December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hmm m'n smileys doen het niet in bovenstaand berichtje!

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ik laat het allemaal maar over me heen komen en ik zie het wel...
    ik heb namelijk ook nog een zus,maar daar verwacht ze al niks van en dus van mij des te meer

maar goed

@triessie ik gebruik me babyfoon niet meer dus die kan ik nu gewoon voor de bubbie gebruiken....
    mijn jongste laat haar wel horen hahahahha
    dus ik kan je niet echt helpen sorry

3. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

das al een mooi buikje aan het worden he meid:)

4. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Triessie, ik ga een tweede kopen.

5. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @luvmyluver heel veel sterkte!!

niet alles gelezen.. sorry dames... het gaat de laatste dagen niet zo lekker hier... ben ellendig van de warmte denk ik... ben niet vooruit te branden, en vooral niet zo leuk tegen mijn omgeving... maar pffff voel me echt niet lekker in mijn vel.
    normaal kan ik heel goed tegen de warmte maar nu dus echt niet!! heb het 24 uur per dag snikheet, slaap slecht, hoofdpijn en voel me gewoon algeheel ellendig!! en daardoor kortaf tegen mijn omgeving en een heel kort lontje, en daardoor voel ik me ook weer schuldig tegenover mijn omgeving.. pfff dat het maar snel weer wat kouder wordt, maar als ik de vooruitzichten zie.....gaat dat niet gebeuren!!

fijne avond allemaal!

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Babyfoon, hier ook een tweede en eentje met beeld. Zoontje sliep altijd beneden omdat deze niet alleen kon slapen maar als dat met deze wel zo is dan zit ik geen moment rustig met die rare verhalen met spugen enzo....

7. kom ook weer eens spieken

@lumyluver sterkte meis en idd een dilemma
    wel fijne vakantie alvast!!!

hier gaat het zijn gangetje
    bij de vorige zwangerschap kreeg ik deze week last van BI dus als het rustig blijft heb ik nog meer hoop
    ben ook niet echt te genieten door het weer denk ik
    hubbie wordt er gek van maar gelukkig snapt hij het wel
    morgen weer werken dus kruip mijn bedje in

truste

xxxxxxxxxxxxxxxxx

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Luvmyluver, jeetje meis heftig. Ook om in zo'n situatie zwanger te zijn en nieuw leven op de wereld te zetten toch? Sterkte en alvast een heel fijne vakantie!

@babyfoon: we hebben er 1, en dat vind ik nog wel prettig. Denk dat we een tweede gaan kopen.

@geslacht: we krijgen een meisje!!!!!! Zijn echt zo ontzettend blij met dit nieuws!

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    gefeliciteerd l78!!!!!!
    sorry wel terug gelezen reageeer later, ik ben helemaal op

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Leuk, nog een meisje! Zet het morgen in de lijst, welterusten allemaal!

11. Pringel

Pringel Niet meer actief

ieuwwww moet zo naar de tandarts bbrrrr heb al geen goed gebit, maar er is een stuk van mn voortand af, zeg maar dat tandje naast je grote/boven/voortand dus heb nu kennismakingsgesrek en hoop dat ze m gaan maken, ik lach meestal nogal met tanden en lijk nu wel n tokkie :')
    Om 12 uur langs fysio voor mn rug, hoop dat ze daar ook wat doen ipv alleen kennismakingsgesprek. tis af en toe niet te harden..

Vanavond poezel naar dierenarts voor n prikje :)
    Die vind het zo gezellie als ik zn reistas neerzet springt tie er zelf in :p en bij de dierenarts ligt tie op de tafel te spinnen haha maf dier.

Ook vandaag weer thuis van werk, vraag me af of ze vandaag gan bellen, vrijdag was eerste ziekdag en die is voor eigen rekening dus daar maken ze zich nooit zo druk om. Maja deze is voor hun..

Even over die toeslag voor ouderschapsverlof (weet even niet meer wie dat was hier) we hebben belast. gebeld en dez kan je ook vooraf krijgen, dat is wel relaxed want dat is toch zo een 300 bruto per maand extra. EN dat kunnen we dan goed gebruiken! :) verder mag je baas nooit ouderschapsverlof weigeren hij mag wel alles buiten de standaard regeling (standaard is de helft van je aantal uren, in mijn geval 20 uur per week ipv 40) aanvechten dmv rechtszaak. Deze mag die niet eens aanvechten vertelde Postbus 51. Das best een fijn gevoel :)

12. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ dawo, je hebt gelijk nog even lekker aan jezelf denken! Oh wat goed joh dat je het ook vooraf kan krijgen!! En hopelijk gaat je baas het niet aanvechten want denk dat de sfeer er niet leuker op wordt (als ie dat al is na alles ;) ). Succes bij de tandarts en fysio!

