December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi hoi,
    net terug van de vk. Helaas toch geen echo! Ze vond het te vroeg en zei dat de buikkrampen darmen nog zijn en dat nu de groei ook mee zal spelen. Ik moet morgen naar het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo. ze zei dat dit vaak binnen een paar dagen al kon.
    Ze heeft een lading bloed afgenomen en urine nagekeken (urine was goed). Mn hele medische geschiedenis is even overhoop gehaald.
    Heb onwijs veel info meegekregen dus heb weer wat leesvoer!

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ mac oh dat is wel een tegenvaller. Maar als je binnen een paar dagen terecht kan is dat wel fijn. Ja ik weet nog wel van mijn 1e zwangerschap dat we idd volgeladen weggingen. Hahaha. Ik mag morgen ben heel benieuwd. Ben bij deze vk gegaan toen ik ongeveer 24 weken zwanger was. Dus weet niet hoe zij de intake doet haha verder ken ik dr werkwijze wel goed en bevalt me prima. Lekker recht door zee.

Nog een uurtje werken en dan weer lekker 2 dagen vrij! En voor ik het weet is het zaterdag jippie!! Heb er zo een zin in. Wie niet die een echo krijgt haha.

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ow angiebaby wat naar zeg!! Klinkt inderdaad niet best. We kunnen wel allemaal duimen voor je, maar sorry, t klinkt echt niet best. Bah zeg!! Heel veel sterkte!!!

heb vandaag weer allemaal leuke namen voorbij horen en zien komen, ik let er een beetje op, wordt daar echt blij van!!
    En net met een vriendinnetje op internet zitten kijken naar woezel en pip spulletjes, wil echt een woezel en pip babykamer!!

Ja ik ben helemaal happy!! Ga wel lekker mn bed in, ben verrot. Morgen drukke dag, dus kom hier vast donderdag of vrijdag weer langs hobbelen!

4. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Hey Hallo,

Vandaag had ik een dikke positieve test !!
    Ik mag me hier dus ook melden, want als ik het goed berekend heb ben ik 28 december uitgeteld !!

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Welkom Esthern77! stuur even een pb naar Romytamara met je gegevens en dan kom je ook op de lijst
    Alles andere zwangeren ook die nog niet op de lijst staan hoor!

6. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

Hoihoi,

ik meld me hier ook even... Ben op 19 dec uitgerekend!!! helaas pas op 19 mei de eerste afspraak bij vk... dus dat is nog even afwachten... x

7. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

ps. heb Romytamara al een pb gestuurd...

8. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    wat naar voor je dat je je zo voelt!
    maar ik moet zeggen dat je vriend 100% gelijk heeft dat je het moet aangeven. je bent echt niet de enige die dit heeft (ik heb er geen last meer van ik ben al een miljoen keer onderzocht en ook door verschillende doktoren, arts assistente, co assistente enz.)
    maar het is jouw lichaam en jij bepaalt wat er gebeurd!!!!
    als je het fijner vind mag je zelfs vragen om een vrouwelijke arts/vk enz.
    en wat wel belangrijk is mbt de bevalling is dat je je eigen bij de vk die erbij is je eigen op je gemak voelt dat kan een stuk schelen tijdens de bevalling. ik spreek uit ervaring 2x zelfs:x

9. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    o en dawo

over de bevalling....... mijn ervaring is dat het echt niks uitmaakt hoeveel mensen er om je heen staan en wat ze aan het doen zijn. het enige wat telt is zo snel mogelijk je kindje vast houden.

en er zijn nog wel een paar dingen. maar dat komt vanzelf wel ter sprake!

veel suc6 in ieder geval!

@angiebaby :(:(:(:(:(:( ik vin het zo rot voor je. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen!
    ik hoop echt dat je iets heel raars heb en dat het niks met de bubbie te maken heeft. ik hoop het echt en ik gun het je ook echt!

hier echt een baaldag er kwam echt geen eind aan.ik heb ook weer fijn de gode zitten verzoeken want was aan de ene kant blij dat ik kwaaltjes loos was en aan de andere kant gelijk bezorgd......nou ja jullie kenne het wel

ik werd dus vanaf gister misselijk en ik heb het zo zuur vreselijk!!!!
    en het gaat maar niet weg ben echt zo moei
    maar ja het is voor een goed doel!!!!

10. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    PB-tje is verzonden !!

11. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ook hier opeens bloedverlies, en dat terwijl de test zoveel donkerder was vanochtend, dus net weer een test gedaan, nog donkerder dan die van vanochten, teststreep is bijna zo donker als de controlestreep. Het kan natuurlijk een gesprongen vaatje zijn, maar het wordt volgens mij erger, ik had gehoopt dat het geluk nu eens aan onze kant zou staan :x

12. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ toetje 77 : je gunt het iedereen, maar sommige mensen gewoon wat meer. En hoe meer moeite en wachten, hoe meer je zou denken dat je "rechten" hebt. Ik duim voor je.

vriend is inmiddels geland, zit met smart op'm te wachten. Zo naar gyn, 2e echo (eerste vaginaal, vind ik altijd zo'n hulpeloze positie om in te zijn) ben 7w1d, dus hoop nu hartje en op de buik!

maar ja, realiteit blijft dat tot 12 weken zo'n grote kans dat het misgaat. en ik doe vreselijk mijn best, maar de omstandigheden in dit land zijn niet altijd even ideaal. anyway.. niks meer aan te doen. we zullen zo wel zien hoe het er voor staat.

dames, veel plezier vandaag... ik kan bijna niet naar buiten kijken vanwege een stofwolk die al vanaf vanochtend rondraast... brrr..

13. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @toetje; ik ben aan het duimen voor je dat het gewoon een gesprongen adertje is!

@1978; las ergens dat de kans op een miskraam afneemt bij de 10 weken mits er op een echo rond die tijd een goed kloppend hartje waarneembaar is. succes met je echo.

ik mag vanmiddag naar de gyn, ben echt benieuwd.. moet hierdoor dus wel nu sochtends werken, pfff ik sta nooit zo vroeg op om te werken, ben nu al kei kapot haha. ben niet te genieten op mn werk dadelijk. normaal zou ik een paar bakken koffie pakken maarja ik heb nu caffeine vrije dus daar wordt ik niet wakker van.

14. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@ esther77&westerlo Van harte en welkom!!!
    @ toetje Ik hoop dat alles goed met je gaat (duimen)
    @ senna999 Succes met werk vandaag

15. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen meiden,

Hier is het weer pet, bleghhhhhh, zo misselijk heb net mijn werk afgemeld want ik zie mezelf zo ff niet voor de klas staan. Mag van mij best stoppen vind ik zo zelf. Hopelijk trekt t in de loop van de dag nog een beetje weg.

16. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Voor alle meiden die zo misselijk zijn, heel veel sterkte en een fijne dag!!

17. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Goeiemorgen,

Vanochtend begon al lekker, Prinsesje was om 6 uur wakker, kom ik beneden heeft die r*t honden van m'n schoonouders 2 keer in de huiskamer gepist en in de keuken gepoept. Ik het opruimen.. en tja, dat werd kotsen:(
    Voel me nog steeds niet lekker:(

Iedereen een fijne dag en/of werkse!
    @angiebaby; ik vind het echt erg voor je meis:(

18. Pringel

Pringel Niet meer actief

@luvmyluver: Het scheelt een hoop met mn gevoel nu ik deze beslissing gemaakt heb, ik heb al zo een hekel aan dokters en tandartsen enzo.
    Het is op zich wel bizar :p hahaha ik ben normaal helemaal geen aansteller heb mn eigenaardigheden enzo maar meeste mensen zien me als een bitchie eigenwijse vrouw die zich echt kaas neit van dr brood laat eten :p maar heb vriendlief ook gevraagd me er een beetje mee te helpen, met dokters/tandartsen laat ik me nogal snel overdonderen en heb er dan nog weken last van dat ik iets totaal tegen mn zin heb gedaan, en hij heeft plechtig beloofd dat we het saampjes doen en me er ook niet alleen in hoef te voelen. Dat hij heel graag overal bij wil zijn maar dat als ik daar moeite mee heb hij zich even terug zal trekken ook al wil hij dat liever niet, dus wel fijn om te weten.

Qua vent mag ik me gelukkig in mn handjes knijpen!!

Nieuwe zwangere dames FELI!!!!!!!!!!!

@senna ik duim ook voor je!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    1978: in welk land woon je eigenlijk??
    Angiebaby: hoe is het vandaag?
    Toet: nee toch,zal toch niets met de beeb van doen hebben?? Duim voor je!!
    Tess: eigenlijk moet je niks met ontlasting van dieren doen he? Maar ik begrijp dat jou mannetje er door de weeks niet is?

Hier vreselijk misselijk, dus zo maar even proberen wat te eten.

20. JesDan

JesDan Lid

13 apr 2010
    62
    0
    0
    hoi meiden goedemorgen

hier begind vandaag het besef een beetje te komen
    we wilen proberen het tot 28 juni geheim te houden
    dan is mijn man jarig en willen we in plaats van taart beschuit met blauwen en roze muisjes severen

maar goed aangezien dit de 3e is en ik bij mijn zoon ook al zo snel en buik kreeg ben ik bang dat we het niet tot 14 weken geheim kunnen gaan houden

wil nog wat dingentjes vragen aan jullie !!!

hebben jullie het al bekend gemaakt aan de buiten wereld zo ja hoe ?
    en anders hoe wil je het gaan doen ?

en willen jullie weten wat het word ?

en het hoeveelste kindje is het voor jullie ?

Deel Deze Pagina