December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Mac hier idem!! Al 3 dagen vreselijk last van mijn rug! Loop er bijna krom van vreselijk!! En het trekt idd ook door naar mijn buik, dan komt er ook nog bandenpijn bij. Maar goed het is niet anders dus probeer gewoon tussendoor goed te rusten en heerlijk te genieten!

@ Parr, Gewoon even een dikke knuf!!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***INBRAAK***

Lieve Lynnami, ik hoorde net (pas) van het nieuws van wat jou (weer) is overkomen :(. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en tegelijkertijd gecondoleerd :(. Hij is nu een sterretje. Ik wil jullie heeeel veeel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verdriet. Dikke knuffel Debby (nov.10 mama)

***UITBRAAK***

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Dan mag deze nu op slot ;)

4. was aan het teruglezen maar las toen dat skyler is geboren dus kon me niet meer concentreren!!

@lynnami gefeliciteerd, maar ook helaas geconcoleerd met jullie kleine mannetje
    fijn dat je man naar huis mag, verder ben ik sprakeloos!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    denk dat dit bericht aan de modjes gestuurd moet worden.....doe jij dat? Vraag me ook af of het al noodzakelijk was om naar deel 2 over te gaan. Zit er een maximum aan het aantal pagina's/berichten?

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Vanaf 5000 berichten gaan ze het echt verzoeken, een volgende deel. Dus we zijn ze nu iets voor, maar scheelt maar 7 berichtjes ;)
    Ik stuur de modjes een berichtje hoor.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113

Deel Deze Pagina