@ L78, een meisje wat leuk!!! Zei ik toch hahahaha. Gefeliciteerd meis! Nu lekker verder zweven op de roze wolk!!

@ luvmyluver, heel veel sterkte meis!

@ babyfoon, wij gaan ook een 2e aanschaffen. Vind het nog steeds prettig om zo een ding te hebben voor mijn dochter dus doe ik het gewoon hahahaha.

@ muizz jij ook sterkte, lekker die hormonen in combinatie met het mooie weer he :D.

@ all, lig nog heerlijk in bed, maar voel nu al dat het warm is hahaha. Voelde net mijn kleine man lekker schoppen, oh heerlijk zeg!! De lijst met mensen die een geboortekaartje moeten krijgen ligt al klaar dus die kan alleen nog maar aangevuld worden als het nodig is. Vandaag eens rustig rondsnuffelen voor ideeen voor de kaartjes.... Het gedichtje hebben we al hahaha nu de rest nog.
    Weet iemand wanneer je de blije doos kan en mag ophalen?? Ik weet niet meer wanneer ik dat bij mijn dochter had gedaan hahaha.

Ik ga nog even luieren en genieten van mijn zoon voordat mijn dochter wakker wordt......

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jeeey leuk een meiske!!

14. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

gefeliciteerd super een meisje !!!

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeeeuuuuuj L78 een meisje!!!!! gefeliciteeeeeerd!

Mama van 1, ik geloof dat je die met 7 maanden op mag halen, is van de prenatal toch?
    die van de Etos heb ik wel al.. die mocht ik al met 14 weken ofzo ophalen..

16. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Ik dacht idd ook met een maand of 6/7, een vriendin van mij vroeg het wanneer die kwam. Ze is al wat verder en bleek dat ze dr vergeten waren hahaha.

De etosdoos hebben wij ook al gehad ja. En gelukkig komt er geen vrouw meer thuis na de bevalling hahahaha.

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    haha, dat was van Felicitas he? Ik heb me toen niets laten aansmeren, overal nee op gezegd :D

18. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry sorry dames, ik kom echt bijna niet aan lezen of reageren toe, ren echt de benen uit mijn lijf als "alleenstaande" moeder met een dochter van 19 (of 20?) maanden:$

ongelofelijk, bijna verzopen afgelopen weekend (split-second waarop ik mijn teenslipper uitdeed) en vanochtend vinger in de keel moeten steken omdat een vitamine-tabletje achterin schoot..kan echt geen seconde even zitten

behalve nu ze slaapt. Heb besloten dat het huis maar even de puinhoop blijft die het is;)

manlief is er wel, maar moet 's ochtends werken. vanmiddag heeft de VK een extra lange echo-sessie ingepland, speciaal voor hem. Hij heeft nog geen enkele echo real-life gezien! Zo lief van d'r, omdat we niet in NL wonen, verdient ze hier nix aan.

succes met het weer en de buiken, tot snel!

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    [FONT=&quot]Van 24 juni t/m 10 juli wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan MilkHd[/FONT]

[FONT=&quot]D[/FONT][FONT=&quot]E[/FONT][FONT=&quot]C[/FONT][FONT=&quot]E[/FONT][FONT=&quot]M[/FONT][FONT=&quot]B[/FONT][FONT=&quot]E[/FONT][FONT=&quot]R [/FONT][FONT=&quot]2[/FONT][FONT=&quot]0[/FONT][FONT=&quot]1[/FONT][FONT=&quot]0 [/FONT][FONT=&quot]M[/FONT][FONT=&quot]A[/FONT][FONT=&quot]M[/FONT][FONT=&quot]A[/FONT][FONT=&quot]'[/FONT][FONT=&quot]S[/FONT]

[FONT=&quot]29 november[/FONT]
    [FONT=&quot]Anna83 [/FONT][FONT=&quot]- 26 jaar - 2e - Noord-Brabant[/FONT]

