Dit is zo herkenbaar. Overdag gaat het met vlagen, maar zodra ik thuis ben, blijft het steken... Ik vind het maar lastig, zo'n veranderend lijf.. Enn alweer nieuwe meiden zag ik: welkom en GEFELICITEERD!!
Hi girls! Hier ook de hele dag door kramp. Vandaag mn eerste rotdag gehad. Misselijkheid volop aanwezig en zo erg moe en dus veel kramp. Ook heb ik echt nergens trek in en kon ik de kooklucht niet verdragen... Ook stond ik vanmorgen te kokhalzen boven mn zoontjes poepluier Hier het lijstje voor vanavond!
DECEMBER2010MAMA'S 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 2 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Sahi- 22 jaar - 1ste kindje Daan04 -1ste kindje Siri - 38 jaar- 2de kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland 8 december 2010 Pat1971- 2de kindje - Zuid-holland 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje - US 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant
Agenda 8 April - Princess81, 2.45u (21.45u NL tijd) intake Gyn 9 April - Anna83, eerste echo 14 April Bo87 eerste echo bij gyn 15 April - Anna83, Intake vk 16 April - Charmedknorrie, eerste echo 19 April - Daan04afspraak Gyn 21 April - Mama van 1, intake vk 21 April - Muizz, termijnecho 22 April - marb, intake vk 24 April - Mama van 1, eerste echo 27 April - Triessie, eerste echo 28 April - romytamara, Intake vk 3 mei- Sahi, eerste echo 6 mei - marb, termijnecho 11 mei - Triessie, intake vk Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara!
hai meiden gefeliciteerd allemaal en ook ik ben uitgerekend in december 5 op precies te zijn.. over de intimiteit.....ik had vorige zwangerschap sex met mijn man en de dag erna bloede ik....ik had een bbz (dit komt dus niet door de sex niet in paniek raken) maar nu ik deze keer weer zwanger ben was ik best een beetje bang...toch het gedaan maar dan wat rustiger hahahahah dit klinkt zo raar hahahaha maar goed ik heb nu nergens last van en bij mijn vorige zwangerschappen ook niet! ook die van mijn meiden niet...die hebben er trouwens ook niks aan over gehouden hahahahahah we lachen ons wel door deze onzekere weken heen!
Hoi, bedankt voor alle reacties! Ik heb het 'geluk' dat ik 6 weken geleden aan hernia ben geopereerd en dus sindien in alle rust (denk de pijnklachten en bijkomen operatie maar even weg) thuis ben. Ga nu langzaam weer werk oppakken, maar de timing is wat dit betreft onbedoeld zeer gunstig. We zijn ook nog met z'n tweetjes, RESPECT voor alle already moms met deze klachten! Voordeel van deze staat van zijn is dat ik mijn naslepende hernia klachten nog minder voel Vk zei gelukkig dat mijn recente operatie niet slecht voor kindje kan zijn, hooguit voor mij, moet dus echt op mijn tellen passen!
Hoer ook een dec 2010 mama. Heb een zoontje van 8 maandjes dus ben er weer vroeg bij... nog meer mama,s die nog een kleintje hebben?? Gefeliciteerd Allemaal!!!!
Nou ik denk dat ik toch bij de decembermama's thuis hoor Zover ik nu heb berekend ben ik uitgerekend op 15 december van mijn 2e kindje. Ik heb al een zoontje van bijna 17 maanden. Die zal dan net 2 jaar zijn Op dit moment werk ik 3 dagen en dat zal ik ook blijven doen...
