Hier tijgerlelie weer eens, heb alles weer bij gelezen.. gezellig zo hier!! @ romytamara sterkte met die onduidelijkheid, dat lijkt me heel moeilijk en bel de deskundige die je meer duidelijkheid kan geven.. gewoon doen hoor! @ Charmedknorrie...heel veel plezier zo dadelijk (ikke wille ook), spannend hoor, wel een fijn idee dat je al zo snel heen gaat, duim voor je, Ik heb een vraag, waarschijnlijk gaan jullie lachen, maar ik vroeg mij af of je nu gewoon mag zwemmen, in gedachten zie ik het dan zo naar binnen gaan, en het wegspoelen... Ben in ene zo'n meut met een hoop dingen net zoals in bad gaan, dat kan toch gewoon?
@tijgerlelie; dat kan idd gewoon hoor. Ik geniet zo nu en dan zelfs van een heerlijk warm (bijna heet) bad. Heerlijk even tot rust komen! @charmed; Spannend!!!! Zal voor je duimen dat alles goed zit! @hier; Keek vanochtend uit het raam en zag die aswolk die over nl trekt precies boven ons hangen. Heb er een foto van gemaakt. Heel duidelijk een scheidingslijn te zien tussen wolk en as.
@angiebaby Ik zag je buikfoto net.... het is echt zo'n buikje waar ze bij de sterren een circel om trekken met de tekst.... Zwanger???
nou ik heb net bericht gehad van de verloskundige hier online en bruinverlies wil helemaal niks zeggen. pas als je echt rood verliest icm krampen dan heb je grote kans dat het fout gaat. ze zag nml heel veel vrouwen met bruinverlies. pff dat lucht toch wel op moet ik zeggen. a.s. woensdag om 2 uur de intake en waarschijnlijk dus ook al een echo, aftellen maar hahah. over dat zwemmen, daar zat ik dus ook aan te denken, niet dat het wegspoelt maar wel over eventuele bacterien etc in dat water. maar dat kan dus niet naar binnen? denk dat ik wel even uit de sauna blijf, dan moet ik nog wel iets verzinnen want ik ga meestal samen met een collega zwemmen...
Hallo meiden, ik wil me ook graag aanmelden bij jullie. Maandag zijn wij erachter gekomen dat ik zwanger ben. een grote verassing want ik was er van overtuigd dat we niet tijdens de juiste dagen geklust hadden. Maar toch nog raak geschoten. Het wordt ons eerste kindje. Ik heb nog geen verloskundige gebeld want wij hebben bij ons in het dorp maar een praktijk en daar hoor ik geen goede verhalen over. Maar de praktijken in de omliggende dorpen komen weer niet in mijn dorp. pfff wat een gedoe. Kan je ook rechtstreeks naar het ziekenhuis naar de verloskundige of moet je doorverwezen worden door de huisarts?
@ muizz: Jammer van je hond zeg. Maar dat fietsen is ook niet alles. Hopelijk vind je een goed baasje voor je hond. @ senna: Ik kan ook niet op mijn buik liggen, krijg dan erge buikpijn en steken Wel vervelend want ik slaap toch wel regelmatig op mijn buik. @ macmazsy: Wat heerlijk zomaar een vrij dagje. Lekker genieten vandaag!! @ charmedknorrie: Spannend!!! Laat je snel weten hoe het was? @tijgerlelie: Nee hoor, helemaal niet raar. Ik heb dat namelijk ook gevraagd aan de gyn toen ze de inseminatie had gedaan. Ik mocht diezelfde avond gaan zwemmen en er is dus niks weggespoeld, anders hadden we dit resultaat niet gehad!! Je kunt dus gewoon gaan zwemmen, maar snap heel goed dat je je zulke dingen afvraagt. En weer een aantal nieuwe meiden: GEFELICITEERD en gezellig dat jullie ook mee komen kletsen. Hier zit ik stiekem even op mijn werk te i-netten er is toch niemand die op me let. Ik ben op woensdag, donderdag en vrijdag uitgeroosterd, maar merk dat ik op die dagen het veel moeilijker vind om me te concentreren. Als er 25 kids voor mijn neus zitten moet ik wel . Ik zal waarschijnlijk nog wel een paar keer voorbij komen waaien vandaag!!
