En meiden maken jullie je maar geen zorgen dat het bij een van jullie nog mis gaat want dit komt heel erg zelden voor. Ik heb voor december het percentage al opgevuld...
oh , meid toch ik zou je zo vanuit hier een dikke knuffel willen geven weet dat je er niet alleen voor staat ik denk aan jou en voel intens met je mee xxxx
Shit zeg.... dit was toch even het eerste wat in me opkwam toen ik bij ging lezen dikke knuffel meid, het is allemaal niet eerlijk
Jeetje Lynnami, zo van de ene op de andere dag geen hartje meer, ik vind het echt vreselijk. Zou dit ook kunnen komen door dat gendefect waardoor je ook zoveel miskramen hebt gehad? Kunnen ze daar iets aan doen? Sorry, veel vragen, maar ik vind dit zo absurd en intrigerend tegelijk...
Lynami, blijf Ryker maar lekker knuffelen. Ik heb het zelfs met mijn zoontje toen ik je nieuws las. Wat een groot wonder is het toch dat je een gezond kindje mag krijgen als vrouw zijnde...... Weet je man het al? Moeilijk om dit zo apart te moeten verwerken.
****INBRAAK****** @Lynn, meis onwijs veel sterkte met dit grote verlies....hier zijn gewoon geen woorden voor.... dikke knuffel, en hou je taai! ******uitbraak******
** breekt even in ** Lynnami, heeeeel veel sterkte gewenst met dit verlies. Het leek zo goed te gaan allemaal! Dikke knuffel! Jacky78 (maart mama's 2009) ** breekt weer uit **
*weer een inbraak* lieve lynnami... heel veel sterkte.. we leven ontzettend met je mee bij de nov.10 mama's en ik vind hetook verschrikkelijk voor je! heeeeel veel sterkte nogmaals en dikke knuffel *uitbraak*
hey lynn, heb vannacht nog lang wakker in bed gelegen en aan je gedacht, vind het zo enorm rot voor je dat je daar helemaal ''alleen'' bent, gelukkig heb je ryker en kun je daar nog troost uit halen, en meid desondanks ons gerust stellen dat het goed gaat komen hier (al ben ik er wel erg van geschrokken hoor) wat moet jij onwijs sterk zijn...... laat die tranen komen hoor, ookal is je mannetje nog zo klein hij is er wel voor je hoor. wil je nogmaals heel veel sterkte toewensen. weet niet of je al zin hebt om te reageren, maar weet je inmiddels al hoe het nu verder gaat? en gaan ze je nog onderzoeken, waar dit zo ineens weg komt?? het moet toch een oorzaak hebben...... een hele dikke knuf voor jou en als we wat voor je kunnen betekenen laat het maar weten hoor....... liefs
***Inbraak*** Lynnami, wat een vreselijk nieuws heb jij te horen gekregen Ik wil je dan bij deze ook ontzettend veel sterkte en kracht toewensen en hoop dat je veel steun vindt bij familie en vrienden. Dikke knuffel aan Ryker! ***Uitbraak***
@lynnami; ohhh meis, wat vreselijk. Heb met een brok in mn keel gelezen. En dat je het in je eentje moet verwerken! Ik wens je veel sterkte toe en je kan hier altijd terecht! Knuffel die zoon van je maar lekker plat hoor, hij is het bewijs dat het wel degelijk kan!
@ lyn, : ik vindt het knap van je dat je je zo groothoud maar vergeet niet je heb gevoel he uit het ook ! het is niet niets wat je overkomt
Lieve lieve lynn, ook hier stromen de tranen! Ongelooflijk dit. Heb kippevel en kan het niet begrijpen. Vanaf hier een owijs dikke knuffel, wat zou ik graag hebben dat je om de hoek woonde!!!!! Hopelijk blijf je komen om je hart uit te storten! heel veel sterkte met wat komen gaat!!!!! Kwam je zus ook niet een dezer dagen? of was dat niet bij jou? Lieverd hopelijk kan je dit een plekje geven al zal dat wel tijd nodig hebben! Dikke kus
Lieve Lynn, Wat een verschrikkelijk nieuws ! Je verwacht het eigenlijk niet meer.. Je hoopt nu veilig te zijn.. Ik weet niet zo gauw wat ik moet zeggen. Mocht er iets zijn dat ik of een van ons voor je kan doen, laat het dan weten ! (je hebt mijn e-mail adres, gebruiken hoor!) God, wat had ik je nu graag even een hele dikke knuffel willen geven ! Heel veel sterkte de komende tijd.. liefs esther
net bij de vk geweest en alles is goed ging nu wel met zenuwen er naartoe, ook al voel ik ons pukje regelmatig xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lieve Lynn, wat afschuwelijk!! Heel veel sterkte voor jou en voor je gezin...echt niet te geloven...daar zijn geen woorden voor.....
hoi meiden, hier ben ik ook weer eens. maar wat lees ik verschrikkelijk nieuws. lieve lynnami het kippevel gaat me over de armen. wie had dit nou verwacht. het ging zo goed. het was je zo gegunt. dan sta je weer effies met beide benen op de grond. wat schrikken. ik wil je heeeel veel sterkte wensen. weet echt niet wat ik nog meer zou kunnen doen. hele dikke knuf.