December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Degene die het lijstje bijhoudt.. mag ik daar ook bij?? Uitgerekend op 4 december, ben 35, woon in Eindhoven en zwanger van de 3de
    Mag 28 juni weer naar de vk en op 22 juli heb ik de 20 weken echo...
    Kan eingelijk niet wachten voor geslachtsbepaling.. denk dat het een meisje wordt.. maar wie van jullie heeft bv wel eens een pretecho gehad en met hoeveel weken.. zou je bv met 17 weken ook al terecht kunnen? Denk dat ik gewoon maar ga bellen.. duurt anders nog zo lang hihi... zie mijn naam!!!
    Prinsesje 86, welkom ook hier.. wow, een nieuwjaarskindje.. ben benieuwd of hij voor het vuurwerk komt of erna haha..
    Wij helaas nog geen kinderkamer, voorlopig zelfs nog niet, want wij gaan eerst heel flink verbouwen.. hopelijk kunnen we er weer in begin november, dan hebben we nog een maand om alles weer op orde te krijgen (zelfs alle meubels moeten eruit enzo.. pff tis maar waar je zin in hebt haha.. ) en dan dus ook pas babykamerteje doen.. Wel gaan we zaterdag voor een kinderwagen kijken. Leve marktplaats. Ik heb helemaal niks meer van mijn 2 oudsten!! Ook wel leuk, een nieuw begin zeg maar!! Een hele enthousiaste aanstaande oma (moeder van mijn man) heeft ook al heel wat gekregen via via haha.. komt helemaal goed!!
    Ok meides.. ciao ciao en tot horens

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @ongeduldig je kan dit info via pb sturen naar romytamara dan zet zij jou op de lijst ;)

toitoitoi dames en minder weer dus lekker op de bank met crackers, thee en tv! ik ga werken bleh

3. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    morguh meiden,

heb alles gelezen, maar ga er nu weer snel vandoor, als dochter zo uit school komt moet ik ff naar me vader

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Bij mijn eerste had ik na 20 wkn ook erg veel last van mijn rug, ben toen bij mensendieck/ergotherapeute terecht gekomen. Ga er vanuit dat dit nu ook weer gaat gebeuren en heb me al ingeschreven bij een specifiek zwangerfit programma bij fysiotherpeut. Wat gaan jullie doen qua gym/yoga/cursussen en preventie van BI/rugpijn etc?

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Ik kom me aanmelden bij jullie :).
    Ik Pris en ben 29 jaar, woon in Zuid Holland randje Noord Holland. We hebben al een zoontje Tygo, hij wordt in september alweer drie jaar.

Ik schrijf al lang mee bij de sept 2007 mama's maar hoop dit topic ook een beetje bij te kunnen houden (maar jullie schrijven zoveel:$)
    Ik zal voornamelijk vanaf t werk reageren.......

Om het mezelf even makkelijk te maken hier het stuk dat ik van de week bij de sept 2007 mama's heb geschreven:

Ik voel me prima, ben inderdaad wel veel moe maar merk nu al dat dat minder aan t worden is. Voordeel van nu vergeleken met 3 jaar geleden is dat ik wel meer mijn rust kan pakken: Tygo slaapt nog ruim 2,5 uur tussen de middag. Vaak ruim ik dan beneden een beetje op en kan ik ook nog meer dan 2 uur een tukkie doen:D s avonds ook were vroeg naar bed dus dat verklaart wel dat ik er wat minder was (en vanaf mijn werk weer heel veel;):))

Buik groeit als een gek. Wist wel dat t meestal bij een 2e sneller gaat maar zo hard:$ over de boobs maar niet te spreken haha.
    Verder dus helemaal geen klachten en loopt alles lekker, geen dag misselijk geweest oid.

En sneaky he??!!:) Jullie weten dat ik er vorig jaar achter ben gekomen dat mijn schoonzusje
    meelas, nu geloof ik wel dat ze dat niet meer doet maar je weet nooit wie dat wel doet...dus heb er voor gekozen t stil te houden hier. Tuurlijk had ik wel kunnen mailen maar weet zeker dat er dan toch wel reacties, smileys enz zouden komen..dus ook niet gedaan :)

UItgerekend dus op 14 december...heel gezellig;) haha.
    maar ja nooit verwacht dta t zo snel zo gaan allemaal en t is welkom hoor, december wordt dus een nog iets drukkere maand....Ik denk dat we na de Sinterklaas alle trucs maar gaan proberen om t naar buiten te krijgen hihi.
    Ik heb al gezegd dat als t een meisje is ik een kerstboom neem met roze ballen en natuurlijk blauwe bij een jongentje:D:D:D.

