December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

mmm vla....
    Jip- Geeft niks dat je er niks meer aan gedaan hebt meis, ik mag niks verwachten van jullie. Ik ben allang blij en vind het ontzettend lief en attent dat jullie er aan denken om mij iets lekkers te sturen.
    Ik zit alweer te watertanden en heb zin in pizza nu.

Toetje- Sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb de hele dag zitten denken wat ik kan zeggen zodat je je geen zorgen maakt. Het enige wat ik me kan bedenken is wat iemand anders al gezegd heeft, het zou kunnen dat ze bij de eerste echo er iets naast gezeten hebben en dat ze er nu misschien weer een beetje naast zitten, en moet je nu gewoon van het gemiddelde uitgaan. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel? De persoon die de 2e echo heeft gedaan heeft niet gezegd dat je je zorgen moest maken toch? Dan zou ik echt lekker relaxen en genieten.
    Ja hoor wie het zegt. Moi zenuwpees... Het is moeilijk maar probeer je erbij neer te leggen en verheug je op de volgende echo.

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Oh en ik wou nog even toevoegen dat bij mijn laatste echo afgelopen donderdag ik ook weer 3 dagen achter liep op de vorige keer. Het hangt er net vanaf hoe de beeb er voor ligt en of ze duidelijk kunnen meten.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wat ik ook weet dat een feit is is als je een piemel ziet die naar boven wijst is het een J wijst het lager is het een meis :) maar wrm zo vroeg al een gender echo?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @romy ja nee nog niet uitgerust haha moest vandaag werken en had slechte nieuws van uit familie gehoord gisteren ook nog :(

@toetje ik meende te horen dat in de eerste 12 weken het zo verschillend kan zin met groei. Ook later zo hoor! maar in de eerste weken kan het enorm schelen. Probeer gerust te zijn *knuffs*

Hier morgen de gyn Weer hcg prikken en echo. Verlies de hele week al van die mm kruimel stolsels en ik meende dat de weefsel die eigenwijs achterbleef 6-8mm was.
    Duimen jullie mee?

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Geen idee waarom al zo vroeg. Ik wist het ook helemaal niet totdat ik vandaag de email kreeg met de info en formulieren die ik alvast moet invullen en 15 juni meenemen. Er is namelijk ook een gedeelte wat zegt dat als ze een geslachts bepaling doen dat ik aan moet geven of ik het wil weten of niet. Maar ik heb vandaag van verschillende kanten al gehoord dat mensen met ervaring effectief met 12/13 weken al wisten wat ze verwachtten.

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Parr- succes bij de gyn morgen.

7. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag is de eerste dag van een beter leven, ik weet het zeker!
    -zonder misselijk pillen opgestaan
    -zometeen begint de nieuwe nanny, wat betekent dat ik zelf gelukkig niet de hele middag achter dochterlief aan hoef te hollen (weet, het klinkt enorm gek, maar in deze wereld werkt het anders)
    - en....nog 11 nachtjes slapen en dan vlieg ik naar Nederland!!!:D ga ik ook bakjes vla eten voor het slapen gaan, en lekker in de zon zitten als het mooi weer is, en door het limburgse landschap lopen met de kleine, en naar de kinderboerderij zonder bang te zijn voor schurft op de beesten en rood fruit eten (zitten hier in het "geel" seizoen: mango, ananas, banaan en gele meloen) oh, en BROOD eten, donkerbruin brood

het leven kan zo mooi zijn als je 13 weken en 3 dagen zwanger bent ;)

8. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    1978, wat heerlijk beschreven! Dat moet wel een mooi begin van een mooie dag zijn.

Ik ben vandaag al moe opgestaan... pfff, ik word er een beetje gek van. Ik heb ook echt helemaal geen zin om te werken, maar ja ziekmelden omdat ik een beetje moe ben is ook zo wat...

9. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Owww en wat een leuke/ fijne banner om te zien!!! :)

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Romy, tja, het thuis zitten heeft inderdaad 2 kanten. Daarom vraag ik me ook af hoe lang ik het leuk blijf vinden....Door verschillende operaties en revalidaties ben ik ook 3 jaar thuis geweest en het was zooo lekker om weer te beginnen na dat thuis zitten. Mij lijkt denk ik 2 of 3 dagen werken het beste eigenlijk, ik kan alleen tot op heden niet een leuke baan vinden die dat aanbiedt :(, die willen alleen dat je fulltime werkt :(. Ach, nu blijf ik toch nog eerst even genieten van mijn extra lange vakantie :)

@ Parr, succes meid!!!

@ 1978, wat een geweldig stukje heb je getyped :), ik moest er helemaal van glimlachen :). Fijn meid dat je je zo gelukkig voelt!

Vandaag ben ik niet fijn opgestaan. Gister pas om 2230u kunnen gaan slapen en toen om 0600u weer de wekker. Op zich geen rare tijden, maar soms is het tijdens de zwangerschap wel moeilijk. En ik heb een emo-bui, voel me heel verdrietig, al heb ik daar geen reden voor. Suffe vrouw die ik ben. Ik ga maar even lekker zp-en en dan word ik vast wel weer vrolijk :)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ jufkyo, sterkte vandaag meid! Hopelijk gaat het beter met je als de ochtenduurtjes voorbij zijn!

