December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier is het ontzettend warm,maar we klagen niet :)

alleen heb ik vandaag weer last van zeurende buikpijn.is dat nog normaal in deze periode.

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!

Heb alles gelezen en ben het gewoon kwijt oh wat erg!!!

@ Springmuis veel plezier en succes bij je geslachtsbepaling vandaag!!! BEN BENIEUWD!!!! Heb je zelf al een idee??

Het weer, hier is het droog, de zon schijnt niet maar wel dik 23 graden.

@ Wgev, is normaal hoor, heb ik ook wel eens......

Vandaag kwam de postbode met een hele doos vol kleding van Noppies, tja als je een weet dat je een zoon krijgt dan moeten we blauw hebben ook hahahaha. Het is vet veel geworden hahahaha. En wat is het allemaal weer klein. Zag wel dat we helemaal niet veel 50/56 hebben dus nu moeten we over een tijd maar weer wat shoppen, goh wat vervelend hahahaha.

3. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@springmuis : spannend! Ben benieuwd hoor, wat het wordt.

@Wgev : nee, ik heb dat niet maar het zal idd wel normaal zijn. Zelf heb ik alleen maar erg veel last van bandenpijn.

@mamavan1 : buikpijn denk 't wel hoor, dat dat normaal is. Heb er zelf ook aardig last van, kan ook komen doordat je niet altijd goed naar de wc kunt, althans bij mij loopt dat niet vloeiend meer zeg maar. Anders gewoon vragen aan je vk! Ligt er ook maar net aan waar de pijn zit, onder in je buik net boven je liezen dat zijn je banden die je voelt, en de ene heeft daar nou eenmaal meer last van dan de andere, ben bang dat ik er hele zwangerschap last van ga blijven houden.

@mama van 1 : oh oh wat een straf dat je weer moet gaan shoppen :D. Heb zelf ook nog niet veel in de kleinste maat, paar rompertjes en wat truitjes. Moet zelf ook eens een inventarisatie maken van wat ik heb en wat ik nog nodig heb. Idd ook weer shoppen en ook ik vind dat erg vervelend :D.

@de rest : sorry dat ik niet heb bijgelezen! Had vorige keer ook al beloofd dat ik meer bij zou lezen / posten maar heb mezelf maar eens een dikke schop onder m'n kont gegeven want het is weer niet gelukt. Voel me wel lullig nu dat ik dat beloofd heb en 't er dan weer niet van komt. Vanaf nu beterschap, beloofd!!!!

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

regen???? hier alleen zon en zon en zon te bespeuren lol
    een fris regenbuitje mag wel hoor :)

liefst

5. mama van 1

hier ook alleen zon ahhahahahaa

Zal Springmuis al meer weten hihi

6. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    springmuis... vertel vertel vertellllllllll

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    zit nu beetje hier te spieken en op hyves :) ben ook benieuwd!

8. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    owwww die regen mag wel deze kant op hoor!! Ik vind het lekker dat het zo warm is, maar het wordt gewoon klef...

Ik heb wel weer alles gelezen, maar ben te moe om te reageren. Sorry, ik ga effe op de bank liggen! Hier verder alles oke!

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    morgen weer update van de lijst, moet even nastuiteren van 'busdinnetje' die nu eindelijk zwanger is na ICSI en ga vanavond naar BBQ en voorstelling.

Springmuis: weet je het al? vertelllllllll

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    uhmm kijken of ik het nog weet

@ dawo was dat gewloof ik
    over het familie drama!
    meid .. doe je rustig, trek je er niet te veel van aan en leef je eigen leven !

@mystick
    was jij dat niet die dat zei dat ik nogal snel ben !
    uhmm ja
    dit is mijn 1e ik ben zo nieuwschrierig !

11. mama van 1

SPRINGMUIS WAAR BEN JE???????????????????????? hihihi

12. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @ dawo alleen maar zonneschijn jou kant op vanuit hier hihihi.
    en super veel plezier voor jou en je mannetje!

@springmuis ennnnnnnnnnnnn????????????????????
    en hier alleen maar zon, gister heeft het wel geregend

wat zijn jullie allemaal al ver zeg!!
    ik moet nog zo lang!
    morgen lekker vrij. vrijdag nog werken en dan lekker 3 weken vakantie!!!

ik hou het in de gaten....
    springmuis waar blijf je?????

13. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    hhihi ik ben nog veeeel minder ver dan jij hoor! Je loopt een diikke week op mij voor nog...en volgens mij zijn er dames die nog minder ver zijn;)

maarre als de 1 eerder bevalt en de ander wat later bevallen we strakkies allemaal een beetje rond dezelfde tijd, er is toch geen zinnig woord over te zeggen. Als we maar genieten en niet teveel last hebben van kwaaltjes en gedoetjes!

Ik vraag me ook sterk af waar springmuis is! Ik kan niet wachten bah bah!!!! Haha
    ik las van de week dat iemand vroeg ik t niet lastig is om het als een geheimpje te bewaren als iedereen het al weet. En ja hoor, dat is het soms best wel!tenminste voor mij wel!!!
    Ik wil het echt niet weten, maar vind het wel erg leuk dat jullie het straks weten (niet iedereen natuurlijk). Soms kriebelt het hier wel een beetje. Maar nee hoor, ik hou voet bij stuk.

Verder alles hier zn gangetje. Erg druk op mn werk, bijna vakantie gelukkig, maar ik moet nog 2 heeeeeeeeele lange dagen maken. Maandag nog inspectie op school, dus ik ben benieuwd! Dan nog 3 dagen werken en dan vakantie!! Wat verheug ik me er op zeg!!

nou ik ga ff gtst kijken en bedhangen en dan heerlijk slapen, ben kapot en pissig op mn lief maar dat vertel ik nog wel eens, zal wel van de hormonen komen hihi

Liefs

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    *Zwaai Zwaai*

:D :D :D

ik ga het even op de dec mama hyves zetten, dan kan lekker niemand het nog lezen, moeten zo namelijk nog even de rest vd familie vertellen en ben als de dood dat ze hier stiekem mee lezen hahaha

15. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    whaaaaaaaaaaaaa ik ga meteen kijken!!!!! Spannend!!!

16. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    He, wat jammer, kan ik het niet zien, kan je geen PB tje sturen? Ben ook benieuwd.

17. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 16 weken, gaat toch wel hard. Gaat goed, word alleen helemaal gek van de hoofdpijn. Het weer zal ook niet helpen. Meer meiden hier last van?

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Miri ik ga je een Pbtje sturen!

19. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @ springmuis geeft niet ben ik lid van gauw ff spieken

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

gefeliciteerd!!!!!!!!

kuzz

20. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hem gelezen, leuk en bedankt.

Deel Deze Pagina