zo weer even bijgelezen, zag dat jullie het erover gehad hebben of jullie het willen weten of het een meisje of een jongen wordt, nou wij willen dat wel weten, voor mij hoeft het niet perse, maar vriedjelief wilt het weten, en ik weet zeker wanneer hij het weet, mijn nieuwsgierigheid ook de boventoon voert! wat namen betreft, we hebben 2 jongensnamen, waarvan 1 ook voor een meisje kan..... hebben jullie een bepaald gevoel voor wat het wordt? ik had vanochtend voor het eerst een sterk gevoel dat wij een jongen krijgen! echt heel raar....
al voordat ik zwanger was had ik het gevoel van 'als ik ooit zwanger ben, dan wordt het een jongetje' dat gevoel hebben we beide nog steeds.. zal je zien dat het een meisje wordt nouja is net zo leuk hihi hier staan de namen al zo goed als vast.. die waren ook al langer bekend , maar meisjes naam was wel moeilijker hoor..
Hier was ook de meisjesnaam moeilijker dan de jongensnaam. We hebben zoooooooooo'n leuke jongensnaam in gedachten Een ECHT leuke meisjesnaam hebben we nog niet. Wel een paar leuke, maar die komen niet in de buurt van die leuke jongensnaam, dus we gaan nog lekker verder zoeken. Nog 8 maanden de tijd, dussssss
@ melaniel29 welkom maar ik las in je banner dat je 6w 2d ben... ben je dan niet 4 dec uitgerekend? ik ben nu 6w en 1d en ben 5 dec uitgerekend @kwaaltje 456 ik kan niet meer typen,vergeet letters of zet er een paar extra tussen.... @namen ik vin juist een meisjes naam makkelijker, ken ik er zo een miljoen van noemen!! maar een jongensnaam pfffffffffff vin ik echt moeilijk
Ja, want aan die streep te zien ben jij hartstikke zwanger, dus al geeft ie vandaag "niet zwanger" aan (is niet leuk, snap ik!!), ik weet zeker dat ie over 2 dagen een dikke ZWANGER aangeeft! Edit: Huh? Hier gaat iets fout HAHAHAHA! Verkeerde topic
Alle nieuwe WELKOM!!! Gefeliciteerd!! Wat is het geweldig mooi weer he!! Wij zijn er ook lekker op uit gegaan....... @ Namen, wij hebben eigenlijk nog helemaal geen idee hahahaha. Er zijn wel namen die ik mooi vind maarja niet dat ik zeg DAT is hem. En idd voor een meisje vind ik makkelijker dan een jongen hahaha. Oeeeeee even een poepbroek verschonen....
he... mag pas over 6 weken de verloskundige bellen voor een afspraak... pffff maar dat is gewoon denk ik he...??
Zo weer bijgelezen zeg. pfff had er een dagtaak aan ben zo moe. Wij willen ook graag weten wat het wordt vroeger had mijn man dat zo wie zo al en ik nu eigenlijk ook. Verder op zich weinig klachten wat me onzeker maakt maar zo nu en dan voel ik wel wat. Maar die vermoeidheid is sinds gister ineens opgekomen en gaat niet weg. Hoe ga ik dat met werken doen vraag ik me dan af. Mijn man is nog nerveuzer voor de echo (knap he).
Dat is een goede, maar even halen, energie drankjes zouden ook kunnen denk ik AA of iets dergelijks dat hebben we op ons werk dat mag vast wel haha
Ik kom me ook melden ... Gister 2 posi testen ... En vandaag ook weer 3 posi testen haha hoe onwerkelijk allemaal ... Ben dus vandaag 4 weken zwanger !! En heb al een dame van bijna 17 maand...
Hai dames, Wat een gezellig geklets is het hier weer geweest!! Ik heb het niet allemaal onthouden hoor... Vandaag mijn eerste stagedag gehad en ik ben helemaal gesloopt...ik heb bijna de hele dag moeten staan, valt me toch wel wat zwaar. Gelukkig is het wel erg leuk, maar ik hoop dat ik het goed kan blijven volhouden, want hoofdkwaal nummer 1 is ontzettend moe zijn!!! Verder heb ik zo'n buikkrampen dat ik er af en toe echt zenuwachtig van wordt, net zoals het gezeur in mijn rug. Mijn man heeft de verloskundige gebeld, 3 mei krijgen wij onze intake....ik zal mijn man zo nog eens vragen of hij haar op het hart gedrukt heeft dat ik op en af zo'n krampen heb, want anders bel ik toch nog eens, want het voelt echt alsof er een zware ongi aankomt!!! Zo, ik ga de hondjes uitlaten en naar bed....nog maar 4 dagen stage deze week....
he, kom weer ff spieken! ben de hele dag niet vooruit te branden, vanochtend even 4 uurtjes gewerkt, daarna een poging gedaan vriendje te helpen met schilderen! jeetje wat ben ik moe zeg, en ik heb me toch ineens een kiespijn!