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen meiden!

1978 wat wordt ik vrolijk van jou berichtje zeg! De blijdschap straalt ervan af!!!

Jufkyo Heerlijk 12 weken!!!!!!!!!!!!! Altijd een fijn gezicht..!!

Hier weer misselijk bah bah bah....ben daar zoooooooooooooooooooooo klaar mee....wil weer wakker worden en gewoon meteen de dag fijn beginnen. Hoop echt dat t binnenkort een keer over gaat!

13. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey

dat is minder die misselijkeheid
    ik heb het nu als ik iets eet
    bij twee hapjes lijkt erop dat ik 9 borden op heb :x
    eerst was ik smorgens altijd misselijk
    tot ik gauwgom ontdekte lol
    nu eet ik elke morgend ééntje en is echt vele beter
    en ohhhhh zo moe pffff kan wel hele dag slapen ...

liefst

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    geniet gewoon helemaal met je mee! Geniet van de komende weken meid!!!

15. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    dat wist ik niet dat ze mss al konden zien wat het word op 12 weken,dat ga ik donderdag ook eens proberen te weten te komen :)

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    alle dames die met misselijkheid opstaan .. sterkte
    ik ken het.. het niet fijn
    ik kan ook steeds minder op in 1 keer kwa eten
    idd alsof je 9 borden opheb

en wie helpt mijn met aftellen !!! nog een paar dagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ jufkyjo
    mooie bannerrrrrrrrrrrrr:D:D:D

17. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ lynnami nou ben heeel benieuwd en voor 80% is wel veel. Spannend...... Zou dan ook niet kunnen wachten haha. Zullen ze daar beter materiaal hebben??

@ iedereen die nog misselijk is heeeeeel veel sterkte! En idd kleine beetjes eten helpt.

@ parr, ben je al bij de gyn geweest, zo niet heel veel sterkte en hopelijk gaat het goed en zo ja, hoe was het????

@ romy, ik las dat jij de snackdoos overneemt hihi. Klinkt dat leuk. Laat je weten hoe of wat??

@ all, vanacht om 1 uur vond onze dochter dat het tijd was om ons bed uit te gaan. Ze was klaar wakker! Dus om half 3 zaten we allemaal beneden pfff. Kwart over 3 hebben we dr na wat spelen en voor ons een paar koppen thee verder weer na bed gebracht. Gelukkig sliep ze snel en heb ik haar vanmorgen wakker moeten maken om 9 uur want om kwart voor 10 stond een afspraak bij de dierenarts voor onze hond. Pfff we zijjn gesloopt. Net wat proberen te slapen maar het wordt er niet beter op..... Gelukkig gaat het slapen in het grote bed heemaal perfect. Als het de rest van de week zo blijft dan halen we van het weekend het ledikantje weg. Gisteravond voelde ik ook de kleine tegen mijn buik aan schuren ohhhh wat was dat lekker zeg hahahahaha. Ennnn de eerste wij jonge ouders is weer op de deurmat gevallen. Heb al een abb op ouders van nu dus nu heb ik weer 2 blaadjes om me op te verheugen heerlijk!

18. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

oh en jufkyo (volgens mij heb ik het helemaal fout geschreven haha) maar wow 12 weken super meis, gefeliciteerd met de eerste mijlpaal......

Had op hyves nog een poll gemaakt wanneer we het een echte zw hyves van maken. Mij maakt het niet zoveel uit maar zijn er nog meiden die het nog niet verteld hebben en lid zijn?? Dan laten we het nog even zo en anders ga ik het veranderen........

19. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    JAkkie, ook een heleboel dames die misselijk zijn. Daar kan ik helemaal niet over meepraten (dat vind ik helemaal niet erg hoor). Ook erg vervelend!!

Ik ben de ochtend nog redelijk doorgekomen... en heb de kinderen nu aan een toets gezet. Heerlijk, even niet te veel doen... haha (alleen nu moeten die toetsen straks weer nagekeken worden... jakkie..)

Wat heerlijk dat een aantal dames de baby ook al voelen! Ik heb nog geen idee wat ik dan zou moeten volen, dus wacht maar geduldig af.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Daar was ik!
    Heb voor het eerst alléén bloed geprikt. Heel groot iets omdat ik prikfobie hebt *bloost* ik scheet alle kleuren maar ben er nog in één heel haha

Was al snel binnen bij de gyn. Echo gehad en de weefsel lijkt wel kleiner dan 2 weken geleden.
    Hcg was nog niet bekend, hij belt mij vandaag. Is ook afwachten wat daaruit komt...
    Ik moet over een week terugkomen. Ik heb hem nog gevraagd of hij liever toch afwacht of liever curretage had voor die stukje, maar hij wou nog afwachten.

Ik vroeg hem ook hoe het moest als ik weer zwanger was? Hij vroeg of wij graag weer zwanger wouden zijn? Ja!!
    Ik moet wss de eerste keer bij hun komen. Verder zei hij niks :S dus ik vraag volgende week, heb dan een vrouw ;)

Ik wil zo graag weer bezig gaan (hubbie nét zo erg) maar vind het tegelijk DOODENG :(

Deel Deze Pagina