December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom!!!! Hoe oud is je dochtertje?? Ja ik vind een tweede ook sneller gaan vanaf nu........maar de weken hiervoor niet hoor.....heb nogal wat onzekerheden gehad wat achteraf een storm in een glas water bleek. Maar nu ben ik buiten mijn gebrek aan energie en niet lekker (incl zoontje) wel aan het genieten.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Charmed, ohhhhh je bent lief, had ik net even nodig. Tien min geprekken, die hebben wij gelukkig niet nu, al gehad. Maar wel schoonmaakavond maandag die skip ik, doet mijn duo.
    Zou anders eerst naar school moeten, dan terug (35 min) voor afspraak VK en dan savonds weer terug voor schoonmaak. Nou veeg me dan maar op.
    Krijg je een week later dan midden nederland?

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hopelijk is het niks en gaat het snel weer over. Dikke knuf!

4. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

@ Mama lexie welkom!

@ Romy laten we hopen dat je comp het dan weer helemaal doet!!

@ Alle jufs, nog even doorbijten meiden en dan is het heerlijk zomervakantie!!!

@ Charmed wow jij bent goed geslaagd zeg!!! Wel ff showen he ;)

Ben vast mensen vergeten maar mijn geheugen laat me in de steek hahaha. Dochterlief zit heerlijk aan een bakje gemengd fruit en het is prachtig weer dus gaan lekker veel naar buiten......

Oh enne meiden als jullie je aanmelden voor onze hyves willen jullie mij dan even een PB-tje sturen?? Nu hebben er zich 2 meiden aangemeld en omdat we het graag van "ons" willen laten moet ik wel weten of ze van hier zijn!!

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Goofy: Ja wij vallen onder noord dus begint de vakantie bij ons 10 juli. En ik moet nog teveel doen pffffffffff

@mama van 1 Ik zal mijn outfit voor de bruiloft van het weekend wel even showen heb ik vast foto's gemaakt!

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    goedemorgen dames,

gisteren was het een dag om niet over te doen, ik ben naar bed gegaan met zware hoofdpijn,

heb gister wel een mooi nieuw bed gekocht, en hij slaapt wel lekker :D.

is hier verder nog nieuws?

7. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Blegh:( Echt een rotnacht gehad en veel pijn in mn buik...
    15.20u naar de vk. Kon ook wel eerder maar dan licht zoonlief te slapen en heb geen oppas...
    Hoop maar dat alles goed is met uk..

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @romy knuffs lieverd! Alles zal wel goed zijn!! (((o)))

9. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    romy succes, alles is vast goed met je uk hoor, *knuf*

10. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    goedemorgen meiden

gisteren had ik nog na weeën van zeeziek zijn van mijn trip naar engeland, vanacht eindelijk eens geslapen, en vandaag voel ik mij waarempel geweldig(!) voor het eerst sinds de 5e week van de zwangerschap.... zou het dan eindelijk mogen hihih

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    romy: veel succes vanmiddag, hopelijk is het niets!

mystik: ik hoop het voor je!

vanavond weer echo, heb er zin in!!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Romy, he bah meid!!! Ik vind krampen sowieso niks, maar elke keer weet ik dat het mijn baarmoeder is, maar als je er dan ook nog eens bloed bij verliest......hoop dat het niks is. Kunnen ze daar ook direct een echo maken??? KNUFF

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ romy.tamara.. !
    hoe is het nu .. we willen graag weten of alles goed gaat

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @romy is de bloeding gestopt? nog een klein halfuurtje en dan kun je frummeltje zien!

15. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Lieve allemaal!

Ik had even een zwangerschapspagina-stop :p. Hoe is het hier? Ik lees over buikkrampen bij Romytamara? Bah!! Succes strakkies bij de VK!

Met mij gaat het eindelijk GOED! Ik ben in totaal 5 weken ziek geweest, waarvan 2 weken zo ernstig dat ik aan de medicijnen moest en bijna uitdrogingsverschijnselen had. Logisch, want ik kon een glas water nog niet eens binnen houden. Het was echt vreselijk.
    Maar gelukkig *AFKLOPPEN!!* gaat het nu hartstikke goed! Wij zijn 2 weken terug 8 dagen naar New York geweest. Wat was dat ongelofelijk geweldig zeg! Ik heb onwijs genoten en we zijn er allebei heel erg van opgeknapt! We wisten allebei dat dit onze laatste grote reis met z'n tweetjes zou zijn voordat de kleine er is, dus we hebben ontzettend genoten. Veel gezien, veel gedaan. Heerlijk! :D
    Verder krijg ik al een aardig buikje waar ik onwijs trots op ben. Ik draag al zwangerschapsbroeken, terwijl ze nog veel te ruim zitten, maar dat boeit me niet! :D
    We zijn druk bezig met de babykamer en het wordt ZO mooi! Mijn vriend en ik staan vaak in de deuropening en dan zeggen we wel 100 keer tegen elkaar hoe mooi we het vinden.
    De meubeltjes hebben we van Marktplaats. Nog zo ontzettend mooi dat het niet eens verf nodig heeft. En dat voor 150 euro!! :D

Hoe is het met jullie? Krijgen jullie ook al een buikje? En hoe is het met de babykamers? Al druk bezig, of nog niet?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Romy??????????

17. mama van 1

Hey

@ Romy sterkte meis hopelijk valt het mee.......

@ Buikje, ja die is al flink aan het groeien..... kan er niet meer omheen hahaha, al heel snel niet meer eigenlijk ;)

@ Kamertjes, hier nog niet eens begonnen hahahaha.

@ Milk veel plezier vanavond!!!!

@ Mystik, laten we het hopen :D

Ik ga lekker in het zonnetje zitten..... even bijkomen. Net naar de winkel gelopen maar voel het behoorlijk in mijn been en rug pfff. Maar goed moet wel blijven bewegen dus nu weer even rusten.

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Romy- Duimen draaien op volle toeren voor jou en je beeb.

Rammel- Fijn dat je het leuk gehad hebt in NY en dat je je beter voelt nu.
    Wij beginnen pas ten vroegste half november met de babykamer zoniet zelfs later (als de baby al geboren is). De eerste 2 maanden zal hij bij ons op de slaapkamer liggen.

Ik ga vandaag inpakken en morgen lekker een weekje op vakantie! YAY!
    Over 2 weken komt mijn zus voor een week ofzo naar hier op vakantie en eind july komt mijn schoonmoeder een weekje en dan gaat ze mee naar de 20 weken echo. Daarna ga ik met haar mee naar Louisiana (waar mijn man vandaan komt) en blijf daar dan een tijdje en gaan we ook nog een paar dagen naar San Antonio, Texas tot ik een nieuwe controle heb bij de gyn :)
    Allemaal heerlijke en leuke vooruizichten. Zo zit mijn agenda lekker vol tot ergens eind van augustus.

19. mama van 1

@ Lynn oh dat klinkt echt heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het enige vooruitzicht wat ik heb ik het mooie weer hahahahaha. Wij gaan in september een midweek weg. Zouden eerst niet weggaan omdat manlief zijn vakantie wil opnemen na de geboorte maar toch besloten om een weekje ertussenuit te gaan... heerlijk!! Maarre jou plannen klinken wel enorm goed hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *jalours*

20. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    Niemand iets van ROmy gehoord inmiddels?

ik ga eind juli 2 weken naar limburg met de sleurhut om bij te komen, dag nadat ik thuis kom dan heb ik de 20 weken echo!

oja, babykamer zijn wij nog lang niet aan begonnen, we zitten dringend te wachten op een ander huis, maar het komt maar niet :x

Deel Deze Pagina