Ha vlotte babbeltantes, Het is toch wel even flink bijlezen steeds @ Siri, jemig dame, echt heel erg veel sterkte, dat dit nu weer moet gebeuren zeg.....echt onbegrijpelijk....heel veel sterkte nogmaal!! @ Macmaszy, ik dacht ook al aan het carpaaltunnelsyndroom. Hopelijk gaat het snel vanzelf bij je over. Bij mij werd een operatie juist net niet aangeraden trouwens. @ rest...ik ben het eigenlijk alweer allemaal vergeten...in ieder geval fijn dat de controles en echo's allemaal goed zijn gegaan. En thanx voor degene die blij voor me waren dat het allemaal de goede kant op aan het gaan is met mijn man en mijn Vandaag mijn eerste werkdag gehad. Het was echt zoooo leuk en ik heb ook al veel alleen mogen doen. Morgen mag ik weer Dit maakt de beslissing wat te gaan doen wel alleen weer allemaal wat moeilijker..... Maar ik ben blij dat het zo leuk was!!!! Enne, vandaag (afkloppen) nog niet misselijk geweest en nog niet gespuugd
Ik heb ook gerookt. Maar telkens als ik zwanger werd en positief getest had direct gestopt. Nooit een probleem mee gehad. Behalve begin dit jaar toen ik een mk heb gehad, toen heb ik tot de dag voor de mk nog gerookt. En dat was ruim een week na de positieve test. Ik vind dat als je echt niet zonder kan, dat je dan minstens moet beperken hoeveel je rookt. Mijn moeder rookte ook en ik geloof niet dat ik er iets aan overgehouden heb. Ik was zelfs de grootste en zwaarste van al mijn broers en zus. Je weet zelf ook wel dat het niet goed is voor je en je kindje, maar het is beter dat je rookt dan dat je elke dag alcohol drinkt of drugs gebruikt.
@Goofy geeft TESS op haar donder!!!!!! ( kan er niet zo goed tegen als men rookt als je zwanger bent) En het is wel degelijk niet goed, ik heb daar genoeg voorbeelden van op mijn werk langs zien komen. Nou zeggen ze ook wel dat wanneer je zoveel stress krijgt dat je gestopt bent het ook niet goed is. Dus iid minderen en anders ff kijken of je met andere dingen kan stoppen (accunpuntuur?)
@Romy he he dat is goed nieuws!!! Gelukkig!!!! Pffff al die onzekerheden.......... (en dan heb ik nog steeds het idee dat ik hier achter de rest aanwaggel, jullie hebben het al over het geslacht etc en ik ben net de 13 wkn voorbij......lastig hoor om 31-12 uitgerekend te zijn.....ach luxe probleem)
Romy: gelukkig is aller prima met de beeb!!! Roken: Ik heb nog nooit gerookt, dus hoefde ook niet te stoppen. Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is. Vandaag een enorm vermoeiende dag gehad... Ik zie erg op tegen de komende weken. Ik weet niet zo goed hoe ik die door moet komen. Op het werk nog enorm druk; oudergesprekken, 4 dagen schoolkamp, musical en dan nog gewoon de dagelijkse dingen. De vraag is wanneer?? Ik kon eerst 's avonds nog wel wat bijwerken, maar dat trek ik nu echt niet...
