@DaWo ik bedoel dat ik 3 meisjes en 3 jongens namen best veel vind. Wij hebben al moeite om een leuke te vinden
Nah toevallig zitten we criminal minds te kijken en in de eerste aflevering hebben we de derde gehoord waarvan vriendje dacht dat ik het 3x niks zou vinden en waarvan ik dacht dat hij het niks zou vinden. hihi naja toch wel dus.
hallo lieve allemaal! @SAHI wat onzettend vreselijk meis. een dikke knuf vanaf hier. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen! @Angiebaby hoe is t met jou? Al wat meer duidelijkheid? Hier ook niet echt happy. Vandaag voor t eerst veel last van de hormonen. Misschien komt t ook omdat ik wat bloed verlies, heel weinig maar, eerst allen bij t afvegen, nu ook een drup te zien in mn onderbroek. Ook wat steken in mn buik sinds gister eind van de middag. Vanmiddag de gyn gebeld ik hou hier niet van, zo onzeker allemaal. Ze was heel lief, maar zei dat er zo weinig te zien is nu nog. Het is eigenlijk te vroeg. Als ik dit blijf houden mag ik toch komen. Morgen maar even aankijken en anders bel ik gewoon weer. Het hartje klopt waarschijnlijk nog niet en tja wat zie je dan op een echo? ik weet t eigenlijk echt niet... Vind t ook zo rot dat lief dan niet mee kan. Die moet beide dagen werken en dan is t weekend. Nou hopelijk is morgen alles weer normaal...dat ik zo'n onzekere doos kon zijn had ik echt nooit verwacht! Moet er toch niet aan denken dat t mis gaat... Liefs
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! DECEMBER2010MAMA'S 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Daan04 -1ste kindje Yootje - 29 jaar- 1ste kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje kartvelibaia 22 jaar 1ste kindje - Gelderland 7 december 2010 Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december 2010 Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 27 jaar -2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje - Roosendaal 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje US Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 10 december 2010 Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december 2010 Femke32- 2de kindje 12 december 2010 LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december 2010 PBA- 27 jaar- Flevoland Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december 2010 Bjlover- 31 jaar - 2de kindje - Almere Miri75- 2de kindje wgev- 22 jaar 1ste kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december 2010 Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland Senna999- 30 jaar -1ste kindje Noord- Brabant 17 december 2010 Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente TessaNL -20 jaar- 2de kindje - Rotterdam 18 december 2010 Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december 2010 angiebaby- 28jaar - 1ste kindje Westerlo
20 december 2010 Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land proberen 21 december 2010 Tessa8 Minkie86- Noord Holland 23 december 2010 supernurse- 26 jaar- 1ste kindje 24 december 2010 mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 25 december 2010 Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA 27 december 2010 MilkHd- 31 jaar 1ste kindje 28 december 2010 Esthern77- 33 jaar 2de kindje Agenda 22 April - marb, intake vk 22 April - jufkyjo, echo bij gyn 22 April - springmuis, eerste echo bij FA 22 April - charmedknorrie, intake vk 24 April - Mama van 1, eerste echo 24 April - wgev, 12u intake vk 26 April Selma, 10.00u intake vk 27 April - Triessie, eerste echo 27 April - PBA, eerste echo 27 April - shadowcat76, intake vk 28 April - romytamara, Intake vk 28 April - Miri75a, gyn + echo 28 April -luvmyluver, termijnecho 29 April -Annepietje, Intake vk 29 April