@Selma: Mijn buik groeit ook al aardig maar mijn gewicht doet nog niet mee...schommelt vooral enorm ene dag ben ik zo een kilo lichter dan de andere dag, maar op mijn zwaarst ben ik nu een halve kilo aangekomen dus dat valt wel mee....maar denk nu de misselijkheid zo goed als over is dat t wel zal gaan komen.
@selma ik was in totaal meer dan 40kg aan gekomen met Kate was 69,5kg in het begin en 113kg op het eind en nee niks vet of HELLP maar vocht vocht vocht.. ong 10kg was wel zw kilo's. Gelukkig na de bevalling en koorts van een borstontsteking was is in de eerste week al 15kg kwijt en na ene maand had ik alleen die 10kg wat nog af moest
Sjonge, had het er gisteren ook over met mensen.. en dan vooral over die verschrikkelijke Benno L. Het ergste wat je kan overkomen lijkt mij ook het verliezen van je kind.. tegen de natuur.. Zij moeten ons begraven en niet andersom. Zo zie je maar hoe niet vanzelfspreken het leven is.. Maar wat ook echt walgelijk is, zijn mensen die met hun vieze poten niet van kinderen af kunnen blijven. Die mogen ze van mij opknopen aan de hoogste boom. Gatverdamme.. Nu stond er weer iets over een vent die zijn dochter 16 haar heeft opgesloten en 7 kinderen bij haar heeft verwekt en ook al bezig was met 1 van die kinderen. Walgelijk gewoon. En zo'n Benno L. met zo'n balk voor zijn ogen!! Privacy my ass!! Sorry hoor, maar ik kan me daar zo kwaad over maken. Net als die Joran, gewoon voor de pers 3 "ere" rondjes laten lopen.. en zo'n Maxim verhagen die dan klaagt over de schending van zijn privacy??? En die ouders dan van Nathalie??? Maar goed.. even heel off topic, maar een mooi bruggetje naar de verkiezingen.. Ik stem ook niet en ik respecteer een ieder die dat wel doet, mijn mannetje is keurig gaan stemmen, maar ik zie het nut er echt niet van in. Maar goed!! hihih.. ff frustratie uitten!! Er zijn een hoop fucked-up mensen op deze wereld.. en hoe klote het ook is, je kunt je kinderen er nooit helemaal voor behoeden! We doen ons best! Mijn dochter zat op school bij Millie Boele.. (mijn dochter woont bij haar vader helaas) en zij is 13.. Millie 12. Dan komt het heel dichtbij. Heb toen echt wel zitten janken.. wat een verdriet, wat een wanhoop voor die ouders... en jawel, meneer de politie agent, wordt beschermd om zijn privacy!! Sickening!!! 1978, zo zie je maar, dat zijn de wonderen in het leven.. wat een heerlijk nieuws!! Geniet van je nichtje wanneer je hier in NL bent.. geniet zowiezo van je vakantie hier!! Het weer is niet al te best, maar ja.. that's Holland Ciao allemaal enne, hier gaat het verder ook prima hoor!! Hihi
Enne over aankomen.. met mijn vorige 2 ben ik keurig 13 en 12 kilo aangekomen.. hoop dat nu ook weer te kunnen doen.. ben namelijk al veel te zwaar van mezelf, dus ja.. tot nu toe in bijna 15 weken, 1.3 kg.. en die kilo zat er al gelijk aan.. die zitten aan mijn boobs!! haha.. en daar lig ik dan ook echt niet van wakker!! En mijn man hoor ik ook niet klagen hihi..
Even vliegensvlug wat wil mn konijntjes schoonmaken. 1978, wauw mooier nieuws bestaat er niet, wat geweldig! Word helemaal blij als ik het lees! Gewicht: hier alleen maar 6 kilo afgevallen Heeeerlijk pas al mijn kleren weer die na de zwangerschap van mijn zoontje niet meer paste. Bij mijn zoontje was ik eerst bijna 10 kilo afgevallen en daarna er weer 13 bij, dus das maar +3 bij mn startgewicht. Maar vind mezelf ook te zwaar (ben 1.60 en woog voor deze zwangerschap 68 kilo) Maar heb ook nog steeds heeeeele rare trek en eet amper wat Hoop maar dat die vitamine pillen alles aanvullen.
