Nog ff snel dan... Ei ben ik op aan het wachten. Ik heb net een ovu testje gedaan (die ik eigenlijk naar Princess zou sturen, maar die heeft ze dus DUIDELIJK niet meer nodig...) en die was heeeeel licht. Dus denk dat het nog een paar dagen duurt voor ik mijn ei heb. Ik denk dat ik ten laatste wel zondag een ei zal hebben. En dan is mijn nod ergens tussen 15 en 18 april denk ik.
Bij mij hebben die ovutestjes geluk gebracht, bij princess ook, dus deze keer MOETEN ze dat ook bij jou! Lieve Lynn ik hoop het echt voor jullie! Ik ga een tukkie doen! Hou je me op de hoogte?? Fijne dag nog daar!
Ja bij mij hebben ze ook gewerkt de vorige keer maar helaas weet je wat er daarna gebeurt is... Ik ga er niet teveel van verwachten maar hoop echt dat het nu een keer goed gaat.
@Marb; Thanx! Ik 'ken' jou nog wel vd maartmama's, ben blij te lezen dat je niet veel later toch nog een gezonde meid ter wereld hebt gebracht Ook al zo moe dus haha, ik zou ook het liefst gelijk met m'n dochter het bed in duiken @Triessie; Een naamgenootje denk ik hè (Patricia) Wat fijn zo snel al een echo, heb je nu dan een vergrote kans op een bbz? Hoe oud is jouw dochtertje? @Anna; Welkom hier hopelijk voel je je hier wel beter op je plaats! Ik weet niet of ze hier (US) aan mvm doen, maar als dat zo is, dan wil ik er graag aan mee doen. Heb het de vorige keer niet kunnen doen, omdat ik toen naar Tsjechië ging verhuizen met 15 wkn en vond dat toen best jammer. Kleine moeite voor jezelf en een groot geluk voor een ander toch? @Romy; Jaaa, ik vind het ook zó bizar dat onze kindjes nu weer zo dicht op elkaar zitten! Ik voel geen procesje maar m'n maag is wel al sneller van streek en m'n geurvermogen grenst weer aan dat van een hasjhond dus ik ben heeeeel erg bang aan het worden voor de misselijkheid @Lynn; Jaaaaaaaaaaaaaa, de knoop is dus toch doorgehakt! Ik ben blij dat je dit besloten hebt, ik vind het erg moedig van je. Nu maar gauw dat meisje een wens laten doen hè Ik gun het jullie echt met heel mijn hart dusse bij deze wat virtuele hcg-tjes richting jou -> hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Vandaag lekker de hele dag van Nynke genoten, ik heb nu het gevoel dat ik nóg meer van m'n kleine moppie moet genieten voor er straks een beebje bij komt of ik weer zo'n ellendige zwangerschap heb als de vorige keer - 24 wkn overgeven, 9mnd maagzuur, Carpale Tunnelsyndroom met 30 wkn en na 3 mnd bijna niet meer kunnen lopen vd rugpijn - haha, en dan nog zeg ik dat ik genoten heb vd zwangerschap hoor! Het is echt 1 vd mooiste dingen in mijn leven geweest, het gevoel van een rondzwemmend beebje in je buik is priceless, de echo's zijn mindblowing en de bevalling of nou ja, het moment dat de beeb er is... zucht het allermooiste wat je ooit mee maakt!! En... het is echt allemaal de moeite waard!!
