ok, dan ga ik daar morgen maar eens een lading van inslaan!!! ik ben dus niet de enigste die weinig naar binnen krijgt.
Hier weten mijn schoonouders, mijn zwager, mijn zus en mijn beste vriendin het... Ik probeer het op mijn werk zo lang mogelijk voor me te houden. Is de vorige keer ook aardig gelukt, toen wist 1 collega het. Maar toen werkte ik nog fulltime, dus ja, dan moet je soms tijdens je werk naar de vk. Nu werk ik parttime en de vk zit hier alleen op de woensdag. En dat is ook de dag dat ik lekker thuis zit... Hier heel veel eetlust. Of het komt door het weeige gevoel dat ik heb. Als ik iets eet, is dat weg voor eventjes
Dames hebben jullie ook zoveel last van je boobs....hier is t af en toe echt niet te harden. En niet alleen als je eraan komt maar gewoon echt steken alsof je weer in de puberteit zit en je boobs voor het eerst groeien....auw!
Hier weet ook iedereen het al hoor, heel veel mensen wisten dat we met de ICSI bezig waren, en daarna ging het goede nieuws zo snel rond, en wij toch liever wilde dat mensen het van ons hoorden, hebben we het maar bekend gemaakt.. had liever wat langer willen wachten, maarja niets aan te doen.. Jollie, Welkom & Gefeliciteerd! ik had net bij mijn andere berichtje een pagina overgeslagen zie ik, dus bij deze! Liefs muis!
Nee hoor ik probeer gewoon als ik ergens trek in heb dat ook maar meteen te eten zodat ik toch nog genoeg binnen krijg....ook al is dat meestal niet hel gezond
Charmed, hier ook zo 1 die er heel veel last van heeft, en dan vooral snachts als ik er 20x uit moet om te plassen haha dan sta ik op en zak ik gelijk ff door de grond van de pijn, overdag valt het met BH aan wel mee, maar die kan ik ook niet te lang aanhouden want dat gaat ook zeer doen..
Wie weet er nou precies of je sushi mag eten tijdens je zwangerschap? De een zegt van wel en de ander zegt van niet...Ik heb er zo'n trek in!!! En inderdaad ook zo in fruit. Verder met vlagen een beetje misselijk en verder vole ik mij helemaal kiplekker. Tijdens mijn vorige zwangerschap van 40 weken (waarvan ons zoontje helaas vlak na de geboorte is overleden door zuurstoftekort tijdens de bevalling- knik in navelstreng tijdens persweeen-) heb ik bijna krampachtig opgelet op alles. Merk nu wel dat ik er wat makkelijker in ben en de signalen van mijn lijf ook beter kan herkennen. Onze ouders weten sinds dit weekend van onze zwangerschap en de rest laten we het pas rond week 13 weten. Dit omdat de hele wereld het ons zo ontzettend gunt en daarbij ook weer alle emoties en herrinneringen van de afgelopen tijd naar boven komen. We willen nog even niet zo in het middelpunt van de belangstelling staan en alle gekte eromheen ervaren. Ik ben ook juf en heb ook absoluut nog geen zin om 600 leerlingen en ouders erbij aan mijn bureau te hebben! De gekte is net weer een beetje weg...Het is nog even ONZE tijd en we houden het bewust nog even klein. Komt als we er klaar voor zijn... Meiden die voor het eerst zwanger zijn, jullie worden goed begeleid hoor door vk of gynaecoloog! GENIET allemaal ontzettend! Liefs
Als je heel veel last hebt 's nachts van je borsten, kan je een sportbh aan trekken. Dat schijnt wel te helpen...
Zo meteen gaan we het aan mijn vader vertellen, mams weet het al. We hebben speentjes gekocht met I love oma en I love opa erop, die geven we ze zometeen. Verder weet niemand van de bekenden het nog, denk dat we het de bekenden ook pas veel later vertellen. Het kromme is dat ik het dus al bergen mensen heb moeten vertellen omdat ik een riskant beroep heb (goed, ik ben student, maar over 7 weken niet meer ). Dus bijna alle begeleiders op de universiteit weten het, mijn oude stage-adres en morgen dus het nieuwe stage-adres vertellen. Dat is dus wel erg krom....Dus nu even genieten met manlief en mijn ouders en gelukkig kan ik dus wel vrij-uit op de universiteit babbelen, al ben ik daar de komende 6 weken niet
Onelove, jeetje, tranen in mn ogen door je verhaal, hele dikke knuffel meis! en over de sushi, volgens mij mag het wel als het super vers is, en anders overstappen op vegetarisch Bjlover, dank je voor de tip! die moet ik nog wel ergens hebben!
