hier alles goed verder, beetje moe en veel honger. julia ligt lekker te slapen dus ik ga maar ff relaxen stomme regen, wilde lekker naar de winkels wandelen misschien vanmiddag nog even xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Klein hoor, max 20 man onszelf meegerekend. van vriendlief zn kant komt geen familie, van mijn kant mn ouders broer zus plus aanhang en 2 vriendinnen met aanhang wellicht nog een. en van vriends kant 3 bevriende stellen. Dus lekker klein, kunnen het ook niet te gek maken aangezien we 1,5 maand daarna een beeb hebben. En dat kost al genoeg geld
dawo gefeli met je voorgenomen huwelijk!!! Helaas lees ik 2 sterretjes snik!!, veel sterkte meiden moest echt een hoop bijlezen aangezien ik al een aantal dagen niet bent geweest
he dames dawo gefeliciteerd meid ..! Siri en Sstephanie!!!! : heel erg veel sterkte.. hier gaat het verder goed. ook wij hebben besloten te trouwen alleen bij ons geen uitgebreide huwelijk,, alleen bij de gemeente op maandag ochtend .. omdat ik niet zwanger wilk trouwen en omdat wij het gewoon even snel willen doen omdat dat alles ook makkelijker maakt. kwa erkenning van ons kindje en we willen bij elkaar blijven ons huwelijk komt over een aantal jaar nog wel een keer maar dan met kleine..
HIHI jij ook gefeliciteerd dan, ach ja ik zal nooit slank trouwen dus als ik dan toch dik moet zijn dan maar zwanger kan ik me kind later verwijten dat mama heel mooi slank was tot het geboren werd *gaat alle oudere foto's meteen ritueel verbranden
Dawo; yeah... van harte gefeliciteerd, leuk!!! Was het een verassing dat hij je vroeg of wist je het stiekum al? Dat wordt shoppen naar een mooie witte dikke buik jurk sstefanie; sterkte meis ik hoop dat je het een plekje kan geven en ons snel mooi bericht komt vertellen. Parr; ik herken je gevoel met mijlpalen tellen, mijn collega liep gelijk met mij op toen het bij ons mis ging. Zelfs nu nog als ik zoontje zie moet ik aan ons eerste wondertje denken. Het bericht van Siri heeft me wel weer met 2 benen op de grond gezet hoor... ik hoop zo dat de trieste berichten ophouden hier bij de december mama's!!!!
Witte jurk hmmmm hoeveel mensen denk je die er in zullen stinken als ik met ene 7,5 maand buik in maagdelijk wit wil trouwen hahaha Naja liep m al paar weken aan zn hoofd te zeuren (voor de grap hoor ) van zeg schat je zei nog voor we verkering hadden dat je me ten huwelijk zou vragen je mag wel eens opschieten lol toen kregen we het namen probleem, ik vond het raar als ik als enige mijn achternaam zou hebben, maar als het kindje mijn achternaam heeft en we gaan trouwen word het niet zijn achternaam. hoop gedoe dus. Dus gisteraaf zie mn moeder aand e teleofon ach hij moet ook niet zo moeilijk doen hij wil toch trouwen wrom dan niet nu dus ik lag in ene deuk en zei hem dat. Dus hij zegt ja maar als ik je nu vraga staat het ook zo flauw, ik zeg mjah vind ik niet eigenlijk maar je kan ook wachten. Je moet het doen wanneer jij het wil. Dus toen zattie op zn knietjes voor de bank, of ik ajb met hem wil trouwen omdat hij de rest van zn leven met mij wil doorbrengen en dat we de ringen samen uit gaan zoeken (hou neit zo van verrassingen ) Dus ik wist wel dat hij ooit wilde trouwen had alleen niet verwacht dat hij het gister zou vragen of zelfs maar deze of volgende maand... Maar hij zat gister daarna wel te prietprutten dattie me niet heeft kunnen verrassen op een zwaar romantische manier dus toen heb ik hem verteld dat we de komende maanden nog niet trouwen wassie weer blij hahahaha
Siri en Sstephanie, heel veel sterkte. Wat een vreselijk nieuws.` Het zet mij inderdaad ook weer even met twee benen op de grond. Heb overmorgen de nekplooimeting. Dawo en Lovepeet, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wij zijn al getrouwd en hebben het destijds ook heel klein gehouden, vond ik zelf erg leuk.
Siri en Stephanie- Wat een vreselijk nieuws. Nieuws dat je niet wilt horen. Heel veel sterkte ermee. Dawo en Lovepeet- gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Gisteren heb ik wel meegelezen maar was totaal niet in de stemming om te reageren. Ik had een baaldag. In de middag ben eerst gaan lunchen met een vriendin en daarna zijn we gaan shoppen en heb weer veel teveel geld uitgegeven. Verder niet veel nieuws. Vandaag moet ik echt iets aan het huishouden doen en een pakketje voor mijn man mailen. Ik moet eens uitvinden wanneer het vaderdag is zodat ik op tijd een pakketje kan sturen naar mijn schatje aan de andere kant van de wereld. Ik stuur hem beddegoed... Ha ha ja ik zie jullie al denken, voor vaderdag? Ja, het beddegoed dat hij meegenomen heeft vind hij niet fijn. Nu heb ik gisteren een nieuwe betere set gekocht en ga onze zoon op de kussenslooop laten "tekenen" met textiel stiften
ja dit jaar willen we het zo goedkope trouwerij bij de gemeente gratis builoft weet je wel.. en dan over 3 jaar een normaal huwelijk met jurk en alles erop en der aan
Ik neem aan dat ze eerst voor de wet gaat trouwen en over een paar jaar in de kerk met alles erop en eraan. Wij hebben iets soortgelijk gedaan. Eerst voor de wet getrouwd en een paar maanden later een schitterende strand ceremonie met familie en vrienden. Nu was dat niet omdat ik zwanger was, maar omdat we niet langer konden wachten... lol Edit- lOVEPEET HEEFT HET ZELF AL GEZEGD ZIE IK oops, sorry van de hoofdletters
@ SIRI: Ik wil je heel erg veel sterkte wensen! Wat een verschrikkelijk nieuws! Mijn schoonmoeder heeft nu al een paar keer gezegd: "Ik zal blij zijn als je de 12 weken voorbij bent, dan ben ik veel geruster." Ik heb haar daar al een paar keer op aangesproken. Alsof je dan zekerheid hebt dat alles goed gaat.... Meid, geef het de tijd, en nogmaals: STERKTE! @ Romytamara: Ik ben niet zo heel vaak op deze site, dus misschien heb ik wat gemist. Maar hoe kan het dat jij met 13 weken al een nekplooimeting hebt gehad? Normaal doen ze dat toch met de 20 weken echo? Wat heb je trouwens een prachtige echo gepost zeg! Mensen, ik heb GEBOEKT!!!! Volgende week vrijdag, 4 juni gaan wij 8 dagen naar NEW YORK! Ik kan niet wachten! Heb er zo ontzettend veel zin in!
@rammel een nekplooimeting is altijd tussen de 10 en 14 weken zoiets de 20 weken echo is veel uitgebreider xxxxxxxxxxxxxxxxx