1978; wat een geweldig nieuws!!!!!!!! hier ook flinke nesteldrang/opruim drang. Heb met manlief vanochtend de commode in elkaar gezet. Overal in het huis lagen kadootjes enz. wilde dit allemaal op 1 plek hebben. was weer voor het eerst dat ik hem in elkaar zag en was weer helemaal blij! Manlief heeft net ook de box in elkaar gezet. Nu staat dus voor 25 weken een lege box in de huiskamer ach kunnen de honden en katten wennen aan een nieuw opject in de kamer. Merk wel dat ik heel erg aan het opletten ben of ik de baby al kan voelen. Ben nogal ongeduldig! Wil dat gevoel gewoon zo graag meemaken! Manlief en ik hebben beide een heel sterk gevoel dat het een jongen gaat worden, al wil hij heel graag een meisje, het gevoel zegt wat anders. Ben benieuwd!
@mac: er is een mogelijkheid dat je het al kan voelen hoor, ik voel het zelfs al dik 2 weken(!) en ik ben pas 11 weken opweg, maar ik wist niet dat ik de beeb voelde tot ik het op de echo zag, als ik met moeite naar de wc kan, leg ik mijn hand vlak op de onderbuik met wat druk om zo makkelijker te kunnen ahum.. poepen, en dan voelde ik af en toe een tik net of je piekt ergens op, met het echo apparaat erop zette de beeb zich af aan de wand en dat scheen ik te voelen, moet je maar eens proberen met een vlakke hand met ietsje druk op de baarmoeder zetten en geduld hebben
nou ik was vroeger voor mijn dochter 42.5 kilo, echt slank overal dus en goed gespierd, 25 kilo erbij, bevallen... plof 27.5 kilo kwijt. met heel veel moeite weer op 42.5 gekomen danwel zonder grote spiermasse (sportster voor 1e zwangerschap) ben nu "al" 45 kilo weer, een lichte golf op mijn buik heb ik altijd gehouden, en nu al een aardig buikje weer
oja bij me eerste had ik bij 4.5 maand nog een 6pack op me buik, kwam dus in 4.5 maand pas die 25 kilo aan aangezien ik pas bij 4.5 maand erachter kwam dat ik zwanger was hihi nu kan dat gelukkig wat geleidelijker gaan.
poeh, ik ben veel te zwaar, kilo's van de eerste zijn er nooit goed af gegaan. Is wel mijn voornemen straks! En ik mag niet meer dan 15 kg aankomen. Ben nu nog niets aangekomen trouwens....
Nee zo slank was ik alleen in mn kindertijd Ik sportte wel veel, paardrijden en kickboxen, die dikke kont ben ik mee geboren volgens mij Ik ga ook crash dieet na deze zwangerschap. Bij mijn schoonzusje heeft dat onwijs geholpen! (als je daarna niet je weer vol gaat vreten natuurlijk)
Grrr... mijn zoontje slaapt alweer een paar dagen slecht! Zowel nachts als overdag! (maar 40 min) Met als gevolg datie elke keer niet te genieten is en mama geen rust krijgt... Hoop dat dit snel weer over gaat
Over het voelen van de beeb ik denk dat ik het 2 dagen geleden voor het eerst heb bgevoeld. Ik lag op de bank beetje in mijn buik te wroeten...hihihi op zoek naar mijn baarmoeder en opeens voel ik onderin mijn buik een soort siddering alsof er een slangetje doorheen floepte echt heel vreemd gevoel wat ik nog nooit had gehad. maar wel heel bijzonder...verder nog niet echt wat gehad maar ga vanaaf weer ff rustig liggen
ik stem niet .. omdat ik er geen tijd voor heb en omdat ik nergens helemaal achter sta.. en als ik ergens niet helemaal achter sta dan breng ik mijn stem niet uit.. dus vandaar..
hier nog een nietstemmer hoor Lovepeet, had geen benul op wie ik moest stemmen, heb maar 1 keer gestemd in mijn leven en dat was op Pim Fortuin zit hier de minuten weg te kijken... om 3 uur bij vk zijn voor de eerste keer