb niet verkeerd.. maar het gaat weer zo snel en nu is er geen stopknop! Arme arme ik
Dawo- Ik begrijp je gevoelens heel goed. Je zegt het zelf al, je bent een en al hormonen op dit moment. Er gaat vast een moment komen in de zwangerschap dat je je erbij neerlegt dat alles zo snel is gegaan. Op het laatst ga je niet meer kunnen wachten en zou je willen dat er een "fast forward" knop was Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook overdonderd was dat ik zwanger was. Ik had het echt niet verwacht en stiekem ook gehoopt dat het niet zo was. Nu was dat bij mij om een andere reden. Ik heb in het verleden 8 miskramen gehad, waarvan de laatste in januari (curretage 8w6d) en maart (5w2d). Ik nheb daar weer zo'n emotionele klap van opgelopen dat ik niet wist wat ik wou. Ik heb in maart heel hard geroepen dat ik NOOIT meer zwanger zou raken want ik kon het niet meer aan. Lang verhaal kort, mijn man heeft me overtuigd om toch de clomid te nemen zodat ik nooit zou kunnen zeggen dat we het niet alsnog een kans hebben gegeven. Ik heb netjes de clomid geslikt maar was niet van plan om sex te hebben rond de vruchtbare dagen omdat ik zo bang was om zwanger te raken. Nou je raad het al... Ik deed ovutesten om te zien wanneer ik geen sex zou hebben. Het moment dat die positief was werd ik helemaal gek en heb mijn man gezegd dat het now or never was. En hoppa het resultaat groeit nu in mijn buik! Alsnog dacht ik niet zwanger te zijn maar ken het gevoel van innesteling en de symptomen daar direct na. Ik wist dus eigenlijk al zeker dat ik zwanger was een week voor ik mijn nod had. Terwijl we een weekje naar Orlando waren heb ik wat testen meegenomen en ik kon mijn ogen niet geloven toen de test vaag positief was. Vanaf dat moment was ik zo onzeker. Ik heb niet echt meer kunnen genieten van onze trip en dacht steeds maar aan het zwanger zijn en dat ik zo bang was om weer een mk te krijgen. Kortom ik geniet nogsteeds niet maar ben wel blij. Ik ben nog elke dag bang dat het mis gaat en zal dat niet achter me kunnen laten tot ik minstens 20 weken ben ofzo. Ik weet het is een lang verhaal, maar misschien dat het je helpt om te weten dat er anderen zijn die ook met hun gevoelens overhoop liggen
@ dawo ONSPAN laat het allemaal maar over je heen komen.... het is idd erg vervelend dat je het niet zelf in de hand heb maar er is ook idd niks aan te doen. en over het genieten van het zwanger zijn....dat doe ik ook niet hoor ik vind het verschrikkelijk,ik vind het heerlijk om een kindje te krijgen/hebben maar de zs mogen ze van mij weg laten! dus jue ben gelukkig niet de enige.... @goof ik vond juist de pers weeen erg relaxed en de gewone weeen vreselijk! grappig he dat het bij iedereen zo verschillend is! @ romy hahahahahahhahahaja ik heb ook idd fb over de bevallingen, vreselijk ik moet er niet aan denken hahaha.ik weet ook echt nog precies hoe het voelt. het eerste wat ik zei toen ik de pos test in mijn handen had was: shit, nu moet ik ook weer bevallen hahahahahaha maar ik heb het er ook idd voor over en het is het dubbel en dwars waard @ hier al een paar dagen spontaan aan het spugen zo raar! zonder dat ik misselijk ben of wat dan ook. net gebelt door het scal(daar kreeg ik morgen mijn echo) dat dat meisje die de echo's maakt haar eigen heeft ziek gemeld dus de afspraak kon niet door gaan of ik dan over 2 weken wilde.....NEEEEEEEE IK WIL MORGEN!!!!!! vk gebelt en die heeft ergens anders een echo voor me geregeld en dus gewoon morgen lekker puh hahahahahaha dus ik ben toch wel helemaal blij dat ik morgen gewoon me echo krijg wel ook morgen bloedprikken maar goed @ goede echo's woehoe dat is altijd fijn om te horen!!!! meiden die nog moeten of morgen moeten veeeeeeeel plezier!!
