December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Toch maar nu wat bijgelezen.

Parr, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, je kunt eindelijk weer verder, vooruit kijken. Ik hoop dat je snel 9 maanden vooruit mag kijken.

Lucindalice, ik weet niet of je dit nog leest, maar wilde je toch nog een fijne vakantie wensen.
    Hoe is het trouwens gegaan met de kijkers van jullie huis? Spannend, een nieuw huis op het oog!

Romytamara, wauw, weer een goede echo en je baarmoeder al zo hoog, nu wordt het gevoel heel echt he! ;)

Triessie, ik begrijp het helemaal hoor. Ik hoop dat je je met de tijd zekerder gaat voelen.

Goofychick, wat een onzekerheid toch, sterkte meis!
    Over echo, volgens mij kan dat echt geen kwaad hoor.

Jip27, jij hebt lekker geshopt en een lekker drukke dag gehad dus, fijn dat je er zo van genoten hebt!

Shadowcat, zo de babykamer al bijna klaar, ik ben jaloers! :D
    En wat een eigenwijze verloskundige haha, maar belangrijkste is dat het goed is. Heerlijk he, dat hartje horen.

Lynnami, neem maar wat rust, dat begrijpen we hier wel. Hopelijk heb je snel weer wat meer energie.

Mama van 1, wat naar dat je zo'n rugpijn hebt, hopelijk trekt dat over, sterkte.

PBA, wat fijn dat de dakkapel erop zit, daar kun je echt van genieten. En nog meer verbouwingen op stapel lees ik, succes!

Alle nieuwe meiden: welkom hier! En gefeliciteerd natuurlijk!

Muizz, enerzijds fijn dat je buikje zo vroeg al groeit, maar wel irritant dat mensen het dan via via proberen te achterhalen.

Meiden, ik krijg het vaak gewoon niet bijgelezen, op dit topic wordt zo ontzettend veel geschreven :$ Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik de laatste tijd zo weinig reageerde, maar steeds wilde ik alleen maar reageren als ik alles bij kon lezen, en dat lukte dus niet met deze hoeveelheid. Ik zal me hier voortaan iets trouwer laten horen ;)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    kan iemand mij updaten wat er aan de hand is met goofy? :(

3. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    hey par...
    als ik t goed begrepen heb is goof gebeld door de assistente van de gyn omdat haar hcg waarden te hoog waren.
    Klik anders ff op dr naam en kijk bij haar laatst geplaatste berichten, dan hoef je niet t hele topic door!
    Ze is nu erg onzeker, want krijgt geen duidelijkheid. Echt heel erg belachelijk!

toetjes, wat fijn dat je echo goed was! nu lekker genieten van je roze wolk

Mijn commode is net gekomen. Ben er zo mega blij mee!!
    Ik zal morgen wat foto;s maken en plaatsen, was het nu te donker al voor.
    Ik duik er in, ben kapot en ga echt niet op de uitslagen van de verkiezingen wachten al ben ik wel erg benieuwd!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    djw Jip ga ik ff doen! te hoog hcg? is dat erg dan? hcg is met zwanger zijn tussen 10.000 en 100.000 dacht ik?

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    tja ik weet t nie..ze had ook gegoogled, maar bij haar berichten kan je alles teruglezen. Wij hebben haar op t hart gedrukt niet te googlen en goof is vast heeeel verstandig en doet t niet meer hihi

Hopelijk heeft ze morgen snel goed nieuws!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dat is lekker onduidelijk dus :(:( Ik zou ook niet van alles opzoeken op het internet want het zijn heen en weer verhalen die jou nog onzekerder gaan maken. Anders plaats jij jouw vraag hier bij de vk op de forum? mssn weten hun iets meer?
    Hele dikke opbeur knuffel lieverd!!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee idd googelen moet je ook niet doen, er zijn van allerlei verhalen op het internet en dat maakt je alleen nog onzekerder dan!

8. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou Goofy -hopelijk is het allemaal goed, en geen Downsyndroom
    is jammer dat sommige artsen meer wetenschapper zijn dan mens... wat nou protocol? je praat tegen een vrouw en niet sec een patient!? wel dan?

anyway, hier wel een patient, gisteren heel de dag met dikke strot, koorts en pijnlijke oren in bed gelegen, kan echt geen oorontsteking gebruiken nu we bijna naar NL gaan vliegen!

blijkt dat ik mijn eerste VK afspraak heb tijdens een voetbalwedstrijd van NL -wist ik veel, krijg ik hier helemaal niet mee... zal wel lekker rustig op straat zijn dan :D

heb ook heel mooi, ontroerend, gaaf, wereldschokkend fijn nieuws. kregen te horen dat ons doodzieke nichtje na een hel van bijna anderhalf jaar, -tig chemo's en een beenmergtransplantatie 100% genezen is verklaard. we hebben haar niet meer in levende lijve gezien nadat ze 7 weken oud was en kunnen volgende week haar zelfs aanraken:)

9. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Whaaaaaaaaaaaaaaa das nog geen goed nieuws 1978!! Heerlijk dat jullie dit goeie nieuws hebben gehoord!
    Hopelijk valt het met jouw klachten mee en mag je t weekend gewoon vliegen!

Ik zal eens uit bed, ben alweer veel te laat, maar kan er echt niet uitkomen. Gelukkig is mijn werk maar op 3min afstand...

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @1978 Wat een fijn nieuws van je nichtje zeg!!!!!!!! Super!!!!! Wat zal dat een opluchting zijn zeg!

@Goof hopelijk krijg je vandaag wat duidelijkheid van de vk. Dikke knuf in elk geval en laat je niet teveel gek maken he!

Iedereen fijne dag vandaag!!!

11. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

@ 1978 wat een super goed nieuws zeg!! En hopelijk knap je snel op!

@ goof ben heel benieuwd wat de vk zegt. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen?

@ PBA oh dat geloof ik graag dat het er anders uitziet. Het is zoveel extra ruimte.... Fijn dat het droog is gebleven!

@ jip ben heel benieuwd naar de commode en wat heerlijk dat je zo lekker geshopt hebt..... Ik ga binnenkort naar een winkel hier in de buurt met allemaal leuke zw kleding en zag op de site van miss etam dat ze ook allemaal leuke en vlotte dingen hebben....

@ wat vervelend als mensen achter je rug om uit proberen te vogelen of je zwanger bent. Maar misschien zijn ze bang dat als het niet zo zou zijn ze je ermee kwetsen.

@ verkiezingen, geen idee wie er gewonnen heeft.... Straks eens het nieuws kijken of op internet....

@ iedereen die een echo heeft of naar de vk moet heel veel plezier en succes!

@ lynn hoe gaat het nu met je meis??

@ all, vanacht weer heerlijk geslapen, gister even weggeweest en een hele kleine boodschap in de winkel gehaald en s'avonds kon ik niet meer! Zo veel pijn in mijn rug en bil pff werd er gek van, nu lijkt het wel weer te gaan op de rug na. Gister mijn leidinggevende gesproken en die deed heel aardig, viel me alle mee haha. Vandaag komen mijn schoonouders aan het eind van de middag en heb ik even meer rust. Vanavond lekker kofta eten had er gister al zo een zin in! Mmmmmmm. Hahahahaha dochterlief slaapt in een peuterbedje en dat gaat echt super goed! Hadden we nooit verwacht dat ze het zo snel zou accepteren, nu ligt ze volgens mij voor de deur te slapen ipv in bed want hoorde haar net draaien tegen de deur...... Lekker ding hahahaha.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @1978 fantastiche nieuws over jouw nichtje!!

@goofy succes vandaag meis! ik duim voor je!

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje 1978, zit gewoon een potje mee te janken. Wat een onwijs goed mooi nieuws! Mijn moederhart breekt.

Degene van jullie die nog geen mama zijn, gaan dit nog meemaken maar zorgen om je kind....het is echt verschrikkelijk, het meest erge wat je kan overkomen, als je kind ziek is of wordt. Bah. Ze zeggen dat je dat pas snapt als je zelf kinderen hebt en ik geloof dat dat ook wel zo is. Ik maak me ook zorgen om mijn man, wil hem ook niet verliezen, maar als ik dat vergelijk met de zorgen om mijn kindje, dan is dat toch van een andere orde hoor. Maar het maakt de liefde voor je kind ook wel weer heel mooi.

