hei, ik lees af en toe mee.... het is wel moeilijk om niet steeds te denken' zover was ik nu ook geweest,' maar wel leuk om te zien dat het goed met de meesten gaat! Het gaat goed met mij nu ook, moest even afstand nemen van alles wat met zwanger te maken had, inclusief dit forum.... Ik heb alle dingen weer even gedaan die niet kunnen als je zwanger bent, rood vlees, gerookte zalm, verse tonijn, wijntje,..... en nu zit ik op het wachtbankje, hopend dat ik gauw weer mee mag doen.....spannend..... maar op vaderdag ga ik testen en dat duurt niet zo lang meer..... Veel succes iedereen!!!!!!
he meid !!!. echt ik duim dan ook heel de dag voor jou dat jij ook snel weer zwanger mag zijn !!. ik hoop het zo voor iedereen .. het is zo iets moois kijk je kan steeds blijven denken ''zo ver was ik nu ook geweest '' maar dat heeft geen zin, daar praat je jezelf bijna een depressie mee aan !. kijk naar de toekomst en weet dat jullie ''ik weet het zeker'' snel zwanger zullen zijn,! wij duimen voor je xx
@ lima: Welkom! En leuk zeg, een tweeling!! @ weegschaaltje: heel veel sterkte. @ parr: Spannend meid. Ik duim voor je!! @ macmazsy: wat een leuke kleuren en lekker hoor de hele kamer gekleurd!! Ik hou daar ook wel van, maar mannetje hier niet, dus zal het hier wel niet worden! Echo: Ik heb nog geen idee of wij een extra echo laten doen. In ieder geval niet voor de 20-weken-echo. Ik kan nog wel 6 weken wachten @ 1978: Lekker zeg dat je in Nederland bent!! En knap zeg dat je zo alleen met je dochter helemaal hierheen gereisd bent. @ siri: Prima toch als je die afstand nodig hebt. Ik duim voor je!! Wat een leuke dag om op vaderdag te kunnen testen. Hier een probleempje We krijgen een heleboel dingen aangeboden van anderen. Ik wil toch wel een hoop dingen nieuw kopen of in ieder geval passend bij ons interieur. Ik vind het erg lastig om dat duidelijk te maken en niet bot te zijn. Ik heb al wel 2x aangegeven dat ik graag een boel spullen zelf wil kopen en uit wil zoeken (we hebben er genoeg voor gedaan), maar dit komt niet echt over. Hoe gaan jullie hiermee om??
@juf ik heb gewoon gezegt: dank je welv oor het aanbod maar we willen eerst even zelf kijken, we willenw el een beetje dat het bij het huis past, en eerst zelf kijken wat we aan willen schaffen lijkt me niet zo moeilijk,! gewoon eerlijk zijn suc6
I am happy!!!! Vamiddag (als het goed is) de baby voor het eerst gevoeld. Zat eerst te twijfelen, maar het was zo'n apart gevoel, het voelde net als iemand in je buik aan het duwen was, maar dan andersom.
hallo dames!! @weegschaal heel veel sterkte! @lima welkom en gefeliciteerd!!! @iedereen.. bedankt voor jullie lieve woorden!! gisteren was het nog een moeilijke dag, het is iedere keer confronterend als je thuis komt en hij is er niet.. en normaal lag hij savonds altijd bij mij op de bank... en nu lig ik helemaal alleen!!!(manlief werkt 6 avonden in de week, en over 2 weken werkt hij iedere dag van 12.00 tot 02.00/5.00) maar ons hondje heeft nu een beter thuis en dat is het belangrijkste!! @bandenpijn.... waar voel je dat?? ik heb ook af en toe een sheut in mijn buik.. erg vervelende pijn! @kamertje... ik verf in neutrale kleur, we hebben lime groene gordijnen, en ik ga zelf een mooi groot schilderij maken en 4 kleine met grappige dieren erop, en daar komt de kleur groen ook in terug.. @spulletjes krijgen.... ik heb het hele huis al vol staan met spulletjes... mijn zus heeft 3 kids..2 zijn ouder dan myrthe.. dus van haar kids is het hierheen gegaan en toen weer terug naar haar en nu is het weer terug hier.. met het gevolg dat ik echt een hele berg heb!! want je krijgt toch bij ieder kindje vanalles bij!! mijn zus en ik hebben wel de zelfde smaak! de spulletjes blijven hier, mijn zus wil geen kids meer.... en verder krijg ik ook nog vanalles van mijn vriendin en als ik iets niet mooi vind of niet nodig heb dan ben ik gewoon eerlijk en zeg ik het... ik heb nu zo veel dat we alleen maar zelf het kamertje hoeven te kopen.. de kinderwagen krijgen we van schoonouders.... er zijn al zoveel mensen die vragen wat we willen hebben als de kleine er is.. maar pfff ik kan echt niets meer bedenken... @voetbal.. ik vind er echt helemaal niets aan... ben heel even bij manlief in de zaak geweest, die had de zaak open omdat er voetballen was.. maar ik was zo weer weg.... hier thuis heb ik wel af en toe naar de stand gekeken.. maar hoe vinden jullie deze???? MIJN DOCHTER VAN 4 HEEFT OP SCHOOL VOETBAL GEKEKEN!!!! is toch niet normaal!!! ik heb sinds gisteren vreselijke pijn in mijn schaambeen..... HOE KOM IK DAARAAN??? EN HOE KOM IK ER VANAF?? het is echt vervelend!! voor de rest wat ik vergeten ben sorry dames!!! wens jullie allemaal een fijne avond!!
heerlijk gevoel he!!!! ik voel ons kleintje ook al af en toe!! kan niet wachten om hem of haar duidelijker te voelen!!! en ga er echt van genieten want toen mijn dochter geboren was miste ik het echt het gedraai in mijn buik!!!
haha op mijn dochters school mochten ze vanmiddag geheel in oranje stijl op school verschijnen om voetbal te kijken hoor
Hier heeft ook de hele school, dus ook kleuters, voetbal gekeken. Wel mochten de kleuters die niet meer wilde lekker buiten spelen met een juf. Maar grotendeel heeft de hele wedstrijd gezien. Had niet verwacht dat de kleuters ook zouden kijken, maar dat is de keuze van school.
