goedemorgen zwangere dames!!!! Her schijnt het zonnetje lekkerde huiskamer binnen! Dacht, laat ik eens lekker mn witte broek aantrekken. Zit lekker los bij mn buik, dus deze kan ik nog wel van de zomer dragen.... NIET DUS! Ik trok hem aan en hij zit gewoon onwijs strak bij mn buik. Ik moet de rand van de broek dus onder mn 'buik' doen zodat hij niet zo knelt! Dit is een broek die regelmatig van mn kont zakte zonder riem. Nu heb ik niet eens een riem nodig.... Ik heb al een buikje van mn zelf (allemaal puur vet ), maar zie geen verschil met voor de zwangerschap.
Charmedknorrie: Wat ontzettend gaaf zeg dat je zo'n mooie echo gehad hebt. Gefeliciteerd! Lijkt me toch wel een erg prettig gevoel als je dat gezien hebt. Ik moet nog 5 nachtjes wachten... Ik heb nog geen vk, kraamhulp, ziekenfonds of iets dergelijks gemeld. Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk. Ik denk dat ik dat allemaal maar na donderdag ga doen... Vanavond hebben we een feestje, anderhalf uur rijden hier vandaan, en ik heb gezegd dat ik wel rij (drinken kan dan niet he), maar zie nu al wel op tegen het terugrijden. Iedere avond om 9 uur ben ik bekaf, tja, en dan moe tik dus nog anderhalf uur rijden....
Hello ladies!! Eindelijk weekend!!!! En ik ben zo blij! Eindelijk is mijn man weer hier, ik ga lekker het hele weekend van hem genieten . Ik zie hem nu voor 5 weken niet doordeweeks omdat ik op stage ben. Zo te lezen gaat het erg vlot met iedereen met de echo's en zo, fijn om te horen!! Ik lees nu net aan mijn banner af dat het hartje van de kleine zou moeten gaan kloppen. Over 2 weken heb ik pas mijn intake en dan gok ik over 7 weken weken pas de eerste echo. Misschien dat ik zelf een echo ga doen, daar twijfel ik nog heel erg over, ben bang dat als ik niets vind ik dan een beetje paniekerig wordt. Weet iemand vanaf wanneer het hartje zeker weten zou moeten kloppen?
ik las dat het meestal vanaf 6,5 week te zien is, maar er zijn gevallen waarbij het na 7 weken pas te zien is. Verschil een beetje per baby denk ik.
oke, dankjewel macmaszy! Dan wacht ik gewoon nog 2 weken af....dan heb ik ook de intake bij de vk gehad en heb ik misschien ook wat meer duidelijkheid over wanneer precies ik een echo ga krijgen....en anders kan ik het misschien een meer ervaren collega vragen of zij eens naar mijn buikje wilt kijken
Grappig om te lezen hoe het jullie nu vergaat, een jaar geleden zat ik ook in jullie schuitje! geniet ervan dames, die buik dingen ga je straks nog missen
even een vraagje over de intake bij de gyn. krijg je eerst de echo en daarna de intake of andersom. ben beetje bang dat je eerst intake krijgt van half uur en dan de echo en dat er niks op te zien is. dan heb ik het liever andersom snap je? ik heb snachts zelfs dromen dat het niks in zit. haha zwangere muts die ik ben.
naahhh jeetje!!!hahahaha das echt leuk hopen dat we ook beide het goede nieuws horen!!!! ik verloor vandaag namelijk een beetje bloed maar daarna was het gelukkig voornamelijk bruin gelijk verloskundige gebeld en die zei dat het waarschijnlijk innesteling is pas als ik verschrikkelijke kramp in me buik krijg dat niet te houden is en begin flink te bloeden meer dan menstruatie dan moet ik me pas zorgen maken maar wel eng hoor!!
DECEMBER2010MAMA'S 40 december mama's! 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Sahi- 22 jaar - 1ste kindje Daan04 -1ste kindje Yootje - 29 jaar- 1ste kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje kartvelibaia 22 jaar 1ste kindje - Gelderland 6 december 2010 Jessy1983 - 27 jaar - 1ste kindje - Noord Brabant 7 december 2010 Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december 2010 Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje - Roosendaal 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje US Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 10 december 2010 Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 19 december 2010 angiebaby-28 jaar-1ste kindje heb mezelf ook teogevoegd!! -------------------------
Het is echter NIET de bedoeling dat jullie zelf te lijst gaan aanpassen. Er staat duidelijk bovenaan de lijst dat jullie wijzigingen en toevoeging per pb bij mij moeten melden. Dit is om het topic overzichtelijk te houden en niet te 'bevuilen' met te pas en te onpas de grote lijst. De lijst word 1x per dag inclusief alle wijzigingen/toevoegingen door mij geplaats. Ik houd de lijst bij in word, dus de wijzigingen die er zelf zijn bijgezet heb ik niet kunnen toevoegen in mijn lijst in word, dus zullen ook niet op de blijvende lijst staan. Dus als je toevoegingen of wijzigingen hebt en ik heb ze nog niet per pb ontvangen en je wilt wel op de blijvende lijst, graag per pb. Op die manier houden we een gezellig, overzichtelijk topic!