Hey meiden weten jullie misschien of HG schimmel, vocht en vlekreiniger schadelijk is??? Mijn man heeft de hele badkamer ingespoten en het stinkt enorm naar chloor!! Weet niet of ik nou beneden moet blijven of gewoon met een gerust hart kan gaan slapen in de slaapkamer....pfffff
@mama van 1; Tja, je zal er nu wel niets meer aan hebben (gezien het bij jullie nacht is) maar hier: Hoe schadelijk is het voor het ongeboren kind om met bestrijdingsmiddelen te werken, ik heb gewerkt met natriumhypochloriet voor het verwijderen van schimmel in de badkamer, en ben nu bijna 6 maanden zwanger. - Zwanger - Online spreekuur - Gezondheid wordt het afgeraden... Tja je kan maar voorzichtig zijn toch Wat heb je nu gedaan?
princess81 ik ben eerst rond kwart over 2 naar bed gegaan. De geur was toen al aanzienlijk minder...... Ben er een half uur later toch weer uitgegaan. Ben op zoek gegaan naar chloor (want daar ruikt het naar) en kwam erachter dat dat niet erg was. Tja een half uur boven de glorix hangen en direct opsnuiven is niet goed natuurlijk. Uiteindelijk ben ik rond half 4 naar bed gegaan en toen was het 6 uur terug dat mijn man de badkamer in had gespoten. De geur hing er nog wel een bbeetje maar nihil. Nu ik wakker ben, na een korte nacht pffff, ruik ik het nog heeeeel licht. Zal misschien vandaag de vk eens bellen kijken wat zij zegt. Maar een slimme actie van mijn man was het niet!!
Goedemorgen meiden!!! Vijf weken vandaag klinkt toch alweer een stuk leuker dan 4 hoor! Hahahaha....is toch al 1/8. @hier: Heb veel last van mijn rug, ben van mezelf al "gezegend" met Fibromyalgie dus mijn spieren doen t al niet zo lekker, maar had ergens hoop dat t tijdens zwangerschap niet zou opspelen. Aangezien je dat regelmatig hoort, maar ben bang dat dat niet op gaat....pfff...nou de 16e maar meteen even bespreken. Fijne dag iedereen vandaag maar weer een dagje voor de klas! Ben benieuwd of de kids het weer door hebben. Vorige week zeiden de kids steeds juf u bent een beetje raar een beetje anders hihihihi ze moeten een weten.
Jaaaaa Anna83 is er Leuk meis. @ romytamara/princess81: wij kennen elkaar ook persoonlijk. Via zp leren kennen, maar we gaan nu geregeld bij elkaar op bezoek. @ princess: oh ja! Ik zat me al af te vragen in welk topic we samen hadden meegekletst, maar nu weet ik het weer. (had ook wel even naar de geboortedatum van Nynke kunnen kijken natuurlijk ) Leuk dat we nu weer samen uitgerekend zijn! @ charmedknorrie: hihi, wat grappig dat de kids het door hebben! @ all: fijne dag nog!
Oh ja, over mvm: daar wil ik wel weer aan meedoen. Heb m'n nummer opgegeven via de vk, maar ze hebben nog niet teruggebeld.
Hi, Er komt weer een dec. 2010 mama bij!!! Gister ochtend positief getest en gisteravond maar gelijk ook een digitest gedaan. Ik ben 5 dec. uitgerekend en dat terwijl ik niks met sinterklaas heb
Ik heb toch maar mijn vk gebeld en uitgelegd wat er gebeurt is. Gelukkig heb ik er maar een paar (3) uurtjes geslapen en dat was 6 a 7 uur nadat het opgespoten was. De vk zei ook dat een keer geen kwaad kan en dat het meer voor de mensen is die er dagelijks of veelvuldig mee in aanraking komen. Ook hoefde ik me nog geen zorgen te maken omdat ik nog geen 5 weken zwanger ben en de kleine nog geen circulatie heeft. Dus het ook nog niet bij hem of haar terecht kan komen..... Pffff ben zo opgelucht!!
