@ kamertje. Tygo gaat een nieuwe kamer krijgen op zolder en de kleine gaat naar deze kamer. Zal eens kijken of ik een foto hier kan vinden. Kinderwagen. Wij hebben de Quinny Buzz en kan zeker nog een ronde mee. Hier op t forum lees ik best wat negatieve verhalen over deze kar maar wij zijn er super tevreden over. Moeders v Moeders. Ik doe al vanaf t begin mee...nog een paar weken en dan is t ook alweer klaar Lengte. Ik ben 1m81...langer dan gemiddeld hier volgens mij Zwitsaltas. Hier gaan de contoles via de ha, niet gekregen dus. Vorige week een druk maar super leuk weekend gehad (zaterdag Royal beach concert..BON JOVI enz, zondag dierentuin)....heb hier wel de hele week last van gehad qua moeheid...vanavond maar eens echt vroeg. Gaan jullie t WK volgen? Ik vind t helemaal leuk..Vriendlief hefet er niets mee vandaag aan t werk, hopelijk kan ik jullie dan een beetje bijhouden
@ pris, ze lag idd op de grond te slapen haha. Gelukkig hebben wij ook geen last gehad met de overgang van ledikant naar groot bed. Ik heb last van mijn rug wat doorloopt in een stekende pijn naar mijn bil en soms verder naar beneden. Vreselijk is het en de dokter zegt ook dat het deze zwangerschap niet weggaat. Zwangerschapsisias. Dus ermee leren leven..... Ik werk nu niet omdat het bedrijf waar ik bij werk een meningsverhaal had met een ander bedrijf. Ik werk in de beveiliging en het object waar ik zat is overgenomen door een ander bedrijf en die wilde niet iedereen overnemen ivm de kosten. Dus kwam er een rechtzaak en tot die tijd zat ik thuis dus al een dikke 5 weken. Ik zat al in de ziektewet ivm afvallen en vreselijke buikpijnen en toen lag mijn dochter ook nog in het ziekenhuis omdat ze uit de box was geklommen dus alles in 1. Nu ga ik eerst een gesprek met de bedrijfsarts aan want heb al begrepen dat als je niet genoeg rust dan kan het doorschieten naar een hernia en daar pas ik voor haha. Ik moet ook min 3 kwartier tot een uur in de auto om te werken dus ben dan kapot door mijn rug na zo een rit. En mijn dochter wegbrengen zie ik niet zitten hahaha het is dan zo rustig, hebben we nog nooit gedaan eigenlijk haha. Gelukkig is ze niet vervelend en naar opa en oma is ook een half uur rijden. En zij werken ook. Mijn man doet ook heel veel of ze gaat bij een buurmeisje spelen. Dus het komt wel goed . @ selma jeetje meis wat erg! Gecondoleerd! wow wat zal dat een intens verdriet zijn zeg! Heel veel sterkte voor haar en hopelijk kan je dr goed steunen..... jeetje ben er stil van!
Tygo's kamertje....wordt dus babykamer. T is de enige foto die ik nu heb, thuis heb ik er wel meer. Maar hebben jullie een beetje een indruk. De andere muur is ook oranje en staat een grote kast
@pris; Ja de box staat al in elkaar. Niet mijn idee. Manlief had hem opeens in elkaar gezet! Hij stond ingeklapt in de huiskamer tegen de muur, omdat hij te zwaar is om naar boven te tillen (zijn geen losse onderdelen). Soms heb ik het idee dat hij nog sneller gaat dan ik
Hoi meiden, ja het is echt vreselijk nieuws, kan het ook niet bevatten. Ik probere er niet te veel in te gaan zitten, want ik voel al zoveel! Bedankt voor al jullie medeleven dat doet al zo goed. Een fijne dag allemaal, Liefs Selma
Haha dat ze op grond lag...heeft Tygo nooit gedaan. Wat een gedoe allemaal zeg. Enig idee wanneer er een uitspraak is?? En ik snap t wel hoor dat je haar dan liever niet wegbrengt....maar soms is het toch wel even fijn om je handen vrij te hebben. Hier hadden we pas een verplichte vrije dag en is Tygo gewoon naar oma gegaan net als altijd. Heerlijk dagje voor mezelf gehad?? En je rug zeg...jeetje ik hoop dat t mee gaat vallen...Ermee leren leven?? Oefeningen ofzo heeft geen zin. Vervelend hoor. Vanwege scoliose (hoop dat ik t goed schrijf) veel last gehad bij de zwangerschap van Tygo. Heel veel succes / sterkte ermee! Hebben jullie ook foto's geplaatst van jezelf om voor te stellen of niet??
Goed plan, zeg! Ik had deze vraag al eerder gesteld in onze topic snap je best dat je nu beetje aant dementeren bent nu je zwanger bent Je gaat dus naam van Tygo weer veranderen in een ander naam voor je 2e ukkie? Ja toch of toch heel anders?
even een ego-berichtje hoor, sorry dames... Ik heb zo'n pijn aan mijn heup/ bil, net naast mijn ruggenwervel. De pijn straalt dan ook helemaal door naar mijn been (zelfs tot onder mijn knie...). Het doet het meest zeer als ik zit of als ik van houding verander (van zit naar staan enz.). Ik had er vorige week ook al last van, maar toen was het nog wel te doen... dus dacht dat gaat wel over, maar het wordt steeds erger. Ik heb net dus maar een afspraak gemaakt bij de huisarts...