Selma, tweede echo 29 April Lynami, 14u (21u NL tijd) afspraak gyn 29 April Tessa8, 2de echo 29 April proberen, intake vk 29 April Minkie86, eerste echo 3 mei- Sahi, intake vk 6 mei - lucindalice, intake vk 6 mei - romytamara, tweede echo 7 mei- Sahi, termijnecho 7 mei- Esthern77, eerste echo 7 mei- Macmazsy, termijnecho 10 mei- Annepietje, eerste echo 10 mei kartvelibaia, tweede echo 11 mei - Triessie, intake vk 11 mei - DaWo, intake vk + eerste echo 14 mei Henrietta76, intake vk + eerste echo 17 mei Macmazsy, afspraak vk + (misschien) echo 18 mei Zaira, intake vk + echo 19 mei Westerlo, intake vk + echo 20 mei romytamara, prenatale screening 21 mei - Rammel, eerste echo
Goedemorgen meiden nou vandaag nog maar een dagje op de bank heb nl sinds vanochtend vriendschap met de wc pot gesloten pfffffff
goede morgen! @ sahi jeetje meis wat een bericht!! Heeeeel erg veel sterkte en hopelijk verlaat het je lichaam op eigen kracht. Dikke knuffel meis! @ jip hopelijk is het niks....ik duim voor je @ namen, wij hebben nog helemaal geen namen, bij onze dochter hebben wij haar 3 namen gegeven. Ze is ook vernoemd naar mijn overleden lievelingsoma en mijn man. Dit kindje krijgt ook 3 namen waaronder die van mij. @ kopen, als het een meisje is heb ik ook alles nog liggen en anders kunnen we lekker shoppen hihi. Eerlijk gezegd maakt het geslacht me niks uit, als hij of zij maar gezond is! @ all, gisteravond mijn intake gehad. De buren hadden de babyfoon dus manlief kon mee. Eigenlijk over een hoop gehad, zoals onze dochter (toen liepen we ook bij haar) en de bevalling van haar enzo. Ook weer een hoop informatie meegekregen. Moet vandaag bellen voor een termijnecho en de nekplooimeting. Zij kwam met dr berekening uit op 7 weken en nu 3 dagen. Dus toen ik vroeg of dit met 25 dagen was zei ze dat het niet zoveel uitmaakt en de computer bij haar uitgaat van 28 dagen cycles. De echo besluit uiteindelijk de officiele datum.... Ben benieuwd, het zou kunnen aangezien mijn ei op dag 14 was. We stonden met een klein half uurtje weer buiten. Nu naar zaterdag toeleven voor de echo....hopelijk kunnen we het al goed zien met een uitwendige echo. Heb er zoveel zin in, ik wil gewoon niet langer wachten hahaha. Gelukkig moeten we al s'ochtends!
@Charmed, ohhhh hahahaha ik dacht dat je vriend de pot had gesloten, ajjjj dus goed misselijk!!! Sterkte! @Sahi, ik ga even teruglezen maar dat klinkt niet goed, sterkte meis!! @Jip ohhhh ik weet zo goed hoe je je voelt, met 5 wkn schijnen ze wel iets te kunenn zien maar dan moet je mazzel hebben, moeilijk he. Hier daarom ook weer een test gedaan vanochtend, voila zie mijn album. En mijn temp blijft ook hoog dus ga het me steeds meer realiseren, nu nog blijven plakken.
Even een vraagje aan alle moeders die last van misselijkheid hebben... Wordt het bij jullie ook steeds erger? In het begin had ik het enkel in de ochtend of avond, nu heb ik het al 4 dagen lang de hele dag door! Ik sta misselijk op en ga misselijk naar bed Zelfs kleine beetjes eten helpt niet. Ik heb veel moeite met overgeven, dus dat gebeurd eigenlijk nooit, het probleem alleen is dat je het niet even kwijt kan, ik loop regelmatig naar de wc met het idee dat het nu gaat komen, maar het enige wat gebeurd is dat ik ongelovelijk moet boeren opeens. Een collega op het werk (die het niet weet) heeft navraag gedaan bij een andere collega (die het wel weet) of er wat met mij is, ze vond dat ik anders was/deed dan normaal. Mn collega heeft heel netjes haar mond gehouden en gezegd dat ze het maar aan mij moet vragen. Heb dus het idee dat ze iets doorheeft, maar nog niet durft te vragen. Maar ja, als je continu misselijk aan het werk bent, dan gaat het wel opvallen.
