December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    trouwens 1 -0 voor spanje !!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    djw lieverds ik vind het echt spannend nu! maar ben ook zoo bang

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dank je wel iedereen voor de lieve berichten. Ik ben ongeveer 20 minuten geleden thuis gekomen van het ziekenhuis. Om even snel te antwoorden op een paar vragen die gesteld werden. Of de dokter niet eerder had kunnen zien dat de navelstreng om het nekje zat- Nee... helaas is dat niet mogelijk tenzij je elke dag een echo hebt, en dan nog is er helemaal niets aan te doen. Je kan het er niet even vanaf halen.
    Of mijn man erbij is geweest- Nee Hij zit in het midden-oosten voor de Air Force. Maar ik kreeg vanochtend bericht dat hij naar huis gestuurd is en morgen ochtend aankomt.

Skyler word vrijdag gecremeerd en wij mogen de as dan later komen halen.
    Nogmaals iedereen bedankt.
    En MilkHd- haal mijn afspraken er maar af maar ik zou het waarderen als ik op de lijst kon blijven staan met de geboorte datum achter de uitgerekende datum. Of zoiets...
    XXX

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ lyn,,
    ik vindt het knap en heb werkelijk respect dat je je zo groot hou,
    jou op de lijst houden zou denk ik geen probleem zijn hoor ! je bent immers 1 van ons .. !
    krijg er nogsteeds de rillingen van..
    ik hoop dat je morgen je ventje in je armen kan houden en samen het verdriet kunnen verwerken

xx

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Och Lynn wat heeeerlijk dat je man thuis komt! dit moet je ook samen doen!
    fijn dat jullie straks samen afscheid kunnen nemen van jullie ventje. Wat goed ook dat dat zo kan in Amerika, in Ned schijnt dat nogal lastig te zijn als je zo vroeg bevalt.
    Lieverd heeeel veel sterkte! Hopelijk kunnen jullie het samen een plekje geven.

Dikke knuf

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Oh ja...en ik vind idd zeker dat je op de lijst hoort te blijven!!!!! Je hoort erbij en je kleine ventje ook!

7. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey lynn,

wat lekker dat je weer thuis bent, en wat heerlijk voor je dat je man morgen er ook weer is. dan kan hij tenminste bij de crematie zijn, samen afscheid nemen van jullie kleine ventje, maar hij zal voor je altijd bij je zijn hoor.

natuurlijk blijf je op de lijst, ik vind, net als velen denk ik, dat je er gewoon bij hoort samen met kleine skyler*

nog een nachtje meid, dan is je mannetje er weer, sterkte meid voor jou en je man.

in gedachten ben ik bij je, wou dat ik meer voor je kon doen......

liefs

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve Lynn,

wat klink je sterk meid! Ik heb veel bewondering voor je, maar had je zo anders gegund. Fijn dat je man thuis komt, jullie zullen elkaar nodig hebben. Ik wens jullie enorm veel sterkte, ik denk veel aan je en zal vrijdag een kaarsje voor jullie branden. Wat een mooie naam Skyler, prachtig. Je blijft op de lijst hoor, denk dat we dit allemaal niet kunnen en willen vergeten. Liefs

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lynn ook hier zijn mn gedachten bij jullie.. heb er geen woorden voor.. vind het zo oneerlijk!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  11. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Oke, ik ben een kip maar moet t toch even kwijt.
    Al een paar dagen had ik een gek gevoel en ja ik weet t ... ik moet me niet in paniek laten brengen door verhalen zoals die van Lynn...maar ja...soms ben ik dat toch. Had ik vandaag ook nog enorme buikpijn. Echt niet normaal! Dus toch een beetje in paniek. Kon ik net met de angelsound t hartje ook niet vinden...mn lief kwam boven en samen hebben we gezocht...en hij had m in 1x! Tranen over mn wangen, wat een doos ben ik toch! Bah! Maar nu wel enorm opgelucht! Hopelijk kan ik nu goed slapen want ik slaap al nachten slecht.
    Nog 2 dagen werken, 1 dag met kids, 1 dag zonder en dan echt vakantie! Heerlijk!
    Sorry moest even mijn egoberichtje kwijt!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heel fijn lieffie dat Mannetje ook thuis komt!! En tuurlijk blijf je op de lijst!!
    Mega dikke knuffels :(

13. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
  14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha ja t schijnt.. ;)

15. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    *** Breekt nogmaals in****

Lieve Lynn,

Zit hier met tranen in mijn ogen te lezen.:( Weet eigenlijk even niet veel meer te zeggen dan: Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je gezinnetje. Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven.

Hele dikke knuffel!!!!

***Breekt nogmaals uit***

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lynnn fijn dat je man thuis komt!
    Jeeee, in mijn vorige zwangerschap bij het topic was er ook een beeb met de navelstreng om het nekje heen, ook overleden.
    Getver!!!! Tja je doet er niks tegen zeker.
    Ze wilden wel geloof ik na de 20 wkn ook nog een extra echo gaan maken, althans dat wil men, maar dat is er nog niet door.
    Juist om dit soort dingen maar of dat zin heeft.....

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    WOHHHH..........zonet de beeb heel hard voelen schoppen of wat dan ook, voorafgaand voelde ik alsof er een stok dwars zat verticaal, was er met mijn man over aan het praten en opeens, WOHHH.....hij vroeg wat er was en keek bezorgd naar me.....hahahaha.....lieverd toch!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Lynn, heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon Skyler David!
    ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.. vind het zo erg voor jullie!
    gelukkig komt je mannetje morgen thuis en ben je niet meer zo alleen.
    en tuurlijk blijf je op de lijst, je hoort erbij!
    nogmaals heel veel sterkte voor jou en je familie!

Dikke kus!

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

#4960 Lynnami, 8 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2010
    Wat een mooie buiken :)
    Ik ga de komende tijd niet veel tot misschien helemaal niet op zp komen omdat ik alle tijd met mijn lieve man wil doorbrengen zolang we kunnen. Hij moet voor zover ik begrepen heb over 2 weken weer terug zijn waar hij was.
    Als er iemand behoefte heeft om toch contact met me op te nemen dan vraag je mijn email maar aan Princess81 of Romy.
    En houden jullie je nu maar allemaal lekker sterk want dit gaat niemand anders van de december mama's nog overkomen! Jullie gaan allemaal een mooi en gezond kindje in je armen houden in november/ december/januari.
    Ik heb ook een mooi en gezond kindje in mijn armen mogen houden maar Skyler mocht helaas niet bij ons blijven door domme pech...
    Komop meiden niet bij de pakken neer gaan zitten!
    Liefs

PS- Ik wou nog even kwijt dat Skyler achteraf al langer de navelstreng om zijn nekje had want hij had ook een groeiachterstand door te weinig bloedtoevoer. Hij was ruim 13 cm en dat had eigenlijk 15 moeten zijn uitgaande van wanneer ik het hartje nog heb gehoord.

Deel Deze Pagina