December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @vraagje aan mensen met 2e kindje met leeftijdsverschil periode luiers........

Nemen jullie ook een tweede comode? Manlief zegt het niet nodig te vinden want we kunnen de oudste toch verschonen op de babykamer.......duhhhhh MANNEN!!!
    Ik vind ten eerste dat grote broer lekker op zijn eigen kamertje verschoond moet worden, wel zo geborgen.....en daarbij komt dat je niet kan verschonen als de jongste ligt te slapen, en op de grond verschonen doe ik alleen bij hoge nood.

Hoe doen jullie dat?

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lucindalice, nou dat komt zeker nog wel. Jee kan met het forum van de jan 2009 mama's nog herinneren........
    Zeker als iedereen op een gegeven moment verlof heeft. Hahahaha.

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Goofy, dat is een goede ja, als we straks allemaal verlof hebben :)
    Mijn verlof begint denk ik over 5 weken al....dan ben ik namelijk helemaal klaar en ik heb echt geen idee of ze überhaupt wel ergens een zwangere vrouw aan willen nemen....Daar maak ik me soms best wel een beetje zorgen over...

4. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey allemaal,

las dat er 2 meiden zijn met bloedverlies, gewoon bellen naar de vk hoor. je krijgt bij bloedverlies best snel een echo om te kijken of alles goed gaat.

hier: heel beroerd.... vind het niet leuk, word er ook erg verdrietig van, want kan op het moment nergens van genieten. lig de hele dag al op bed, nu ook, hoop dat deze kwaaltjes gauw over zijn, vind het echt vreselijk:(

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @wgev, positief blijven lady. Ik word ook echt gek van de kwaaltjes, maar ik denk maar steeds van: "heerlijk, er zit een kleintje in mijn buik" :D. Geeft me dan toch een beetje hoop....
    Moet je ook veel spugen? Klinkt tegenstrijdig, maar even wat eten helpt echt het beste....succes meid, laat jezelf lekker verwennen!

6. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    nee, tot nu toe niet gespuugd maar wel kokhalsen, kan net die 'drempel' om te spugen nog niet over, er komt nog niks. probeer soms wel, omdat ik dan ook denk, dat lucht op, maar dat werkt dus niet. ben ook heel blij hoor begrijp me niet verkeerd. maar ik word zo flauw van mezelf. kan gewoon even niks op het moment. en ik ben van mezelf zo optimistisch, misschien komt het daar juist door. ik ken mezelf helemaal niet op dit moment, zo raar.

maar bekijk het positieve er nog wel een beetje van in hoor, heb me laten vertellen dat het alleen maar minder word, dus daar ga ik maar van uit:D

en dat verwennen, ja, mijn mannetje werkt 60 uur per week, die is weg als ik wakker word, en tegen de tijd dat ik weer ga slapen, is hij nog niet thuis:(

als ik aan het werk ben gaat het trouwens wel iets beter, misschien meer gaan werken, nu het nog kan?!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @wgev, vervelend dat je mannetje er niet zoveel is....hier ook zo :(, hij is normaal ook veel het huis uit en op het moment zijn we ook 'gescheiden' van elkaar, ik zie hem nu alleen in het weekend :(, maar gelukkig heb ik wel een hele lieve mama die me opvangt :), al is dat natuurlijk wel een beetje anders dan je eigen vent....
    En natuurlijk snap ik wel dat je blij bent hoor meis ;). Hopelijk trekt de misselijkheid snel weg!!!

8. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ja ook hier in het weekend wel een mannetje, nou ja, nu is hij ook aan het werk en is pas om 3 uur thuis, maar aan de andere kant vind ik het voor hem niet zo erg, ik ben toch niks aan nu:D:D
    fijn he, die mama's die zo blij zijn dat ze oma worden, ook hier een mama hoor die 2 dagen in de week voor me kookt, als ik zelf moet werken, heerlijk, dus ach ja, ik word ook eigenlijk best verwend:):D

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Maar dat mag ook wel als je zwanger bent toch ;). Volgens mij ben ik nu al af en toe een draak qua gedrag.....maar ik vind het wel heerlijk dat mijn man en mama me zo willen verwennen en vertroetelen, doet me wel heel veel goed :)

Nog 5 uurtjes wgev en dan is je mannetje er weer...maar dan ben je waarschijnlijk al wel in dromenland....

10. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ja wat zijn zwangere vrouwen, toch soms onaardig tegen hun mannetjes:$:$ zijn ze zo behulpzaam is het nog niet goed, hahahaha die hormonen.....

ja ik lig al op 1 oor als hij thuis komt, verbaasd me dat ik nu nog wakker ben, ach ja, zal het weekend ritme wel zijn, net naar ik hou van Holland gekeken, vind het zo hilarisch, ben er zelfs een beetje van opgeknapt volgens mij:) nou heb ik ook een aantal keren erg moeten lachen, in mijn eentje:):):D:D

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hier staat een of andere suffe film op....maar ik ben bezig met een opdracht :(, op mijn vrije zaterdagavond :(, maar hoe eerder af, hoe beter.
    Ben net trouwens wel verwend met een schaaltje fruit, geschild en gesneden en wel :). Heb het avondeten nog steeds niet weg kunnen krijgen :(. Maar goed, alle misselijkheid en moeheid zijn voor het goede doel denk ik dan maar :)

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Wgev hou het in de gaten, beide dinnetjes van mij zijn er voor opgenomen geweest, konden niks binnen houden. De ene kon ook net als jou niet eten, maar werd niet eerder doorverwezen totdat ze gespuugd had, nou toen dus wel even wat gegeten en hoppakee......niet dat het bij jou zo zal gaan hoop het niet! maarrrrr.....uitdroging ligt snel op de loer.

@zeurend vreemd gevoel in zijkant onderkant buik, en rand bekken.
    Hoort dit??? Zullen me banden wel zijn denk ik dan......pffff.....
    Morgen ga ik met clear blue digitaal nog een test er tegenaan gooien, ligt toch maar te liggen namelijk.....sinds donderdag niet meer getest.....

13. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ja warm eten is niet alles in deze tijd, bij mij ook niet hoor. maar fruit is toch ook heel erg goed?!;)
    mijn avondeten bestond uit 2 happen soep (haha) en een broodje gezond, ook gezond dus:D:D
    enne.... wie heeft je nu zo verwend, was het je moeder of je lief??

goofychick, ik kan op zich wel eten, al is het maar weinig, maar ben gewoon de hele dag misselijk. en hoor van veel meiden dat als je wat eet, dat het wel over gaat, nou bij mij niet. heb nu een glas cola, dat werkt wel een beetje, maar ja, dat is wel weer minder goed voor je;)

14. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    en wat naar trouwens voor die vriendinnen, is alles wel goed gekomen??

en dat gevoel, iedereen voelt weer wat anders, dus dit zal er ook wel bij horen, best nog een opgave he, zwanger zijn!?!:D

15. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ Goof over een 2e commode, wij doen het gewoon met 1.
    Mijn dochter krijgt een nieuwe kamer en de babykamer gaat naar de baby. Weet niet hoe oud je zoontje is.......

@ Klachten, de standaard dingen eigenlijk, moe en s'ochtends en s'avonds niet kunnen eten of weinig door de misselijkheid.

@ Las dat er 2 meiden met bloedverlies waren, idd gewoon de vk bellen hoor!! Je betaald ze gewoon dus dan mogen ze ook best voor je werken ;)

16. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    @mama van 1
    wat is het verschil van de eerste echo en termijn echo, bij de eerste echo kijken ze toch al hoever je bent?? en hoe was je eerste echo???

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamavan1, mijn zoontje is dan bijna 2 jaar als zijn brusje wordt geboren. Dus nog volop in de luiers ben ik bang.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik antwoord ook ff.....:D......hoeft niet.....ik krijg bijv. bij 7 wkn een echo omdat in onder controle sta bij de gyn.

19. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    aha, ik moet braaf wachten tot 9 weken, maar hoop het uit te kunnen stellen tot 10 a 11 weken, dan is er toch al weer wat meer te zien:D maar weet niet of ik daar geduld voor heb hoor:D ga volgende week wel vast bellen voor een afspraak, kan ik naar die datum toe leven, kan nu al niet wachten, hahaha dat word nog wat

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik heb echt geen idee hoe dat bij ons gaat lopen de echo....3 mei pas intake en dan zit ik op iets meer dan 7 weken. Geen idee of mijn vk een echo heeft eigenlijk.....

Zit nu aan mijn avondhapje, een broodje bapao met ketchup en picalilly...alles moet opeens zuur sinds gisteren...
    Ik baal wel dat ik mijn gezonde principes aan de kant aan het schuiven ben en steeds meer van die troep eet....Stoute Alice! ;)

Deel Deze Pagina