December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey meiden,

hier een week niet geweest, maar heb terug gelezen hoor, mama van 12 weken: gefeliciteerd, het schiet mooi op zo he?!:D

@baby's die niet bewegen op de echo, mijn uk bewoog ook niet hoor, maar het hartje klopte, dat was voor mij het belangrijkste.

veel afspraken morgen, iedereen veel succes en plezier natuurlijk!!!

hier druk pinksterweekend gehad en ook de familie ingelicht, natuurlijk allemaal super enthousiast, en o ja, mijn buik word dik!!!! er waren al wat mensen die me van top tot teen bekeken en toen ik zei dat ik zwanger was, waren er gelijk een paar die zeiden, dat ze had al in de gaten hadden, maar niet durfden te vragen..... ben ook al 4 kilo aangekomen!!!! verder alles goed hier, misselijkheid neemt steeds meer af, al heb ik op mijn werk er nog veel last van. wel word de moeheid steeds erger, slaap in de middag van 13:00 tot 15:00 en in de avond van 18:00 tot 20:00 meestal rond 23:00 uur naar bed!!!

nou ga weer afsluiten, kom morgen wel weer kijken......

*zwaaizwaai*

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Charmed, was jij vandaag bij de baby dump in Almere, zoja wie weet hebben we elkaar gezien, ik was er ook :D

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ja was idd in de babydump almere was wat aan t einde van de middag rond half vier zou wel toevallig zijn als we elkaar gezien hebben hahaha

4. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ kinderkamer, jeetje jullie schieten al aardig op hahaha. Wij hebben alles nog van onze dochter, en zij heeft dit weekend een peuterbedje gehad dus langzaam aan mag ze daaraan wennen en in slapen zodat de kamer door kan naar nummer 2. Ook de wagen, quinny buzz strawberry gaat zo weer door. We hebben wel een knalroze maxicosi maar goed als het een jongen is koop ik gewoon een blauwe hoes. Verder wel al ideeen hoe het kamertje moet worden maar wacht eerst de pret-echo met 16 weken af voor het geslacht hahaha. Verder hebben wij alles al. Het kamertje moet alleen nog leeg.....

@ jip volgens mij was het jou kamertje dat je liet zien toch? Wel lekker fris! En een heel leuk behangetje!

@ lovepeet leuk lekker 3 dagen bij oma en ondanks dat ze weinig van de foto's kon maken vond ze het vast geweldig ;).

@ lynnami, jammer dat je geen echo kreeg! En ook ik ben heeeeel benieuwd of je gyn gelijk heeft hahaha. Wel apart zo een gyn hihi.

@ iedereen die vandaag een echo hebben heeeeeel veel plezier en Succes. En ook voor iedereen die een afspraak bij de vk heeof gyn heeft.

@ romy oh lekker het ijsselmeer..... Was prachtig weer, en jij ook succes en veel plezier vandaag! Ik ben weer een half uur verzet naar kwart voor 3 ;). En ook wij gaan met 16 weken een pretecho laten maken. Wij zijn ook veel te nieuwsgierig hahaha. En al 13 weken jeetje wat ga je snel hihi.

@ weet niet meer wie er last had van een blaasontsteking maar heeeeel veel succes en hopelijk houd het bloed plassen snel op!!

@ all, goedemorgen allemaal. Wat een megadruk weekend zeg. Maar het is weer voorbij. Gister heerlijk over de jaarmarkt gelopen met mijn schoonouders en allemaal leuke en lekkere dingen gekocht. Moet wel zeggen dat ik heel snel vol zit en mijn eetlust een beetje weg is..... Gisteravond waren we gesloopt van het drukke weekend dat we er om 10 uur al in lagen! Uiteraard vanacht weer plassen pffff en nu lig ik wakker en moe in bed.... Ach dochterlief ligt ook nog heerlijk te slapen dus ik ga ook nog een poging doen. Hopelijk is het knap weer en vanmiddag de 12 weken echo met nekplooimeting. Mijn schoonouders gaan mee want mijn mannetje kan helaas niet weg van zijn werk. Maar met 16 weken gaan we lekker samen naar ons kindje in 3/4D kijken en het geslacht horen, heb er nu al zin in :D.

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hallo allemaal!

Ik ben hier alweer een tijdje niet geweest. Ben behoorlijk aan het afkicken!
    Het gaat hier heel erg goed. De misselijkheid is bijna helemaal weg. Ik heb donderdag voor het laatst overgegeven en dat is alweer best lang geleden! :D
    Afgelopen vrijdag hadden wij de echo. En die wou ik even met jullie delen.
    Bekijk bijlage 73943
    Mooi he.... Ben nu nog verliefder! De uitgerekende datum was trouwens PRECIES goed! Ik had het zelf niet helemaal goed uitgerekend. Ik zat er 2 dagen naast, maar de verloskundige had het wel goed. En toen we de echo bekeken bleek ons kindje precies op schema te zijn! We hebben het hartje ook al gehoord.... Zoooo mooi!

6. mama van 1

Rammel wat een mooie echo!! En wat fijn dat alles goed is!!!

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ mama van 1: Ja mooi he? We hebben een nog mooiere, maar die heb ik nog niet via de mail gekregen...

Hahahaha, schrijf ik net heel trots dat ik donderdag voor het laatst gekotst heb, moest ik net toch echt weer naar de wc rennen........ ;) Vermoeiend!

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    mooie foto Rammel! En wat moet het heerlijk zijn dat hartje te zien en te horen.

