December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haaa nog een niet stemmer!!
    ja als fortuin had geleeft had ik daar op gestemt

oo de vk.. spannend

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hoezo kan je niet stemmen?????

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hihi ik heb geen NL paspoort.. stemwijzer kwam bij mij wel uit op VVD

4. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Aha vandaar dan snap ik het ihihihihi

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :D ;)

6. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    terug van de vk, hartje gehoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moest zwitzal mega schoudertas onder mijn eigen schoudertas camoufleren door het dorp naar huis lopende hihih

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haha jij heb hem ook gekregen haha.. ! ik ook !

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hallo allemaal!

ff snel teruggelezen en t valt me op dat we goof nog niet weer gezien hebben. Iemand nieuws?

Ik heb gister mn commode gehaald en ben er zo trots op dat ik jullie ff wil laten meekijken!
    Ook heb ik ff een foto van t kamertje zoals ie was, dan kunnen jullie de kleurtjes ff zien, want volgens mij hebben jullie dat ook nog niet gezien toch??

9. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    En nog eentje van hoe t was...

10. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    en dan nu .... de commode!!!!!
    Ik vind m zooooo leuk!!!

Helaas is t verder nog een troepje op de kamer, als de rest opgeruimd en ingericht is dan zal ik t resultaat wel ff showen! Er moet nog een kast uit en weer een super leuke kledingkast in, dus moet nog wel wat gebeuren, maar ben al veel verder dan de planning was. We zouden pas in aug beginnen...nou ja, klaar is klaar he hihi

11. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Jip wat een geweldige commode!!!!!!!!!!! Super zeg!

12. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Zo dan
    Ik kwam even in een rollercoaster...
    Omdat ik de streptokokken bacterie B (ben ik achter gekomen bij mijn vorige zwangerschap) heb en ik daar in mijn vorige zwangerschap heel erg veel blaasonstekingen van kreeg, dacht ik omdat ik toevallig in de buurt van de dokter was, laat ik het eens even checken. Ik heb eerder in m'n zwangerschap soms wat dagen itsie pietsie bruin bloed verloren. Vanmorgen was het opeens wat meer en helder rood. Al werd dat snel minder en bruin, dus daar maakte ik me geen zorgen over. Maar al met al genoeg redenen om het even te laten checken.
    Ik moest even in de wachtkamer wachten op de uitslag. Kwam de assistente de wachtkamer in en zei dat er witte en rode bloedlichaampjes in mn urine zaten. Witte duid op blaasontsteking, maar over de rode mocht ze geen uitspraak doen
    Ik moest de verloskundige bellen daarvoor.... Afijn.. Ik bellen en van de vk moest ik meteen langskomen.. Oke.... Al daar werd ik meteen gecheckt, hartje geluisterd, buik gevoelt, alles was goed (gelukkig!!). Alles duidt dus op een fikse blaasontsteking. Erg gevaarlijk omdat ik die dus niet voel!! Nu word mn urine morgen op kweek gezet zodat ze kunnen kijken van welke bacterie ik de blaasontsteking heb zodat ze daar een gerichte antibiotica voor kunnen geven... Maar mochten het bloed of de krampen erger worden moest ik meteen bellen en langskomen!! Dit ivm met het gevaar dat een blaasontsteking vroegtijdig de weeen op kan wekken.. (en idd mijn vriendin is zo haar tweeling verloren...) Ook moet ik elke 4 weken mijn urine voor de zekerheid laten checken...

Dus... best heftig even allemaal voor het feit dat ik het alleen even ging checken, maar gelukkig was alles goed. En maar hopen dat het niet erger word!

13. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    hihi de foto van die kamer met dat geweldige drukke behang had ik al eens gezien, zou me dochter geweldig vinden!

Hier: moet morgen bloedprikken in Gouda voor het algemene plaatje voor de vk, en gelijk voor die screening.
    de nekplooi meting staat gepland op 23 juni met 13 weken en 3 dagen.
    de 20 weken echo heb ik ook maar gelijk besproken :D en dat word op 10 augustus met 20 weken en 2 dagen

kraamzorg heb ik ook vast ingeschreven...

Ik geloof dat ik de meeste belangrijke dingen zo geregeld heb :D:D:D

14. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    zo pfffffffffffff romytamara hoop dat je een beetje gerust gesteld ben!

15. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo Romy pfffff....wat zal jij geschrokken zijn zeg!!!!!! Gelukkig ben je er op tijd achter.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hele leuke commode!!! ben benieuwd naar de rest meis!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jeetje meid! heel goed dat je langs bent gegaan! Door jouw eerder verhaal over Strepto B heb ik mijn andere forumvriendin verteld nu ook te testen. Zij heeft al heel lang last van blaasonstekening en is vorig jaar plots bevallen (wist niet dat zij zwanger was) van een zoon, Sem* die tussen 16-18weken was. Vermoedelijk door een blaasonsteking! Dus ik hoop dat ze daar nu op letten want zij is nu 28weken zwanger.
    Hopelijk is het snel voorbij!! *hugs*

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @goofy hoe ging het bij de vk??

19. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ jip: Ik ben benieuwd naar je foto’s!!! Leuk dat je commode er nu ook al is. Owww, ik zie de foto’s nu al voorbij komen. Wat onwijs gaaf zeg. Dat behang blijft echt super! Ik vind de commode ook erg mooi, oud en nieuw verwerkt in 1 kastje. Helemaal super.

@ 1978: Dat is super nieuws van je nichtje zeg. Lekker knuffelen dus!!

@ charmedknorrie: Jeetje zeg wat een luxe, uitgeroosterd om rapporten te maken. Dat mogen/ moeten wij gewoon na schooltijd of thuis doen…

@ Selma: Ik weeg me maar 1x per week ongeveer. En ik schommel erg tussen de 61 en 63, maar dit is eigenlijk al een jaar of 3 zo.

@ macmazsy: oww lekker alles weer een beetje opgeruimd en op 1 plaats. Dat zou hier ook geen overbodige luxe zijn, maar ben er in het weekend steeds gewoon te moe voor.

@ romy en mystik: Hier nog zo’n kleintje hoor, ook maar 1.60 m.

@ romy: Pfff, heftig zeg met die blaasontsteking. Goed dat je het een keer liet checken dus.

Wij gaan zo lekker op kraamvisite bij een vriendinnetje. Owww, heb er al helemaal zin in!!

20. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    haha nog een kleintje?

we moesten maar eens een dagje 1meter60 meeting houden haha

Deel Deze Pagina