@ Lucindalice: Wat erg dat ze zo reageren! Ik zou je vent hier alle lieve reacties maar laten lezen @ Wgev; Heerlijk hè die spelletjes? Ben je er al zwanger? @ Angiebaby; Ik duimvoor je meis! @ Senna999; Gefeliciteerd! @ Vlinderr; Ik ben blij dat je over MvM begint, ik ga me gelijk weer aanmelden! @ Lynnami; Vreselijk die onzekerheid! @ Honger... Mijn buik gromt en knort nog steeds:O & De hormonen.. zat net alleen op de bank, toen m'n prinsesje net bij me kwam zitten en me een mega knuffel gaf en mamma zei hield ik het niet meer droog..
@Jip....Leuk, he?! Ik was heel onzeker of de test nog wel posi zou zijn..maar gelukkig was dat wel het geval! Ik heb er zelf ook gebruik van gemaakt, dus vond/vind dit het minst wat ik kan doen. Net wat je zegt. Ik heb ook een tijdschrifte, nachtlampje en fotolijstje gekregen. Ik heb alleen gekozen voor het serviesje. Vond dat zo ''schattig''. Moet jij ook de potten naar een depot punt brengen? ik namelijk wel, en heb daarom het nachtlampje gekregen...
Hey meiden, Ben de lijst niet vergeten hoor, maar was even een avondje uit Zal hem morgen plaatsen, bewerkt en wel! @angie, jeetje meisVeel sterkte!! @lynami, whoeeeehoeeeeeeeeeee ik ben blij met je mee
Hallo allemaal, Ik sluit me ook bij jullie aan. Ik heb zondag een test gedaan en die was POSITIEF!!!!!!! Ik deed hem deze keer echt heel nonchalant zo van ja hoor het zal wel weer niet, maar dus wel hihi. Dit had ik echt niet meer verwacht. Mijn kwaaltjes: - Pijn in m'n borsten - Telkens honger maar geen zin om te eten - Soms ietsjes misselijk - Eigenlijk best wel pijnscheuten rond m'n baarmoeder waar ik niet blij van word want denk dan dat het verkeerd gaat - Warm en dan weer ijskoud Ik ben als het goed is uitgerekend op 11 December Nou tot kletse allemaal
haha, ik heb ook al overwogen me aan te melden bij een kinderboerderij: heb zin in rauw en bij het idee aan warme meuk, haak ik al af. En fruit, ik eet de hele dag door fruit (zal niet heel goed voor mijn tanden zijn, vrees ik) @ lucindalice: bij mijn eerste zwangerschap werd er ook zo klote gereageerd, dat de wereld voor mij wel kon vergaan. Aan een kant in de familie was echt niemand blij. Behalve dan mijn vriend. heeft de boel echt op scherp gezet. Uiteindelijk ben je toch familie en het is allemaal wel weer bijgetrokken en deels ook nog uitgepraat maar toen ik nu zwanger bleek, heb ik toch wel even moeten slikken voor we het gingen vertellen aan de schoonouders. Nu reageerden ze heel positief. Schoonzus weet nog niets, ik ben benieuwd.. Dat mensen niet gewoon blij kunnen zijn voor elkaar verbaast me nog steeds. Sterkte @ lynnami/ TessNL : heb diep respect. Mijn broer vaart en ik snap nu pas wat dat betekent als je voor de 2e keer zwanger bent en in je upje voor een kleine moet zorgen en 's nachts eruit en 's ochtends misselijk... pfff Vriendlief reist met regelmaat, maar nooit lang sterker nog: hij komt morgen weer thuis uit het midden-oosten: hoihoi!
Goedemorgen, *schuift heel stilletjes en verlegen dichterbij, ziet een groepje waar ze misschien ook wel hoort* Na een paar onzekere dagen, en nog!, ga ik me heel voorzichtig hier melden, - pinkt een traantje weg-........hele verhaal zet ik nog wel neer wanneer ik morgen ook van het zkh positieve uitslag heb...... Zie mijn test.....
TessNL.....heeeel herkenbaar dat je andere kleintje bij je komt en het niet droog houdt, dat had ik van de week toen ik van de zoveelste keer WC af kwam, beide mannetje keken mij aan, en toen ik mijn zoontje zo zag....snif.....en gisteren liep hij de hele tijd met de kinderwagen te zeulen en hele tijd erin kijken en van de week sloeg hij op mijn buik en keek me aan en begon te lachen......snif...
@goofychick; welkom hier, ik zie toch echt 2 duidelijke lijnen op je test. proficiat! enne ivm morgen ; ik denk dat ik een echo krijg omdat ik overal lees dat je bij de gyn meteen een echo krijgt, maar zul je zien dat ze dat bij ons in het zkh niet doen... dus vandaar dat ik het niet zeker weet.
Allereerst wil ik alle nieuwkomers in deze OERgezellige club even van HARTE feliciteren!! Er kan nog meeeeeeeeeer bij!! Pfffffff, ik ben zo strontmisselijk... Ik doe mijn best om toch wat ontbijt naar binnen te krijgen, maar meer als een half beschuitje lukt echt niet!! De andere helft ligt nu nog voor me en steeds als ik dat ruik moet ik zowat kokhalzen. Echt niet normaal. Eerder was ik altijd best een stevige ontbijter, dus ik ken dit helemaal niet van mezelf.