@siri!! nee he!! heel veel sterkte meis!! @romy... gelukkig alles goed!! dus nu is het nog niet zeker als jullie een zoontje of dochtertje krijgen... weer spannend dus!! wij willen niet weten wat we krijgen, wij laten ons verrassen!! heb genoeg jongens en meiden kleren in huis en de rest hebben we in unikleur! @buikje!! hier al een aardig buikje!! draag al een tijdje zwangerschapskleding!! mijn baarmoeder komt al tot aan mijn navel!!! @kamertje... hier wel al vanalles in huis maar dat is het dan ook... kamertje is wel al leeg maar moet nog flink geklust worden!! @rammel, heerlijk zo ff bijtanken!! wij hebben in september een vakantie geboekt, gewoon hier in nederland.. voor ons is het bijtanken na een hele drukke periode bij de zaak van manlieg!!wij gaan dan voor het laatst met zijn 3en op vakantie en dan zal het wel een tijdje duren voor we weer gaan.. zie het niet zo zitten om met een babytje op vakantie te gaan!! @mama-lexie... welkom!! vandaag met manlief een babykamer en kinderwagen uitgezocht!! we konden goed slagen... leuk kamertje en de maxi cosi mura 4 gekocht (en nog wat kleine dingetjes). zegt die dame daar... het zijn wel afhaal prijzen als het bezorgd moet worden komt er een bedrag bij! zegt manlief.. dan nemen we het meteen wel mee.. de dame een telefoontje plegen en toen zei ze.. is prima het staat voor u klaar in het magazijn een eindje verderop!!! en toen gingen we naar huis met een volgepropte auto!! de kinderwagen zijn we al bij de opa's en oma's geweest showen!! en nu kan ik aan de klus aan de babykamer.. eerst de muren verven en dan de meubeltjes in elkaar zetten!!! was echt een verrassing!! bij myrthe ging ik met 34 weken pas uitzoeken, was toen nog ff afzien als alles optijd was als de kleine kwam.. mijn moeder heeft toen flink in de stress gezeten haha.. dat hoeft nu niet meer!! vandaag ook weer op controle geweest bij de verloskundige!! omdat myrthe erbij was heeft ze weer even een echo gemaakt!! kleintje lag met zijn/haar voeten langs de oren!! en was nu al erg eigenwijs...ook hebben we het hartje weer gehoort!! mijn baarmoeder kwam al tot aan mijn navel. we mogen over 3 weken weer terug.. en dan een week later de echo in het ziekenhuis! fijne avond allemaal!!
Romy wat fijn dat alles goed is Siri meis dit meen je niet...knuffel en veel sterkte deze tijd. Hier moeten eerst alle kamer door geschoven worden en dan gaat mn meisje naar een grote kamer en kleintje in haar kamer. Kamer voor docherlief moet dus helemaal worden opgeknapt, kan pas wanneer zolder helemaal opgeruimd is. Mega klus voor mn gevoel, zie er tegenop maar dat komt ook omdat ik nog steeds zo moe ben! Buik; is echt al wel giga aan het worden vind ik zelf...
leuk muizz dat jullie de meubeltjes en wagen nu al zo snel hebben!! treissie, hier ook nog niks gedaan aan het kamertje leegmaken/ opruimen omdat ik steeds zo moe ben... komt vanzelf wel
Romy fijn dat alles goed is! Siri Neeeeeeeeeeeeeeeeee! Dikke knuf voor jou! Verder reageer ik even niet vanaaf...ben zooooo moe net hele avond tien minutengesprekken gehad en kan niet meer dus ik duik zo lekker mijn bedje in!