@ All: Mijn eerste echo is al geweest. Ik had vandaag last van bruinverlies en was natuurlijk helemaal in paniek. Dus we mochten meteen langskomen. Maar het vruchtje zat er nog en was ook goed qua lengte. Over twee weken weer een echo. Ik heb ook last van krampjes steeds. Maar zo te lezen hebben meer daar last van (gelukkig) Zo onzeker na vandaag
Hallo allemaal, ik kom mij ook even melden nadat de link werd doorgestuurd. Ik heb vanmorgen positief getest en ben daarmee dan 13 december uitgerekend. Ben 16 maanden bezig geweest en na 2 rondes clomid is het dan eindelijk gelukt. Het besef is er echter nog niet hoor, moet allemaal nog een beetje bezinken. Voel me verder goed op wat buikpijn na, maar dat heb ik al een week.
Hoi, mag ik ook op de lijst? Ben op 8 december uitgerekend, heb as vrijdag de 9e om 11.45uur een echo en op 26 april naar de VK om 10uur. Elin is mijn 2e kindje en ik woon in Overijssel. Liefs,
Kletskousen! Haha, nee, ik kan het hier ook niet bij gaan houden met op iedereen reageren Ook hier rent er de hele dag een dreumesje rond en is mijn computertijd een luxe Ik blijf wel gewoon meeschrijven, maar zal niet meer zo uitgebreid gaan reageren... Maarre, wat een hoop nieuwe decembermama's!!! Welkom allemaal en natuurlijk gefeliciteerd Het wordt hier al een aardig grote club zeg! Voor iedereen die misselijk is, mss peppen jullie hiervan op: Morning sickness might mean a smarter baby @Romy; Mss ook wel leuk om het aantal mama's in de lijst op te nemen? @Macmazsy; Ik ben fulltime mama, niet omdat ik dat zo graag wilde, maar ivm het werk van mijn man en ons verblijf in Tsjechië en nu Amerika (hier mag ik officieel niet eens werken ivm mijn visa). Maarre, ik vind het helemaaaaal niet erg! Ik vind het echt geweldig om fulltime mama te zijn en blijf als deze kleine er is ook nog even lekker van genieten hoor! Ik wil uiteindelijk wel weer gaan werken, maarre voorlopig moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken. @Tine; Hoe gaat het nu?? Hoop voor je dat alles nog goed zit! Ik was vanmorgen erg misselijk bah! Gelukkig is mijn dochter zo lief, schattig en vooral grappig dat ik me door haar toch wat minder ziek voelde Donderdag mag ik naar de gyn, ik heb er zin in!!
Goedemorgen meiden Dat bij iedereen het kleintje maar goed vast mag blijven zitten... Wanneer en tegen wie gaan jullie vertellen dat je zwanger bent of wacht je er nog mee??? Wij gaan het zsm vertellen aan beide ouders, waarschijnlijkm eind deze week liefs MIS
ik kreeg nu pas de post van de VK (gister bezorgd, maar was heel laat klaar met werken, vriendje had het vergeten te zeggen...). 3 mei is een intake, ik moet apart het ziekenhuis bellen voor een termijnecho. Hopenlijk kan ik dan wat eerder komen!!! 29 april ben ik 9 weken, vanaf dan maken ze een afspraak, dus wordt krap, maar goed. zo om 8 uur gelijk bellen!! ik dacht ook dat ik 3 mei al 10 weken was, maar is dus 9 weken. Ik snap er even helemaal niks meer van, waarschijnlijk is het nog veel te vroeg. hier ook af en toe krampjes en ik denk steeds dat het wel goed is hoor! Heupen gaan we weer, maar nog niet echt helemaal lekker hoor. bah!
Hoi, Ik wil mij graag ook hierbij aansluiten... Ik ben 4 december uitgerekend! Nu maar hopen dat kleintje zich goed vasthoudt. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes!! Gr. Mirela
net gebeld, 7 mei termijnecho. ik ben 29 april 9 weken en eerder mogen ze je niet inplannen, 30 april dus koninginnendag, 5 mei zijn ze dicht, dus dan maar 7 mei, anders moest ik moeilijk doen met mn werk, ik zit al overvol in mn agenda die tijd. Nou, even afwachten dus nog.