Vanmorgen bij de ha geweest, geen echo gehad maar wel t hartje gehoord, zo mooi weer!!! Alles was ok. Wonen echt nog in een dorp en de ha doet de controles. Mijn ha vindt dat allemaal erg leuk en is in maart geslaagd voor een echocursus en heeft een apparaat aangeschaft. Ze mag alleen de 20 weken echo niet doen, daarvoor moeten we naar t ziekenhuis.

Nou tot later dan ik weer op jullie reageren!!
    Liefs Priscilla

Staat dus ook gelijk in waarom ik me niet eerder heb gemeld.
    Ik zal vanaf nu een poging gaan doen om mee te praten!

Liefs Pris

6. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ alle nieuwe welkom!! LEUK!!! Er is ook een hyves trouwens ;).

@ Ongeduldig het kan al met 16 weken (neem aan ook voor het geslacht??). Bij onze dochter gingen we met 15 weken en 5 dagen. Nu met 17 weken omdat dat gewoon beter uitkomt haha. Maar het is dan echt een kleine alien hihi het mooiste is met een week of 24 a 28.

@ PBA hier regent het meid hopelijk bij jou niet!!

7. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hallo allemaal!
    Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd. We zijn namelijk ons huis aan het verbouwen en alle spullen staan op zolder en we logeren tijdelijk ergens anders. Dus alleen op mn werk heb ik af en toe de tijd om hier even te spieken. Maargoed, vanochtend ben ik naar de verloskundige geweest en moet toch even vol trots melden dat we het hartje hebben gehoord! Wat een heerlijk geluid toch! Het was wel even zoeken, de kleine zat ergens aan de zijkant verstopt, maar ach :) Morgen hebben we nog een laatste echo in het ziekenhuis, heb ik ook zo'n zin in! En eindelijk de 12 weken voorbij, ben ik ook wel erg blij mee.

Welkom Pris, kan me voorstellen dat je het eerst nog even stil hebt gehouden hier, maar dan kan je vanaf nu weer volop meedoen! En ook welkom Prinsesje86!

Voor de rest moet ik weer even inkomen hoor, dus reageer de volgende keer op meer mensen :)

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Heb me aangemeld ;)

9. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Mijn hemel, hier komt het echt met bakken uit de lucht. De televisie en computer doen het niet;):$
    What's coming next?

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Minkie86
    Bijzonder he om het hartje te horen?!! Wij hebben afgelopen maandag het hartje weer gehoord, zo leuk!!!
    Succes met verbouwen!!!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier de gyn gebeld voor de uitslag voor mijn HcG die werd gisteren nog geprikt. Word ik gebeld door de assistent, de gyn vond mijn Hcg waarde aan de hoge kant en wil het in de gaten houden.......QUE!!!!!! Ik heb een mooi kindje gisteren gezien met een kloppend hartje. Wat kan dit betekenen dat hij nog wil dat ik over 5 wkn bloed laat prikken???

12. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    de pijn trekt precies naar mijn poep ja,heb je ook last van een zeurende pijn in je buik?

13. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goofychick: bel ze even terug, dan heb je meteen antwoord :) Ik zou het ook niet weten hoor!

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    wat gek?! En het zijn er geen twee? Ik zou nog even terugbellen en vragen naar de achtergrond. Wat het risico dan is en warom hij over 5 wkn nog een keer wil prikken. Vragen naar risico's en eventuele consequenties....Heb nog nooit gehoord van angst voor een te hoog HCG, behalve bij lege bm en mogelijk bbz. Sterkte meis

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    gelijke gedachte Triessie :)

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks meiden, heb al terug gebeld en word zo gebeld door de gyn zelf.
    Nee er zijn geen twee want gisteren die inwendige echo nog gehad tenzij er nog een vruchtje ergens zweeft, zou dat kunnen???

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vrij bèta-HCG is een hormoon dat wordt gemaakt door de placenta. Bij vrouwen die zwanger zijn van een kind met Downsyndroom zit er gemiddeld tweemaal zoveel vrij bèta-HCG in het bloed van de moeder als bij vrouwen die zwanger zijn van een kind zonder Downsyndroom.

:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$...............daarom dus in de gaten houden denk ik.........slik!!!! Het zal toch niet......MENNNN!!!!

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    ;)

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Oww Goofy wacht nog even met internet lezen meis... je wordt zo terug gebeld en dan weet je het zeker waarom. Knuf

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    :$Goof! Hoop dat de gyn je iets heeeeel anders gaat vertellen!
    Raar dat ze niet meteen hebben gezegd waarom!
    Succes meis, ben benieuwd...

Deel Deze Pagina