December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    @ mystiklady, dank voor de tip, eet al veel appestroop op mijn broodje:)

Ik geniet van de dagen nu zonder middagslaapje, heerlijk weer wat tijd ook voor mezelf.
    Lekker he dit weertje, lekker beetje kleurtje op bouwen! Voel ik me ook direct een stukje beter.

Fijn weekend allen!

Liefs, Selma

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen meiden!

Wat een heerlijk weer dit weekend!!!!!!!!!! Geniet met volle teugen! Hier alles lekker elke dag voel ik me beter en krijg ik meer energie en minder misselijkheid! Gister met mijn mama naar de gelukkige huisvrouw geweest in de bios en mijn moeder meteen zo gaat een bevalling niet hoor....dit is wel heel extreem...hahaha ik tegen mijn moeder dat ik dat wel begreep hoor dat t een film is enzo ik kan me daar gelukkig ook nog niet mee bezig houden. Maar geloof dat me moeder daar wel een beetje bang voor is dat ik me allerlei horrorverhalen in me hoofd ga halen hahah...nu niet en hopelijk blijft dat zo!

3. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    whaaaaaaaaaaaaaa wij hebben net heel knus het hartje geluisterd samen in bed! Wat super zeg!
    Ik had niet verwacht dat we m zouden vinden, maar na een tijdje zoeken was ie dr toch echt! Lekker een paar minuutjes tegen elkaar aan geluisterd. Heerlijk!
    Nu lekker de zon in. Geniet ervan allemaal enne pas op voor t zwangerschapsmasker he!

Liefs

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Prettig weekend allemaal!!

Las iets over shoppen, nou dat heb ik donderdag ook geprobeerd, maar aangezien ze hier nergens positiekleding verkopen moest ik het doen met de gewone kledingwinkels.. broeken gingen niet dicht... en in t-shirtjes leek ik net een soort van rollade.. toch vd week maar even richting een andere stad hahaha

liefs!

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi allemaal,
    al even niet meer gekeken hier. Was ook veel te veel om allemaal terug te lezen, dus sorry als ik wat gemist heb!

Heb een beroerde week achter te rug. Veel buikpijn gehad en misselijk geweest. Ook de vermoeidheid brak me echt op. Lag meer
    in bed dan dat ik wakker was!
    Eten en drinken wilde ook niet echt lukken.

Gelukkig het weekend alles een stuk beter. Vermoeidheid is er nog wel, maar is goed te doen. We zijn gisteren naar dolfinarium geweest. Was heerlijk weer en hebben lekker genoten van de zon.
    Vanavond gaan we lekker cobben (bbq) en maandag gaan we met mn broertje naar safaripark beekse bergen.

Oja, vandaag 12 weken!!!!!

6. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Decembermama's!

heb mijn best gedaan mee te lezen afgelopen week, maar jemig, wat gaat dat snel. Ik kom me nog even melden op 12 weken en 1 dag (=vandaag). Ben weer beetje angstig, want weer helemaal geen klachten meer buiten plassen plassen plassen. Zoals ik eerder al zijn: we zijn op vakantie en vriendlief kon zich niet herinneren dat ik zooo vaak (direct) achter elkaar moest :p

zwanger heeft ook zijn voordelen: zaten per abuis in een WAARDELOOS BEDROEVEND slecht hotel, diep weg in remote HImalaya, met een prachtig uitzicht....en dat was dan ook meteen alles wat er was. Het eten was alleen Indiaas en SPICY:$ zijn na 1 nacht vertrokken, kunnen geen voedselproblemen riskeren met een zwangere buik. ZItten nu hyperluxe. Echt te luxe voor woorden. Was enige available hotelkamer. Jammer dat ik geen spa-treatment mag als zwangere;) (staat in het boekje van de spa hier)

leuk om al die echo's te lezen.
    Ik mag de 31e, voor de nekplooi. Ben ergens latent nog bang dat er dan ineens toch geen hartje meer is. suf he?

we vertellen het nu wel aan goede vrienden als we ze spreken op skype, maar de echte aankondiging komt publiekelijk, ben benieuwd, mijn redacteur sprong een gat in de lucht:D

dames, fijn pinksterweekend (kennen ze hier niet) ik ga nog eens wat roomservice bestellen en kiezen of ik ga zwemmen (in dat verouderde positiebadpak of de hotelbibliotheek in duik)

7. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ik heb me alleen maar misselijk gevoeld vandaag, half uur in de auto om 13.00 naar de sleurhut, hele middag bezig in de sleurhut die in de zon staat, om 16.30 met me kop buiten het raam gehangen om het half uurtje terug te overleven :D

xxx mystik

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara!

