Dat is normaal meis! Kleine die groeit met golven!!! Als het niet te grote marge hoeft er niks aan de hand te zijn.
Hier controle VK gehad en echo, alles goed, HB was 8,0!!!!! Kwam echt door de gravitamon (zwangerschapsvitaminen) die ik slik. Zijn er goed!!
Dag dames! Hier even snel een berichtje vanuit ons warme huis hihi Ik zie van alles over data voorbijkomen. Op de echo's is de datum steeds gezet op 19 december, de verloskundige houdt 20 aan ivm mijn laatste menstruatie. Zij zei:als je regelmatig ongesteld bent en dus een regelmatige cyclus hebt dan moeten we die dag aanhouden. Ik vind het prima, die ene dag! Kan me wel voorstellen dat je baalt als het meerdere dagen zijn vooral als straks blijkt dat je overtijd bent,...tja welke datum moet je dan aanhouden he, wanneer zijn die 2 weken voorbij? Hier verder weinig nieuws. Mega last van hooikoorts dus das lastig...verder gaat t eigelijk prima!! Ik zag een mooi wiegje vioorbij komen! Ik ben bang dat wij er geen ruimte voor hebben, maar ik zou het heeeel graag willen. Toch maar ff op mp kijken nog hihi Ik ga nu eerst de zon weer in, althans, niet echt, ik kan t niet hebben dus lig onder de parasol, maar das ook fijn!! Tot snel! Liefs
Wat een warme dag vandaag zeg! Huiskamer geeft 27 graden aan, en dat om 18.30! Ben blij dat ik niet hoogzwanger ben! @wiegje; Prachtig wiegje! Hier zou ik de eerste tijd de baby ook graag bij me in de kamer willen hebben, maar heb daar de ruimte niet voor... Zijn er veel mensen die dit doen, de baby bij hun in de kamer? @fiets; idd blij dat de fiets verzekerd is, was had hem 2 jaar geleden via mn werk nieuw gekocht. Manlief bood al gelijk aan om aankomende week me weer naar het werk te brengen en in de avond weer te halen. Hoef ik maar 2x per dag te lopen (heb gebroken diensten). Heeft hij in mei ook 3 weken gedaan tot ik de fiets terug had. @hooikoorts; vervelend voor degene die er last van hebben! Hier gelukkig niet, nies wel meer dan normaal, maar weet niet of het daarvan kan zijn. Dit jaar voor het eerst. Manlief heeft er wel last van helaas. @zonnen; zou zo graag lekker op het strand willen liggen met dit weer! Maar ben bang dat ik last van pigmentvlekken ga krijgen. Weet dat ik me zoizo goed moet insmeren, verbrand bijna nooit, maar wil het risico eigenlijk niet lopen. Thuis zitten is alleen ook niks, veel te warm. Merk dat ik veel last heb van de warmte. Last van hoofdpijn en vooral ook last van mn ogen. Dat wordt nog wat in de zomervakantie. Dan werk ik hele dagen (bso) en zullen we regelmatig op stap gaan (strand enz.). @mama van 1; woehoeee nog een jongen! Ik moet helaas nog 2½ week wachten....
pff idd wat een weer zeg! Voel mij de laatste paar dagen raar en droom erg intensief... volgens FF is mijn ei geweest maar dan zou het vroeg zijn geweest spannend en maar afwachten en nog steeds aan de klus @macmazsy Kate was ook de eerste 6 weken bij ons op de kamer. Heerlijk vond ik dat en makkelijk kwa voeding
haha, standaardtemperatuur van onze airco is inmiddels 26 graden lijkt dan heerlijk koel vergeleken met de 40+ buiten en niet te koud8) (maar nu in nederland en geniet ervan) @baby in kamer: nee, bewust niet gedaan met dochter, werd nu al bijna wakker van elke zucht, met ENORME boobs als gevolg (toeschietreflex borstvoeding) bij elk geluidje. Buiten eigen slaapkamer verschonen vond ik persoonlijk ook socialer voor partner, die werd dan niet wakker van het licht @ hooikoorts: zag toevallig gisteren op 8 uur journaal dat er vandaag vanwege niet vaak voorkomende weersomstandigheden (warm, nauwelijks wind en het beetje wind uit een bepaalde richting) moeilijkheden werden verwacht voor mensen met hooikoorts, maar ook "normale" mensen zouden last kunnen hebben van ogen en luchtwegen
baby in de kamer julia heeft 3 weken bij ons gelegen en deze beeb komt er langer te liggen omdat we nu een grotere slaapkamer hebben en op een andere verdieping slapen dus ik wil beeb op de kamer tot hij/zij de nachten door slaapt zodat ik niet steeds de trap af en op hoef vanmiddag is het een stuk beter gegaan, heb nog een tukje op de bank gedaan en een paracetamol gepakt hopelijk morgen ook beter want moet werken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hih das dan wel weer sociaal van alle anderen zonder hooikoorts. T is echt niet te doen hier! Heb zelfs een pilletje gehad, mag van de dokter in dit soort gevallen, is mn tweede dit seizoen. Ik kon echt niet meer! Verder lig ik heerlijk al de hele dag onder de parasol. Net bij de buurtjes lekker broodje gegeten en zo nog ff met de buuf op pad met haar nieuwe autootje. Gezellig! En dan...weer een nieuwe week....nog 2 te gaan en dan heeeerlijk vakantie!!!!! @kindje op de kamer Ik denk dus dat het hier naar gaat lukken helaas. Had het graag gewild, maar past gewoon niet denk ik...wel jammer hoor! Ach t kleintje ligt dichtbij aan de andere kant van de muur dus dat is ook fijn!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 15 weken alweer! Ik zie t nu voorbij komen, is ook zo! Wow wat gaat het snel!!!