Zo lekker filosofisch op de vroege ochtend haha.
    Ik ga nog ff de hyves checken, weet nog steeds niet hoe ik mezelf nou op de blog kan toevoegen met uitgerekende datum. Fijne nitwit he?!

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ 1978 geweldig nieuws !!!!!!!!!!!

@ verkiezingen : ik stem niet..

@ goofie : suc 6 !!!

@ hier :
    hier gaat alles wel, goed, nogsteeds wat moeite om naar de wc te gaan, ik hoop dat dat goedkomt, de 17e mag ik weer voor een echo .. :D mijn zusje zou meegaan helaas kan ze niet, en moet ze haar middelbare school diploma tekenen . als ze is geslaagd, dat krijg ze de 16e te horen .. op haar verjaardag :D..
    de we gaan duimen draaien ... zometeen komt mijn moeder lekker op de koffie.. en neemt ze me zusje en haar chiwawading mee :p * hond* .. dus dat word wel weer gezellig, morgen heb ik de 13 weken berijkt en durf ik eindelijk te gaan genieten.. en helemaal als volgende week de echo goed is..

zomaar ff een lul praatje.. maar het is wel leuk om het met jullie te delen

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    groot gelijk L78 ik kon wel geven om een kind maar sinds ik zelf één hebt leef ik heel anders mee met zieke kinderen. Onlangs is een forumvriendin haar meisje van 11mnd kwijt geraakt na heel lang vechten met HLH (bloedkanker). Het leek heel goed te gaan en zij was zelfs thuis en ineens en erge terugval die zij niet kon overwinnen. Zij was gewoon op.
    Dus helaas zag ik hun voor het eerst in RL op haar crematie paar weken terug en dan zie je de moeder zo heartbroken.. zaten wij in de rij tranen met tuiten.. Als je mama bent kun je je goed voorstellen hoe het is om nooit meer jouw kind aan te raken of te zien glimlachen etc.

En ik ben niet de strengste maar als mijn kind ziek is dan vind ik het tienduizenmaal erger dan een zieke man :p

Ook merk ik reportages en van alles over kinderen, ex-mannen die hun vrouw en kind vermoorden en ga zo door.. alles wat met kinderen te maken heeft.. mijn man en ik vinden de beelde en nieuws nu véél harder aan komen dan voordat wij ouders waren..

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    waarom stem je niet???? Ik vind het juist heel belangrijk om stemrecht niet verloren te laten gaan en ga daarom altijd stemmen. En houd ook pleidooien richting anderen om dat vooral te doen :) Breng desnoods een blanco stem uit

17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    goeiemorgen meiden

straks eerste keer verloskundige, ben dood en dood moe

goofy is er al nieuws?

andere echos en vk bezoekjes veel plezier vandaag

lovepeet, hoop je zus geslaagt is!

NU: ff tukken uurtje nog voor dochter thuis komt zZZZZZZzzzzz

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    ja, je wordt echt een softie door kids he? :)

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden, zit op school rapporten te tikken. Heerlijk dat ik ben vrijgeroosterd, maar wordt altijd zo doods van al die rapporten. Heb er nu 6 en moet er nog 19...kom dus af en toe maar hier spieken zodat ik mezelf aan de gang kan houden hihihi!

20. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hai!

succes met de raporten, is ook niet leuk!

Hier alles prima, alleen vele last van hartkloppingen in mijn linker ooor. Eerst was 't alleen 's avonds, maar nu ook al overdag. Heel vervelend, vooral in rust. Bloeddruk is laag, maar oke, hb was ook goed(met 7 weken). Dadelijk even naar de vk om wat dingen te checken. Anders toch maar even huisarts raadplegen.

Verder voel ik me prima! Bui begint al mooit te groeien en mijn gewicht ook! Hoe zit dat bij jullie, ook al aangkomen? Ik eet normaal, maar blijkbaar wil mijn lijf heel graag reserves opbouwen! Hmm vind ik niet altijd even leuk. Tijdens mijn vorige zwangerschap ok 25 kilo aangekomen(HELLP syndroom) en ik weeg zelf 65 kilo bij 175 cm lengte, nu al 68 kilo! dus dat gaat weer lekker:) Ach als mijn kindje ook maar lekker groeit dan!

Fijne dag allen!

Selma

Deel Deze Pagina