vind het echt belachelijk, maar misschien dan maar tijd om het je (schoon)ouders ook te gaan vertellen. stel dat die het ook horen van een ander nu, dan is de lol voor jou er helemaal af....... ik ga werken, *zwaaizwaai*
je weet ook dus neit wie het is geweest hemaar meid maak je niet druk ga het 1 deze dagen wel vertellen aan je schoonouders de tijd kan nu wel.. voordat het eerder uitkomt..! maar laat diegene lekker stikken het is het niet waard zulke mensen zijn gewoon ****** zielig.. ! dikke knuff voor jou meid
MIJN Moeder krijgt het vanmiddag te horen omdat we samen naar engeland gaan straks, en mijn schoonouders horen het zondag. ik heb hem verzocht het nog even vor zich te houden, en ik denk/hoop dat hij dat wel doet, maar gewoon het feit dat een oud collega hem er persee voor opbelt om te spuien dat ik zwanger ben, dát vind ik niet normaal
oke we willen natuurlijk wel weten hoe je moeder reageerd ! kom je dat nog vertellen voor dat je naar engeland gaat?
nee mijn vriend gaat mij straks met mijn ma naar ijmuiden brengen, we vertellen het als we bij haar thuis zijn, dus ik ben er dan helaas zondag weer
omg omg omg de angelsound kwam net binnen, ik heb werkelijk nog nooit zo snel iets uit een doos gerukt!! beetje gel, aarzelend ding op mijn buik gezet gelijk raak luid en duidelijk, nu kan ik met een gerust hart naar Engeland!!
gewoon ff googlelen, zijn 30 euro incl de gel en battery, zal ff in me mailbox kijken waar ik hem vandaan heb
Lovepeet, mooie foto's meid!! Hier even een update van mij... had hier al de hele week buikpijn.. maarja ik denk dat hoort er bij.. gister bij de huisarts geweest omdat ik al een jaar met heel veel hoofdpijn loop en dus ibuprofen slik daarvoor... begint die arts nu pas over het gevaar van ibuprofen bla bla, terwijl ze al zolang weten dat ik het slik en zwanger ben.. dus ik was in paniek en had de VK gebeld.. kon vandaag terecht om even hartje te luisteren... was er dus na 20 minuten nog geen hartje... gelijk een spoedecho in het ziekenhuis en hoppa gelukkig meteen een actief kindje MET kloppend hartje te zien.. pffffff heb nog nooit zoveel stress gehad zeg! blegh ben helemaal van de leg nog steeds, al zit er nu ipv verdriet blijdschap bij hihi.. maar wat een dag...
Jeetje springmuis wat zal je geschrokken zijn, gelukkig is alles goed...... lekker draakje jullie kindje hahahaha. Zijn er meiden die het hartje wel eens met een angelsound hebben opgenomen??? Ik heb geen idee hoe het moet. Wel geprobeerd maar kreeg een heel raar geluid te horen door dat ding dus na een seconde of 10 a 20 ben ik gestopt omdat het niet klonk.........wie heeft er tips???
Edit: Mama van 1, zie nu pas dat er staat opnemen haha dus dat weet ik niet! heb trouwens nog een vraagje in het algemeen.. is er iemand bekent met een bloeduitstorting in de baarmoeder? De gynaecoloog dacht namelijk dat hij een bloeduitstorting zag.. en moet nu 2 juli weer terug komen om te kijken of deze er nog zit en of hij gegroeid is.. het was namelijk volgens de arts niet goed als hij gegroeid was.. maarja hij twijfelde een beetje of het wel een bloeduitstorting was en of het niet gewoon mijn baarmoeder was.. maarja stelt me nou niet echt heel erg gerust hihihi
Ah, heet dat zo hihi is het echt zo gevaarlijk? of moet ik me niet zo druk maken? hoop voor je dat hij bij jou weg is!
niet druk maken. gewoon als je gaat bloeden, en dan vooral veel of rood bloed, even contact opnemen. Door een heftige bloeding van het hematoom schijnt je bm-mond iets open te kunnen staan. Maar heb ook gevonden dat een hematoom na de 10 weken eigenlijk geen kwaad meer kan, omdat vruchtje dan sterk genoeg is. Maarja, moet ook niet groter worden natuurlijk, want dan bloed je dus gewoon ergens! Vandaar de check. No worries!
23 july weten wij wat het word !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zucht... Weer een oplader stuk van mn laptop.... Maar nu weet mijn man wel hoe het komt! Er maakte een draadje kortsluiting die ergens on de kabel gebroken was... Anyway... Hij gaat morgen kijken of hij ergens een zekering kan regelen. Nu dus weel even lastig op de telefoon.. Zal morgen de lijst weer plaatsen! Springmuis, jeuj wat zal jij geschrokken zijn! Blij dat alles goed was zeg. Fijn weekend en fijne vaderdag voor de papa's!
Nou ik maak ook weer eens iets mee hoor. Ik kreeg vandaag een informatie pakket binnen over een genetische mutatie die ik heb. Op zich niks ergs MAAR het kan bloedpropjes veroorzaken als ik geen bloedverdunners neem elke dag. Dit is pas sinds 3 maanden bekend. Nu kreeg ik dus vandaag dat info pakket en kreeg de schrik van mijn leven! Ik wist niet dat het zooo erg was als je zwanger bent. Er stond dat onderzoek aantoont dat met deze mutatie een aanzienlijk grotere kans is op, arteriosclerosis (verkalking van aderen), Alzheimer's, hersenbloeding, hartaanval, Fibromyalgia, migraines, osteoporose, beenmerg aandoeningen en voor vrouwen op vruchtbare leeftijd is aangetoont dat er een verband is met down's syndrome, spina bifida, trisomy, miskraam, doodgeboorte, innesteling problemen, problemen met de placenta, zwangerschaps vergiftiging, hoger risico op autisme.... Nou daar zit je dan... Ik wist wel van de innestelings problemen, en dat is de reden dat ik de medicijnen nu neem. Maar al de rest?!? wow f*ing WOW Einde ego bericht.