hey meiden, even ego berichtje van mijn kant, ik voel me zo slecht...... heb al 3 dagen hoofdpijn, en mijn buik doet heel erg zeer..... heb vandaag ook vrij genomen van mijn werk..... liefs
@gyn verhaal.nou de verloskundige heeft me teruggebeld net. Ze was super aardig voor de telefoon en zo meelevend. Vertelde me dat ze maar eerst die gyn eens heeft gebeld want dit moest maar ff uit de wereld geholpen worden. Hij heeft NU wel de tijd genomen om even rustig in mijn dossier te bladeren. En wat blijkt. Bloedonderzoek was een beetje overdone, maar hij gezien mijn miskraam en klachten daarna in november wilde hij het daarom in de gaten houden tot de echo. Hij was bang dat er misschien toch nog wat was blijven zitten. Maar gezien mijn waarde nu is het gewoon hartstikke goed. EEN STORM IN EEN GLAS WATER DUS. Het was niet zijn bedoeling om mij onnodig ongerust te maken, hij had het me zelf moeten uitleggen zei hij. Verder zei de Vk, nou nu wordt het tijd om te gaan genieten he!!! (zelfde VK die destijds mij toe heeft gezet om de ziektewet in te gaan omdat ik zelf te eigenwijs was, hahahaha.....echt een lief mens) DUS IK GA NU GENIETEN!!!
@ Goof, Yes! Goed nieuws! Gefeliciteerd! @ Selma, wat een vreselijk bericht, ik weet niet wat ik zeggen moet. Heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte voor jou en je vriendin! @ Pris, wat een prachtige kamer! @ Jufkyo (schrijf t niet goed geloof ik hihi) hier ook zo'n pjion in onderrug en bil. Ik loop al een half jaar bij de fysio voor mn bovenrug, nek en schouders en nu dus vandaag ook voor t eerst met de onderrug bezig geweest. Man o man wat deed dat zeer! nu wel wat verlichting. Hopelijk blijft dat zo. Helaas gaat ze binnenkort een week op vakantie, bah wat ga ik dr missen hihi Sinds gister nog steeds irritaties richting lief en ik wil dat helemaal niet, maar ben zoooooooooo moe en wordt zo verdrietig van alles! We gaan zo naar mijn opa en oma. Mijn opa zit in een verz huis en is helemaal de weg kwijt, die gaat me dus niet herkennen vrees ik. oma is heel negatief sinds hij daar zit en ben bang dat ze helemaal niet leuk op mn zwangerschap gaat reageren. Ben dus bang om te gaan. En om opa te zien in deze toestand en om t aan oma te zeggen. Ze kan altijd zo hard reageren, maar ja t is wel mn oma dus t moet maar...zucht... hopelijk valt t mee....
Ik was er ook verbaasd over hoe hoog het al zat. Misschien omdat het de tweede is? Meiden ik lees even en kijk of ik kan reageren. Ik heb nu problemen met de laptop...
Oh leuk die oranje muren! Toen wij op zoek waren naar een huis om te kopen zagen we ook een huis dat een kamer had met een knal oranje muur. Ik vond dat zo ontzettend mooi dat ik dagen heb zitten zeuren bij mijn man dat ik dat ook wou. Hij heeft toen toegegeven en gezegd dat als we ooit een kindje kregen,dat ik dan in de babykamer een muur knal oranje mocht verven. Nu moet ik erbij zeggen dat wij DACHTEN te weten dat we geen kinderen konden krijgen omdat ik dat van de beste doctoren had te horen gekregen. Dus ik wist al wel hoe hij er echt over dacht... Maar natuurlijk was de verassing groot toen ik spontaan zwanger bleek en we een zoon verwachtten. Ik heb het nog een keer voorgelegd en toen kwam hij met het excuus dat we net de muren geschilderd hadden en dat hij het zonde vond om ze weer te verven. Toen kwam hij met het excuus dat ik een muur mocht doen als Ryker een broertje of zusje zou krijgen. DUS... Nu Ryker een brusje krijgt en mijn man in het midden oosten zit ga ik lekker een muur oranje verven Lang verhaal sorry Selma- Verschrikkelijk... Wat een shock moet dat zijn voor de papa en mama en natuurlijk iedereen die ze kennen. Heel veel sterkte ermee.
hahaha, man komt thuis, muur oranje!!!!! GO LYNN GO ik vind het ook een mooie kleur, had er nog niet over nagedacht. ik wou graag groen, maar lief heeft me gelijk gesmeekt dat niet te doen, hij vind het een vreselijke kleur zal hem de kleur oranje eens voorleggen, kijken hoe hij daar op reageerd, al ben ik bang dat hij ook nu gaat zeggen, kan het niet gewoon neutraal?!?! (saaie kerel heb ik eigenlijk )
whaaaaaaaaaaaaaa yes! Het gemopper heeft al enigzins geholpen....pffff waarom moet t nou zo, maar ok! Kom net thuis is mn hele huis gepoetst, althans beneden, boven ben ik nog niet geweest, maar beneden is t belangrijkst he! Zo en nu echt op naar opa en oma...zucht
@jip kom jij eeens bij mij poetsen!! ik zit in de schoonmaak voor beroep, maar me huis is een bende zou bijna dat tv programma gaan bellen, heb zo ernstig nergens fut voor
hihi ik heb niet gepoetst hoor! Mn lief heeft dat gedaan na al mijn gemopper. Hij zegt steeds dat ik t niet hoef te doen omdat ik me zo voel, maar vervolgens doet ie zelf ook niets.... Nu dus wel...eindelijk!