hey meiden, hoe kan ik een abbo nemen op deel 2, wil natuurlijk niks missen he, maar wel een beetje vroeg niet?? yeah wij gaan vandaag de wandelwagen halen en kijken of ons kamertje in het echt net zo mooi is als op de foto's zo, ja ook eena fspraak maken om deze op te halen helemaal blij.......
@ Wgev ik denk dat we allemaal gewoon door blijven schrijven op deze tot we echt bij de 5000 zijn. Het was idd wel erg snel om een deel 2 te openen. Oe spannend, leuk hoor!!!!!!! Ben heel benieuwd . @ Charmed ach je kan het maar beter kwijt zijn..... en ik weet precies wat je bedoelt. Ik had het in het begin van de zwangerschap ook maar niet door de anti-biotica. Zo een raar geluidje he hahahahahahah.
goeiemiddag meiden!! @romy blij dat alles goed is, iedereen maakte zich zo zorgen! @lovepeet hoe is het met de kittens!! Ik ben vanmorgen voor mijn nekplooimeting geweest! kans gebaseerd op alleen leeftijd 1:400 na het bloedonderzoek 1:1200 na echo 1:5825 nekplooi 1.9mm lengte van de kleine gemeten op 69.3 mm 154 hartslagen pm. heb 4 schitterende fotos meegekregen, baby wilde maar niet stil liggen, hij was maar aan het springen en bungeejumpen aan zn navelstreng. ze had 45 minuten nodig om die plooi te kunnen meten hihihi want toen hij rustig werd en ging slapen ging hij zo liggen dat ze het nog niet kon meten lol dus moesten we hem weer wakker maken, hij kan nou al lelijke gezichten trekken 10 vingers, 10 tenen, alles zover we konden zien zat erop en eraan fotos volgen vanavond
haha mystik: Fijn dat alles er goed uitzag!! en ik ben al benieuwd naar de foto's... of heb je ze al in je album gezet?? Hier een dag met veel pijn dus ben er snel weer vandoor!
@ mystik fijn dat alles goed is meis! Lekker genieten dus . @ jyfko sterkte, weet hoe je je voelt ook ik loop de hele dag met veel pijn pfff..... @ all, wat een geweldig mooi weer is het he!! Vanmiddag lekker even naar de winkel geweest en een tankini gekocht echt een super vrolijk ding! Wel druk maar met een egaal zwart broekje erbij is ie helemaal top! Verder heerlijk in het zonnetje gezeten, net gedouched en nu heerlijk in de voortuin met man, hond, fontijn en straks de buurtjes..... Dus doei doei!
Hey meiden, hier ben ik weer eens! Tjonge wat een nieuws allemaal, de meeste nu toch wel lekker zwanger. Al zijn er nog heel wat klachtjes en kwaaltjes te noemen he? Hier alles rustig, beetje de hectiek van afgelopen periode verwerkt en kom weer tot mezelf. da's fijn. Nu alleen wat zorgen om de vijfde ziekte. Ben bij een gezin geweest en daar blijkt het zoontje nu de vijfde ziekte gehad te hebben afgelopen weekend. Dus tja, incubatietijd is 1-2 weken en besmetting precies in de periode dat ik er was. Morgen dus even vk bellen en horen hoe nu verder. Hopelijk heb ik antistoffen, maar mijn mams weet niet of ik de vijfde ziekte heb gehad. Vijfde ziekte kan miskraam en doodgeboren kindjes veroorzaken, maar in 90% van de besmette gevallen gaat het gewoon goed. Heb al flink gegoogled zoals jullie zien Nu lekker voetbal kijken, ben voor Ghana hoor!! Lieve groet, Selma
haha springmuis, zijn piemeltje eraf gevallen, nou romy laten we hopen dat dat het geval niet is, dat zou zielig zijn mystiklady, ja super die uitslagen, werd alleen maar beter dus. ach ja, en het duurde misschien even voor ze konden meten maar jij hebt wel lekker bijna een uur naar die kleine kunnen kijken. hij heeft in ieder geval de grootste lol daar in je buik lees ik wel, die van mij is ook altijd erg druk tijdens de echo's en hartje luisteren, leuk is datr he maare waar blijven die foto's...... jippie, hier is de kinderwagen gearriveeerd, ben helemaal blij, en begin me steeds meer mama te voelen zo zaterdag gaan we de kamer ophalen, het is wel heel wat anders geworden dan we eerst woudem, we zijn van wit naar koloniaal gegaan maar hij is zooooo mooi
hai meiden ben ik weer ik kom maar heel weinig maar ik heb het echt super druk en ik ben alsmaar super naar ik las halverwege dat siri zwanger is gefeliciteerd!!! ik las ook iets over zuur rennies mag idd de hele zwangerschap ik heb het ook vreselijk zuur maar moet van renny's spugen heel fijn ik heb ook mijn zwanger doos gehad. er zat alleen een blauw knuffeltje in...wat als je nou een meisje krijgt? weet er trouwens al iemand wat het word? eindelijk vandaag de kraamzorg aangevraagd en me oude bevallings verslagen gehad...zit er een briefje bij van de enige verloskundige op de wereld waar ik gewoon geen grotere hekel aan kan hebben..... een fijne zwangerschap en bevalling...zal wel lukken zonder jou eindelijk een keer:x:x:x:x:x (ik had haar bij beide bevallingen in verschillende praktijken en daardoor duurde me bevallingen veeeeeeeeel langer dan moest zag maar) de bubbie zit lekker in de weg alsmaar hahahah en is lekker aan het bewegen..nog 4 weken en dan weten we eindelijk wat het word!!! maar genoeg ego zo hoe is het met jullie??? ik zal ook proberen om gewoon weer elke dag te komen sorry meiden ik schaam me eigen diep