DECEMBER 2010 MAMA'S

29 november
    Anna83 -26 jaar – 2de kindje – Noord Brabant

1 december
    romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland
    Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag
    Bonkie
    Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje – Almere
    Bo87 – 23 jaar- 1ste kindje – Zuid- Holland
    1978 – 2de kindje – Azië

2 december
    Daan04 -1ste kindje

3 december
    Nanny- 33 jaar -3de kindje
    Anno103 -25 jaar– 2de kindje- Noord- Brabant

4 december
    Triessie- 30 jaar – 2de kindje
    Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje

5 december
    macmazsy- 24 jaar – 1ste kindje – Zuid- Holland
    Siri - 38 jaar- 2de kindje

6 december
    muizz

7 december
    Annepietje- 29 jaar – 1ste kindje – Amsterdam

8 december
    Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland
    Selma – 29 jaar -2de kindje – Overijssel
    Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje – Roosendaal
    Springmuis- 22 jaar – 1ste kindje- Lelystad

9 december
    Princess81- 28 jaar -2de kindje – US

10 december
    Maesther- 27 jaar – 1ste kindje – Zevenaar
    Tijgerlelie- 33 jaar – 3de kindje – Noord-Holland

11 december
    Femke32- 2de kindje
    Mamavan1- 2de kindje
    luvmyluver- 24 jaar – 3de kindje – Zuid- Holland
    L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland

12 december
    LadyDii- 2de kindje – Noord-Holland

13 december
    PBA- 27 jaar- Flevoland
    Vlinderr -24 jaar -1ste kindje
    Henriette76 -33 jaar –Zuid- Holland

9. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    14 december
    Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje – Noord Brabant
    Jalou- 28 jaar -1ste kindje – Noord Brabant
    DaWo

15 december
    Miri75- 2de kindje
    Lindajelsma- 2de kindje

16 december
    Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje – Gelderland

17 december
    Rammel- 21 jaar - 1ste kindje – Drenthe
    Lovepeet - 20 jaar – 1ste kindje - Rotterdam
    Zaira - – 1ste kindje - Twente
    lob- 31 jaar- 2de kindje – Noord- Brabant

18 december
    Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje – Noord- Brabant

19 december
    Westerlo
    Sstephanie1- 22 jaar – 1ste kindje
    Jollie78- 31 jaar – 2de kindje – Limburg
    proberen -33 jaar –1ste kindje- noord brabant

20 december
    Jip27 -27 jaar –1ste kindje- noorden van het land
    wgev- 22 jaar – 1ste kindje

21 december
    Tessa8
    Minkie86- Noord Holland

23 december
    supernurse- 26 jaar- 1ste kindje
    mamavandaan639- 2de kindje

24 december
    mystiklady- 2de kindje- Bergambacht
    TessaNL -20 jaar- 2de kindje – Rotterdam

25 december
    Lynami- 34 jaar –2de kindje- USA

26 december
    Toetje77- 32 jaar –1ste kindje- Noord Brabant

27 december
    MilkHd- 32 jaar – 1ste kindje- Noord Holland
    Gizje- 27 jaar – 1ste kindje- Bergen op Zoom
    Starlady - 28 jaar – 2de kindje – Gelderland-Zuid

28 december
    Esthern77- 33 jaar – 2de kindje’

29 december
    Goofychick- bijna 36 jaar – 2de kindje

10. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    December mama's die helaas een * hebben gehad:
    parr1983 (8w3d), hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee

Agenda
    24 mei - Lynnami, 14u NL tijd gyn
    25 mei – romytamara, prenatale screening echo + bloeduitslag schildklier
    25 mei - Siri, afspraak gyn, 2de echo en nekplooimeting
    25 mei – mama van 1, echo en nekplooimeting + vk
    25 mei – Tessa8, intake gyn
    25 mei – MilkHd, eerste echo zkh
    25 mei – MilkHd, gesprek gyn
    25 mei – Minkie86, tweede echo
    25 mei – Miri75, nekplooimeting + uitslag gyn
    27 mei - lovepeet, vk eerste echo
    27 mei – mamavandaan639, 15.40 eerste echo
    27 mei - jufkyjo, intake vk + hartje luisteren
    28 mei – esthern77, echo
    28 mei – jip27, echo
    28 mei – PBA, echo
    31 mei – TessNL, tweede termijn echo
    2 juni- wgev, 10.40u eerste echo
    3 juni- goofychick, intake vk
    3 juni- PBA, nekplooimeting
    3 juni- mystiklady, tweede echo
    6 juni- romytamara, tweede keer vk
    7 juni- proberen, 12 weken echo
    8 juni- goofychick, tweede (termijn) echo gyn
    9 juni- proberen, vk
    9 juni- Minkie86, vk
    10 juni- luvmyluver, vk
    10 juni- Jollie78, tweede keer vk + echo
    10 juni- Minkie86, derde echo
    21 juni – TessNL, vk
    28 juli- proberen, 20 weken echo

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Lynn kwam nog met een paar meiden die een * hebben gehad. Dus die he ik erbij gezet. Bedankt daarvoor!

Lynn heeeel erg veel succes bij de gyn morgen! Krijg je ook een echo?

Een aantal meiden 12 weken:D Bekijk bijlage 73724

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Dag lieve dames
    wat een rust hier, je kunt wel zien dat het zonnetje scheen vandaag!
    Hier lekker alle ramen gewassen. Lief op de ladder alles boven gedaan en ik beneden. Nu binnen nog...
    Heb trouwens mega last van mn spataderen. Had altijd al een beetje bobbeltjes maar nu sinds 2 weken echt heel erg. Lelijk en pijnlijk niet normaal!
    De kliniek gebeld van de week en ze willen en kunnen nu niets voor me doen. Het zit net boven de knie dus een steunkous wordt ook heel lastig. Ben benieuwd wat ze wel willen gaan doen, want dis niet zo handig.
    Vannacht dus maar weer met de beentjes omhoog in bed.
    Verder weinig nieuws hier. Ik wil de hele dag wel luisteren naar t hartje maar ja dat doe ik maar niet haha. Was wel enorm geweldig vanmorgen!!!!
    Nu nog even lekker een luisterboek luisteren en dan de oogjes dicht. Iemand nog een leuk doe-idee voor morgen??
    En een geschikt merk voor zwangerschapsbadkleding???

Trusten nu!
    Liefs

13. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ jip wow wat een mooi begin van de dag! Enne ik vind noppies een mooi merk. Maar ligt eraan hoeveel geld je uit wil geven. Vorige keer had ik een tankini van de livera gekocht en die voldeed ook prima..... Nu wil ik een tankini van noppies maar kan hem nauwelijks vinden, schijnt weer een model van vorig jaar te zijn..... Oh enne tip, morgen is er jaarmarkt bij ons ;) vast ook wel op andere plekken??! Oeeee heel veel sterkte met de spataderen. Weet dat het vervelend kan zijn, mijn buurvrouw had het ook tijdens de zwangerschap en heb er wel het een en ander over gehoord, sterkte en hopelijk heb je er niet te veel last van!

@ las iemand met een blaasontsteking, pff vreselijk. Heb je ook medicatie gehad??Succes en sterkte......

@ mooi weer, ja het is heerlijk weer wij zaten vanaf 9 uur al in de tuin en het leek wel een koffiehuis, verschillende buren hebben even een bakkie gedaan, erg gezellig. Wij hebben 2 bankjes in de voortuin staan dus helemaal super.

@ iedereen die 12 weken is, GEFELICITEERD!! Een mijlpaal bereikt!

@ iedereen die een echo heeft morgen heel veel plezier en succes! Ik mag dinsdag weer en besef nu ineens dat het al overmorgen is.....Jeetje wat is de tijd gevlogen.

