ha meide wat lekker he dat zonnetje!!!!!! aller eerst siri..... sorry het spijt me zo erg!!!!!! ik hoop dat je super snel een super plakbeeb krijgt!!! @mamma van 1 waar woon je dan kom ik er nu aan...het kan me niet heet genoeg zijn. het is hier 'maar'25 graden en dat in het zonnetje @zon ik ben altijd binne 5 min bruin alleen tijdens de zw niet dan word ik gewoon niet bruin.... nu toch een soort van bruin niet zo snel maar toch...zou het dan toch een jongen worden? @ romy fijne vakantie!!! nog 1 wwekje werken (ik werk maar 3 dagen per week dus valt mee) en dan ook eindelijk vakantie!!! nu de kiddies optuigen want we moeten naar zwemles...misschien tot vanavond de hond van mijn vader krijgt op dit moment haar pups dus daar wil ik ook nog even heen!
Hoi Tigerlady, jazekers, kom er bij! Jij komt ook uit NH zie ik.. waar? of wil je dit niet bekend maken? Straks naar mn moeder lekker eten. Goh wat een heerlijk weertje hè?
Jajajajajaja, bijnaaaa vakantie! Maar ik ben al goed moe van de voorbereideingen Het word ook een gebroken nachtje... We vliegen 5u en moeten dus 3u op schiphol zijn (das gelukkig maar 20 min rijden voor ons) Ik heb er heeeeeeeeeel veel zin in Allemaal een fijne 2 weken! En bedankt voor al jullie fijne vakantie wensen! Lynn jij ook fijne vakantie!!
Hai! dank voor je tip, was idd advies ook van vk en huisarts, morgen dus bloedprikken en afwachten maar. Ik word ook direct geprikt om te kijken of ik het virus nu heb. Romy hele fijne vakantie!! Geniet ervan en tot over een lange tijd. Liefs, Selma
goeie avond dames... @dames met vakantie (of bijna vakantie) heel veel plezier en geniet ervan!! hier komt na volgende week de drukke tijd eraan, de zaak van manlief iedere dag geopend vanaf 12 uur tot in de late uurtjes snachts... zal weer ff wennen worden!! myrthe krijgt 25 juli pas vakantie!! ben benieuwd hoe we die 6 weken door gaan komen.. myrthe gaat erg graag naar school en de weekenden zijn eigenlijk al te lang voor haar! wij gaan in september een weekje weg met zijn 3en!! weet iemand hoe ik mijn weerstand kan verhogen?? ik ben vanaf ik de eerste keer zwanger was dit jaar aanhoudend ziek!! al tich keer verkouden geweest, griep gehad, oorontsteking, keelontsteking, buikgriep ect... pff kan maar niet bekomen van het ene en het andere staat al voor de deur.. vorige week leek het beter te gaan.. maar helaas.. flinke neusverkoudheid met flinke hoofdpijn erbij. die heb ik nu nog! en nu sinds gisteren volgens mij ook een luchtweginfectie of iets dergelijks erbij! heb echt pijn met ademen en hoesten aan mijn longen.. vind het onderhand niet leuk meer.. ben voorzichtig met medicijnen zelfs paracetamol probeer ik te beperken.. ik slik zwangerschapsvitamines en ik eet gezond.. wat kan ik nog meer doen??? ik wordt er zo moe van.. en voel me zo nutteloos.. op het moment werk ik niet buiten de deur, het lukt me niet om manlief zoveel als anders in de zaak te helpen en bij het huishouden krijg ik veel hulp van manlief.... pffffffffff fijne avond allemaal
muizz ik kan je helaas niet helpen. Vaak toen ik nog rookte had ik keelontstekingen /angina en keelpijnen. Maar nu ik gestopt ben, nog geen 1 keer last van gehad. ik slik mamatotaal? van Davitamon. Voelen jullie de beeb al? Ik al vanaf ruim 12 weken heeeeeeeeeeel klein beetje.. iedereen zegt dat het niet kan, maar nu het ietsje duidelijker word, is het echt waar, kan niet missen.
@baby voelen; hier dacht ik de baby een keer gevoeld te hebben, maar dit was een enkele keer. Gisteren wel een heel leuk moment gehad. Was met de angelsound maar weer eens aan het luisteren. De baby was overduidelijk wakker! Het hartslagje had ik gelijk heel duidelijk (alle andere keren wat minder hard) en hoorde allemaal rare geluiden waarvan ik zeker ben dat dit niet van de angelsound zelf is. In eerste instantie hoorde ik duidelijk kleine tikjes tegen de angelsound, alsof de baby er tegen aan het duwen was. Uiteindelijk werdt het steeds wilder en was ik opeens de hartslag kwijt. Deze was inmiddels een stukje naar links verplaatst, waar het alweer wat rustiger was. Ik heb niks gevoeld, maar weet zeker dat de baby het had gemunt op de angelsound
Ik hoorde Kate bewegen veel eerder dat haar hartslag. Ik voelde iets bewegen met de zwoesh water geluiden 8)8) zo gaaf! En een paar weken later, op een zondagochtend in bed hoorden we samen voro het eerst haar hartje thuis 8)
@ baby voelen, voel zo af en toe wel wat 'plofjes' maar wist niet wat ik voelen moest. met de angelsound geluisterd maar het hartje niet gevonden wel heel veel andere niet te plaatsen geluidjes en toen voelde ik die plofjes weer, nu weet ik het!!!! het is gewoon de beeb die demonstratief tegen de microfoon aan schopt.
