goedemorgen, vandaag de kaap van 15 weken bereikt,jihaaaa,wou dit gewoon even kwijt,heb wel enorm last van zeurende pijn .hopelijk hoort dit erbij)
Lynn, jeetje wat een info zo ineens zeg. Ik zou het ook meenemen naar je vk. Verder heb ik wel alles bijgelezen, maar niks onthouden... Ik ga hier snel wat huishoudelijke karweitjes doen...
@Lynn...jeetje mina!!!! Das nogal een verhaal! Ik zou het zeker ff met de gyn of vk bespreken. Hopelijk maak je je zorgen om niks! Maar kan me voorstellen dat je ff flink van de kook was/bent. In mijn medicijnen die ik hiervoor slikte staan ook de meest enge bijwerkingen, gelukkig is de kans maar zooooo klein, maar het moet genoemd worden, hopelijk is dit in jouw geval ook zo met deze aandoening. @ Springmuis, jeetje mina wat heftig ook! Wat fijn dat er zo kordaat gereageerd werd! Zal even flink spannend voor je geweest zijn! Hopelijk is die bloeduitstorting volgende week wat geslonken, ik duim voor je! @ verder...sorry weinig opgeslagen, was hier een paar dagen niet geweest. Leuk dat een aantal van jullie nu al geslachtsbepalingen laten doen! Ik ben benieuwd of ik voet bij stuk hou na al jullie enthousiaste verhalen hihi @kamertje...donderdag de laatste kast opgehaald en gister al aan het inrichten geweest, ik zet even foto's in het fotoboek! @ kids van lief...na bijna een jaar en talloze beschuldigingen, advocaten, de 2e mediator enzovoort komen de kids vannacht voor het eerst weer een nachtje slapen. Erg leuk natuurlijk, maar ook spannend. Moeders heeft het idiote plan gehad mij te beschuldigien van mishandeling. Als er al iemand tegen is ben ik het wel, zou nog niet eens een corrigerende tik op de kon geven en zeker niet als het mijn eigen kids niet zijn. Het heeft me toen zoveel verdriet gedaan. Lief moest nu nog ff met mij bespreken dat de kids vooral door mij dit soort tikjes niet mogen krijgen en dan ben ik weer zo verdrietig. Wij zijn verhuisd voor die kids, ik heb ze altijd hier in huis gehaald en zoveel warmte en liefde gegeven, alle3 hebben ze een eigen kamertje, zoveel heb ik in de weekenden dat ze er waren aan de kant gezet en wat krijg je...dit. En dat doet pijn. Maar goed nu komen ze dus weer. Gister kamertjes weer gezellig gemaakt, schoon, bedjes in de was gehad enzovoort...maar ik ben op van de zenuwen. Wat als er nu 1tje van de fiets valt, of een been stoot of weet ik het?? Heb ik het dan gedaan? De korte momenten dat ze hier waren vond ik al griezelig laat staan nu weer een weekend. Voor lief vind ik het geweldig en voor de kids ook en och eigenlijk mis ik ze ook enorm als ik ze niet zie, maar het is ook wel erg moeilijk hoor! Sorry moest ik ff kwijt! We gaan ze wel ook vandaag vertellen dat ze een broertje of een zusje krijgen...ben benieuwd hoe ze gaan reageren. De oudste gaat nog niet mee naar ons, dus lief heeft het haar of net verteld of doet dat morgen, ik ben benieuwd! Jullie horen het wel weer! Zal nu ff de fotootjes in het fotoboek zetten, ben benieuwd wat jullie er van vinden!! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/39541-albums4593.html fijn weekend allemaal!
Hihi de baby van mn banner kruipt t snel..die is de 15 weken al voorbij en ik ben morgen pas 14 weken!! Of eigenlijk...AL 14 weken whaaaa!!!!
Zo...ik was net mn bedje uit, lekker aan t stofzuigen kwamen lief en de kids thuis. Beide blij met hun kamertjes en nieuwe speelgoed (tja dat ligt er al maanden, maar ja hadden ze nog niet gezien aangezien ze zo weinig kwamen. De sintcadeaus liggen nog steeds onaangeroerd.) Lief nam ze mee naar de babykamer, eerst zn dochter van 3 en die had het al snel in de gaten, zij paste niet in het bedje. Toen kwam zn zoontje van 8 ook en die snapte ook wel dat er een baby in moest, maar welke baby?? Zegt ie...oooooh daarom ben je ineens weer dik geworden!!!! (Ik was eerst dik, toen heel veel afgevallen en een platte buik en nu word ik weer dik! )haha hij heeft helemaal gelijk!!!!! Hij was helemaal blij, weer een broertje of een zusje. Even later zegt t kleintje...jij hebt een baby in je buik, ik wil graag een broertje, niet een zusje hoor! Haha Leuk leuk! Nu de oudste morgen nog. Ik ben benieuwd!!! Liefs
@Jip27 hele gave babykamer 8) Wij hebben dezelfde kleuren gebruikt. Want je kan het altijd aanvullen met oranje, geel, paarse, roze etc. Ik kan mij goed indenken dat het nu mega spannend is!!!! Probeer rustig te blijven en in te spelen hoe de kinderen zich gedragen, komt allemaal wel goed meissie!!
ik moet steeds lachen hier dat velen mij Par noemen mijn naam is toch echt wel Parr gebeurde in het begin ook vaak bij de andere groep @Jip27 heerlijk dat zij blij waren! Heel fijn dat het aankomst erg leuk was!!
Hey ParR! (Zo meteen ff gewijzigd, hopelijk vergeet ik het niet weer hihi) Ik heb ff je site bekeken...wil jij geen kaartje voor mij ontwerpen? Weet precies wat ik wil! Voor een meisje in roze, rood denk ik en voor een jongetje in de kleuren van de babykamer. Of doe je dat soort klusjes niet?? hihi
Springmuis, ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een hematoom gehad. Gyn zei toen dat ik niet moest schrikken als ik een bloeding kreeg. Heb toen nooit een bloeding gehad en hematoom werd iedere controle kleiner. Is dus vanzelf door het lichaam opgelost. Hoop dat het bij jou ook zo gaat. Gyn zei dat het vaak voorkwam.
Wow gaaf! Ja ik wacht juist op zulke klusjes. Ik heb al verjaardag uitnodigingen en taarten gedaan. Maar nog geen geboorte kaartjes..
Jezus Lynn! Kan me je schrik begrijpen... Maandag even de gyn bellen die ook je gespecialiceerde echo deed? Ik zou het tot op de bodem willen uitzoeken iig. Knuffie voor jou! En sorry mn lap is weer dood dus kan je via msn even niet spreken
Thanks meiden. En ja maandag ga ik weer naar de gyn en zal het eens voorleggen. Het probleem is alleen wel dat ik maandag de meest verschrikkelijke gyn zie. Mijn favoriet is naar Tampa verhuisd nadat ik hem de laatste keer heb gezien. Ik haat deze man... brrr. Toen ik vorig jaar gevraagd werd wie er mijn bevalling mocht doen heb ik direct gezegd EIDEREEN behalve dr. Smith! Oh en laat die vent nou net van dienst zijn de dag erna en vanzelfsprekend ook mijn controle moeten doen. AAAAAAH! HEt is gelukkig maar eenmalig dat ik hem nu zie, want hij is er alleen op maandagen en ik moest dus wel een afspraak voor controle bij hem maken want ik vertrek woensdag voor een week naar Kansas en had dus geen andere keuze. Sorry voor het lange verhaal. Jip- mooie kamer en leuk dat de kids zo positief reageerden. Mamavan1- gefeliciteerd met de 15 weken. Romy- Ja dat had ik al begrepen.
Mooi kamertje Jip!!! erg mooie kleur is je kast! wij zijn net even naar babydump geweest en hebben nu wel 2 mooie kamertjes gezien... we willen nog een keer ergens anders gaan kijken en dan maar beslissen!!
Hé, wij zijn ook bij babydump gaan kijken, en hebben er nu voor de 2e keer een kamertje gekocht. Erg tevreden over de eerste, dus....nu nog maar eentje