WHAAAA heel herkenbaar lijkt wel of het erger word in plaats van minder @All, heb veel last van buikpijn, wie nog meer???
@ Nanny, ik heb nu ook al 2 dagen mega buikpijn, naar de wc gaan doet me ook zeer....en toen ik plots moest niezen moest ik het even uitgillen van de pijn. Het voelt niet als ongi-pijn, ik herken het eigenlijk helemaal niet....misschien buikspieren ofzo die nu slap zijn en met niezen e.d. opeens flink aan moeten spannen??
@lucindalice, Ik dacht zelf mss van mijn darmen, of de groei van mijn baarmoeder (derde zwangerschap). maar pffff errug lastig hoor. was er gister gewoon niet lekker van beetje misselijk zeg maar! Ik kan het ook niet echt plaatsen.
Hoi meiden, ik hoorde hier ook eerst bij het topic totdat ik had gehoord dat ik een miskraam had gehad. Het goede nieuws is dat ik toch geen miskraam heb gehad...ik heb 12 weken het kindje in mijn buik mogen hebben! Het slechte nieuws is echter dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is gebleken. Zijn ze veel te laat achter gekomen. Vorige week is mijn eierstok geknapt en ben ik met spoed geopereerd, nu herstellende, maar bij deze ben ik dus helaas echt geen December 2010 mama meer
Hallo allemaal Hier ben ik nog ff weer snel. Heb nog niet teruggelezen. Het scannen is gelukt en ik wil heeeeel graag snel mn bedje in...maar ik zal ze nog ff plaatsen!
Wow Banaantje, wat heftig! Dachten ze dat je baarmoeder al leeg was en je miskraam dus voltooid? Wat een schrik dat dan ineens de eileider barst. Nee, geen schrik, wat vreselijk! Heeeeel erg veel succes met het proberen opnieuw zwanger te raken, als je dat nog aandurft. Fijn dat je het ons hebt laten weten. Veel sterkte en een hele dikke knuf!
En zo heb ik eerst mijn collega's en nu afgelopen vrijdag ook de kids in mijn klas verteld dat ik zwanger ben...
Jeetje Banaantje wat vreselijk!!!!!!!!!!!!!! Ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren zeg! Ik geef je vanaf hier een hele dikke knuf en wens jullie ontzettend veel sterkte! Ik hoop echt enorm dat het zwanger worden ook jullie gegund is over een tijdje! Laat je het ons weten???? Sorry dat ik hier een beetje blij zit te doen met mn echo's. Ik had het dus nog niet gelezen! Sorry
@ Banaantje OOOHHH dat is volgens mij ook echt heel erg gevaarlijk he. Wat een rot tijd zul jij de afgelopen weken hebben gehad. Ik wens je heel veel stekte toe. En dat de eierstok gauw op gang mag komen...
@banaantje jeetje meid wat vreselijk hele dikke knuffs!!! @jip27 mooie echo's meis, en traktatie! Heb niet terug gelezen. Heb vandaag meeting gehad met de Sept.mama's in Helmond, High tea. Erg gezellig maar was wel 2x een treinreis van 2.45u, ben brak haha
Banaantje; heel veel sterkte met het verlies en met het herstellen van de operatie. Ik heb ook een bbz gehad, neem flink de tijd meis. Knuf
heykes wat erg meid, je droom die plots in stukken uit elkaar valt het was je zo gegund.. heel veel sterkte met dit verlies.... liefst
heykes dit noemen ze bandenpijn je kan het vergelijken met een touwtje waar je baarmoeder aan vast hand bij elke plotse beweging trekken deze zich aan vb bij niezen hoesten enz dit is niet schadelijk voor je baby wel zeer pijnlijk en vervelend een tip dat ik eens mee kreeg als je weet dat je moet niezen leg je hand op je navel of er vlak onder zou de pijn tegen houden liefst
heykes rust maar even uit je kleintje in je buik vraagd veel aandacht en je gedrag kortom alles kan daar invloed op hebben we hebben allemaal wel zo een dagje hoor dus geen zorgen maken rust lekker uit je we zien je hier wel verschijnen liefst
Deze kreeg ik van 2 meiden in mn klas. Gingen ze maken op het digibord vanochtend tijdens de inloop. Zo lief! Ik had het ze vrijdag verteld en ze zijn er helemaal vol van!