goofychick, lucindalice succes bij de vk! PBA, mystiklady, Springmuis, mamavan1 succes en heel veel plezier bij de echo!
dames ik heb even jullie hulp nodig. ik wil graag weten wat het word, maar voor de vakantie nog ik wil dan een pret echo laten maken in rotterdam maar !. wanneer het beste dan ? ik ga 26 juli op vakantie dan ben ik 19 weken
KAn je niet gewoon vragen of de 20 weken echo ietsje eerder kan ivm de vakantie? Probleem opgelost, en kun je je geld sparen voor een ECHTE pretecho later
bij mij vroegen ze vanmiddag ook of ik nog met vakantie ga, daar houden ze dus wel rekening mee, als je het aangeeft kun je vast de echo een week eerder krijgen,,,
o dank je wel dames dat zou heel fijn zijn 17 juni moet ik voor mijn termijn echo dus dan kan ik het gelijk aangeven
@dawo, lastige situatie zeg... Een vader heeft vaak niets te vertellen. Verschrikkelijk lijkt me dat om zo machteloos te staan. En het aller ergste is nog dat het ten koste gaat van het kind... Wel super dat je een goede echo had! @mystik, die goeie dagen heb ik ook niet, vervelend he.. Leuke manier om het je tochter te vertellen!! @jip, ook al zo moe Was je verjaardag vieren wel leuk? @wgev, heeeele gave echofoto's! Hahaha die van pinnikio is hilarisch. @macmaszy, hihi die bolle buik ken ik. Ik krijg vaak de zelfde opmerkingen als jij! Maar vind het alweer super mooi mn babybuikje @lucin, dat zou idd heel erg goed kunnen! Dat zijn de beginnende beweginkjes! Gaaf je eerste baantje! @lovepeet, ik heb al een pretecho met 16 weken met geslachtbepaling. Ze kunnen het tegenwoordig al erg vroeg zien!
ik heb vandaag nog eens geprobeerd om met de angel sound naar het hartje te luisteren.... maar ja, door mijn gekantelde baarmoeder is het helaas nog niet mogelijk, jammer hoor, nog even geduld hebben dus.....
thnx romy, ben er ook blij mee hoor, goed dat je erover begon, heb ze gelijk ge upload in mijn profiel. @pretecho met 16 weken, ik wil wel maar mijn vriend spaart het geld dan liever uit tot de 24ste week, ik mag kiezen van hem, maar mag geen 2 pretecho's laten maken. vindt het ook logisch hoor, ga geen 200 euro betalen voor echo's, moet het zh ook al 300 betalen straks....
Hoever ben je wgev? Je hebt geen banner, of ik zie hem gewoon niet. Ik sprak vandaag een andere december mama die hier in de US woont (Princess81) en zij vertelde me ook dat ze het hartje nog niet heeft kunnen horen. Zij heeft ook een gekantelde baarmoeder en is morgen 13 weken. Later mailde ze me dat ze hem wel gehoord had nadat ze haar buik ingehouden had. Die tip had ik van Romy, en hoewel ik het al eerder geprobeerd heb heeft het toch echt wel geholpen... Probeer het eens!
Jeeej goede tip dus Ben blij dat ik er iemand mee kon helpen! @wgev, jeumig kost een echo bij jullie zoveel? Ik betaal 30 euro voor een echo met geslachtbepaling en een bups foto's... De rest van de pb's beantwoord ik morgen hoor!
@lynn, ben nu 11w2d, maar bedankt voor de tip, ga het zo gelijk proberen, z'n angelsound kan toch verder geen kwaad?? @romy, bij ons betaal je 100 euro voor een 3d echo met 5 foto;s en een dvd, misschien maak ik wel bij jullie in de buurt een afspraak, maak ik er een dagje uit van, waar woon je??
Je moet Romy bedanken Ik ben zooo moe, was net buiten en werd er gewoon echt misselijk van. Het is nu ruim 35 graden en de luchtvochtigheid is niet te harden... Het voelt als 85... Ben er echt misselijk van.
haha romy bedankt maar helpt niet hoor, kleintje heeft zich mooi verstopt, maar maak me er niet ongerust om hoor, weet dat het goed zit, ik wacht nog mooi een paar weekjes en dan probeer ik weer,,,,
misschien kom ik er een beetje laat achter hoor, maar sonds wanneer kun je geen krabbels meer plaatsen bij je vrienden???
Ha ha ja. het is nu bijna 4u. En sinds vorige week geloof ik dat je geen krabbels meer kan plaatsen. Alleen pb.
ik heb vanmiddag van 5 tot 8 geslapen, heerlijk, en ga er zo weer in!!! morgen werken, helemaal geen zin, maar mag niet klagen, hoef deze week maar 10 uur.... ik ga afsluiten *zwaaizwaai* en weltrusten
BIG NEWS! We zijn over een meisjesnaam uit! yay en het is geen van de namen die ik eerder geplaatst heb.
meisjesnaam weten wij ook al, maar hou hem toch nog even geheim, jongensnaam zijn we nog niet over uit *gaat nu echt weg*