Zo hey!!! eindelijk die duizenden pagina's bijgelezen, heb nu eindelijk wat minder kramp maar ben af en toe zoooo moe , komt echt een beetje in vlagen enzo, van vriendlief superschattig knuffelbeertje gekregen met MUM erop Gelukkig nog geen misselijkheid te bekennen ennuh ls ik die verhalen hier zo lees vind ik dat primaaaa Bizar: wist niet dat het mogelijk was te huilen en te lachen tegelijkertijd hahah :') drama weer Ennuh waarom smaakt paprika chips niet meer naar paprika?? heeft lays de smaak veranderd ofzo?
@Dawo, Wat lief van je vriend! Enne hier ook hoor zo ontzettend moe... Zou het liefst nu al naar bed gaan.. Denk dat ik dat ook eigenlijk wel ga doen zo. Haha lays de smaak veranderd.... Mmm zal vandaag of morgen eens gaan proeven, heb eergister ook een zak gekocht maar eerlijk gezegt nog niet eens trek in gehad haha.
Bij mij smaakt de chips uberhaupt al anders. Heb er ook absoluut geen trek meer in, kan de geur van doritos ook niet verdragen terwijl dit mijn favoriet was! Enkel de naturel is nog te doen. Vandaag weer veel last van mn buik. In vlagen ook misselijk. Ben ook weer ongelovelijk moe, vanmiddag op de bank nog even mn ogen dicht gehad, maar heeft niet veel geholpen. Merk nu wel dat ik meer last van mn buik heb als ik minder doe. Als ik werk dan heb ik er bijna geen last van, ik loop en beweeg dan veel. Nu zit ik al 2 dagen thuis en heb ik een stuk minder bewogen, maar dus ook meer last van mn buik. Hebben meer meiden hier last van?
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! DECEMBER2010MAMA'S 46 december mama's! 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Sahi- 22 jaar - 1ste kindje Daan04 -1ste kindje Yootje - 29 jaar- 1ste kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje kartvelibaia 22 jaar 1ste kindje - Gelderland 6 december 2010 MelanieL29 7 december 2010 Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december 2010 Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 27 jaar -2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje - Roosendaal 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje US Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 10 december 2010 Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland
11 december 2010 Femke32- 2de kindje 12 december 2010 LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december 2010 PBA- 27 jaar- Flevoland 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december 2010 Bjlover- 31 jaar - 2de kindje - Almere Miri75- 2de kindje wgev- 22 jaar 1ste kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december 2010 Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland Senna999- 30 jaar -1ste kindje Noord- Brabant 17 december 2010 Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente 18 december 2010 Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 20 december 2010 Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land 21 december 2010 Tessa8 25 december 2010 mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 25 december 2010 Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA
Agenda 19 April - Daan04, afspraak Gyn 20 April - Macmazsy, afspraak vk 20 April - pat1971, intake vk 20 April - kartvelibaia, intake vk 20 April tessa8, afspraak FA (misschien echo) 21 April - Mama van 1, intake vk 21 April - Muizz, termijnecho 22 April - marb, intake vk 22 April - jufkyjo, echo bij gyn 22 April - springmuis, eerste echo bij FA 24 April - Mama van 1, eerste echo 24 April - wgev, 12u intake vk 26 April Selma, 10.00u intake vk 27 April - Triessie, eerste echo 27 April - PBA, eerste echo 27 April - shadowcat76, intake vk 28 April - romytamara, Intake vk 28 April - Miri75a, gyn + echo 28 April -luvmyluver, termijnecho 29 April -Annepietje, Intake vk 29 April Selma, tweede echo 29 April Lynami, 14u (21u NL tijd) afspraak gyn 3 mei- Sahi, intake vk 3 mei- Sahi, intake vk 6 mei - lucindalice, intake vk 6 mei - romytamara, tweede echo 7 mei- Sahi, termijnecho 10 mei- Annepietje, eerste echo 10 mei kartvelibaia, tweede echo 11 mei - Triessie, intake vk 11 mei - DaWo, intake vk + eerste echo 18 mei Zaira, intake vk + echo 20 mei romytamara, prenatale screening 21 mei - Rammel, eerste echo
Ik wil me ook melden. Ik ben 13 december uitgerekend. Nu op naar de eerste echo op 26 april! En allen gefeliciteerd! Zijn er al mensen aangekomen? Ik stond vanmorgen op de weegschaal en woog 3,5 kilo meer dan een tijdje terug. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een heeeel moeilijke stoelgang heb momenteel, dus erg opgeblazen ben, en de afgelopen tijd wel veel gegeten en genoept heb! Ben in geen heel jaar zo zwaar geweest als nu..en dit is nog maar het begin. Pffff...afvallen is ook niet echt een optie als je zwanger bent. Verder heb ik nu al een cupmaat groter. Draag nog wel 75C, maar het bubbelt er ietsie overheen, niet echt mooi dus. dat worden nieuwe bh's aanschaffen.