haha dan ff kijken wáár ze heen sleept, meestal op een keukenstoel of donker plekje, hop doos daarheen kittens erin, kijken wat er dan gebeurt
poezenmamas zijn idd meestal eigenwijs, en totaal onvoorspelbaar, zo merkte ik dit jaar, voor de 3e keer mama, vorige 2 nesten keurig niet gesleept, heel tervreden, 3e nest zelfde kraamsituati kist in grote kooi , ik had de kooi dichtgedaan omdat ik aant stofzuigen was geweest, schoonmoeder komt binnen, ze pakt een kitten op en wilde haar door de tralies van de kooi douwen maf beest
ik weet waar ze heen wilt, onder het bed.! we hebben er nog 1 van een half jaar rondlopen.. en ze wilt de kleintjes beschermen
oooh kan je gerust doen hoor, als die puber er aan wil zitten of ze pijn doet helpt mama wel hoor, dat zie ik hier ook regelmatig
ja maar zei * pixel de puber * mag de slaapkamer van mij niet in , want we wonen op 4 hoog en de balkon deur staat open, die staat altijd open , anders word het zo bloedverziekend heet.. mama poes komt nooit op het balkon die kijkt er niet naar om , dus ik moet die 2 nu scheiden ik heb ze gewoon onder het bed gelaten , met de doos, daar voelt ze zich veilig, als ik ze in de woon kamer ga zetten dan ga ze ze verslepen onder de bank, * als ik de deur dicht heb* .. en dan kan ik er helemaal niet meer bij .. ik heb een grote hoek bank .. en dan gaat ze helemaal in die hoek liggen.. dus dan maar onder het bed
@shadow, snap dat je je zorgen maakt meis! Maar ik denk dat het niets is. Dat ik vorige week ook meteen naar het ziekenhuis moest komen had ik precies hetzelfde. Ook al eerder bloedverlies gehad, en die ochtend veel meer. Alles wat gelukkig goed met de beeb en er was geen verklaring waar het bloed vandaan kwam. Gister hier ook weer bloed... Je baarmoeder(hals) is nou eenmaal zo gevoelig en doorbloed nu dat er ook zonder te vrijen, spontaan een vaatje kan springen. Good luck en ik hoop dat er niets is!
Hier lekker de huis gezogen en wajses draaien om lekker buiten te drogen. Heb ook de ontkruid bij de tegels achter weggehaald (de helft moet nog) en mijn dochterlief hielp ook mee (lees: in en uit bakje halen en mee gooien ><) **duimt mee voor shadowcat** @mama van 1 erg hé ik lust er ook wat van maar hubbie gaat klagen dat hij nog fit moet zijn voor werk Ik had in feb al een vmk en was gelijk raak erna idd allwen dan een MA :/ nu hopen weer raak en helemaal gezond please @lovepeet jammer dat er eentje overleden is zie je wel vaker. In engels zou die the runt heten (klein en zwakste)
Hoi, bedankt voor 't meeleven!! Ik ben vanochtend naar de vk geweest, en ze hebben 't hartje geluisterd. En die klopte nog flink! Gelukkig wel, ik was zo bang dat ze 'm niet zouden kunnen vinden. Ik heb dus ook geen echo gehad. M'n ma heeft nu dus ook voor 't eerst 't hartje gehoord, en die zat helemaal te glunderen . Ben blij dat alles goed is met de beeb! Net wat je zegt RomyTamara, de vk zei ook al je baarmoedermond is nu veel meer doorbloed en dus ook veel gevoeliger, dus dit wil niets zeggen. Pas als ik helderrood ga verliezen dan is 't niet goed. Maar voor nu hoef ik me geen zorgen te maken. Ik heb over 2 weken de afspraak staan voor vervolgcontrole, maar mocht ik me volgende week nog zorgen maken of er is iets, ze zei bel gerust niet aarzelen dan kom je gewoon weer langs om naar 't hartje te luisteren. De vk die ik vanochtend aan de lijn had (heb d'r al om half 7 wakker gebeld ) zei ook, 't kan ook zijn dat m'n moederkoek wat lager ligt, dan zie je ook vaker in deze periode dat je wat bruinig kunt verliezen. Maar ppf wat een opluchting zeg, dat 't hartje nog klopt. De kleine was wel wakker, want flink aan 't rondzwemmen, ze had 't hartje gevonden luid en duidelijk, paar seconden en hoep weer weggezwommen. Weer gevonden, weer weg . Dus lekker aan 't gymnastieken daar binnen waarschijnlijk. Ze zei ook dat ik 't binnenkort waarschijnlijk wel ga voelen de beeb. Ook m'n baarmoeder groeit goed, zit nu bijna aan m'n navel ondertussen. Die kon ze goed voelen zei ze. Dus ik ben wel opgelucht! Hoeven ook jullie je geen zorgen meer te maken .
hallo dames, ik ga als ik thuis ben dan ga ik ff spammen ik heb 7 foto,s... maar alles is goed voor het eerst het hartje gehoort toekomstige papa was er ook voor het 1e keer bij ,,. en die heeft dan toch wel een traan weggepinkt.. !.. was zo geweldig, precies een maand geleden was ons kindje 2,5 cm en nu precies 1 maand verder 8 cm..! wat groeit dat supersnel.. we hebben een adhd baby .. hij of zei was zo bewegelijk !.. zo mooi om te zien !! helemaal happy
wow lovepeet dat is geweldig nieuws!!! geniet er van meissie!! en geef je kleine babies straks een knuffie!
Jongens ik geef jullie zondag een update van de echo. Ga straks weg en ga een lekker weekendje naar Brugge met mijn man. We zijn dit weekend een jaar getrouwd dus tijd voor een feestje toch?
even een vraagje... ik heb vandaag een angelsound binnen gekregen. Heb hem overgenomen van iemand. Er zit alleen geen gel bij. Kan ik alleen de gel die er bij hoort gebruiken of kan ik misschien ook wat anders gebruiken?
Ik gebruik body lotion. Je kan alles gebruiken wat nat is. Aloe vera gel is heel goed omdat er veel water in zit. Hoe meer water hoe beter. Maar zoals ik al zei ik gebruik body lotion. Veel luister plezier!