[FONT=&quot]30 november[/FONT]
    [FONT=&quot]romytamara [/FONT]- [FONT=&quot]23 jaar - 2e [/FONT]♂[FONT=&quot] - Noord-Holland[/FONT]

[FONT=&quot]1 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Marb [/FONT][FONT=&quot]- 26 jaar - 2e - Den Haag[/FONT]
    [FONT=&quot]Bonkie [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - ?e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Charmedknorrie [/FONT][FONT=&quot]- 28 jaar - 1e - Almere[/FONT]
    [FONT=&quot]Bo87[/FONT][FONT=&quot] - 23 jaar - 1e - Zuid-Holland[/FONT]
    [FONT=&quot]1978[/FONT][FONT=&quot] - ?? jaar - 2e - Azië [/FONT]

[FONT=&quot]2 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Daan04[/FONT] [FONT=&quot]- ?? jaar - 1e - ??[/FONT]

[FONT=&quot]3 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Mama van 1[/FONT][FONT=&quot] - 27 jaar - 2e [/FONT]♂ [FONT=&quot]- ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Nanny [/FONT][FONT=&quot]- 33 jaar - 3e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Anno103[/FONT][FONT=&quot] - 25 jaar - 2e [/FONT][FONT=&quot]?[/FONT][FONT=&quot]- Noord-Brabant[/FONT]

[FONT=&quot]4 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Triessie [/FONT][FONT=&quot]- 30 jaar - 2e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]weegschaaltje[/FONT][FONT=&quot] - 26 jaar - 3e [/FONT]♂[FONT=&quot]- Mol (B) [/FONT]

[FONT=&quot]5 december[/FONT]
    [FONT=&quot]macmazsy [/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot] 24 jaar - 1e - Zuid-Holland[/FONT]
    [FONT=&quot]Shadowcat76 [/FONT][FONT=&quot]- 34 jaar - 1e - Roosendaal[/FONT]

[FONT=&quot]6 december[/FONT]
    [FONT=&quot]muizz [/FONT][FONT=&quot]- 26 jaar - 2e [/FONT][FONT=&quot]?[/FONT][FONT=&quot]– Limburg[/FONT]

[FONT=&quot]7 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Annepietje [/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot] 29 jaar - 1e - Amsterdam[/FONT]
    [FONT=&quot]Selma [/FONT][FONT=&quot]- 29 jaar - 2e [/FONT][FONT=&quot]?[/FONT][FONT=&quot] - Overijssel[/FONT]

[FONT=&quot]8 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Pat1971 [/FONT][FONT=&quot]- 38 jaar - 2e - Zuid-Holland[/FONT]
    [FONT=&quot]Springmuis [/FONT][FONT=&quot]- 22 jaar - 1e [/FONT]♀[FONT=&quot]- Lelystad[/FONT]

[FONT=&quot]9 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Princess81 [/FONT][FONT=&quot]- 28 jaar - 2e kindje - US[/FONT]
    [FONT=&quot]PBA [/FONT][FONT=&quot]- 27 jaar - ?e - Flevoland[/FONT]

[FONT=&quot]10 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Maesther [/FONT][FONT=&quot]- 27 jaar - 1e - Zevenaar[/FONT]
    [FONT=&quot]Tijgerlelie [/FONT][FONT=&quot]- 33 jaar - 3e - Noord-Holland[/FONT]
    [FONT=&quot]jufkyjo [/FONT][FONT=&quot]- 28 jaar - 1e - Noord-Brabant[/FONT]

[FONT=&quot]11 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Femke32 [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 2e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Mamavan1 [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 2e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]luvmyluver [/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot] 24 jaar - 3e - Zuid-Holland[/FONT]
    [FONT=&quot]L78 [/FONT][FONT=&quot]- 32 jaar - 2e [/FONT]♀ [FONT=&quot]- Noord-Holland[/FONT]

[FONT=&quot]12 december[/FONT]
    [FONT=&quot]LadyDii [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 2e kindje - Noord-Holland[/FONT]

[FONT=&quot]13 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Vlinderr [/FONT][FONT=&quot]- 24 jaar - 1e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Henriette76 [/FONT][FONT=&quot]- 33 jaar - ?e - Zuid-Holland[/FONT]

