Nou, terug van de tandarts. Hij wou me niet behandelen omdat het maar zo'n klein gaatje was. Dat kan wel wachten tot volgend jaar.... dus ik had heel veel geld bespaard vond ik (hier moet je de tandarts zelf betalen)...ben toen maar gaan shoppen. Lang leve de huidige mode, die allemaal op postiemode lijkt, alleen veel goedkoper, de tunieken, wijde bloesen, hoge tailles, leggings enzo, ik was er nooi zo gecharmeerd van....maar nu wel fijn....zo heb ik lekker kleding op de groei kunnen kopen en ben niet eens zoveel geld kwijtgeraakt Verder heb ik al 20 jaar mijn rijbewijs en nog nooit iets met de auto gehad.... vandaag ben ik 2x ergens tegenaangereden.... in de stad een flinke deuk in mijn rechter achter bumber en bij mijn schoonouders een deukje aan de linkerachterbumber.... en ik heb nog wel parkeersensoren..... Volgens mij hebben de hormonen mijn verkeersinzicht aangetast.....
hoi, heb niet veel fut om op iedereen te reageren.... ben werkelijk gesloopt! Ben al de hele dag misselijk, vanaf het moment dat ik wakker werd vanochtend tot nu nog steeds. Kon gelukkig wel steeds eten, maar de misselijkheid blijft aanwezig. Heb tot 3x toe een run naar de wc gemaakt op het werk omdat ik werkelijk dacht dat ik over mn nek zou gaan, maar dat steeds weer net niet.... Op dit moment kan ik wel instorten, maar wil het zo lang mogelijk rekken, maar ben bang dat ik om 21.00 weer plat lig!
Hi dames, Weer heel wat pagina's geklets doorgenomen, gezellig hoor!!! Vandaag had ik ook een wat mindere dag, echt enorm enorm enorm moe....en af en toe komt er ook een misselijkheidsvlaagje voorbij, gelukkig is dat alleen maar even paar keertjes slikken en waait het dan wel weer over. MvM belde me vandaag, volgende week komen ze hier voor de test, omdat ik nog wat vroeg ben... Mijn krampen waren vandaag stukken minder en de borsten zijn ook minder gevoelig....maar wel dus nog echt supermoe. Pfff...af en toe kom ik in de verleiding om zelf een echo te gaan maken, maar ik durf dat nog niet echt, want waarschijnlijk zie je toch nog niets op 4 weken... Vanavond ga ik weer lekker vroeg naar mijn bedje en ik hoop dat ik de hele nacht door kan slapen.
hallo dames... ook hier iemand die echt super super moe is!! pfff ik heb zowat direct na de positieve test hooikoorts gekregen... ik heb dit ieder jaar!! (lijkt ieder jaar eerder te komen) maar het lijkt nu veel heftiger dan anders.. ik nies echt wel 100 keer op een dag.. (als het niet meer is) ik heb echt van die nies-aanvallen... dan begin ik met niezen en dan houdt het niet meer op!!! en dan heb ik dikke rode ogen en de tranen rollen over mijn wangen... en als ik niet nies dan zit mijn neus dicht, wat ook weer niet prettig is!! nu heb ik gisteren contact gehad met de aphotheek.. de pillen en neusspray mag ik niet gebruiken nu ik zwanger ben... ik heb nu andere gekregen maar die helpt ook niet!!! van de gewone otrivin gaat mijn neus wel open maar die mag je maar een week minimaal gebruiken als je zwanger bent... pffff en verder heb ik toch last van mijn boobies... eerst was het nog alleen de tepel.. maar nu de gehele borst.. mijn tepels voelen als ze verbrand zijn en mijn borsten net alsof ze geheel blauw zijn. net alsof manlief en dochterlief nu extra vaak tegen mijn borsten stoten.. pfff.. sorry voor het geklaag... ben wel echt superblij om zwanger te zijn.. maar vandaag zijn me de klachten net iets teveel...pfff denk dat ik ook vroeg in mijn nestje lig vanavond.. groetjes muizz
hallo dames hoe is het hierhier gaat het goed mijn opa en oma weten eindelijk dat ik zwanger ben en nee ze zullen niet ff bellen .. een berichtje via hyves.. pff en dat zijn je opa en oma.. nou ja .. ag verder gaat het allemaal redelijk
Hoi allemaal Als eerst iedereen van harte gefeliciteerd Ik ben Fenna en ben 23 jaar. Ik zou ook graag in dit topic mee willen doen ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger en 17 dec uitgerekend. 18 mei heb ik een gesprek bij de verloskundige en gelijk een echo. Iets eerder dan dat ze daar normaal doen. Aangezien ik een 1,5 jaar geleden een miskraam heb gehad. Ik ben toen 13 weken zwanger geweest waarvan 9 weken alleen maar hele zware krampen dat ik krom liep van de pijn. Mijn baarmoeder bleek vol met bloed te zitten. Het is toen uitgegaan met mijn ex en ik heb nu een geweldige vriend die super blij is net als mij. Hij heeft het zins vandaag pas echt door en gaf zelfs een kus op mijn buik Mijn moeder heb ik het vandaag over de telefoon gezegt mijn schoonouders dat moet nog komen. Met een vriendelijke blije groet Fenna
Hey hallo, Mag ik hier ook meekletsen? Ben ylona (27) en mama van Mika (zondag 1). Ik ben een bammer en ben dus zwanger van een donor! Gelukkig ben ik weer van dezelfde donor zwanger. Ik ben 25 dec uitgerekend! Groetjes Ylona PS heb me nog niet helemaal ingelezen hier.