Hoi dames Ik heb een tijdje niet meegeschreven vanwege allerlei onzekerheden. 2 x bloedverlies en ik ben heel ziek geweest. Ik doe mijn best om mee te lezen, maar wat gaan jullie snel Inmiddels heeft de vk mij een week vooruit gezet dus ben ik uitgerekend op 13 December. Hier is het nu nog 27 graden met de airco aan! Wat een hitte! Leven jullie ook zo naar de 20 weken echo toe? Hier heb ik ons kleintje gevoeld en sindsdien wil ik alleen maar zien hoe het gaat. Ben zo benieuwd of alles goed is! Liefs, Sam
hallo zonnestraaltjes @mamavan 1 gefeli een jongen erbij @ charmed nice @kindjes hier lekker in hun eigen kamertjes allemaal. @ vandaag lekker de hele dag in mijn overdreven grote zwembad gelegen heerlijk voor zw principe vandaag onwijs bruin geworden ook en om het af te maken ook vandaag weer gebbqt (vrijdag en zaterdag ook al) nu lekker met manlief een filmpie kijken en dan lekker slapen welteruste voor straks en tot morgen
Goedemorgen! Is is alweer lekker warm buiten. De temp. geeft binnen 26,5 aan, dus dat wordt nog wat. Wie heeft er hier al last van vocht vast houden/opgezette voeten en enkels? Ik heb gisteren de hele dag op blote voeten gelopen. Doe ik het liefst altijd, heb dus ook alleen schoenen aan als ik werk en/of als ik naar buiten/weg moet. Nu ging ik gister avond de honden uitlaten en stapte in mn schoenen (instappers). Deze zaten me toch krap! Vooral bij de tenen. Leek wel alsof ze een maat te klein waren..... Na even gelopen te hebben werden ze weer wat losser. Trek ze nu net aan en zitten weer gewoon los. Misschien toch de warmte die in die voeten zit.
hey, ik heb wel last van zware voeten als ik wandel lijkt het soms of ik heb heel de straat aan mijn been mee en s'avonds doen ze z'on pijn vrijdag eens dokter vragen wat ik beste daaraan kan smeren liefst
hey, ja nog even en we zitten aan de 20 weken heeft precies tijdje snel vooruit gegaan maar vind nu dat het terug kalmpjes aan vooruit gaat en buikje dat begint in een spurt amaai niet normaal liefst
hallo meiden, hebben jullie nog buikfoto's genomen? ik ga er straks nog eentje trekken zelf vind ik dat die nu in een groeispurt zit liefst
hallo dames, ik lees niet zo heel veel meer mee, ook omdat ik niet veel achter de pc zit met deze hitte .. hier gaat het verder prima.. xx
goedemorgen, Straks op de pc zal ik wat uitgebreider reageren, dan kan ik wat makkelijker terugkijken. @ kindje op de kamer....hier wel, bij dochter ook een week of 6 gedaan. Mijn man hielp me s'nachts. Hij verschoonde en temperde en ik gaf borstvoeding. Zo zal het nu ook weer gaan. @ dikke voeten, gelukkig geen last van (even afkloppen) sterkte voor de meiden die er wel last van hebben want het lijkt me geen pretje! @ hooikoorts gelukkig ook geen last van. Maar wij wonen in een dorp en als je soms ziet hoe het land gemaaid wordt ed dan kan ik mme voorstellen dat je er veel last van kan hebben sterkte!! @ weer, ik heb nog geen idee hoe warm het is....lig nog in bed hahaha. Wel hebben wij de luxe van een airco. Zowel boven als beneden. Dus als we gaan slapen is het lekker koel (we zetten hem meestal aan het begin van de avond aan, rolluiken omlaag dus dan val je heerlijk in slaap. ) als we gaan slapen gaan ie wel uit natuurlijk! @ groeispurt, ik merk idd wel dat mijn buik heel hard gaat. Harder als bij mijn dochter. Schrik er soms zelf van maar geniet ook volop! @ geslachtsbepaling, las dat er een paar ook snel DE echo hebben! Spannend hoor!!! @ namen, zijn jullie al uit namen?? Wij hebben wel gekeken maar nog geen topper gevonden hahaha. @ all, gister heerlijk met mijn mannetje en dochter geshopt, eerst in bataviastad (onwijs leuk ralph lauren polo-otje voor onze zoon hihi, stoere nikes voor dochterlief en ook mijn man is goed geslaagd en voor de keuken nog het een en ander) dus bepakt en bezakt weggaan. S'avonds nog even Noppies want ja onze jongen moet natuurlijk ook kleding hebben!! En we zijn megagoed geslaagd haha. Een paar maat 50 wat meer 56 en ook al wat 62 en 68. Weet nog dat onze dochter maat 50 niet zo heel lang heeft aangehad dus dan heb ik liever maat 56. Van de week de doos even uitzoeken met Noppies kleding van mijn dochter......de neutrale dingen eruit en de rest gaat te koop. Oeeee we zweven zo op die blauwe wolk hihihi.
@buik; hier heb ik juist het idee dat het even stil staat. Ik had tussen 12 en 16 weken dat het opeens heel hard ging. Nu is de buik wat mooi ronder i.p.v. aflopend. Volgende week is het weer tijd voor een foto. @namen; hier hebben we al een meisjesnaam, maar kwa jongensnaam ben ik er nog niet overuit. Manlief wel. Die wist het al, maar ik vind hem toch niet zo leuk voor ons.