Alle nieuwe zwangere welkom en van harte gefeliciteerd. Als je 1.5 dag niet gekeken heb is er zoveel geschreven, het is bijna niet bij te houden hihi. Wel gezellig hoor en de meeste verhalen erg herkenbaar. Als ik dit allemaal lees ben ik één van de gelukkigen met weinig klachten. Alleen ben ik erg verstrooid, gister naar de supermarkt en dan niet met hetgeen thuiskomen waar je eigenlijk voor ging. Gistermiddag met mijn dochter naar zwemles en dan je auto weg zien rollen, was ik gewoon vergeten de handrem erop te zetten. Lekker handig hoor!!!! @vertellen, alleen onze ouders en zussen weten. Voor de rest wacht tot na de eerste controle bij de VK. @MvM ze komt morgen voor de test en uitleg, toch wel weer spannend. Door de telefoon zei ze al dat ik donderdag kan starten.
Oh, heb nog even een vraagje voor de meiden bij wie MvM al langs is geweest.. het is misschien wel een hele domme hoor, maar was zenuwachtig toen ze belde hihi.. die vrouw zegt, bewaar wel een beetje urine.. neem toch aan dat ze niet ochtendurine bedoelde he.. ze komt namelijk pas sávonds...
Ik heb nog niks gehoord van MvM... Maar als je wel urine moet bewaren, loop ik wel even van de week langs de apotheek voor zo'n potje. de enige potjes die ik hier heb die je dicht kan draaien, zijn de tuitbekers van mijn kleine man. Dus niet zo handig en fris... Onelove, ook hier tranen van je verhaal.. Dikke knuffel. Ja en over Sushi, geen idee eigenlijk.. Je hebt toch ook Sushi zonder vis? Dat zijn wel de vragen die je kan stellen aan de vk.. Ow, er is hier een kleine man wakker
@mvm; ik had urine van 5 min. voor dat ze kwam gebruikt. Hoeft geen ochtendurine hoor! @vertellen; bij ons weten mn (schoon)ouders, broertje en zusje, oma, 2 vriendinnen en 1 collega het. We hebben bij iedereen wel duidelijk aangegeven dat ze het nog stil moeten houden voor andere. We proberen te wachten tot 12 weken, maar volgens manlief ga ik dat niet redden, hij denkt dat ik al eerder een buikje krijg....
Hihi, nee een tuitbeker van je mannetje lijkt me geen geslaagd plan Macmazsy, dank je wel voor je antwoord! het leek me al zo vreemd
Maakt niet uit wat voor tijdstip je urine is. Ze doen daarmee nog een zwangerschapstestje om te kijken of je voldoende HCG hebt in je urine. Heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook meegedaan met mvm. Ging uiteindelijk na een week of 14 het de buurvrouw vertellen dat ik zwanger was.... bleek dus dat ze het al vanaf het begin wist omdat ze de bus van mvm herkende en de kratten al had zien staan. Dus als je het nog stil wil houden in je omgeving bedenk het 'risico' van mvm dan even
Oooh, haha, naja gelukkig heb ik er niet zoveel problemen mee, en mn naaste buurvrouw heeft nooit meegedaan met MvM, de rest maakt me geen fluit uit
hallo dames, mag ik meekletsen? ik heb afgelopen vrijdag positief getest. ben nu volgens een berekening op internetsite 4w4d. wanneer moet je bellen naar de gyn voor een afspraak? Kan dat al meteen? ik moet naar de gyn omdat ik zelf een hartafwijking/pacemaker heb. moet sowieso ook met 12 24 en 36 weken extra naar de cardioloog dus die moet ik ook gaan bellen... of is het beter te wachten tot 6 weken ofzo. manlief en ik zijn al sinds sept. 2008 gestopt met de pil, zonder resultaat, zijn naar het ziekenhuis geweest hiervoor,,, niks gevonden en nu 2 maanden erna toch nog spontaan zwanger!! echt geweldig. nu maar duimen dat alles goed gaat. zitten ook te dubben wanneer we het vertellen, man wil dit rond 8 a 9 weken doen, maar ik liever als ik een echo heb gezien waar het hartje op klopt. ben zo bang dat we het vertellen en dat je dan een echo daarna krijgt en dat het niet goed zit... hoe doen jullie dit/
@ charmed ... ja ik heb ook zo last van me boobs.. dat is niet normaal.. !! ik ga morgen de verloskundige bellen . om een afspraak te maken . voor de 1e echo