esthertje, dawo: namen kiezen, haha, gisteravond ook even over gehad, ben benieuwd, maar denk niet dat het makkelijk zal gaan. Jip: hopelijk stopt het bloeden en hoef je niet naar de gyn. Desnoods over een weekje, zodat je misschien wel een hartje ziet! Charmed: bah, succes met de pot mama van 1: hopelijk snel je echo, je kleine wondertje aanschouwen ; Goofychick: mooie test! macmaszy: geen idee, hopelijk blijft de misselijkheid bij mij weg, maar vrees van niet ego: Vanochtend ook weer even testje gedaan, bandje verscheen meteen en werd ook lekker dik. Joepie, een eechte knalband! Wel gisteravond tijdens het tandenpoetsen ineens overgegeven, erg vies (sorry zo vroeg in de morgen). Was nog niet echt misselijk, maar ga de komende tijd maar geen patatjes meer eten... bleg
Hey bij mij wordt t ook iedere dag erger vandaag voor t eerst echt moeten spugen ( lucht op zich wel op) ik begreep dat je hcg tot week 10 groeit dus daar zal de stijging van de misselijkheid wel mee te maken hebben. Succes ermee!
@ macmaszy / misselijk : heb er ook enorm last van, maar dan ook echt al vanaf 4w1dag weet dat toen ik in NL woonde, een Belgische collega tabletjes had gekregen van haar gyn ...en gisteren heb ik die ook gekregen van mijn gyn! niet dat het helemaal weggaat (hoort nu eenmaal bij HcG) maar is het beter te doen heb ze hier, heet "doxinate" gisteravond voor het eerst genomen en ben idd niet meer zo zwak in de maag ...overigens bleef het hier ook bij niet al te vrouwelijke geluiden, en hoefde ik niet te spugen. Vraag er eens naar bij de dokter!
@charmed; dat zal het wel zijn ja. Fijn is het niet, ben bang dat mn leidinggevende het snel zal weten aangezien het steeds meer mn wer beinvloed. Heerlijk om met de kinderen bezig te zijn als je kotsmisselijk bent @namen; wij hebben de namen al voor ons toekomstig kindje. Voor zowel meisje als jongen hebben we 2 namen. Geen vernoemingen, gewoon namen die we zelf heel leuk vonden en goed paste bij de achternaam.
@net mijn moeder aan de lijn gehad, is al aardig op leeftijd wordt 74 jaar. Maar aardig vief nog. Zo was ff moeilijk om mijn mond te houden. Wat blijkt, ze komt na ons weekje weg, weekend van 8 mei (2dgn na mijn verjaardag) hierheen omdat ze haar eerste kleinkind wil zien (zoontje) en ons natuurlijk. Dus toen ik dat hoorde had ik zoiets van kom maar!!! Kunnen we het toch live vertellen, ze woont helemaal in Groningen en wij in zuidholland. Door drukte werk en bezigheden kunnen we niet zo vaak die kant op. @namen, daar ga ik nu nog niet aan denken, pas na de echo bij de VK.....kijken of we weer zo'n leuke naam kunnen verzinnen als nu bij ons zoontje.
****INBRAAK**** Goofychick, ik heb de laatste maanden gezien wat je allemaal mee heb moeten maken en hoe verdrietig je was. Ik zag dat je nu zwanger bent en ik wil je even feliciteren!!!! Geniet er lekker van! Liefs een medejanuarimama ***UITBRAAK***
@ sahi.. heel veel sterkte!! @namen.. wij hebben de doopnamen wel al bedacht.. ons kindje krijgt 3 namen... roepnaam en 2 doopnamen.. met de doopnamen vernoemd naar de 2 opa's en 1 oma... mijn dochter is met haar doopnamen vernoemd naar de andere oma.. roepnamen hebben we er wel al een paar in gedachten maar dat gaan nog vele gesprekken worden voordat we eruit zijn denk ik. @misselijk.. hier ook iedere dag misselijk!! de ene dag erger als de andere.. maar over het algemeen erger ja.. volgens de verloskundige heeft het er ook mee te maken als je een betere dag hebt dan eet je meer en doe je meer.. dan "boet" je er een dag later voor... hier een hele opgezette buik... mijn darmen spoken de hele dag en mijn buik is behoorlijk pijnlijk.. mijn stoelgang is ook helemaal van slag... ik kan (ook op goeie dagen) maar heel weinig eten, zit heel snel vol.. en het eten lijkt heel langzaam te zakken... pfff ik ken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschap.. vandaag een superzacht leuk knuffeltje gekocht voor onze dochter... die krijgt ze morgen, die mag ze dan bewaren tot de baby er is... (zo hebben we dat ook gedaan toen ze vorig jaar een neefje erbij kreeg).. vanavond de shirtjes maken!! en dan morgen weer wat mensen inlichten.. heel veel mensen hebben een vermoeden.. ik schijn er anders uit te zien in mijn gezicht dan anders?? en omdat ik eigenlijk al 2 weken "ziek" ben.. iedereen vind de buikgriep maar lang duren... aan mijn man en mij wordt niets gevraagt maar zo onderling hebben ze het erover..