jufkyo, ik ben nu al een week van slag en ik hoop niet dat ze de computer op mijn werk controleren, want ik ben al een week alleen op zoek naar zwanger en baby nieuwtjes haha. Ik heb mijn directe collega al wel verteld dat ik zwanger ben en ze snapt het gelukkig wel
@ Charmed heeeel veel plezier bij de echo al heb je hem nu waarschijnlijk al gehad dus in dat geval EN?????? @ Zwemmen, tuurlijk mag je zwemmen hahaa. Ik heb bij mijn dochter zwangerschapszwemmen gedaan, was erg leuk en nu zwem ik nog regelmatig met haar..... ik zou zeggen, GEWOON DOEN!! HEERLIJK IS HET! @ de lijst, het lijkt me idd een behoorlijk werkje...... @ Romytamara, als ik je kan helpen door bijvoorbeeld de afsprakenlijst over te nemen wil ik dat best voor je doen hoor!! @ buikjes, ik heb er geen 1 voorbij zien komen, mmmmmmmm heb zelfs terug gebladderd hahaha. @ Jalou, ik hoop idd niet voor je dat ze gaan kijken, gister werd ik ook gebeld door een collega die zei dat hij aan zijn water (ja een man haha) voelde dat ik zwanger ben. Zwaar ontkent natuurlijk en altijd alles gewist op de pc..... Maarja vanavond dienst met hem dus hij zal waarschijnlijk niet ophouden, ach bij mijn dochter wist hij het als eerste omdat ik nauw met hem samenwerkte toen in de ploeg. Wel leuk bij ons op het werk, daar wordt je als vrouw vreselijk in de watten gelegd, de deuren worden voor je geopend en als je zwanger bent doen ze alles voor je zelfs koken hahahahaha. @ Alle nieuwe zwangeren, welkom!!!!!!!! @ All, Mijn mannetje is vrij vandaag en druk bezig een schommel-ombouw in de tuin aan het bouwen haha. Kan onze dochter lekker schommelen vanmiddag. Zo weer even mijn vitamientjes opdrinken (verse jus mmmm) en dan rustig aan klaar maken om te werken. Oh ennnn vandaag 7 weekjes!!! Nog 1 week en 1 dag voor de echo!!!! JIPPIE!!
Sauna wordt afgeraden ivm verhoging van je kerntemperatuur (doel van de sauna) dit gebeurt pas na 10-15 minuten, dus je kunt gerust, zonder risico in de sauna gaan zitten er na 5 minuten weer uitgaan ('pffft 't is me vandaag iets te warm')...
@ mamma van 1 Ja kan kloppen want dat was op een ander forum .. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/186955-buikfotos-deel-2-a.html @charmedknollie Nou ik ben zoooo benieuwd al terug?
@senna999 Ik heb rood verlies gehad, twee enorme stralen na de sex, heb het tegen mijn huisarts verteld maar die reageerde heel lauw, en zei meteen dat er 'niks aan de hand was'. Vond ik wel kort door de bocht, want hoe weet je nou dat er niks aan de hand is... Maar wel fijn om te horen dat jouw bruinverlies sowieso niks hoeft te betekenen!! Hele geruststelling lijkt me dat! Hopelijk word ik ook gerustgesteld...ik moet nog tot 19 mei (!) wachten op de eerste echo...maar heb niet tegen de gyn gezegd dat ik dat verlies heb gehad omdat mijn dokter mij al het gevoel gaf dat ik safe zat, of zal ik toch maar ff de gyn bellen...?
@ all bedankt voor jullie antwoorden, nu durf ik eerder te zwemmen, het is inderdaad dat ik denk dat er in gedachten vuil naar binnen komt wat er niet hoort.. stom he thanks nogmaals!
@banaantje81, Zou het een gesprongen adertje geweest kunnen zijn? Aangezien de doorbloeding daar nu actiever is..
Hey meiden ben weer terug! Wat was dat gaaf zeg. Ik heb een baby van 8 mm met een kloppend hartje op de juiste plek zitten dus ik ben helemaal gelukkig!!!!!!!!!!!!!! Nu is het wel heel echt. Hebben net met zijn tweeen ook een bedel voor mijn pandora gekocht om t te vieren en het eerste babypakje! Ook hebben we mijn broers net gebeld en die vonden het ook supervet....Ze voelen zich al helemaal oom hihihi