Lieve Dawo, Ik begrijp je heel goed, ik reed soms ook paniekerig rond dat ik dacht slik nu moet het er ook uit. Was echt heeeel erg bang, de VK heeft toen vlak voor de (te vroege) bevalling, gezegd, ik laat je lekker om de dag komen, al is het alleen maar op je gerust te stellen voor de bevalling. En weet je wat het rare is.......op de dag zelf en toen het begon wat ik totaal niet in paniek, dat zei ze ook toen ze kwam, jee wat heb jij een rust over je heen. Echt DaWo, geloof me, je groeit er naar toe, let maar op. Misschien helpt zo'n cursus van samen bevallen wel voor je. Sterkte meis, hoop dat je toch kunt gaan genieten op den duur.
@Arije veel sterkte meis! @Lynami, vandaag bij schoonzus geweest, met de kleine, die twee kids hebben zich wel vermaakt. Zij heeft veel buiten speelgoed, wij nog niet, zandbak vindt hij helemaal geweldig dus lekker daar in laten zitten. Maar tis zooooo niet leuk om niet je kleintje gewoon lekker te kunnen knuffelen enzo Hier gaat avondeten steeds minder goed, als ik nu al naar het vlees kijk wat ik moet braden ga ik bijna over mijn nek. Broccoli voor manlief moet hij zo zelf gaan koken, en ben bang het vlees ook. Blehhhh.....
Heb nog even naar de hyves gekeken, maar de naam is gewoon te opvallend voor sommige hyvers van mij. Dus wacht even tot over drie a vier weken, dan kom ik weer terug.
@Luv fijn dat je evengoed morgen nog terecht kan voor een echo! Idd nog eens 2 weken wachten zou ik ook niet pikken . You go girl hihi . @ Romy hopelijk is de laptop nog te maken!! @ Goofy pfff ken het met dat vlees. Ik maak het wel maar eet het niet. Al het vlees gaat naar manlief en die klaagt niet hahaha. Zag je dat hyves wel gewoon afgeschermd is........ tot over een paar weekjes . Zo wij hebben net lekker patat met Mcdonaldsaus gegeten mmmm zag het in de winkel staan en had er zo een trek in maarja toen lag het op mijn bord......... heb wel wat gegeten en natuulijk een broodje kroket. Wat een geweldig mooi weer was het vandaag he!! Wij zijn echt de hele dag buiten geweest. Lekker naar de speeltuin en mijn dochter was niet bij de glijbaan weg te slaan. Zo ik ga even lekker douchen en mijn huispak aantrekken en dan lekker met een hele grote kop thee op de bank gtst kijken..... heerlijk!! Manlief had gister een cake met chocolade meegenomen (lief he *smelt* ) dus daar een stukje van en dan heb ik het helemaal naar me zin hihi.
Zo ben ik weer even... Ga niet op iedereen reageren das echt onbegonnen werk zo O meiden wat moet ik veel plassen!!!!!! Als ik bijv m'n bed in stap (ben ik net naar toilet geweest) dan ga ikigfen rn voel ik al meteen druk op m'n blaas, dus hup ga ik weer... Maar na een half uur liggen weer en dan halverwege de nacht ook weer!!! Negeren helpt niet dacht dat het misschien psychisch was hahaha NOT op m'n werk ook om het uur. Gelezen dat je het dan naar voren draagt ipv naar binnen. Fijne dat er mooie echo's zijn geweest. Mams van1; beeb bewoog bij jou niet toch? Mijn dochter bewoog bijna bij geen enkel controlle moment ook bij hartje luisteren niet ,was jammer maar was niet anders.
Avond meiden, ook onze koffieboon bewoog vanmiddag niet op de echo, tevens ben ik achteruit gezet naar 8 weken +2 dagen, maar als ik in mijn boek gekeken heb 17.2mm zou ik goed zitten met 8 wk 6 dg, maar over 14 dagen gaat ze een nieuwe echo maken kijken of er verschil is, dus voorlopig blijf ik bij mijn eigen 8.6 week. oja hartje klopte natuurlijk wel!!!!! Bekijk bijlage 73164
Leuk Mistiklady!!! Mij hadden ze 1 dagje verzet :S lol ik zag het nut er niet echt van in eigenlijk het komt toch niet precies op die dag! dus had het net zo goed de oude dag kunnen blijven @ lieve reacties van anderen!! Vind het rot dat sommige anderen ook de roze wolk niet kunnen vinden of angsten en twijfels hebben, maar ben ergens wel blij dat ik niet de enige 'rare snuiter' ben Geeft toch een betje moed, kreeg langzamerhand het idee alsof ik de enige op de wereld ben die niet dol gelukkig blij is maar merendeel beren op de weg ziet... *toch weer beetje blij nu!