@Muizz, leuk mensen inlichten, hier weet een select gezelschap het om mij heen, dinnetje die ik van ZP ken, ander dinnetje die zelf ook bezig is en kennis die ik ook van mijn vorige NOD toen met zoonlief ken, nog steeds contact mee. Verder niemand. Ja manlief natuurlijk hahahaha. @misselijk, yep hier nu ook. Zat zonet schoon te maken met Ajax eucalyptus en zat met manlief aan de tel,ging zowat over mijn nek......en nog als ik de geur ruik, vlug alles weggespoeld. Even wat eten.....(manlief lag helemaal dubbel voor de telefoon, hij vindt het geweldig dat ik weer zwanger ben)
hoi mag ik me ook aansluiten? Allereerst gefeliciteerd aan alle zwangere dames hier. Ik ben nu zwanger van ons derde kindje (we hebben een zoontje en een dochtertje) en we verwachten ons kindje ergens rond 15 december zoals het nu lijkt. Gisteren de verloskundige getracht te bellen, maar helaas nog niet kunnen bereiken. Ik heb een berichtje achtergelaten en hopelijk bellen ze snel terug Ik ben niet echt misselijk meer, wel 2 dagen flink misselijk geweest en af en toe lichte buikpijn. Verder ben ik enorm moe en heb ik telkens enorm veel trek in eten. Ik kan me niet herinneren dat ik bij een van de andere zwangerschappen ook zo'n trek had.. Nog meer mensen die daar last van hebben? En hoe lossen jullie dat op?
Hoi allemaal, @ Misselijkheid, ik neem meestal een bakje blanke vla of warme melk helpt ook. Misschien een tip voor jullie . Ik heb het vooral s'ochtends en s'avonds...... @all, net de echopraktijk gebeld maar zij konden de termijnecho niet eerder doen dan 12 weken. Maar aangezien wij een nekplooimeting willen doen moet die echo wel eerder. Dus het ziekenhuis gebelt en verteld hoe of wat.....zij zegt dat ik nog wel eens verder dan 8 weken kan zijn...... lekker de vk zegt minder en zij verder hahahaha. Maar 4 mei mogen we heen! Maar eerst naar zaterdag toeleven, dan zullen ze ook wel een poging doen tot opmeten dus heb ik dan in ieder geval een indicatie. Nou ik ga weer sinasappels persen....net op de markt weer heerlijk vers fruit en kaas gehaald en bij de bakker vers brood dus neem een heerlijk broodje kaas met verse jus mmmmmm
Daar ben ik weer!! en we hebben een kloppend hartje gezien zoooo moooooi!!! traantjes hier hihi zal even fototje plaatsen zo.. loop volgens de metingen wel 5 dagen achter, maar dat kon op dit termijn, volgende week kan het weer groter zijn of goed etc.. en ik hoefte me geen zorgen te maken want het hartje klopt zo stevig! en we krijgen woensdag weer een echo! gewoon omdat ze dat leuk vinden hihi moet me wel nog steeds als 75jarige gedragen, want eierstokken zitten nog steeds vol das dan wel weer balen, maar kloppend hartje maakt alles goed! liefs! ps: ik ga proberen dit weekend eens rustig te zitten om hier bij te lezen, want wat wordt er hier veel gekletst zeg hihi