@Lynn; Ja klopt. Ik was helemaal blij met de mededeling dat ze niet meer gingen.. Maar dit is ngo veel erger Maar goed, niks is zeker totdat je officiële brieven krijgt, dat blijkt wel weer
Ja precies, zo gaat het hier ook. En weet je wat het ergste was in ons geval? De OFFICIELE papieren dat hij moest gaan kwam de vrijdag voor hij moest vetrekken (op maandag ochtend om 7u)... We wisten het al sinds oktober ofzo.
goedemiddag iedereen, hier weer een baaldagje vandaag, ben toch zo moe en hoofdpijn. wat me ook is opgevallen is dat mijn blauwe aders van mijn borsten ineens zijn verdwenen,zou dit normaal zijn? en tot mijn grote spijt voel ik nog steeds geen leven
@mamavan1 dat geeft niet dat ze verdwenen zijn, mssn zijn jouw borsten gegroeid of zijn ze tijdelijk weg of zo? Ikzelf ben erg bleek = dunne huid, dus ik zag ze bijna altijd. En sommige mensen voelen pas bij de 27e week hun beeb komt allemaal wel goed meis *knuffs*
@ kwaaltjes: balen dat de kwaaltjes bij sommige zo heftig blijven of ineens lijken te komen. Hier lijkt de moeheid ietsje minder, vooral overdag heb ik het idee mijn werk wel redelijk te kunnen doen. De avonden ben ik nog steeds weinig waard @ Lucindalice: Fijn dat je er wat betreft studie/ werk e.d. goed met je vriend bent uitgekomen!! @ leger: Pfff, al die mannen die een lange tijd weg zijn. Ik vind dat echt knap van jullie. Belachelijk he hoe ze dat regelen met die maanden weggaan en informatie verstrekken mijn mannetje heeft ook in het leger gezeten en belde me op dinsdagmiddag op om te zeggen dat hij die avond voor 6 maanden weg zou gaan . Haallooooo, maar uiteindelijk 2 uur later ging het toch weer niet door en nu is ie gelukkig uit het leger.
Ja verschrikkelijk. Wij wisten het gelukkig al wel definitief in oktober, maar dan nog is het niet leuk. Ik ben wel blij dat ik me emotioneel heb kunnen voorbereiden.
hallo dames hoe is het hier ik heb lekker adijvie gegeten jammie en ben ff lekker naar de ikea geweest in delft.. heb even een nieuw bed gekocht was hard nodig !!
@ Lynn; stond/staat informatie van welke ocio's worden opgeroepen voor vertrek enzo! @ Mamavan1; Het werd vandaag ook al aan mij gevraagd of ik die kleine al had gevoeld. Ik wacht gewoon rustig af, met de eerste was het met 16 weken. Je weet toch niet hoe de placenta ervoor ligt!
@lucindalice; die tintelende en pijnlijke vingers is helaas ook een zwangerschapskwaaltje. Vk zei dat omdat ik normaal ook al snel last had van slapende vingers/hand dat dit bij mij nu alleen nog maar erger is geworden. Dit staat op het internet: Tintelende vingers, carpale-tunnelsyndroom Veel zwangeren hebben last van slapende handen en soms pijn of tinteling in hand of onderarm. Deze klachten treden het meest 's nachts op, maar er zijn ook zwangere vrouwen die er bij de dagelijkse werkzaamheden veel last van hebben. De klachten worden veroorzaakt door vochtophoping in een tunneltje in de onderarm, waar alle zenuwen van de hand en vingers doorlopen. Ook al houdt u geen zichtbaar vocht vast, in de zwangerschap heeft u altijd extra vocht in het lichaam. Het vocht in dit tunneltje zorgt ervoor dat de zenuwen bekneld raken en dit geeft klachten als tinteling, slapende hand en soms zelfs pijn waar u 's nachts van wakker wordt.
He meiden, klets me ff bij in een pb iemand?! Als er echt iets spannends is gebeurd. Loop op mijn eindje, is echt overleven deze twee weken op school. Errrrrug druk, echt niet leuk meer. Vanochtend kwam mijn 4e jaars stagaire ( hele lieve meid) vragen hoe het ging, barstte in tranen uit. Een slechte nacht gehad, kleine heeft last van buikvirus, kleine vanochtend naar KDV gebracht, stond een vreemde leidster bij aanvang, weer huilen natuurlijk, duo partner die niks doet waardoor alles op mij komt, en dan de rapporten nog en stront misselijk...... Kortom, heb ff mijn energie nodig tot eind deze week zeker!!!
Hier kleine zaterdag gevoeld!!! Kleine plopjes die ik herken van mijn zwangerschap van zoonlief. Manlief voelde het ook, vlak boven mijn schaambeen.....zwijmel. @mamavan1, kan me voorstellen dat je graag leven wil voelen maar kan echt nog ffies duren hoor. Hier voelde ik zoonlief met 14 weken, met een placenta die aan de voorkant lag, dus vrij logisch dat ik de kleine nu al voel.
Hey lieve meiden @Lucindalice: Welkom terug! Balen van je misselijkheid zeg. Hopelijk is het snel weg nu. EN fijn dat jullie tot een overeenkomst over werken studie zijn gekomen. @Goofy: Dikke knuf voor jou! Ik weet hoe t is de laatste weken voor de vakantie, moet zelf nog 3 weken en deze week tien-minutengesprekken...pfffff.....en dan heb jij nog een (ziek) kleintje lopen.... Verder wel terug gelezen, maar alles vergeten sorry! Vandaag met mams in Amersfoort wezen shoppen. Vrijdag trouwt mijn beste vriendinnetje en ik ben getuige dus moest wel iets moois hebben! BEn zeker geslaagd mooi zwart wikkeljurkje van Noppies met een voile bolerootje van esprit staat supermooi! Daarnaast ook nog een tankini gekocht en nog een jurkje van Esprit maar nu is mijn portemonnee weer even leeg Van mama bij de prenatal nog wat spulletjes gehad van dat draakje met er was eens....zo schattig! Helemaal leuk weer!
Er is er 1 wakker hoera hoeraaa Morgen gaat om kwart over 5 de wekker weer.. Waarom kunnen die Ukkies niet gewoon eens netjes om 7 uur gaan slapen en BLIJVEN slapen Ik stort me nog maar even om m'n knuffel kontje en ga daarna ook lekker slapen! Alvast weltrusten iedereen!
hallo allemaal ik ben nieuw hier! ik ben 19 december uitgekend, ben nu dus 14 weken en 1 dag gaat echt supersnel deze zwangerschap! toen ik zwanger was (2 jaar geleden) van me dochter leek het allemaal niet zo snel te gaan maar nu vliegen de weken voorbij hebben jullie dat ook niet? misschien komt het doordat me dochtertje me dag al opvult hahaha
Hay meiden. Morgen komt mn nieuwe lader van mn laptop! Dan beloof ik de lijst weer te plaatsen! Ik voel me niet zo goed.. Ik verlies weer bloed en heb giga buikpijn.. Morgen bel ik de vk want wil graag een checkup voordat ik met vakantie ga.
Mama Lexy; welkom! Romytamara; heeel veeel sterkte vandaag, hoop dat je snel terecht kan, wat een onzekerheid meis. Goofy; knuf voor jou Charmed; wat ben jij heerlijk geslaagd met shoppen
@ mama lexy: Welkom. @ romy: Balen meid. Goed dat je naar de vk gaat. Dikke knuffel. @ charmed: Owww, heerlijk, alweer lekker geshopt.