Over een uurtje zit ik bij de echo, spannend!!!!
    Afspraak met de gyn is pas morgen, omdat ik meteen na de echo naar mijn werk moet...

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    iedereen met een echo, veel plezier!

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden vandaag veel afspraken zag ik! Allemaal heel veel plezier en geniet ervan!

Rammel: Mooie echo meid! Geweldig he om het hartje te mogen horen en je kindje te zien.

@hier: Zo naar een kinderdagverblijf hier in de buurt voor een rondleiding...ben benieuwd, vorige week ook al naar een geweest maar die vond ik echt vreselijk! Zo rommelig en chaotisch hopelijk is deze beter. Vind dat wel lastig hoor om dat nu al uit te kiezen.....pfffff....

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Daar moet ik ook maar eens achteraan nu, want er was een mooi beebje met een kloppend hartje te zien! Bewoog zelfs af en toe een beetje, hihi.
    Nu snel naar werk!

12. mama van 1

Milk wat leuk!!!! Gefeliciteerd!!

Ik moet nog 2 uurtjes wachten en dan stappen we in de auto. En over 3 uurtjes de echo!!!! SPANNEND hahaha. We gaan eerst nog even wat drinken in het ziekenhuis met mijn schoonouders.

13. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Pjoe en ik nog bijna 4 uurtjes!!
    Heb er pijn van in mijn buik haha!

Wat ik vannacht toch had!!! Ik lag op mijn rug, legde mijn hand op mijn buik, voelde ik zo de hartslag van die kleine!!!!!!!!!!:$:D:D:D
    Dus ik hubbie meteen wakker maken, en hij voelde het ook!!!!
    Hoe mooi is dat!!!! Heeel snel maar wat eengaaf gevoel zeg!
    Heb ik bij mijn vorige zwangerschap nooit gahad volgens mij...

Oja ben ook alweer sinds zaterdag aan de diarree:(:) Dus ga 'vrolijk' verder met afvallen;):)

14. mama van 1

Hahaha spannend he :D.
    Huh de hartslag voelen?? Dat heb ik nog nooit gehoord hahahaha. Was het geen zenuw/ader die klopte? Wel apart zeg!!
    Misschien is je lichaam nu gevoeliger omdat je al een kindje hebt gedragen...... zo voelde ik sinds de bevalling de eisprong en ook de innesteling heb ik gevoeld. En dat had ik bij mijn dochter ook niet. LEUK LEUK joh!!!!! Lekker van genieten :D

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @romy; mn man lag gisteren met zijn oor op mn buik en zei dat hij er zeker van was dat hij het hartslagje kon horen van de baby. hij kon het verschil horen tussen die van mij en de baby met zo nu en dan wat geborrel van mn darmen :) Ik zelf kan moeilijk mn oor op mn buik leggen, maar hij was zo blij!

16. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden,

Spannend vandaag al die afspraken en echo's. Zag dat ik er ook tussen stond maar heb hem pas vrijdag. Zal wel de verkeerde datum door hebben gegeven. Heb vrijdag dan de nekplooimeting en hoor dan daarna gelijk de uitslag bij de gyn.
    Ben vanmorgen even weze shoppen. Allemaal laatste dingetjes voor de vakantie gekocht. Ga nu even een tukkie doen, ben vreselijk moe na drie dagen werken en moet vannacht ook weer werken.

17. mama van 1

Ben net terug van de echo en we hebben vreselijk gelachen!!
    Gelijk toen het echo-apparaat op mijn buik kwam zwaaide ons kindje even. Hij of zij is vreselijk druk en heel erg aan het bewegen. Maarja toen moest de nekplooi opgemeten worden hahaha en boem het kindje lag stil hahahahahaha. Af en toe zwaaien met het handje en na een kwartier duwen en drukken op mijn buik kon ze dan toch de nekplooi goed opmeten. Tijdens het drukken leek het ook wel of ik ons kleintje voelde, zo gek.....

Ook kwam ze uit op 1 december als uitgerekende datum..... dan zou ik nu 12+6 zijn. Maar we houden gewoon 4 december aan, vind mijn schoonmoeder ook leuk :D. Ik ga nog even nagenieten van ons wondertje :D

18. debster29

debster29 Lid

6 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat jullie allemaal mooie echos gehad hebben iets om trots op te zijn super...

ik zelf moet donderdag en dan emteen door naar gyn omdat ik bij de 1ste keizersnede gehad heb dus ben erg benieuwd hoop zo dat alles goed is.

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Nou wij ook terug van de echo!
    Wat een eigenwijssie:$ Hij lag heerlijk te slapen, op zn buik in kleermakerzit!! Whahahaha. Maar hij moest op zn rug voor de nekplooi. Nou mooi niet. Moest hoesten, lachen, dansen en springen maar niets werkte. Dus moest het maar inwendig;) Toen is het gelukt! En alles was goed !!

Met hier het mooiste resultaat:
    Bekijk bijlage 74088

20. mama van 1

Mooie echo!!!! En hoeveel mm was de nekplooi?? Heb je de uitslag ook al???
    Wij krijgen de uitslag vrijdag en de nekplooi was 1,6 mm. Verder zag alles er super goed uit zei de echoscopiste! Helemaal top dus :D Maar mijn echo is niet zo helder als die van jou hahha. De echoscopiste vroeg zich ook al af wat er met dat apart aan de hand was, ach nog 3,5 week en dan mogen we weer gluren hihihi

Deel Deze Pagina