Je kan idd zien dat het mooi weer is. Ik hoefde niet zoveel bij te lezen. Het lijkt wel of mijn misselijkheid weer wat terug komt maar een glas melk en het gaat weer. Verder heerlijk in de zon gezeten en onwijs genoten met en van onze kleine meid. Ze is ook zo leuk en grappig en vooral makkelijk. Staat ze ineens achter je en roept keihard "boe" hahahaha. Dikke pret dus. Vanavond, waarschijnlijk net als vele, lekker met vrienden gebarbeknoeid. Was erg lekker. Nu lig ik helemaal kapot in bed. Manlief zit nog beneden een programma te kijken maar dat trok ik echt niet meer. Morgen komen mijn schoonouders en dan lekker de markt over. Hopelijk is het morgen weer zulk lekker weer want wat kan een mens opknappen van een zonnetje zeg!!

Truste!

14. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Iedereen die de twaalf weken is gepasserd, van harte gefeliciteerd. Ik moet nog een weekje wachten.

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Oh dat klinkt heerlijk! Onze buren hebben een veranda en zitten vaak 's avonds tegen de tijd dat ik de post op ga halen buiten. Vaak doen we dan ook even een babbeltje.

Hier- Morgen gyn. geen idee of ik een echo krijg want daar hebben ze het de vorige keer niet over gehad. Maar stiekem ga ik er wel vanuit.
    Vandaag weer even 1,5 uurtje naar het strand geweest. Ryker is een echte water rat en vind de golven schitterend. Thuis gekomen wou hij alweer naar buiten om in zijn zwembadje te zitten spelen.
    Ik heb vandaag een beetje lichte krampen. Voelt als bandenpijn.
    Het begint hier nu heel hard te onweren! brrr hou ik niet van :(

Oh en wie kijkt er LOST?!
    Vanavond de finale! AAAHHH wat moet ik zonder LOST???

Romy- De avatars die ik je gestuurd had heb ik geen van beiden gebruikt hoor. die wie je leuk vind LIJKT op die van mij ;)

16. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Inderdaad iedereen aan het genieten van het mooie weer, inclusief ik. Alhoewel ik niet de hele dag buiten ben. Mijn mannetje is aan het hakken en breken buiten en dat maakt me toch een herrie (sorry buren...). Vandaag nog een klein stukje en dan is ie klaar.... pff, zal blij zijn.
    Zometeen komt mijn oma op visite. Ze had nog een cadeautje en wilde dat graag komen geven.

17. Pringel

Pringel Niet meer actief

@Lynnami: Ik keek LOST maar heb laatste seizoen teveel van gemist en om eerlijk te zijn vond ik voorgaande seizoenen leuker, maar niks verklappen!!!!!

@mamavan1: yep me heeft blaasontsteking, begon vrijdag aaf ofzo, zaterdag slag in de rondte gedronken, zondag begon ik bloedslierten te plassen (kwam ook echt van blaas af heb ff gecheckt) begin zondagavond begon ik echt bloed te piesen, dus ivm 2e pinksterdag toch maar huisartspost gebeld, heb nu antibiotica, speciaal voor pregnant lady's .
    Dubbel nagevraagd.. :p

Zei al tegen vriendlief, damn blaasontsteking doet zeer meteen erachteraan :p wedden dat ik over 6,5 maand zeg doe mij toch maar een driedubbele blaasontsteking :p hahaha

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @dawo, heb je vaker een blaasontsteking? Als ik je mag adviseren vraag dan even aan je ha of die je ook wil testen op de streptokokkenbacterie. Die heb ik ook en ben daar achter gekomen omdat ik tijdens mijn zwangerschap heel erg veel blaasontsteking had. En is van essentieel belang om te weten als je zwanger bent. Al is het alleen maar even om uit te sluiten;)

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb het opgenomen en heb het half gekeken omdat het zo laat werd. Ik moest om 6u opstaan omdat ik om 7u bij de gyn moet zijn.
    Straks als ik terug ben en Ryker even een dutje gaat doen, ga ik de rest kijken. En je hebt gelijk wat betreft vorige seizoenen. Maar er zijn nu ook nog momenten dat ik denk WTF?!

20. Pringel

Pringel Niet meer actief

Jaar of 5/6 geleden had ik regelmatig blaasontstekingen, ook altijd met bloed. Mocht het weer gebeuren zal ik langs HA gan, nu ben ik alleen bij huisartsenpost/weekenddienst gedoe geweest.

Deel Deze Pagina