Hai meiden, jullie kletsen zoveel, kom er af en toe gewoon tussen springen ;p Hier gaat t niet helemaal jofel, kweet t ik mag niet klagen want er zijn er genoeg die mijn plaats meteen willen in nemen maar toch.. Heb al een paar weken hoofdpijn bij tijd en wijlen. Daarbij het bloedverlies. Aldoor als ik een 'drukke' dag heb gehad (en denk dan aan een verjaardag of gewinkeld). Daarbij heb ik last van mn onderrug dus heb de bekkenfysio gebeld. Gisteren kon ik er al terecht (ben expatient daar) en schijnt beginnende bi te zijn. Dusss maar goed, de misselijkheid is weg
Hoi ff een flitsbericht Hier weinig nieuws Fijn dat Romy goed nieuws heeft!! Siri niet las ik....shit zooi! Ik ben gister weer bij de vk geweest, alles prima en voor de eerste keer t hartje gehoord. T kleintje was enorm aan t schoppen, erg leuk! Mn mams was mee, die was helemaal trots! Hier op school ook teveel drukte! Zie door de bomen het bos niet meer en moet nog zoveel! Maandag rapporten mee en nog lang niet klaar. Gelukkig zijn de kids vrijdag vrij! Nog 2 weken buffelen dan zijn we dr af! Ik duik er in liefs
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! Van 25 juni t/m 9 juli ben ik op vakantie. De lijst word overgenomen door MilkHd. Dus van 24 juni t/m 10 juli wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan MilkHd DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 30 november romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland 1 december Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december Daan04 -1ste kindje 3 december Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje Nanny- 33 jaar -3de kindje Anno103 -25 jaar 2de kindje- Noord- Brabant 4 december Triessie- 30 jaar 2de kindje weegschaaltje -3de kindje 5 december macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje Roosendaal 6 december muizz- 26 jaar -2de kindje Limburg 7 december Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam Selma 29 jaar -2de kindje Overijssel 8 december Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 9 december Princess81- 28 jaar -2de kindje US PBA- 27 jaar- Flevoland 10 december Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december Femke32- 2de kindje Mamavan1- 2de kindje luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland 12 december LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland
14 december Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december Miri75- 2de kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente lob- 31 jaar- 2de kindje Noord- Brabant 18 december Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december Westerlo Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg proberen -33 jaar 1ste kindje- noord brabant Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land 20 december wgev- 22 jaar 1ste kindje newtothissupris 1ste kindje 21 december Tessa8 Minkie86- Noord Holland 21 december Patroeschka 23 december Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA supernurse- 26 jaar- 1ste kindje mamavandaan639- 2de kindje 24 december TessaNL -20 jaar- 2de kindje Rotterdam 26 december Toetje77- 32 jaar 1ste kindje- Noord Brabant Habatullah Sasha - 36 jaar 2e kindje- Duitsland mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 27 december MilkHd- 32 jaar 1ste kindje- Noord Holland Gizje- 27 jaar 1ste kindje- Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar 2de kindje Gelderland-Zuid 28 december Esthern77- 33 jaar 2de kindje 29 december Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje
December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee Agenda 23 juni- mistiklady, nekplooimeting 25 juni- goofychick, echo vk 26 juni- mama van 1, 10u vk 28 juni- goofyckick, vk 28 juni- selma, 10u vk 29 juni- lovepeet, vk 30 juni- Lucindalice, vk Utrecht 1 juli- mama van 1, vk 2 juli- weegschaaltje, gyn 2 juli- selma, 13.30u kennismakingsgesprek onderwater bevalling 3 juli- L78, geslachtsbepaling 7 juli- shadowcat, vk 7 juli- mamavan1, echo 7 juli- Lynnami, controle gyn en bmh meting 8 juli- mistiklady, vk 12 juli- macmazsy, vk 13 juli- romytamara, 19.20u vk 13 juli- Charmedknorrie, vk 13 juli- wgev, 13u vk 14 juli- Charmedknorrie, 20 weken echo 15 juli- mama van 1, 20 weken echo 16 juli- macmazsy, 20 weken echo 19 juli- romytamara, 8.45u 20 weken echo 19 juli- goofychick, pretecho geslachtsbepaling 20 juli- muizz, 20 weken echo 20 juli- shadowcat, 20 weken echo 22 juli- selma, 10u 20 weken echo 26 juli- L78, 20 weken echo 28 juli- proberen, 20 weken echo 29 juli- lucindalice, 20 weken echo 03 aug- Lynnami, 09.00u .20 weken echo 04 aug- wgev, 13.30u .20 weken echo 10 aug- mistiklady, 20 weken echo 21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d
Ik liep wat achter met de lijst meiden sorry Maar hijs weer up to date. Denken jullie eraan dat jullie je toevoegingen straks aan MilkHd doorgeven? Milk, zou je je email adres even willen pb-en? Dan stuur ik je het document
Staat erbij! Meiden ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden! Ik loop verder nog steeds achter met antwoorden, pb's en hyves dus ook excuses daarvoor