Goedemorgen allemaal, ik zal vandaag de lijst weer even bijwerken, dus als je nog verzoeknummertjes hebt Verder alles goed hier, nog helemaal niet bezig met kamertjes, lakentjes, spulletjes, eerst maar eens echt beseffen dat ik echt zwanger ben, haha.
goedemorgen mede mamma's @ goof nice @ kamertje zijn we nog niet eens aan begonne en ik moet er 3 verbouwen dat word nog wat hahahahaha. vandaag 16 weken!!!!!!!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeeee zo maar lekker ff naar het zwembad ofzo.... en gister in shok, was aan het lezen hier over de bewegende frummels en toen besefte ik ineens dat ik onze bub al een tijdje niet gevoeld had tegen manlief verteld hij ook in shok... tot ik in bed ging ligge en ja hoor daar was de bub dus weer helemaal opgelucht kan niet wachte op die 20 weken echo maar ja dat duurt nog wel 4 weken:x have fun in de sun ladies en misschien tot vanaaf
pff ik voel hier nog niks en ben vandaag ook 16 weken, hopelijk komt het snel dan,want als ik hier zo lees voelt iedereen al iets.maar zou het kunnen dat het mss te maken heeft omdat ik al een buikje(buik ) van mijn eigen heb,dat ik het nog niet voel
Goedemorgen ladies! Ik heb alles keurig teruggelezen maar ben het grootste gedeelte vergeten. Ik zag een echo voorbij komen Altijd weer heerlijk om te zien! En goof wat een heerlijk plaatje! Hier heb ik gister de bruiloft van mijn beste vriendinnetje gehad en dat was super!!!! Alles liep perfect en ze was een stralende bruid, heb heel wat traantjes van geluk gelaten! Ben helemaal blij voor dr. Voor mezelf was t wel wat zwaar met het warme weer vooral mijn enkels hebben te lijden. Waren echt 2keer zo dik, vannacht met de benen omhoog geslapen en dan zakt t gelukkig weer weg. Vandaag gaan we de wieg kopen die krijgen we van mijn paps en mams en ga ik even met paps en mams naar mijn oma toe. Helemaal leuk! Verder lekker uitrusten dit weekend. Heb ik wel verdiend vind ik zo! Fijne dag meiden!
Goedemorgen allemaal, Even een ego bericht hier hoor! Vanochtend wakker geworden met onwijse rugpijn! Kom ik beneden om boodschappen te doen, is mn fiets gejat!!! In mei was dit ook al gebeurd en had hem, na dat hij terug gevonden was en helemaal gerepareerd, nog geen 2 weken geleden weer opgehaald! Nu binnen 2 weken is hij gewoon weer gejat! Dus weer een uur op het politiebureau gezeten voor de aangifte. Wordt er gevraagd of hij niet in een schuur kan ofzo!! Het mag gewoon niet gebeuren dat iemand je fiets voor je deur weghaalt! Nu krijg ik donderdag of vrijdag mn nieuwe fiets, aangezien ik hem verzekerd had, vorige keer werdt hij te snel terug gevonden, maar dit keer hoop ik dat dit niet gebeurd. Kan hier weer echt van balen.... zo, nu kunnen we weer verder Ga zo maar eens even bijlezen...
hoi hoi hier lekker van het zonnetje aan het genieten en zwaar aan het nadenken wat we van souders willen voor de geboorte van ons pukje en verjaardag van julia badje opgezet dus zo lekker zwemmen @macmazsy nee mag idd niet gebeuren lekker balen xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Charmed; leuk he een bruiloft van je vriendinnetje. Ikvond dat ook echt genieten! En gelukkig zijn je dikke enkels weer helemaal over! macmazsy: Gatver... als die lui eens gewoon van andersmans spullen afblijven... Ik kan me daar altijd zo kwaad over maken en dan moet jij er ook nog vanalles aan doen dat het niet gebeurt... Gelukkig heb je je fiets wel verzekerd en krijg je nu dus een andere!