Goofy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat goed van je dat je je langzaam hier durft te melden ik ga heel erg duimen dat je gewoon gezellig bij ons blijft!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo Dames, ik kom me hier ook vast voorzichtig melden, heb vorige week maandag lichte roze streep gezien en woensdag een digi test gedaan (2-3 weken was de uitkomst) Dus ik hoor nu ook bij deze groep. Heb al wel wat kwaaltjes met vlagen misselijk (als ik wat eet zakt het weer) pijn in miijn borsten, buikpijn en rugpijn ik hoop dat alles hier (en bij de rest van jullie) goed blijft gaan en dat ik hier gezellig tot het einde mee kan kletsen.
@ goofy die test is harstikke positief! Welkom meis!! @ alle andere nieuwe welkom!! @ net wakker en nu alweer misselijk bah.... Had ook last van mijn buik maar een bezoekje aan de wc doet wonderen hahaha. @ knap hoor als je man zoveel weg is en je er in princiepe "alleen" voor staat. Zal niet makkelijk wezen. @ iedereen die een echo of afspraak heeft......heel veel plezier en succces!!
Loop alleen maar te huilen nu, nieuws begint langzaam door te dringen, toch maar even mijn verhaal (sommige bekenden weten het al) Al meerdere keren ging er rond de innesteling iets fout, twee keer pos getest, en twee keer niet getest maar heel duidelijk de innesteling gevoeld (sinds de bevalling van zoonlief voel ik die heel sterk) ook deze keer......op 17 april gestest, licht pos (zie album) en op 18 getest maar kreeg zaterdag wat bruinverlies, en zondagmiddag plotseling rood verlies....nou dan weet je het wel. Voelde me intens verdrietig en zou de gyn bellen ivm prikken op progesteron volgende ronde, volgende dag geen bloedverlies, pas halverwege de ochtend weer, kon het gisteren af met een inlegkruisje, toch voelde het niet lekker. Vannacht heftige kramp rondom navel maag gehad. Dacht dat was het dan! Temp opgemeten vanochtend....37,0....maar dacht misschien wel verhoging. Bij het ontbijt wilde ik wat drinken toen ik me bedacht dat ik nog een test moest doen....legde hem weg en dacht oh die is toch wit geworden, maar toen ik 1 min later keek een duidelijk lijn anders dan eerdere dagen, en voila de rest weten jullie.....nu nog wat bruin verlies. Dus komende dagen zijn erg spannend, en durf nog niet volledig blij te zijn.
Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! MvM heeft de afspraak verzet, niet vanaaf maar naar morgenmiddag, prima! Vanmorgen naar tandarts geweest en nu aan het werk, nou ja als ik het forum hier verlaat fijne dag all
@ alle nieuwe zwangeren; jippie!! Welkom! van harte gefeliciteerd. Ik begin elke dag weer met lezen van het forum, maar dan zijn er zoveel berichtjes en vreemde namen en kan ik ze allemaal niet onthouden. Maar ik lees en leef met iedereen mee hier. Het zijn super spannende, maar ook leuke tijden. Al voelt dat voor mij niet altijd zo, met die misselijkheid en vermoeidheid, pff. Ik heb inmiddels een standaard slaapje ingesteld 's middags dan slaap ik met mijn dochter 2 uurtjes mee en dat helpt de misselijkheid een beetje onder de duim te houden. Verder moet ik vooral niet stressen, niet te veel en te kruidig eten en gewoon mijn gevoel volgen m.b.t. eten. Dan gaat het wel goed, mijn lijf geeft wel aan wat ie nodig heeft. Ondanks de misselijkheid ben ik gewoon al 2 kilo aangekomen! Jeetje, daar schrik ik wel van hoor. Man lief zegt gelukkig; schat dij maar lekker uit Ik heb inmiddels wel heel sterk de behoefte om te weten hoe het met onze kleine beeb is. Of het hartje klopt en of alles goed zit daar binnen. Volgende week donderdag echo, zo spannend! Nou lieve allemaal, succes voor iedereen die een echo en intake hebben, enneh 90% van de zwangerschappen gaan gewoon goed hoor! Liefs, Selma
Tessnl: lief van dochtertje, ze moest eens weten Vlinderr: ha, jij ook meteen aan de MvM, we moeten haast wel he, nu we dit eraan te danken hebben! Lynnami: ze hebben het bij jou steeds over de plakbeeb, heb je utrogestan gekregen ofzo? domblondje: je bent nu al 6 weken zwanger, nogal wiedes dat je testje zondag positief was ben je normaal onregelmatig, dat je zolang hebt gewacht met testen? 1978: fijn, vriendlief alweer bijna thuis! goofychick: ja? is het toch zover? aan je testje te zien wel, goed zeg! hopelijk snel goed nieuws van het zkh. senna: nou, ik loop ook bij de gyn, maar echo komt pas heeeeel laat... Rammel: poeh, hoop dat de misselijkheid hier een beetje wegblijft... proberen: welkom hier, leuke banner! gefeliciteerd mama van 1: jij ook goede morgen. triessie: naar de tandarts, goeie van je, hier ook weer hoognodig! selma; op naar een goede echo dan maar! wel lang wachten zeg, na die eerste... Ego: merk nog niets, af en toe wat drukte in mijn buikje. Verder algeheel duf/geen zin gevoel, maar denk niet dat dat van zwangerschap komt, haha.