hoi @ALLE NIEUWE MAMMIE'S welkom en gefeli @baby voelen...voelde ik al super snel.maar ik weet ondertussen natuurlijk wel wat ik moet voeln. nu steeds duidelijker zit nu echt te w8e tot manlief het ook kan voelen bij gelley voelde hij het met 16 weken dus misschien snel,maar ik heb zelfs af en toe dat ik vin dat de bub in de weg zit hahaha ik heb ook al een paar keer een scheve buik gehad...ook zo'n leuk gezicht HEBBEN JULLIE OOK HEEL VAAK DE HIK? ik heb echt zo vaak de hik...bij mila viel het wel mee en bij gelleyen had gel heel vaak de hik in mijn buik dat was zo irri hahaha
@ muizz, misschien helpt het als je ook veel fruit eet en misschien wat meer buiten komt vooral met dit weer! Het is het proberen waard. Wel vervelend dat je je zo beroerd voeld! Hopelijk knap je snel op. @ vitamines, ik slik helemaal niks. Eet gezond en veel fruit, vooral fruit hahaha. Heb tot en met 13 weken wel foliumzuur geslikt . @ voelen, kan heel goed hoor patroes! Ik voelde de baby met ruim 12 weken ook langs mijn buikwand schuren en wist zeker dat het die kleine was en idd had gelijk . Gewoon lekker ervan genieten want wat blijft het bijzonder he! @ angelsound, geweldige uitvinding haha. Hier hoorde ik de kleine idd ook eerder bewegen dan dat ik de hartslag vond. Nu vind ik het hartje vaak best snel en vind die bewegingen ook echt super om te horen! Gewoon een extra geniet momentje . En het lijkt idd wel op ze er tegenaan trappen. Mijn dochter vond het ook nooit fijn dat ik in het ziekenhuis die banden om mijn buik kreeg en ze trapte er dan ook flink tegenaan. @ alle meiden die op vakantie gaan of zijn heeeeeeeeel veel plezier en kom maar lekker uitgerust en niet te bruin (dan worden we jalours hahahaha) terug @ volgens mij heeft er ook nog iemand een echo vandaag.....heel veel plezier!! Vandaag 17 weken zwanger!! Jeetje nog maar 3 weken en dan zitten we alweer op de helft! Morgen eindelijk de pretecho/geslachtsbepaling......ben zo nieuwsgierig. Ach deze mooie dag zal ook wel voorbij vliegen hihi. Kan niet meer slapen en heb pas 1 bladzijde gelezen op mijn tel dus ik ga nu de andere bladzijdes even lezen.....
@ luvmyluver, ik woon ook in noord holland . Op hyves staat precies waar . Kom gerust hoor je bent welkom...... Haahhaha. @ tigerlady welkom meis en gefeliciteerd!! @ patroes, ook lekker wezen markten gister????
Goedemorgen!! Leuk nieuws... hubbie heeft de kleine uk gisteravond gevoeld, zooo gaaf was dat. We lagen lekker op bed en toen had hij zijn hand op mijn buik liggen en op een gegeven moment voelde we allebei dat hij/zij ertegen aan duwde Wilde ik even delen... nu weer verder met ontbijt maken
hallo dames, @ voelen: nee zo ver ik weet niet ik weet ook niet wat ik moet voelen @ vitamines : die slik ik wel en zeker als ik binnekort naar spanje ga .. @ hier hier gaat alles goed gisteren een meevallertje van de belasting ! even 2205,00 euries gekregen .. heel vervelend !! .. gisteren ook lekker wezen zwemmen in een oplucht zwembad, wel een beetje verbrand., xx mij
Jaaaaaaaa..............ik heb die echo vandaag!!!!!!!!!! Om 12:50 gewoon ff kijken, verders niks. Mijn buurmeisje gaat mee en die vind het heel spannend!!! @Vitaminen, ik slik gravitamon, en de VK heeft me gerustgesteld dat het juist daarom niet erg is als ik geen warm eten kan eten. Gisteren uit eten geweest met het team, zij aan allerei lekkere dingen, ik aan twee pistoletjes kaas. Heel culinair.
@voelen, hier ook al een tijdje, nog niet heel duidelijk aanwezig maar doordat ik weet wat ik moet voelen weet ik dat het de kleine is. Trouwens een stuk rustiger dan mijn zoontje........zijn meisjes altijd rustiger,.....hihihihihi...