December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Dames; ik heb geen leuk nieuws. Ik durf het haast niet te zeggen, kan het nog maar moeilijk bevatten.
    Ik had vanmorgen een bloedprop en daarna was het bloeden meteen weer over. Ik dacht dat alles wel goed zat, maar mn vriend stond erop dat ik de VK belde. Ik mocht om 11.40 langs voor een echo, heb me meteen op werk ziek gemeld (gelukkig wisten ze dus wat er was, was makkelijker uitleggen).
    Het kindje is een paar weken geleden gestorven er is nu alleen nog een lege vruchtzak te zien. Of het vruchtje al weg is, is niet duidelijk, maar dat maakt op zich ook niet zoveel uit. De VK komt morgen op huisbezoek om met mij te kijken wat we nu gaan doen.
    Ik bloed nog steeds niet verder, ik heb er geen vertrouwen in dat het vanzelf weg gaat, anders had dat al weken terug gebeurd moeten zijn, is mijn idee. En ik wil niet met een dood vruchtje en een lege vruchtzak rondlopen. Maar mijn vriend vindt medische ingrepen niet zo goed voor een mens, zeker als we eerst kunnen afwachten of het nog spontaan komt...

Ik ga pas weer werken als alles weg is, ik wil niet het risico lopen om het tijdens mijn werk te verliezen. Ik zit regelmatig bij clienten thuis en in de auto, dus totaal niet ideaal om je dan druk te moeten maken.
    Het is nu pas voor het eerst dat ik het zelf echt zo 'uitspreek', ik kan het nog niet over mijn lippen krijgen. Mijn vriend heeft ouders en vrienden gebeld die het al wisten, ik kan er geen woord uitkrijgen. Heb ook nog niets gezegd en huilen lukt ook niet erg...

Voelde me gewoon zo goed, ik kan het echt nog niet bevatten...

Ik wens jullie veel plezier en geluk in jullie zwangerschap. Ik kom me hopelijk in een later topic wel weer melden.

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Lieve Sahi wat een verschrikkelijk nieuws weet niet zo goed wat er op te zeggen. Wil je een hele dikke knuffel geven! Sterkte de aankomende tijd.

3. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sahi, wat vreselijk. Helaas weet ik maar al te goed hoe je je voelt. Neem inderdaad de tijd voor jezelf. Niet alleen om het vruchtje te verliezen maar ook geestelijk. Je moet het toch verwerken en dat kan niet op je werk. Ik hoop voor je dat het snel vanzelf loskomt (mocht je erop gaan wachten) en dat je er dan weer snel voor kan gaan. Sterkte.

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    #1144 MilkHd, 21 apr 2010
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
    Sahi, sterkte! Wat een schrik moet dat zijn geweest, neem je tijd! Hoe ver was je?

Vraagje: hadden jullie in het begin ook steeds van die ongi-achtige steekjes?

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@ Sahi, Ik wens je heel veel sterkte toe!!

6. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Sahi veel sterkte ...

7. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Ik heb het ook en herken het van de vorige zwangerschappen vk vandaag zei nog dat het heel normaal was.

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @1978; zo dat klinkt idd niet leuk. hopelijk werken de pillen en is het over 2 weken beter!

@sahi; wat vreselijk! Veel sterkte en hopelijk doet de natuur zijn werk en hoef je geen mediche ingreep!

@hier; ik ga vanavond de vk mailen. Ik wil gewoon voor7 mei al een echo gehad hebben. Kijken of zei misshien tot eerder nog een echo kunnen maken. Ziekenhuis gaf wel aan dat ik morgen ochtend nog even naar de afdeling echoscopie kan bellen, misschien dat zij zelf nog wat kunnen regelen kwa afspraak vervroegen.

9. Esthertie

Ik heb vandaag mijn eerste cadeautjes al gekregen van mijn collega's. Ik heb het ze pas vanochtend verteld, heeft mijn ene collega de andere gebeld (die 's middags kwam werken) heeft ze snel die cadeautjes gehaald, zo lief.

@ Macmazsy Hopen dat je dan eerder terecht kan.

10. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeie avond meiden...

even heel snel een berichtje vanuit hier.... heb niet terug gelezen sorry.. ben super moe...
    gisteren weer onwijs misselijk geweest... mijn maag en darmen werken echt niet mee....pfff.. vandaag gelukkig wat minder beroerd.. maar ja veel gedaan vandaag daar zal ik morgen wel voor moeten boeten..
    volgens de VK kon ik me zolang ik misselijk ben maar heel rustig houden.. want heb je een betere dag dan doe je meer en dan boet je er de volgende dag weer voor.. dus ik vrees het ergste voor morgen... vandaag een hele drukke dag gehad!!

maar het belangrijkste was vanmorgen!! naar de VK.. mocht meteen op de tafel gaan liggen voor de echo.. gel op de buik... echoapparaat op de buik.. meteen een beeb ruim 7 weken en een KLOPPEND HARTJE!!!! ben zo blij en opgelucht!! 5 mei mogen we weer naar beebje gaan kijken en dan ook de intake.
    waarschijnlijk vrijdag de belangsrijkste personen persoonlijk inlichten en dan zal de tam tam wel snel gaan!!! ook mijn dochtertje gaan we het vrijdag vertellen!! we geven haar een kadotje wat ze moet bewaren tot de beeb er is en ze krijgt een shirtje met TJONGE WAT EEN KLUS.. IK WORD GROTE ZUS! ben zo benieuwd naar haar reactie! ze zeurt al meer dan een jaar om een broertje of zusje!!

hier ook al aan de zwangerschaps broeken.. heb zo pijn aan mijn buik (maag en darmen) en dan zit een positie broek heerlijk!!!!

fijne avond nog allemaal... hoop dat ik me snel beter en fitter voel dat ik meer actief kan zijn hier...

