December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    L78, gefeliciteerd. Heftig al die miskramen ja. Ik heb er ook 4 gehad afgelopen 15 maanden. Had je al eerder een goede echo met kloppend hartje gehad of is dit de eerste keer?
    Ik heb me ook voorgenomen als het nu weer misgaat een second opinion in een ander ziekenhuis te gaan doen. Ik heb woensdag mijn eerste echo.

Yootje, hier ook verschrikkelijk moe. Ogen vallen bijna dicht achter de computer. Ga ook nog maar even een dutje doen.

2. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik herken mezelf ook niet hoor. ben van mezelf erg optimistisch. kan nu elke dag wel brullen, niks is goed en ben niet vooruit te branden. hoop dat het gauw bijtrekt.
    beterschap nog

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@ L78 Wat goed dat je nu zwanger bent, en fijn dat de echo helemaal ok was. Nu lekker gaan genieten van je zwangerschap, gefeliciteerd!!

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hallo allemaal

even een snel berichtje vanaf hier.
    Vanochtend meteen de gyn gebeld. De assistente was weer erg lief. Helaas konden we vanochtend niet terecht. We vanmiddag maar dan kon lief echt niet en ik wil toch niet alleen gaan of met een vriendin! morgenochtend om half 10 mogen we komen.
    Ik heb vandaag nog geen bloed gezien voor t eerst, maar ga toch maar. Vanaf wanneer kloppen de hartjes? Dat is namelijk niet overal hetzelfde als ik er over lees.

Liefs

5. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Volgens mij verschilt dat per zwangerschap. Maar rond week 6/7 moet dat te zien zijn.

Bij mij, vandaag precies 7 wkn was het te zien, maar bij vergroting van het beeld wel vaag. Ik ben benieuwd hoe dat er volgende week uit ziet.

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Ik ben heel benieuwd wat we morgen te zien krijgen!!
    Fijn dat het bij jullie goed te zien was!

7. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai

@toetje kan je niet aan je ha vragen of hij je kan doorsturen naar de gyn omdat je je eigen zorgen maakt en pijn heb?

@senna999 ik ben ook zo bang voor een ma
    ik krijg gelukkig woensdag weer een echo en als ik dan een kloppend hart zie ben ik tevreden!

@troebel plas dit is 9 van de 10 keer witte vloed.dat is aalleen maar goed want dat betekend dat je baarmoeder haar eigen goed beschermd!

@jip ik hoop dat het morgen allemaal goed is!

@ma nee hier voel en merk je niks van...
    vandaar dat het missed abortion heet je lichaam 'vergeet'het vruchtje af te stoten en daarom voel je je eigen nog gewoon zwanger.

@romy jeetje alles goed met je opa????
    en doe maar lekker rustig aan al die stress is niet goed voor een mens!

@angie gelukkig dat je helemaal schoon ben.ik hoop dat je super snel weer zwanger ben en dat het dit keer helemaal goed gaat komen het is jullie zo gegund!
    suc6 en klus ze;)

@ l78 hier ook de zesde zwangerschap!
    ik heb gelukkig wel 2 gezonde meiden

@ alle nieuwe welkom en gefeliciteerd!!!1

@hier gaat het wel redelijk met de kwaaltjes ?(ff afkloppen)
    zaterdag nacht om 03.15 naar bed en er om 08.00 er weer uit
    ben nu nog aan het bijkomen vreselijk
    nog 2 dagen en dan eindelijk de echo goed of fout het is in idd geval zekerheid!

8. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ rammel: Wat erg zeg dat je je zo beroerd voelt.

@ angiebaby: Fijn dat het er weer oke uitziet. Veel succes.

@wgev: Dat is nog wel lang wachten inderdaad, maar jij ziet straks wel een mooi baby’tje!!

@l78: Welkom en GEFELICTEERD. Jij hebt al een heel traject achter de rug zeg. Hoe voel je je nu??

Vandaag vertelt aan mijn collega’s. Iedereen was superenthousiast en blij voor ons. Echt genieten dat iedereen zo blij voor je is. Dat gevoel heb ik zelf namelijk nog steeds niet altijd. Soms vind ik het allemaal nog zo onwerkelijk.