Haaai ben hier al een tijdje niet geweest, of kletsen jullie gewoon veel? Gistermiddag de schrik van mn leven gehad. Ik zou net in slaap vallen toen ik ineens een scheut 'nattigheid' voelde, dus ik snel kijken en alles bloed Ziekenhuis gebeld en we mochten langskomen voor een echo. Met de ukkies was alles goed, 1 hopte op en neer, de drukte maker haha. Dus ik moest vandaag rust houden.. Voelen van de kleintjes sinds 12 weken voel ik al wat. En t zijn echt niet mn darmen.. MORGEN hebben wij ook de echo en combinatietest.
Ik ga het nog maar een keer proberen te zeggen, maar heb het idee dat het niet echt overkomt en dat vind ik erg lastig. Maar goed, misschien nog eens een poging wagen. Wij hebben op school ook voetbal gekeken en ook vanaf groep 1. De kinderen mochten zelf kiezen of ze wilden kijken of liever iets anders deden. Het moest in ieder geval niet bij ons, maar de meeste wilden het wel!
Spannend Patroushka! Fijn dat je meteen terecht kon voor een echo. Wat nu?? Wordt je nu scherper in de gaten gehouden?
@ patroes fijn dat de echo goed was...! @ muizz ik heb het ook, net naar de mensendiek geweest en nu ook veel last van schaambot, liezen en in mijn zij/onderbuik. Is je banden...... Als het goed is gaat het ook zo weer weg. Ga zo de rest even lezen maar op de telefoon gaat het niet zo snel hihi. Net dus bij de mensendiek geweest en oefeningen meegehad pfff wat een ramp nu voel ik me nog beroerder dan het was.... Ze heeft uitgelegd wat zwangerschapsisias is en hoe en wat. Dus ook dat het over kan gaan in een hernia :s. Ze adviseerde wel om niet meer te gaan werken en me op de zwangerschapschap te focussen en deze klachten. Dat is even een domper. Vind het wel fijn om af en toe even gewoon mezelf te zijn ipv luiers haha. Maar goed alles voor de kleine..... Dus we doen een stapje terug. Morgen naar de bedrijfsarts eens kijken wat hij zegt en vind....
@ mac wow wat gaaf zeg! Voelt weer heerlijk he! @ siri hey meis, ik duim heel hard voor je dat je vaderdag een super papa-dag mag worden met een knaltest! *duim duim duim* enne kom je ons het goede nieuws ook vertellen als het zover is?? @ jufkyjo, ik zou ze idd bedanken en zeggen dat je zelf wat leuks gezien hebt of dat je het graag nieuw wil. Daar heeft niemand verder wat mee te schaften als jij dat zo wil toch?? Wij kregen ook een hoop aangeboden maar toen we een paar keer gezegd hadden dat we alles nieuw wilde werd dat gewoon geaccepteerd en hielpen ze met nieuwe dingen zoeken..... Nu hebben we in de familie allemaal wel redelijk dezelfde smaak en soms wat goede ideeen van opa en oma en tantes en dan komt het goed. Dus ik zou zeggen, gewoon eerlijk zijn........ Het is jullie kindje en jullie portemonnee!
@ mama van 1: Hopelijk helpen de oefeningen van mensendieck je goed bij de pijn. Ik ben benieuwd wat de bedrijfsarts morgen zegt, maar die zal toch niet tegen het advies ingaan wat je vandaag hebt gekregen! Ik hoop dat het kwartje hier ook nog gaat vallen...en dat ik niet steeds hoef te zeggen dat we die spullen allemaal niet willen... misschien moeten we maar een hoop geld gaan uitgeven en alles kopen, dan zijn we er vanaf en kunnen we zeggen dat we het al hebben..
hey meiden heb alles gelezen maar ben t alweer kwijt....sorry... Denk hier dat ik blaasontsteking heb dus morgen maar ff plasje inleveren bij de ha...pfff....en heb mezelf aan t water en grapefruitsap gezet....hopelijk helpt t
Heel hjerkenbaar meid, dat had ik ook rond de 12 weken grens! En vandaag hoorde ik dat een collega gisteren melde dat zij zwanger was. En ik ben dan blij voor haar maar het stak wel een beetje Ik duim op een mooie vaderdag kado!
oh gelukkig! zulke momenten dan schrik je je wezenloos!! maar dan wel heerlijk om te zien dat ukkie een feestje in de tent bouwt 8)
Lieverds, ik kan het echt niet bijhouden. Zit in de laatste weken van school (sta voor de klas) en tis behoorlijk druk. Themaweek gehad, cito toetsen van verschillende vakken, rapporten maken, gesprekken voeren, en ook nog les geven.....en daarnaast fulltime moeder zijn en nog ergens kijken of ik me rust kan pakken voor de kleine.... IK WORD GEK!!!! @Alle meiden die een echo krijgen....veel plezier. @Alle meiden die een echo hebben gehad, gefeliciteerd als die goed is.