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sahi, jeetje wat een vervelend nieuws zeg.....heel veel sterkte meid. Ik kan begrijpen dat je even thuis blijft van je werk....Wat ontzettend naar zeg....

12. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

@sahi Heel veel sterkte.. en neem lekker de tijd voor jezelf om het goed te verwerken...

13. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai sahi

jesus wat verschrikkelijk voor je!!!
    ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen!
    heel veel liefs en sterkte de komende tijd.

@ muizz ik weet niet hoe oud je dochter is,maar mijn oudste dochter was ook zo dat ze bleef vragen om een ZUSJE en toen ik zwanger was hebben we het haar ook gelijk verteld. dat duurde zo verschrikkelijk lang voor haar!!! dus nu hebben we besloten het haar pas te vertellen als ik echt dik begin te worden.
    dit was onze ervaring hiermee en ik wilde je het toch even vertellen

@ echo's ik ben zo jaloers op jullie die al een hartje hebben gezien!!!! ik moet wachten tot donderdag en ik hoop zo dat ik dan een hartje zie!!!
    ben zo bang voor weer een ma. kan het eerst maar donderdag zijn en een hartje zien dan pas is er rust in huis hahahaha.

ik zit wel te twijfelen of ik mijn gyn niet moet bellen heb wel veel last van mijn eierstokken, maar ik voel me eigen nog steeds zwanger dus vandaar de twijfel. maar misschien dat ik morgen toch maar even bel!

op de vraag hoeveel en vertellen dit is ons derde kindje en jullie, mijn ouders/schoonouders opa en oma, zus en 2 vriendinne
    rest van de fam pas met 12 weken en de rest ziet het wel als het zover is hahahahahaha
    en we willen zeker weten wat het word.
    bij de oudste geslacht en naam verteld bij de jongste alleen het geslacht en nu hopelijk niks maar ik weet niet of ik dat kan hahahah

14. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ Sahi: Heel veel sterkte meid. Een hele dikke knuffel.

Ik lees 'gelukkig' meer meiden die heel erg moe zijn. Daar heb ik ook enorm veel last van... echt niet leuk meer. Gisteravond lag ik er om 9 uur in en was er pas om kwart voor 8 uit (terwijl ik toch echt om 8 uur op mijn werk hoor te zijn). Zometeen gaan we nog naar vrienden, maar ben alweer bekaf.... heb ook gewoon helemaal geen zin.

Verder is mijn afspraak voor de echo verzet naar vrijdag. Wel jammer want nu moet ik een dagje langer wachten...

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Sahi; oww wat onverwachts meis... Sterkte deze moeilijke tijd!

16. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    @Sahi; wat erg meis:( heel veel sterkte.

Hier was het echt een rot dag, als dan 1 ding fout gaat gaat ook echt alles fout.. Overgegeven, misselijk, tijdens het autorijden viel ik bijna in slaap, bijna flauwgevallen tijdens het fietsen en dan mis je de arm van je vent om je heen:(
    Ik wens iedereen een hele fijne avond en alvast een heel fijn weekend. Ik ga vanaf nu bikkelen.
    Liefs,

17. Pringel

Pringel Niet meer actief

@sahi wat erg voor je!!!

Vriendlief en ik hebben net weer een jongensnaampje kunnen bedenken. we hebben nu 3 jongens namen en drie meisjes namen, verder wil ik graag als het een jongetje word de naam van mijn vader en de naam van mn vriend als 2e en 3e naam. Als het een meisje word de naam van mn moeder als 2e naam.

Zijn er hier meer die vernoemen als 1e 2e of 3e naam?

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Sahi
    Ik ben er stil van….. weet echt niet wat ik moet schrijven….
    Sterkte meid…oh wat erg…..

1978 jij een stofwolk, wij een aswolk…..

Heb alles bijgelezen, maar heb vandaag mijn eerste super slechte dag gehad. Ziek zwak en misselijk en proberen van Stavanger naar Oslo te komen….. niet makkelijk…..dus helemaal uitgeteld nou.

Potverdori, sahi ’t toch wel heel erg zeg….

19. Esthertie

@DaWO Jeetje wat een hoop namen, maar wel leuk. Misschien doen wij ook wel 2 namen. Zowiezo een spaanse roepnaam omdat mijn man Chileen is en wij het kindje ook 2-talig op willen voeden.

@Siri Hopen dat je morgen een iets beter dag hebt. (ik mag nog steeds blij zijn omdat ik helemaal geen 'kwaaltjes' heb)

20. Pringel

Pringel Niet meer actief

@Siri hoop dat je morgen beter dagje hebt!!!

@Esthertie, bedoel je 3 of 2 namen veel of dat we 3 jongens en 3 meisjes namen hebben verzonnen :p

Deel Deze Pagina