[FONT=&quot]14 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Jalou [/FONT][FONT=&quot]- 28 jaar - 1e - Noord-Brabant[/FONT]
    [FONT=&quot]DaWo [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 1e - ??[/FONT]

[FONT=&quot]15 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Miri75 [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 2e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Lindajelsma [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 2e - ??[/FONT]

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    #4800 MilkHd, 5 jul 2010
    Laatst bewerkt: 5 jul 2010
    [FONT=&quot]16 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Zonnestraal [/FONT][FONT=&quot]- 26 jaar - 2e - Gelderland[/FONT]

[FONT=&quot]17 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Lovepeet [/FONT][FONT=&quot]- 20 jaar - 1e - Rotterdam [/FONT]
    [FONT=&quot]Zaira [/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot] ?? jaar - 1e - Twente [/FONT]
    [FONT=&quot]lob [/FONT][FONT=&quot]- 31 jaar - 2e - Noord-Brabant[/FONT]

[FONT=&quot]18 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Lucindalice [/FONT][FONT=&quot]- 28 jaar - 1e - Noord-Brabant[/FONT]

[FONT=&quot]19 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Westerlo [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - ?e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Jollie78 [/FONT][FONT=&quot]- 31 jaar - 2e - Limburg[/FONT]
    [FONT=&quot]proberen [/FONT][FONT=&quot]- 33 jaar - 1e - Noord-Brabant[/FONT]
    [FONT=&quot]Rammel [/FONT][FONT=&quot]- 21 jaar - 1e - Drenthe[/FONT]
    [FONT=&quot]Jip27 [/FONT][FONT=&quot]- 27 jaar - 1e - noorden van het land[/FONT]

[FONT=&quot]20 december[/FONT]
    [FONT=&quot]wgev [/FONT][FONT=&quot]- 22 jaar - 1e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]newtothissupris [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 1e - ??[/FONT]

[FONT=&quot]21 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Tessa8 [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - ?e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Minkie86 [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - ?e - Noord-Holland[/FONT]

[FONT=&quot]21 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Patroeschka [/FONT][FONT=&quot]- 32 jaar - 2e+3e [/FONT][FONT=&quot]?[/FONT][FONT=&quot] - Noord-Holland[/FONT]

[FONT=&quot]23 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Lynnami [/FONT][FONT=&quot]- 34 jaar - 2e [/FONT]♂[FONT=&quot] - USA[/FONT]
    [FONT=&quot]supernurse [/FONT][FONT=&quot]- 26 jaar - 1e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]mamavandaan639 [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 2e - ??[/FONT]

[FONT=&quot]24 december[/FONT]
    [FONT=&quot]TessaNL[/FONT][FONT=&quot] - 20 jaar - 2e - Rotterdam[/FONT]

[FONT=&quot]26 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Toetje77 [/FONT][FONT=&quot]- 32 jaar - 1e - Noord-Brabant[/FONT]
    [FONT=&quot]Habatullah [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - ?e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]Sasha [/FONT][FONT=&quot]- 36 jaar - 2e - Duitsland[/FONT]
    [FONT=&quot]mystiklady [/FONT][FONT=&quot]- ?? jaar - 2e - Bergambacht[/FONT]

[FONT=&quot]27 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Gizje [/FONT][FONT=&quot]- 27 jaar - 1e - Bergen op Zoom [/FONT]
    [FONT=&quot]Starlady [/FONT][FONT=&quot]- 28 jaar - 2e - Gelderland-Zuid[/FONT]

[FONT=&quot]28 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Esthern77 [/FONT][FONT=&quot]- 33 jaar - 2e - ??[/FONT]
    [FONT=&quot]MilkHd [/FONT][FONT=&quot]- 32 jaar - 1e [/FONT][FONT=&quot]?[/FONT][FONT=&quot] - Noord-Holland[/FONT]

[FONT=&quot]29 december[/FONT]
    [FONT=&quot]Goofychick [/FONT][FONT=&quot]- bijna 36 jaar - 2e - ??[/FONT]

♂ 4[FONT=&quot] jongens[/FONT]
    ♀[FONT=&quot] 2 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]?[/FONT][FONT=&quot] 6 verrassingen[/FONT]
    [FONT=&quot]64 mama’s

[/FONT][FONT=&quot]December mama's die helaas een * hebben gehad:[/FONT][FONT=&quot]
    [/FONT][FONT=&quot]parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee[/FONT]

Deel Deze Pagina