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    thankssssssss

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0

Hihi!!! Daar hou ik nou van, zulke humor! :D

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey! Wij gaan binnenkort ook naar New York; yeah! (over iets meer dan een week) Ben heel benieuwd hoe je t vindt. Wij zitten in het Empire hotel.

12. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Jee meiden, wat is er veel gekletst, dat kan ik niet bijhouden hoor!

Ik heb ze gek gebeld, zowel huisarts als ziekenhuis, krijg steeds te horen "we kunnen nu toch niks zien dus wacht maar tot de echo". En dan lees ik overal dat mensen al veel eerder een echo krijgen! Nou, ik zal geduld moeten hebben, maar ja, dat is niet zo makkelijk als je eindelijk eens na zoveel tijd een positieve test in handen hebt :x

L78, wat ontzettend verdrietig, zoveel tegenslagen. Goed dat je er zo positief in kunt staan, knap hoor.

Jip27, veel succes morgen!

Angiebaby, enorm rot dat je dit moet meemaken. Neem de tijd om dit een plaatsje te geven en hopelijk kun je ons binnenkort komen vertellen dat je weer zwanger bent.

Jukyjo, ik kan me voorstellen dat het nog zo onwerkelijk voelt, het is ook niet niks. Maar naarmate de tijd verstrijkt en je meer zekerheid krijgt zal dat besef ook wel groeien ;)

Hypo en Charmedknorrie, wow naar New York, gaaf! Alvast een heel fijne vakantie gewenst!

Ik ben echt snotverkouden, loop de hele dag alleen maar te snuiten en te niezen. Op zich geen probleem, als dat niezen niet vanuit mijn tenen kwam en ik nu daar weer bang voor ben dat het kwaad kan door het stevig samentrekken van de buik. Pfff, wat ben ik toch een ramp, ik vraag me af of ik ooit onbezorgd kan genieten van deze zwangerschap ;) Nou ja, ik denk dat het zien van een kloppend hartje al erg zou helpen ;)

Trouwens, nog een vraagje. Ik weet dat vóór de 12 weken meestal een inwendige echo gedaan wordt, maar ik zag op internet dat bij ons in de buurt een praktijk is waar ze tegen een betaling van 35 euro een echo kunnen doen vanaf 7 weken. Leuk leek me dat, maar nu las ik dat ze dat daar alleen uitwendig doen. Kun je überhaupt wel iets zien met een uiwendige echo bij 7 weken? Want als dat kan kan ik net zo goed naar mijn man zijn werk gaan, hij is dierenarts en zij hebben ook een echo-apparaat, dus zou daar ook moeten kunnen dus, maar ik twijfel dus of je bij 7 weken wel iets kunt zien. Weet iemand van jullie dit?

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    bedankt!!!

14. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    L78; welkom! en gefeliciteerd!!! Wat een verhaal zeg, 4 miskramen... Maar wat goed dat je nu al een kloppend hartje hebt gezien!

toetje77; ik hoor dat bij sommige met 7 weken uitwendig al wat te zien is.
    bij mij was met 7 weken en 5 dagen nog niks te zien. Nu kreeg ik te horen dat
    het kan zijn dat mijn baarmoeder gekanteld ligt en het dus nog niet zichtbaar is.

Echo; ik krijg mn echo ook pas met 9+5 weken. Heb werkelijk moeten zeuren om die van afgelopen vrijdag.

moeheid; ik ben niet vooruit te branden, slaap 's nachts al beroerd omdat ik dan steeds misselijk ben. Maar stort daardoor rond 13.00 steeds in, ga dus meestal ook even een half uurtje liggen om bij te tanken.

honger; heb ik dus niet! Door de misselijkheid krijg ik maar weinig binnen, drinken is ook niet veel op dit moment.

15. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hahha dan zitten we er tegelijk denk ik! Wij gaan van 4 mei tot 14 mei en jullie? Wij zitten in Park Central dus komen we elkaar niet tegen in het hotel. hahhah wel toevallig! Ben je er al een keer geweest? Ik niet in elk geval heb er zooooo'n zin in! Dit hadden we onszelf cadeau gedaan omdat ik op mijn verjaardag nog niet zwanger was ( Waren toen ong anderhalf jaar bezig en dit zou ons er een beetje doortrekken) hihi dus nu is t een dubbel cadeau!

16. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    valt me op dat die moeheid wel bij iedereen aanwezig is, doen jullie ook nog maar het minimale aan het huishouden?? ik ruim wel op maar ben niet meer fanatiek aan het schoonmaken, heb er ook echt de kracht niet voor ;)

17. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    hahahaha, nou daar vertrouw ik dan maar op ;) wanneer heb jij je intake?

18. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Nou vandaag voelde ik me vreselijk zwanger, helaas wel op mijn werk.

Kom even klagen want vond het niet normaal hoe het vandaag ging op mijn werk.
    Ik ben een astma patiënte en sinds gister met de weersomslag heb ik daar behoorlijk last van. Vannacht niet geslapen en erg buiten adem. Ik toch braaf naar mijn werk gegaan. Ik alles aan mijn collega uitgelegd half buiten adem en er kwam eigenlijk geen reactie op. Ok dat was al vervelend ik zeg het niet voor niets ik ben op dat moment een krant en loop dan niet zo hard als ik normaal doe. Ik was een half uur binnen en met een gast bezig tot ik een heel naar gevoel in mijn maag kreeg. Ik rende de trap af naar de wc en ging vreselijk over mijn nek (bah zeg proef het nog). De gene met wie ik werkte is elke dag misselijk door haar medicijnen waar ze niks aan laat doen en vergelijkt zich met mij en ook haar zwangerschap en vond het raar dat ik nog zo laat moest overgeven. ik vertelde nog dat het bij iedereen anders was maar dat ging er bij haar niet in. Goed rot moment nummer 2. Daarna de hele dag een misselijkmakend gevoel gehad moest niet bukken want dan leek het er weer uit te komen. Wel gegeten om het voor te zijn en dat hielp een beetje. Aan het einde van de dag als het echt druk begint te worden krijg ik behoorlijke felle krampen en kan bijna niet blijven staan. Ik sta op mijn hurken in de keuken en niemand die iets aan mij vraagt of iets zegt. Ze weten er nota bene allemaal van en niemand die even vraagt of het wel zo gaat. Tien minuten naar beneden gegaan en ook weer geen reactie. Nog even verteld waarom ik wegging en de reactie van de collega was "na dan ga je toch naar huis" Dat was het, ik hoefde al niet meer naar huis omdat ik me al beter voelde maar hoe dat allemaal ging was belachelijk. Ik heb trouwens gewoon mijn dienst gedraaid. Maar dit zijn dus mijn collega's en vraag mij af hoe ik dat in het nog zwaardere zomer seizoen moet volhouden. Ze zijn ook veranderd sinds ze het weten, wat meer kortaf maar waarom???
    Zo even lekker geklaagd hoop niet dat jullie dat erg vonden.

19. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @pba; wat een rotsituatie, snap dat je dit niet leuk vind en snap ook helemaal niet van je collega's dat ze zo onverschillig zijn! Je zou denken dat vrouwen elkaar, wat zwangerschap betreft, wel begrijpen.

Hier werd er juist door de collega's doe het wisten heel raar gereageerd waarom ik er weer was, was vrijdag natuurlijk thuis gebleven omdat ik zo misselijk was dat ik niet eens kon functioneren. Ze hadden me deze week niet meer verwacht en dachten dat ik het even rustig aan ging doen om weer op energie te komen.

Maar weer even terug op jou, ik zou het aangeven, en vragen waarom ze zo reageren!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Toetje, ik zou dat geld in mijn zak houden en wat later gaan......bij mij zag je met 10 wkn 2 sec wat en toen verstopte de kleine zich.......dus zou het niet doen.
    Of het moet je geruststellen, want doe je het daarom, dan kan ik me het voorstellen.

Deel Deze Pagina