Een deel twee? Haha moest even lachen om jou Lynn, we wachten gewoon maar tot de 5000 berichten he Hele fijne week Lynn Mama van 1 woepsie, veranderd Foto's e.d. ga ik kijken als ik weer terug ben, help me zonodig even herrinneren! Luvmyluver helaas mocht het niet zo zijn voor Siri Hier laat ik het even bij Meiden ik heb vandaag nog de lijst gedaan, en vanaf morgen mogen jullie alles doorgeven aan MilkHd! Tot en met 10 juli graag Wij zijn hier begonnen met inpakken maar my god wat moet er veel mee voor zo'n kleine man
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! Van 25 juni t/m 9 juli ben ik op vakantie. De lijst word overgenomen door MilkHd. Dus van 24 juni t/m 10 juli wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan MilkHd DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 30 november romytamara-23 jaar- 2de kindje ♂ - Noord-Holland 1 december Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december Daan04 -1ste kindje 3 december Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje Nanny- 33 jaar -3de kindje Anno103 -25 jaar 2de kindje- Noord- Brabant 4 december Triessie- 30 jaar 2de kindje weegschaaltje -3de kindje 5 december macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje Roosendaal 6 december muizz- 26 jaar -2de kindje Limburg 7 december Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam Selma 29 jaar -2de kindje Overijssel 8 december Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 9 december Princess81- 28 jaar -2de kindje US PBA- 27 jaar- Flevoland 10 december Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december Femke32- 2de kindje Mamavan1- 2de kindje luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland 12 december LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland
14 december Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december Miri75- 2de kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente lob- 31 jaar- 2de kindje Noord- Brabant 18 december Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december Westerlo Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg proberen -33 jaar 1ste kindje- noord brabant Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land 20 december wgev- 22 jaar 1ste kindje newtothissupris 1ste kindje 21 december Tessa8 Minkie86- Noord Holland 21 december Patroeschka 23 december Lynami- 34 jaar 2de kindje ♂- USA supernurse- 26 jaar- 1ste kindje mamavandaan639- 2de kindje 24 december TessaNL -20 jaar- 2de kindje Rotterdam 26 december Toetje77- 32 jaar 1ste kindje- Noord Brabant Habatullah Sasha - 36 jaar 2e kindje- Duitsland mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 27 december MilkHd- 32 jaar 1ste kindje- Noord Holland Gizje- 27 jaar 1ste kindje- Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar 2de kindje Gelderland-Zuid 28 december Esthern77- 33 jaar 2de kindje 29 december Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje ♂ 2 jongens ♀ 0 meisjes ‽ 0 verrassingen
December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee Agenda 25 juni- goofychick, echo vk 26 juni- mama van 1, geslachtsbepaling/ pretecho 28 juni- goofyckick, vk 28 juni- selma, 10u vk 29 juni- lovepeet, vk 30 juni- Lucindalice, vk Utrecht 1 juli- mama van 1, vk 2 juli- weegschaaltje, gyn 2 juli- selma, 13.30u kennismakingsgesprek onderwater bevalling 3 juli- L78, geslachtsbepaling 7 juli- shadowcat, vk 7 juli- mamavan1, echo 7 juli- Lynnami, controle gyn en bmh meting 8 juli- mistiklady, vk 12 juli- macmazsy, vk 12 juli- luvmyluver, vk 13 juli- romytamara, 19.20u vk 13 juli- Charmedknorrie, vk 14 juli- Charmedknorrie, 20 weken echo 15 juli- mama van 1, 20 weken echo 15 juli- Jip27, leefstijlgesprek 16 juli- macmazsy, 20 weken echo 19 juli- romytamara, 8.45u 20 weken echo 19 juli- goofychick, pretecho geslachtsbepaling 19 juli- Jip27, 8.30 vk 20 juli- muizz, 20 weken echo 20 juli- shadowcat, 20 weken echo 22 juli- selma, 10u 20 weken echo 22 juli- luvmyluver, 20 weken echo 26 juli- L78, 20 weken echo 28 juli- proberen, 20 weken echo 29 juli- lucindalice, 20 weken echo 02 aug- Jip27, 8.30u .20 weken echo 03 aug- Lynnami, 09.00u .20 weken echo 04 aug- wgev, 13.30u .20 weken echo 10 aug- mistiklady, 20 weken echo 21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d
romy: Fijne vakantie!!! wgev: Ik kan geen foto's bij je profiel zien... ik snap er niks van. Vandaag weer een lange dag voor de boeg (de ontwikkelingverslagen van groep 7 moeten af!), maar morgen heb ik lekker een dagje vrij!!! Daar kijk ik nu al naar uit! En vanavond mag ik naar de vk (zie op de lijst dat ik dat niet doorgegeven heb...).
Heeeey romy fijne vakantie!! Hier ook mega veel drukte rond rapporten enzo... jufkyjo morgen vrij? je woon toch niet dicht bij mij?? wij zijn vrij ivm de TT, maar ik ben bang dat ik wel ff heenmoet, heb t nog zo druk....maandag rapporten af en nog heel ff dab is t vakantie pffff werkse of luierse vandaag in de zon, ik ga snel opschieten!!
@ romy fijne vakantie!!! ohjee ben gewoon de rest alweer vergeten pfff. Dochterlief is al wakker... Ze kwam altijd tussen 9 en 10 maar tegenwoordig de afgelopen week is het steeds 7 a 8 uur pfff. Lekker muziekje aan en laten spelen kan mama nog even liggen hahahaha. Merk wel dat het al lekker warm is...... Fijne dag allemaal!