December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ weer :
    het is heel warm nu al
    al woon ik op 4 hoog dus is het al snel warm

@geslachtsbepaling ,
    wij willen hem eigenlijk donderdag dan hebben wij de ec ho
    maar dan zijn we 15 ,6 dagen en hopen dat we het kunnen zien
    maja anders hebben we 23 july de 20 weken echo

@ buik :
    humm mij valt het niet echt op maar mijn vriend wel, en mijn schoonmoeder kwam er ook al mee dus ik zie het zelf niet zo snel

@ dikke voeten:
    humm nee geen last van wel moeie voeten

@ kindje op kamer
    waarschijnlijk de 1e dagen wel
    aangezien dit mijn 1e kindje is , maar daarna wil ik het gewoon in zijn of haar eigen kamer hebben

@ namen :
    jaja die zijn allang bekend :p

@ all..

hier gaat het wel goed
    al kan ik niet echt tegen de warmte,
    ik ben helemaal geen zomer mens, doe mij de winter maar,
    maja die zal voor mij ook zwaar zijn dit jaar :p..

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden goedemorgen!

@dikke enkels/ voeten: Hier echt veel last van met dit warme weer. Zit veel met de voetjes omhoog en regelmatig even in een badje koud water. En 's nachts met de benen omhoog slapen dan gaat het allemaal wel. Heb hier normaal met de warmte al wat last van maar nu helemaal.

@kindje op de kamer: Ik begin er wel mee en zie wel hoe lang ik dat wil. Geen idee hoe ik dat ga vinden en heb bedacht dat ik me daar ook door niemand door ga leiden de een zegt wel doen en de ander niet nou ik merk wel wat mijn gevoel zegt tegen die tijd!

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Macmaszy, hier ook verschrikkelijke last vam opgezette voeten en enkels, heb nu van die birkenstock (?) slippers gekocht van merk goedkooppie en die zet ik dan gewoon een maatje groter als ze opgezwollen zijn.. en ik heb bij de action een of ander verstuivertje gekocht die je met water vult en die neem ik overal mee.. dan spuit ik even op mn voeten en dan slinkt het ietsjes.

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @kindje op de kamer,
    hier ook een wiegje op onze kamer, maar wil het niet te lang doen..

5. Pringel

Pringel Niet meer actief

@mama van 1: Ja heb pretecho gehad, was leuk om te zien allemaal. :)

@Kindje op kamer: Dat isniet de bedoeling, is ook geen ruimte voor, daarbij moet mn vent na aantal dagen gewoon werken, dan hoeft hij niet elke nacht wakker te worden.

@Namen: zijn hier al bekend, of het nu jongen of meisje word er komen 3 namen. de naam van opa/oma en papa/mama en de voornaam is willekeurig gekozen (eerste is geen vernoeming dus :p )

@opzwellen: sjah ene moment zitten mn birkenstocks strak, andere moment niet.

@zon: zondag naar zwembad geweest, licht verbrand op mn schouders geen rare vlekken oid.

@geslachtsbepaling: zal wel 20 weken echo worden mits ze het kunnen zien. misschien daarvoor of erna nog voor de leuk.

@algemene gemoedstoestand: ppfff ik ben een of ander licht ontvlambare bitch from hell geworden. Ben amper vrolijk, vaak doodmoe, licht ontvlambaar, kan van niemand nog wat hebben. Gaat het eindelijk eens goed, dan gebeurd er wel weer wat. Word er zo doodmoe van. Ben op dit moment zo ver dat iedereen die moeilijk gaat lopen doen en zich volstrekt belachelijk gedraagd lekker dood mag vallen, incl. mn broer en zus, gadver wat vallen die me tegen zeg bah bah bah.
    Deze zwangerschap is nog geen een moment echt leuk geweest, het lijkt wel alsof het me gewoon niet gegund is.
    Door al dat gestress en me continue klote voelen, rook ik momenteel nog bijna meer als voor ik zwanger was, zal me niks verbazen als er verdorrie over 5 maanden een lilliputter uitkomt van net aan 20cm.

6. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @dawo: jammer dat je je nog steeds niet wat lekker voelen mag :(

zon: ik durf de zon niet in, al zou ik zo graag willen snik, ga over 4 weken naar de camping, denk dat ik weinig in de zon zal zijn, en zwemmen al helemaal niet

7. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hier weer een foto van buikje:)

8. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Mooie buikfoto weegschaaltje!!

Dawo hopelijk voel je je snel beter!!

Mijn dochter ligt in bed, nouja is de bedoeling maar hoor dr spelen door de babyfoon hahahaha. Is ook gewoon veel te warm, 28 graden in dr kamer!! Heb de achterdeur ook dicht en de airco gaat zo aan. Lekker koel :D

9. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai

ik heb eigenlijk niet zo veel te melden

zag een mooie buik voorbij komen! ik ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n buik hihihihi
    zal ff kijken of ik er ook eentje kan plaatsen:D
    ik d3enk niet dat hij op nhet beeld past maar toch;)

10. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey meiden,

zo de diefstallen zijn lekker begonnen weer, ofniet dan. ze hebben toen ik aan het werk was, ingebroken in mijn auto, raam stuk, lakschade, schade aan dashbord en stuur, tomtom weg en hele dure handsfree zet kapot (zat te stevig vast, hebben ze er niet uit kunnen krijgen, maar wel gesloopt) radio hebben ze denk ik geen tijd voor gehad, want die zat er gelukkig nog in.....

ga wel gelijk weer weg, want krijg zo bezoek van politie voor aangifte en moet bellen voor een nieuw raam. gaat weer een duur grapje worden, hoop dat de verzekering alles uitkeerd

tot later
    liefs

11. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    o, hahahahah zag ik dat nog gauw even, weer een weekje verder, 15 weken vandaag jeej, gaat steeds harder :D

12. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi,

even een ego berichtje hiero. Al lees ik echt alles mee hoor, over buikfoto's en diefstallen en vocht vasthouden...;)

We hebben vandaag het hartje weer horen kloppen, prachtig!!! Super blij natuurlijk, ook manlief vond 't heerlijk om te horen, aangezien hij het nog niet kan voelen. Kleintje zwom lekker heen en weer;)

Wat gaat de tijd snel en wat voel ik me heerlijk zwanger. Al is mijn bloeddruk mega laag(90/45) en ben k duizelig; ik voel me verder goed! Zo anders dan bij mijn vorige zwangerschap!