Inbraak.. Gefeliciteerd decembermama's 2010. Hier een decembermama 2009 en het is heerlijk om in die drukke tijden verlof te hebben en te bevallen in de kou. Geniet ervan! Ik kan me herinneren dat toen dec 2009 net geopend was er iemand van het jaar daarvoor zei; 'Geniet ervan, het gaat echt snel..' Dat kon ik me toen niet voorstellen, maar het is echt zo! Geniet van elk momentje en hopelijk worden jullie net zo'n gezellige groep als de december 2009 mama's ..Uitbraak
MvM..ik zit eraan te denken...zijn er hier al ervaringesdeskundigen?? Bijv heel praktisch...waar laat je die flessen, zo groot is mijn toilet niet Mamavan1; gelukkig dat het geen kwaad kan! Kan me voorstellen dat je er vannacht niet lekker op lag. Voor mijn werk zat ik gisterochtend tussen 2 kettingsrokers met shag...meeroken is natuurlijk ook slecht maar vk vertelde mij ook dat wanneer ik er niet dagelijks in zit een enkele keer geen kwaad kan. Mcmazsy; gefeliciteerd, heb je nu dus reden om 5 dec te vieren Charmedknorrie; das ook lastig zeg met jou rug En zeiden de kids nog iets? Princess; yep idd Triessie van Patricia Mijn dochtertje is van 09-11-2008 dus nu bijna 17 maanden. Ja kans op bbz is iets verhoogd (weet percentage niet meer) en mis 1 eileider. Dus ben blij met 8 wkn echo maar dan krijg ik denk pas weer met 20 wkn weer een echo (als er niets in die tussentijd gebeurd wat ik natuurlijk hoop) dus dat is wel een lange tijd. Ik moet bekennen dat doordat de darmen opblazen en ik mijn kilo's in mijn buik verdeeld heb zitten ik mijn broeken echt niet lekker meer draag, zitten is helemaal vervelend...gaat dat zooo snel??? Hoop dat het niet in dit tempo doorgaat want dan kan ik over 2 maanden alleen nog maar rollen Daarnaast wil ik het ook nog niet bekend maken. Hoe is dat bij jullie??
@ triessie: heb bij mijn vorige zwangerschap ook meegedaan aan mvm. Ik zet de krat gewoon in de badkamer. Je hoeft dan alleen de kan waarin je de urine opvangt in je toilet te zetten. Mijn darmen zijn ook opgezet trouwens. Sowieso is mijn hele onderbuik gevoelig. Als ik zit doe ik dus ook m'n broeken open Tip om het te verbergen: een positiebroek dragen met een wijde, lange trui erover. Niemand ziet dat het een positiebroek is, want daar valt je trui overheen Maar hier doe ik geen moeite om het te verbergen, haha! Iedereen mag het hier wel al weten Je hoeft niet bang te zijn dat het in dit tempo doorgaat hoor. Ik had het in het begin heel erg bij Sarah, maar ik begon pas met 24 weken echt aan te komen. @ mroos: hihi, ik heb eenzelfde bericht geplaatst bij de juni 2010 mama's Het gaat idd supersnel. Als je er middenin zit lijkt het niet zo te zijn, maar ik sta er echt versteld van dat ons kleine meisje alweer ruim 9 maanden is! @ mama van 1: fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken. Goed dat je gebeld hebt! @ macmazcy (geloof ik ): gefeliciteerd! En welkom hier. @ nanny: hoi @ all: bleegh, ik heb weer zo'n bui dat ik me niet kan voorstellen dat het allemaal goed gaat en dat ik écht zwanger ben... Hopelijk komt dat roze wolk gevoel gauw weer! Fijne dag nog!
Marb; vervelend dat gevoel, ik hoop dat je straks iets voelt waardoor je denkt; jaaa het zit goed!!! Ik herken dat gevoel hoor...
Alloha, Ik wil me hier graag melden. Had zondag een vage posi test, maar maandag toch echt wel duidelijk. Weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend,(geen duidelijke cyclus) maar in ieder geval begin december. Heb m'n banner maar op de 7de gezet, heb hetzelfde aantal dagen gedaan als mijn vorige cyclus.
@ triessie: Thanks! Hoop het ook. Ben nu iig misselijk (maar komt waarschijnlijk van de 4(!) boterhammen eiersalade en de berg paaseitjes, haha!) dus daar doe ik het voor @ Cars: Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk Je derde zie ik, wauw!