Welkom Ylona en Fenna/Zaira 't is een gezellige boel hier en je mag hier zoveel klagen als je maar wil (ja, toch Romytamara, jij hebt dit onderwerp gestart.....?????) en ook de leuke dingen zijn enorm leuk en stimulerend om te lezen! @Fenna oei, dat is vreselijk....13 weken.......en zoveel pijn....kan me voorstellen dat je je goed laat controleren deze keer..... @Ylona, eindelijk een kerstkindje!!!! yeah En een Bammer, die hebben we nog niet, volgens mij, leuk!!!!
@muizz, ik heb ook hooikoorts, hier inderdaad ook iets erger. ik heb zirtex genomen... had er helemaal niet bij stilgestaan dat dat niet kan....
Jaaaa, de foto van ons 'beebje' ons koosnaampje is nu nog even druifje omdat het alleen nog maar een rondje is
@ Springmuis, WOW wat een mooie echo van je kindje!! Alleen die onderste 2 moet je even uitleggen wat je eierstok en de eitjes zijn hoor @ Alle nieuwe mama's welkom!!!! Weet niet meer bij wie ik het las, maar wat fijn dat het bloeden/oud bloed opgehouden is!!
Mama van 1, dat wat opgemeten is, dus die lijntjes van kruisje naar kruisje is mn eierstok, en dan staat eronder hoe groot ze zijn.. dus 1 is 6 bij bijna 5 cm en die andere is 6 bij bijna 4 cm, en dan die zwarte grote dingen zijn de eiblaasjes.. zo ik duik mn bedje in want was een lange dag en ik val om, kom morgen weer even bij lezen wat er vandaag geschreven is! Slaap lekker, liefs!
DECEMBER2010MAMA'S 40 december mama's! 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Sahi- 22 jaar - 1ste kindje Daan04 -1ste kindje Yootje - 29 jaar- 1ste kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje kartvelibaia 22 jaar 1ste kindje - Gelderland 7 december 2010 Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december 2010 Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje - Roosendaal 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje US Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 10 december 2010 Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland
11 december 2010 Femke32- 2de kindje 12 december 2010 LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december 2010 PBA- 27 jaar- Flevoland 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december 2010 Bjlover- 31 jaar - 2de kindje - Almere Miri75- 2de kindje wgev Lindajelsma- 2de kindje 16 december 2010 Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland Senna999- 30 jaar -1ste kindje Noord- Brabant 17 december 2010 Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam 18 december 2010 Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 20 december 2010 Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg
Agenda 14 April - Bo87 eerste echo bij gyn 14 April Yootje, 19.00u afspraak vk 15 April - Anna83,Intake vk 15 April Marb, eerste echo 15 April - luvmyluver,Echo en gesprek bij gyn 16 April - Charmedknorrie, eerste echo 16 April - Maesther, intake vk 19 April - Daan04, afspraak Gyn 20 April - Macmazsy, afspraak vk 20 April - pat1971, intake vk 20 April - kartvelibaia, intake vk 21 April - Mama van 1, intake vk 21 April - Muizz, termijnecho 22 April - marb, intake vk 22 April - jufkyjo, echo bij gyn 22 April - springmuis, eerste echo bij FA 24 April - Mama van 1, eerste echo 26 April Selma, 10.00u intake vk 27 April - Triessie, eerste echo 27 April - PBA, eerste echo 27 April - shadowcat76, intake vk 28 April - romytamara, Intake vk 28 April - Miri75a, gyn + echo 29 April - Annepietje, Intake vk 3 mei- Sahi, intake vk 3 mei- Sahi, intake vk 6 mei - lucindalice, intake vk 7 mei- Sahi, termijnecho 10 mei- Annepietje, eerste echo 10 mei - kartvelibaia, tweede echo 11 mei - Triessie, intake vk 11 mei - DaWo, intake vk 11 mei - DaWo, eeste echo 21 mei - Rammel, eerste echo Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara!