Tja...ook ik ben niet heel actief, maar hoe moet je dan kiezen he? Van mij mag het blijven staan. Zo lullig als mensen dan opeens weg zijn. das mijn eerste reactie hoor... geen idee eigenlijk
Tis wel een lange lijst he...maar ook wel leuk om alles van iedereen bij te houden. Sterkte Angiebaby! Springmuis, wat een mooie echo! Heb ook echt zin in de mijne, nog een weekje geduld!
De lijst is idd wel lang....... sommige namen zeggen me ook helemaal niks. Een dubbele lijst is een beetje dubbel . Misschien is het wel een idee om in de lijst de aantal mensen neer te zetten en langzamerhand de mensen die we nooit zien schrijven eraf te halen?? Zo weten we wel hoeveel decembermama's er zijn, maar blijft de lijst wel opgeruimd. Begrijp me niet verkeerd, want hoe meer mensen hoe meer vreugde........ maar voor Romytamara is het volgens mij super veel werk.
@lijst; een aparte lijst vind ik op zich een goed idee, je kan hem nu wel inkorten, maar uiteindelijk komt er toch weer meer info bij. Hoe doen andere maandtopics het kwa lijst? @Angie; Veel sterkte, had gehoopt dat het nog goed zou komen! @echo; Veel zeuren werkt!!!! Had de vk gemaild dat ik 2 weken wachten veel te lang vond en had gevraagd of ze nog wat konden regelen. Kreeg vandaag een mailtje terug dat ik even moest bellen. Ze zij dat 2 weken op zich niet lang is, maar dat ze snapte dat ik dat wel zo voelde. Ik mag nu morgenochtend op spreekuur komen om 10.00 uur en dan gaat ze, als het goed is, even kijken. Moet helaas wel alleen gaan, manlief moet werken. Jammer, maar is niet anders. Mn moeder gaat mee als ik de termijn echo heb, manlief kan dan ook geen vrij krijgen. Maar ga gewoon voor veel foto's zorgen!
Goeie avond dames! Ik ben MOE! Ik ga zo lekker m'n bedje in, morgen zo'n lange dag Hopelijk is manlief zaterdag niet helemaal versleten zodat ik wat uurtjes bij kan slapen! Welterusten allemaal!
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! DECEMBER2010MAMA'S 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december 2010 Daan04 -1ste kindje Yootje - 29 jaar- 1ste kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje kartvelibaia 22 jaar 1ste kindje - Gelderland 7 december 2010 Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december 2010 Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 27 jaar -2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje - Roosendaal 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje US Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 10 december 2010 Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december 2010 Femke32- 2de kindje 12 december 2010 LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december 2010 PBA- 27 jaar- Flevoland Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december 2010 Bjlover- 31 jaar - 2de kindje - Almere Miri75- 2de kindje wgev- 22 jaar 1ste kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december 2010 Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland Senna999- 30 jaar -1ste kindje Noord- Brabant 17 december 2010 Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente TessaNL -20 jaar- 2de kindje - Rotterdam 18 december 2010 Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december 2010 angiebaby- 28jaar - 1ste kindje Westerlo
20 december 2010 Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land proberen -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land 21 december 2010 Tessa8 Minkie86- Noord Holland 23 december 2010 supernurse- 26 jaar- 1ste kindje 24 december 2010 mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 25 december 2010 Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA 27 december 2010 MilkHd- 31 jaar 1ste kindje 28 december 2010 Esthern77- 33 jaar 2de kindje 29 december 2010 Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje Agenda 24 April - Mama van 1, eerste echo 24 April - wgev, 12u intake vk 26 April Selma, 10.00u intake vk 26 April Goofychick, bloedprikken HCG 27 April - Triessie, eerste echo 27 April - PBA, eerste echo 27 April - shadowcat76, intake vk 28 April - romytamara, Intake vk 28 April - Miri75a, gyn + echo 28 April -luvmyluver, termijnecho 29 April -Annepietje, Intake vk 29 April Selma, tweede echo 29 April Lynami, 14u (21u NL tijd) afspraak gyn 29 April Tessa8, 2de echo 29 April proberen, intake vk 29 April Minkie86, eerste echo 3 mei- Sahi, intake vk 4 mei- mama van 1, termijnecho 6 mei - lucindalice, intake vk 6 mei - romytamara, tweede echo 7 mei- Sahi, termijnecho 7 mei- Esthern77, eerste echo 7 mei- Macmazsy, termijnecho 7 mei- Jip27, eerste echo 10 mei- Annepietje, eerste echo 10 mei kartvelibaia, tweede echo 11 mei - Triessie, intake vk 11 mei - DaWo, intake vk + eerste echo 11 mei - Goofychick, eerste echo 14 mei Henrietta76, intake vk + eerste echo 17 mei Macmazsy, afspraak vk + (misschien) echo
18 mei Zaira, intake vk + echo 19 mei Westerlo, intake vk + echo 20 mei romytamara, prenatale screening 21 mei - Rammel, eerste echo **past net niet in 2 berichten
hai ff snel @angiebaby meis heel veel sterkte!!! en ik hoop echt dt je snel een bubbie krijgt! @echo die ik zag (heb geen blaadje en pen dus kan het niet onthouden) zo leuk! je bent zeker een stuk geruster nu! @nieuwe mamma's welkom en gefeliciteerd! ik zal morgen ff bijlezen en reageren. welteruste en tot morgen. ben zooooo misselijk bah
@angiebaby... klote. hoop dat je je snel weer goed voelt, zowel fysiek als emotioneel @ chebu: welkom, ben ook november 2008 mama en woon (inmiddels) ook in buitenland, ben benieuwd waar jij woont? 1e in NL of daarbuiten geboren? @ iedereen: ben wereldrecord langslapen aan het verbeteren. echt ongelofelijk, lag gisteren om 20:00u op bed en op een nachtelijke huilbui van dochterlief na, tot 7u geslapen, even ontbeten en zat om 8:15 te knikkebollen op de bank. Werk op vrijdag niet, heb dochter aan de poets gelaten om " even te gaan liggen" en werd net pas weer wakker, 10 uur! dochter is inmiddels al naar creche gebracht en ik heb nix gehoord @ Romytamara, zelf vlieg ik altijd snel door de lijst heen, maar neemt niet weg dat ik het super vind dat je het doet! dank je wel! @ ego: voor het eerst in 3,5 week geen logees meer, best fijn, hoe gezellig het ook was (en handig, als je misselijk bent!) kga eens een boek pakken
@ dank voor het medeleven! Doet best goed Mijn slechte dag bleek een migraine aanval .Ik herkende het niet zo omdat normal gesproken ik eerst een rare stijfheid in mijn nek krijg, dan de misselijkheid en dan de hoofdpijn .. nu dus eerst misselijk .ben 6 uur helemaal van de wereld geweest, gisterochtend werd ik wakker met een enorme honger en een enorme energikick . Wel fijn, want ik had een drukke dag en heb dus heeeeel veel kunnen doen @ springmuis . Gefeliciteerd, fijn zon echo en leuk dat je er zoveel krijgt.... @chebu gefeliciteerd. Welk land woon je, ik woon ook in het buitenland, Noorwegen @angiebaby....moet moelijk zijn om ons dan nog zo vrolijk zwanger te zien zijn.... pfffft. Ik hoop dat het snel weer lukt en kom je bij dan ons op bezoek om het goede nieuws te delen! @ estertie Sauna Het is niet goed om je kerntemperatuur (binnenin, niet je huid) te laten stijgen en dit is net het doel van de sauna. Echter gebeurt dit niet gelijk als je in de sauna stapt, maar duurt zon 10 minuten en als je geen sauna gewend bent duurt het veel langer. Daarom moet je ook zo lang blijven zitten. Eerst stijgt de temperatuur van je huid. Dus je kunt gerust 5 minuten in de sauna gaan zitten, gewoon lekker voor de ontspanning, maar je moet dus niet voor de kunstmatige koorts gaan! Ook het extreme afkoelen nadien zou ik weglaten, daar het veel van je lichaam vergt en je weerstand al lager is. @vertellen Mijn baas vroeg mij hoe ik me voelde na ons trouwen etc etc .. in de eerste instantie niets gezegd, maar ik heb hem later teruggebeld en hem verteld dat ik zwanger ben. Hij reageerde heeeeel erg gemeend enthousiast en dat deed mij zooooo goed. Ik vertelde eerder dat ik slecht kann liegen en dat ik het gewoon vertel als het ter sprake komt . Ben er zoooo blij van. Pfffffft. Alleen nu ben ik ook veel banger dat het misgaat .. misschien door het verhaal van Sahi en Angiebaby, ik weet het niet, maar kijk wel uit naar de volgende echo, alleen moet wachten tot 25 mei . Misschien doe ik nog wel een pretecho tussendoor . Zodat ik weer een paar weekjes gerustgesteld ben . Fijne dag iedereen en blijf zoveel mogelijk weg van het porselein (WCpot)
@angiebaby; sterkte meis! weet iemand hoe het zit met de kans op een miskraam als je al een goed echo hebt gehad en je het hartje hebt zien kloppen? vroeg me dat nml af. wordt de kans dan al kleiner of maakt dat niet uit? we hebben het woensdag al tegen mijn vader en zijn vrouw verteld. zaterdagavond gaan we het tegen mn schoonouders vertellen en mn moeder vertel ik niks tot de 12 weken, ik heb nml geen goede band met haar en zie haar hoogstens op de verjaardag. mn vader was helemaal in tranen, was echt lief.
@jyf heeeeeel veel plezier en succes bij de echo!!! @ angi zeker laten weten als je weer zwanger bent he meis! Het is je zo gegund!! @ senna als je het hartje hebt zien kloppen is de kans kleiner dan 3 procent. Dat is wat de vk mij toen vertelde. @ all, zo net wakker, dochterlief slaapt nog, heerlijk en ook ik lig nog even lekker in bed. Morgen de echo heb er zo een zin in. Vandaag lekker veel met mijn dochter knuffelen en spelen. Ze is 2 dagen geleden de box uitgeklommen en viel zo op de plavuizen met dr hoofdje. Ik zat op de wc maar wist niet hoe snel ik daar vanaf moest komen. We zijn wel bij de dokter geweest maar ze heeft er waarschijnlijk alleen vreselijke hoofdpijn aan over gehouden. Dan heeft ze ook nog koorts dus mama heeft gister een hoop vitamientjes gehaald en gelukkig wil ze die wel........ Fijne dag allemaal!