Van 24 juni t/m 10 juli wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan MilkHd DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 30 november romytamara-23 jaar- 2de kindje ♂ - Noord-Holland 1 december Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december Daan04 -1ste kindje 3 december Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje Nanny- 33 jaar -3de kindje Anno103 -25 jaar 2de kindje- Noord- Brabant 4 december Triessie- 30 jaar 2de kindje weegschaaltje -3de kindje 5 december macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje Roosendaal 6 december muizz- 26 jaar -2de kindje Limburg 7 december Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam Selma 29 jaar -2de kindje Overijssel 8 december Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 9 december Princess81- 28 jaar -2de kindje US PBA- 27 jaar- Flevoland 10 december Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant 11 december Femke32- 2de kindje Mamavan1- 2de kindje luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland 12 december LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland 14 december Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december Miri75- 2de kindje Lindajelsma- 2de kindje
16 december Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december Lovepeet- 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira- 1ste kindje - Twente lob- 31 jaar- 2de kindje Noord- Brabant 18 december Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december Westerlo Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg proberen-33 jaar 1ste kindje- noord brabant Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Jip27-27 jaar 1ste kindje- noorden van het land 20 december wgev- 22 jaar 1ste kindje newtothissupris- 1ste kindje 21 december Tessa8 Minkie86- Noord Holland 21 december Patroeschka 23 december Lynami- 34 jaar 2de kindje ♂- USA supernurse- 26 jaar- 1ste kindje mamavandaan639- 2de kindje 24 december TessaNL -20 jaar- 2de kindje Rotterdam 26 december Toetje77- 32 jaar 1ste kindje- Noord Brabant Habatullah Sasha - 36 jaar 2e kindje- Duitsland mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 27 december Gizje- 27 jaar 1ste kindje- Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar 2de kindje Gelderland-Zuid 28 december Esthern77- 33 jaar 2de kindje MilkHd- 32 jaar 1ste kindje- Noord Holland 29 december Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje ♂ 2 jongens ♀ 0 meisjes ‽ 0 verrassingen December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee
Agenda 26 juni- mama van 1, geslachtsbepaling/ pretecho 28 juni- goofyckick, vk 28 juni- selma, 10u vk 29 juni- lovepeet, vk 30 juni- Lucindalice, vk Utrecht 1 juli- mama van 1, vk 2 juli- weegschaaltje, gyn 2 juli- selma, 13.30u kennismakingsgesprek onderwater bevalling 3 juli- L78, geslachtsbepaling 7 juli- shadowcat, vk 7 juli- mamavan1, echo 7 juli- Lynnami, controle gyn en bmh meting 8 juli- mystiklady, vk 12 juli- macmazsy, vk 12 juli- luvmyluver, vk 13 juli- romytamara, 19.20u vk 13 juli- Charmedknorrie, vk 14 juli- Charmedknorrie, 20 weken echo 15 juli- mama van 1, 20 weken echo 15 juli- Jip27, leefstijlgesprek 15 juli- MilkHd, vk 16 juli- macmazsy, 20 weken echo 19 juli- romytamara, 8.45u 20 weken echo 19 juli- goofychick, pretecho geslachtsbepaling 19 juli- Jip27, 8.30 vk 20 juli- muizz, 20 weken echo 20 juli- shadowcat, 20 weken echo 22 juli- selma, 10u 20 weken echo 22 juli- luvmyluver, 20 weken echo 23 juli- jufkyjo, 20 weken echo 26 juli- L78, 20 weken echo 26 juli- jufkyjo, vk 28 juli- proberen, 20 weken echo 29 juli- lucindalice, 20 weken echo 02 aug- Jip27, 8.30u .20 weken echo 03 aug- Lynnami, 09.00u .20 weken echo 04 aug- wgev, 13.30u .20 weken echo 10 aug- mystiklady, 20 weken echo 21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d
is niet tegenaan te lezen, dames! ben even paar dagen off-line geweest, naar ouders, en mijn broer was er ook met zijn 2 meisjes, wat hebben de 3 nichtjes een lol gehad in het zwembadje in de tuin (en wij dus ook) vriendlief belde zojuist, die komt zomaar ineens een halve week eerder naar Nederland dan gepland, ben helemaal gelukkig! en....NIET MEER MISSELIJK GEWEEST SINDS 16w wat een feest
hey meiden, charmed leuk hoor zo'n bruiloft van een vriendin, ik heb er 1 in augustus van ook een hele goede vriendin van mij, heb er zo zin in....... macmazsy fiets gestolen, ik heb er ook de balen in hoor, als mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven, al staat er een fiets met de sleutels er nog in , je moet er gewoon van afblijven, maar wel fijn dat je een nieuwe krijgt, goed verzekerd dus..... JAAAAAAAA, mijn kamertje is er, en oooo wat ben ik blij, voolgende week gaan we verven en behangen, dan alles neerzetten en dan zijn we al een heel eind nu wil ik alleen het bedje wel even opnieuw verven, het is niet echt heel erg nodig maar dan is ie weer helemaal gaaf. maar het is koloniaal, hoe pak ik dat aan, weet iemand dit?? liefs
heykes ik hoop dat ik eindelijk de zware periode achter mij kan laten en eindelijk vandaag pc terug ik moet alles nog lezen wat er de afgelopen weken gezegt is isk vond het heel lief en deed mij deugd jullie lieve woordjes te lezen daarvoor aan jullie een dikke knuffel en dank u wel ik hoop dat bij iedereen alles goed is en er al mooie echo's geweest zijn liefst
wil toch even ons kamertje showen, nou ja, de commode, maar de rest is in de zelfde stijl, ben er helemaal blij mee Bekijk bijlage 81505
Hallo allemaal, Ben even een tijdje niet online geweest.. Drukke tijd achter de rug en ik voelde me al een tijdje niet zo heel erg geweldig. Afgelopen woensdag heb ik maar eens de gyn gebeld, omdat ik al een tijdje aan het spugen was en die nacht ook erg aan de diarree. Mocht gelijk komen voor een bloedtestje. Eenmaal daar hebben zo ook mijn urine getest. Wat blijkt.. Ik was uitgedroogd en mijn bloedwaarden waren niet goed.. Er werd gelijk een bed voor me geregeld. Ik mocht blijven. Gister kon ik weer naar huis. Vrijdag moet voor controle weer naar de gyn. Nu vooral even rustig aan doen. Dus lig ik nu lekker op de bank en is mijn man de was aan het vouwen..
jeetje ester heftig zeg!! Gelukkig ben je weer thuis nu. Laat maar lekker voor je zorgen! WGEV: supermooi zeg!! dat wordt een sjiek kamertje!
Heb je medicijnen gekregen meid? Vriendinnetje van mij heeft er ook last van en die heeft nog niet in het zkh gelegen DEZE zwangerschap maar de vorige wel. Take care!