DECEMBER2010MAMA'S 33 december mama's! 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Sahi- 22 jaar - 1ste kindje Daan04 -1ste kindje Siri - 38 jaar- 2de kindje Yootje - 29 jaar- 1ste kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland 7 december 2010 Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december 2010 Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje - Roosendaal 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje US Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 10 december 2010 Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland
11 december 2010 Femke32- 2de kindje 12 december 2010 LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december 2010 PBA- 27 jaar- Flevoland 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant 15 december 2010 Bjlover- 2de kindje Miri75- 2de kindje 16 december 2010 Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december 2010 Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe 18 december 2010 Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant
Agenda 12 April - Rammel, afspraak ha 12 April - Siri, eerste echo vk 14 April - Bo87 eerste echo bij gyn 14 April Yootje, 19.00u afspraak vk 15 April - Anna83, Intake vk 15 April Marb, eerste echo 15 April - luvmyluver, Echo en gesprek bij gyn 16 April - Charmedknorrie, eerste echo 16 April - Maesther, intake vk 19 April - Daan04, afspraak Gyn 20 April - Macmazsy, afspraak vk 20 April - pat1971, intake vk 21 April - Mama van 1, intake vk 21 April - Muizz, termijnecho 22 April - marb, intake vk 22 April - jufkyjo, echo bij gyn 24 April - Mama van 1, eerste echo 26 April Selma, 10.00u intake vk 27 April - Triessie, eerste echo 27 April - PBA, eerste echo 27 April - shadowcat76, intake vk 28 April - romytamara, Intake vk 28 April - Miri75a, gyn + echo 29 April - Annepietje, Intake vk 3 mei- Sahi, intake vk 6 mei - marb, termijnecho 7 mei- Sahi, termijnecho 10 mei- Annepietje, eerste echo 11 mei - Triessie, intake vk Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara!
Bah hier weer allemaal krampjes onderin mijn buik.....mogen van mij toch echt weg blijven hoor...schrik iedere keer weer...is t al vrijdag!!!!!!!!!!!!
11 december 2010 Femke32- 2de kindje 12 december 2010 LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december 2010 PBA- 27 jaar- Flevoland 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant 15 december 2010 Bjlover- 2de kindje Miri75- 2de kindje 16 december 2010 Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december 2010 Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar - 1e kindje - Rotterdam 18 december 2010 Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant mezelf er even bij gezet
Wij wilde ook een speciale naam voor onze dochter en dat is gelukt in het jaar 2008 is mijn dochter de enige in NL die die naam heeft gekregen..... Uniek dus . Er zijn er wel 14 die hetzelfde heten (is nog niet veel als je ziet hoeveel kids er geboren zijn) maar 1 die zo heet zoals wij het schrijven dus missie was geslaagd. Nu nog voor nummer 2 hahahahahahaha. Jairo zo heet het zoontje van een kennis ook! Hoor je idd niet veel! Leuke naam ook. Zo erg als sommige mensen niet enthousiast kunnen doen omdat de wereld zogenaamd om hun draait en dan vooral familie! Snap heel goed dat je boos bent hoor! Uhhhhhh weet niet meer wat er nog meer geschreven is hahahaha. Ohja las een enthousiaste oma hahaha geweldig!! Volgens mij zijn wij allemaal veel te nieuwsgierig naar het geslacht hahaha.
Hey lovepeet, Liever niet zelf dingen erbij zetten om het topic overzichtelijk te houden. En ook omdat ik mijn lijstje hier op mijn computer niet bij kan houden. Toevoegingen e.d. graag via pb
@ muizz ik spreek geen spaans maar sommige collega's van mij wel.... Ik weet niet wat je vertaald wil hebben??? Iedereen is een afspraak morgen heeft veel plezier!
ik wil zelf juist het geslacht niet van te voren weten, lijkt me een veel te leuke verrassing. Ik ben ook een beetje ouderwets, misschien dat ik het daarom niet wil weten. Maar mijn vriend wil het dus wel weten, omdat hij dat handig vindt. Dus we moeten daar samen nog wel even uitkomen
ik zou het geslacht wel willen weten alleen mn man denkt daar anders over, dus tja daar moeten we het nog over hebben. Namen, daar hebben we eigenlijk nog niet over nagedacht, maar we hebben nog tijd genoeg. Hebben jullie al iets gekocht?? een zwangereninfoboek of zo een dagboek? wil eigenlijk pas iets kopen als we en goede echo hebben gehad. en het nog even niet vertellen aan de familie is moeilijk. we waren gisteren bij mn schoonouders en die weten dat we bezig zijn (zijn al anderhalf jaar bezig) en toen wilde ik het eigenlijk wel vertellen, maar het is nog zo pril.
oh trouwens nog even een vraagje, ik ben dus 4w4d. is dit dan week 5 of week 4? hoe tellen ze dat eigenlijk?
