December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo dames,

Mag ik mezelf ook bij dit topic aanmelden....
    Het is voor ons nog heel erg pril, vandaag hield ik een positieve zwangerschapstest in handen!!!
    Mijn man en ik zijn zwanger van ons eerste kindje!! Ik kan het nog niet geloven!!

Liefs Alice

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    DECEMBER2010MAMA'S

29 oktober 2010
    Anna83 -26 jaar – 2de kindje – Noord Brabant

1 december 2010
    Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag
    Bonkie
    Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje – Almere
    Bo87 – 23 jaar- 1ste kindje – Zuid- Holland

2 december 2010
    romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland
    Sahi- 22 jaar - 1ste kindje
    Daan04 -1ste kindje
    Siri - 38 jaar- 2de kindje

3 december 2010
    Nanny- 33 jaar -3de kindje
    Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje

4 december 2010
    Triessie- 30 jaar – 2de kindje

5 december 2010
    macmazsy- 24 jaar – 1ste kindje – Zuid- Holland

8 december 2010
    Pat1971- 2de kindje - Zuid-Holland
    Selma – 2de kindje – Overijssel
    Shadowcat76

9 december 2010
    Princess81- 28 jaar -2de kindje - US

10 december 2010
    Maesther- 27 jaar – 1ste kindje - Zevenaar

14 december 2010
    Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje – Noord Brabant

14 december 2010
    Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje – Gelderland

3. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    wow, wat een nieuwe aanmeldingen weer. Allemaal welkom!!!

Ga niet op iedereen reageren, want ben bekaf en kruip zo lekker mn mandje in.
    Ik ga morgen toch maar de huisarts bellen. Had vandaag weer veel last van krampen en steken, voor onder mn navel en in mn liezen. Ook deed mn onderrug veel pijn. Lever ik even urine in, mocht dat allemaal goed zijn, dan bel ik vk nog een keer, want wordt er toch onzeker van.

4. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    nieuwe meiden
    gefeliciteerd!!!!

en ik ben niet zo goed in geheimen hahahaha

als eerst heeft mijn zus het geraden(zussen band he)

vorige week donderdag aan mijn moeder vertelt als opkikker en nog meer om voor te vechten en omdat ik gewoon wilde dat ze het zo snel mogelijk wist(mijn moeder heeft ongeneeslijke longkanker)

1e paasdag tegen mijn schoonouders en de rest ziet het wel als ik een zwangerbuik krijg hahahahahahaha
    nee hoor maar die moeten toch echt wachten tot zeker de 12 weken voorbij zijn!

en onelove ik denk dat je het voelt als het het juiste moment is om te vertellen!!
    maar in ieder geval sterkte!

5. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Agenda
    8 April - Princess81, 2.45u (21.45u NL tijd) intake Gyn
    8 April – Selma 11.45u eerste echo
    9 April - Anna83, eerste echo
    14 April - Bo87 eerste echo bij gyn
    15 April - Anna83, Intake vk
    16 April - Charmedknorrie, eerste echo
    16 April – Maesther, intake vk
    19 April - Daan04, afspraak Gyn
    21 April - Mama van 1, intake vk
    21 April - Muizz, termijnecho
    22 April - marb, intake vk
    22 April - jufkyjo, echo bij gyn
    24 April - Mama van 1, eerste echo
    26 April – Selma, 10.00u intake vk
    27 April - Triessie, eerste echo
    27 April – shadowcat76, intake vk
    28 April - romytamara, Intake vk
    3 mei- Sahi, eerste echo
    6 mei - marb, termijnecho
    11 mei - Triessie, intake vk

Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara!

6. nala2

nala2 Nieuw lid

7 apr 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel,ook ik hoor bij deze groep!!!!!
    Na gestopt te zijn met de pil gelijk zwanger, ben nog erg aan het idee aan het wennen.
    Maar ben helemaal gelukkig!!!!
    als het goed is ben ik 9 dec uitgerekend.
    Iedereen gefeliciteerd!!

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey hey nieuwe dames welkom! T wordt echt druk hier!
    @macmazsy slim om idd je urine te testen. En om anders de vk te bellen onzekerheid is ook niks!
    @ hier: vandaag voor t eerst goed misselijk geweest echt niet leuk! Voelde me hondsberoerd op t werk. Daarnaast ook veel last van zuur. Pfffff tis dat t voor een superleuk doel is hoor....want anders

8. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen dames! Vannacht erg slechte nacht gehad steeds wakker geweest. Nu wakker geworden met hoofdpijn dus toch maar even een paracetamolletje genomen want vandaag komt de schoolfotograaf dus is t toch fijn om er een beetje jofel op te staan. Vandaag ook maar eens kijken of de directie tijd voor me heeft om t te vertellen want als dit gevoel zo doorgaat ben ik bang dat t werk er wel wat onder te lijden kan hebben.

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mijn vriend heeft mijn zwangerschap vertelt aan zijn chef, hij kon het echt niet langer voor zich houden. Ik begrijp het wel, ik schreeuw het het liefst ook van de daken. Chef van vriend heeft zelf ook kinderen en wil dat mijn vriend de dag van de termijnecho de hele dag vrij neemt, voor je-weet-maar-nooit, maar ook om de blijdschap te kunnen vieren als alles goed zit!

Ik wil het het liefst ook al vertellen op mijn werk, maar ik ga echt wachten. Mijn collega is gisteren weer begonnen met werken na een 3e mislukte IVF poging en 3 maanden uit de running. Ik durf bijna niet te vertellen tegen haar dat ik zwanger ben, maar ik kan goed met haar overweg en wil het wel met haar delen. Poeh, lastig zeg!!
    Maar ik ga wel wachten tot de 12 weken, want ik werk met alleen maar dames en dan weet echt de hele wereld het!!

werken bevalt me toch wel zwaar, maar komt ook omdat ik net terug ben van vakantie. Maar ik ga echt geen langere dagen dan 8 uur proberen in te plannen (mits er geen crisissen uitbreken natuurlijk...)

10. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Toen ik zwanger was van mijn dochter, werkte ik 4 dagen in de week en ik vond dat toen ook erg zwaar. Was in het begin heel misselijk en doodmoe en rond de 16 weken kreeg ik bekkeninstabiliteit. Ik ben toen een dag minder gaan werken en dat hielp enorm. Nu heb ik eht geluk dat ik mijn eigen bedrijfje aan huis heb, dus ik kan mijn eigen tijd indelen en rust nemen wanneer ik wil (voor zover dat kan met een meisje van 17 maanden!).

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik werk nu 4 middagen en 1 hele dag, maar vaak meer. Merk ook dat ik, door het slechte slapen en krampen, dat ik gesloopt ben 's avonds. Om die reden heb ik het ook 1 naaste collega verteld. Verder hoop ik de rest het pas rond 12 te vertellen. Maar met al die vrouwen op het werk, weet ik niet of dit lukt.

12. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    vond het nogal spannend, maar vanochtend dan naar ziekehuis 1 geweest. Intake gehad, ben best goed in het engels, maar hoe uit te leggen dat bij de eerste bevalling onder algehele narcose de placenta operatief verwijderd is, vanwege een zeer zeldzame vergroeiing met de baarmoederwand... pffff.. denk dat het een kundige gyn was, want halverwege mijn verhaal kon ze aanvullen wat ik bedoelde enzo.
    heb gelukkig net voor vertrek uit nederland mijn dossier in het ziekenhuis opgevraagd, je weet maar nooit, dacht ik. Alles is dan wel in het nederlands, maar ja, veel is latijn en da's toch internationaal

Vanmiddag dan naar ziekenhuis twee. Is hier heel gebruikelijk dat je rondshopt en ook kijkt wat kan/mag enzo. Hier verzekerde de gyn me, dat de hele familie rondom mijn bed mocht staan tijdens de bevalling. ..goh...fijn...liever zou ik gewoon op een baarkruk zitten, dat werkte supergoed bij mij!

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    vanochtend mn urine ingeleverd bij de huisarts. Mag om 11.30 bellen voor de uitslag. Als hier niks uitkomt raadde de arts me aan om bij de vk te vragen of ik al eerder terecht kan voor een echo.

14. Annepietje

6 apr 2010
    7
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen! Ik heb een redelijk goede nacht gehad zonder erge kramp en best aardig geslapen.
    Alice: welkom en gefeliciteerd!
    Macmazsy, laat ff weten wat de ha zei, ben erg benieuwd omdat ik soortgelijke klachten heb.
    Zo 1978, dat klinkt anders dan bij ons! Heb je er vertrouwen in?
    Fijne dag!

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames.. ik kom mij ook melden ik heb vanochtend zwanger getest .. vol verbazing !!..
    wij zijn zo blij

wij zijn 17 dec uitgerekend.. !!!

iedereen GEFELICITEERD !!

16. tijgerlelie

8 apr 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh, Stiekem vind ik het super spannend om me hier te melden, Ik ben, denk ik morgen 5 weken zwanger! Ben dus 10 december uitgerekend..

Allen onwijs gefeliciteerd!:)

17. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Vanacht behoorlijke buikpijn gehad, werd er wakker van. Wist niet meer waar ik het zoeken moest was echt een vervelende soort pijn maar nu het weg is kan ik het niet meer goed beschrijven. beetje kramperig dat wel over mijn hele buik ongeveer. Nu alles weer rustig maar ook normaal van kleur dus geen bruinverlies. Ga straks even de gyn bellen voor de zekerheid want het zit me niet lekker.

18. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Joehoe wat wordt het hier al mooi druk;) Hopelijk houden alle kleintjes zich goed vast! Gefeliciteerd allen, op naar een prachtige zwangerschap.
    Ik heb morgen een echo, zal nog wel weinig op te zien zijn, maar wie weet? Heb zelf het gevoel dat mijn eisprong wat eerder was en de test van moeders v moeders gister was echt knalpositief!
    Net positiekleding wezen kopen, s'avonds knappen mijn knopen namelijk open en mijn bh's zijn allemaal te klein;) Ik weet het erg vroeg, maar wel noodzakelijk.

Lieve groet, Selma

19. tijgerlelie

8 apr 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selma wat fijn dat je zo duidelijk voelt dat je zwanger bent! In stilte ben ik super blij, maar in het verleden is het twee keer mis gegaan, bij 7 en 13 weken, daarna gelukkig twee gezonde mannen op de wereld gezet, verbaast me dat ik nu toch weer onzeker ben..
    Zelf merkte ik de eerste paar dagen rond het testen meer dan dat ik nu voel, dat maakt me best onzeker,vandaar ook dat ik twijfelde of ik hier zal schrijven.. Ik ga morgen de VK bellen voor de eerste afspraak, Ik voel af en toe steekjes in borsten, soms licht misselijk en aan rechter kant onderbuik een soort trek gevoel, en oh ja wie heeft er ook sinds de positieve test, temperatuur hoger dan normaal, (37.6).

Spannende dag morgen Selma, duim voor jullie,
    voor jullie allemaal trouwens !

20. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    he pba

ik hoop dat het gewoon vals lucht was ofzo!!!
    heb je de gyn al gebelt?
    ben je al gerust gesteld?

Deel Deze Pagina