Aanstaande vrijdag krijgen we de bloeduitslagen of ik antistoffen heb voor de vijfde ziekte. Da's spannend, maar ik ga uit van goed nieuws.

Liefs Selma!

13. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    Bekijk bijlage 81846

jaaaaaaaaaaaa gelukt dat ik dat kan he...ik ben echt goed hahahahaha
    net gemaakt echt waar het is dus van deze zw

14. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een weertje he dames!!

hier is het kermis in het dorp... daar is het eigenlijk te warm voor dus iedere keer tegen de avond naar de kermis!!

@kindje op de kamer... hier niet, manlief werkt in de horeca dus komt ergens tussen 3 uur en 6 uur pas naar bed.. zou jammer zijn als kleintje daar wakker van werd.. en myrthe heeft ook altijd in haar eigen bedje gelegen en dat beviel me goed!

@ dikke voeten.. hier gelukkig niet, wel iets opgezwollen handen maar verder geen last ervan..

@ zon.. ik durf ook niet in de zon.. ik verbrand normaal al heel snel zelfs met factor 50.. dus nu vermijd ik echt de zon.. zit heerlijk achter thuis onder mijn zonneluifel.. of bij manlief op de zaak onder de luifel..

@namen.. ons kindje wordt gedoopt dus krijgt ook doopnamen... myrthe is vernoemd met haar doopnamen naar mijn moeder en dit kindje wordt vernoemd naar de ouders van manlief en mijn vader.. we hebben al beslist hoe het voor een jongen en meisje eruit gaat zien.. roepnaam zijn we nog niet aan uit.. we hebben verschillende leuke jongensnamen waarvan er 2 echt favo zijn.. maar meisjesnamen wil hier niet zo lukken.. maar we hebben nog ff te tijd..

@geslachtsbepaling.. wij laten het niet doen..bij de 20wkn echo is ook het eerste wat ik zeg dat we het geslacht niet willen weten..

verder nog steeds flink verkouden.. hoest mijn longen echt uit mijn lijf, maar het is wel los aan het komen gelukkig, alleen snachts lig ik erg veel wakker van het hoesten.. mijn neus is gelukkig na neusspray langer open!! hoef hem gelukkig nog maar 2 keer te gebruiken op een dag!
    maar nu heb ik een ander probleem... bij de bevalling van myrthe hebben ze mijn bekkenbodemspier doorgeknipt, had al ooit last van ongelukjes als ik erg moest plassen en als ik dan ging springen of niezen.. maar nu de hele dag door als ik hoest dat ik kleine beetjes urine verlies... heel erg irritant.. heb maar een inlegkruisje in mijn broekje.. hoop dat het hoesten snel voorbij is en de ongelukjes ook!!

fijne zwoele avond allemaal!!

15. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    ........ben bijlezen ;)

16. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hi muizz,

hmm je ik ken die ongelukjes, minder leuk. Ik heb wat tips van een bekkenbodem therapeut gebkregen, dat helpt me goed. Ook blijf ik mijn kindje naar binnen dragen zeg maar, en ga dus zo min mogelijk met mijn buik naar voren lopen. Daar worden incontinentie klachten erger van. Verder trainen tijdens het plassen, dus in fases plassen, maar wel helemaal je blaas leeg maken, anders weer kans op infectie....Succes!

Selma

17. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ inbraak jeetje meis wat een gedoe!! Hopelijk vergoed de verzekering alles maar het blijft weer een hoop geregel he.

@ luvmyluver, mooie buik meis, lijkt wel op die van mij hahahaha. Die van mij staan op hyves. Zal vrijdag ofzo wel 1 hier plaatsen dan is het weer buikfoto-dag :D.

@ iedereen die weer op een nieuwe week zit, jippie!

@ all, ik ga zo lekker slapen, mannetje is morgen ook vrij dus lekker naar het zwembad of strand...... Net een deel van de kleding van mijn dochter uitgezocht en op mijn hyves te koop gezet aangezien we nu een zoon krijgen hihi, van Noppies, villa happ, name-it, ralph lauren en noem maar op. Als je interrese hebt laat het me maar weten dan geef ik de link in een Pb.

Truste allemaal!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38

ooh gave buik! steekt recht naar voren :p

Ben erg druk geweest sorry dat ik niet veel aanwezig bent, lees wel mee!!
    Er is een ei die gevangen moet worden ;)

19. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey,

al een ferm buikje meid;)

liefst

20. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    heb mooie buikjes voorbij zien komen!

Her sinds gisteren opeens pijn in mn linkerbil! Echt raar, ben niet gevallen ofzo en heb me ook niet gestoten of extreem veel of raar gezeten. Maar mn hele linkerbil doet pijn. Had vorige week al last van lage rugpijn en was net zo blij dat deze zo goed als weg getrokken was. Hopen dat dit ook snel weg trekt.

Deel Deze Pagina