@ mama van 1.. mijn schoonzusje woont aan de andere kant van de wereld... wij willen haar vragen als ze peettante wil worden.. zelf spreekt en leest ze nog gewoon nederlands.. we willen een gedichtje op een slabber laten drukken.. aan de ene kant in het nederlands en aan de andere kant in het spaans, zodat ze het ook kan laten zien aan de familie en vrienden die ze daar heeft...en dan kan ik wel via een vertaalsite proberen te vertalen maar misschien klopt de tekst dan niet.. ik had de vraag ook al ergens anders hier op het forum gesteld maar tot nu toe geen enkele reactie.. OVER EEN UURTJE BEN IK BIJ DE VK!!! SPANNEND!!!!!! groetjes muizz
@ senna, dan zit je in week 5. Als je bepaalde site bezoekt en de ontwikkeling van je kindje leest staat er ook week 5...... @ muizz, leuk idee! Ik wil je gerust helpen..... Als je een pb stuurt met de tekst erin... Ik moet vrijdag pas weer werken hoop niet dat dat te lang duurt . En als het goed is los een collega die spaans spreekt (en denk ik ook schrijft) mij af. Ook hebben wij veel tolken lopen en dan vast ook wel een spaanse tolk hahaha. Heeeeel veeeel plezier bij de vk! Krijg je ook een echo?? Dan nog veeeeeeeeeeel meeeeeeeeer plezier hihi.
muizzzzzz veel plezier goeiemorgen mensen zo een drukke ochtend hier al, vriendin gebelt, moeders gebelt , morgen naar moeder, grofvuil gebelt.. vk gebelt maar kan alleen morgen een afspraak maken .. * gruwel * . en dan is het pas kwart voor 9 !!.. dalijk eten maken en naar papa brengen !> ook nog. hahaha drukd ruk druk en hoe is het hier !
Thnx voor de lieve reacties 10 pagina's geleden zo ongever Net even verloskundige praktijk gebeld, heb dinsdag 11 mei intake gesprek en 17 mei eerste echo-gedoe. Bij ons weten mijn ouders,2 vriendinnen en 1 bevriend stel van mn vriend het. Mn werk krijgt het voor de eerste echo niet te horen of ik zou vanaf volgende week (heb nu nog weekje vakantie ) elke ochtend op mn werk overmn nek moeten gaan. Dan word het een ander verhaal haha. Word zo langzamerhand wel beetje moe van mezelf ene moment lig ik rollend op de grond om niks volgende moment word ik emo tijdens Alvin en the chipmunks. Verder af en toe flink moe, stp ik in bed ben ik klaarwakker, dit is wel ff wennen normaal kan ik net beide benen in bed hijsen voor ik in een 6 tot 8 uur durende coma knal. En qua honger ach heb altijd al lekkere vreetbuien gehad ben niet voor niets te zwaar. Hoop dat de zwangerschapskwaaltjes mij bespaard blijven *hoop* *hoop*
Rammel, succes bij de HA vandaag! Siri, veel plezier bij de echo! Muizz, succes bij de vk, krijg je ook een echo? Liefs
hallo meiden!! ben alweer terug van de VK.. heb een echo gehad.. de VK denkt dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben...er was een mooie grote baarmoeder te zien, met een mooie holte erin en een iniminie mensje erin!! het was allemaal te klein om te meten...(ze heeft niet het beste echoapparaat) maar het zag er allemaal goed uit zei ze!! ik mag aanstaande zaterdag nog een keertje terug komen en dan kijken we weer (op een andere lokatie) en als het goed is kunnen we dan daar het hartje zien kloppen!! ben er iets geruster onder.. maar toch is het nog spannend!! groetjes muizz