December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banaantje, wat erg dat het is misgegaan. Bij mij was de eerste miskraam ook verdenking bbz. Dus ben toen ook tig keer naar het ziekenhuis geweest. Uiteindelijk is het HCG wel gaan dalen en is het er vanzelf uitgekomen en nooit echt duidlijk geworden wat het nu geweest is. Sterkte de komende tijd.

Meiden die een mooie echo hebben gehad gefeliciteerd. En Vlinderr zelfs een tweeling, leuk hoor.

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Banaantje...Tjonge wat een verhaal meis! hopelijk komt het nog goed. De moed nog niet opgeven hoor! Ik zal flink voor je duimen.

@Esthern en Parr...Thx voor jullie felicitaties ;)

@Lynnami...Succes met wachten, hopelijk komt het ''verlossende antwoord'' snel! Spannend hoor!

@Onelove...Wat mooi om te lezen dat alles goed was. Ik moet 10 mei ook weer terug. :) Dan kunnen ze idd alles net iets beter opmeten en bekijken.

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Tuurlijk ken ik je nog!! Gefeliciteerd meid, bijzonder om elkaar hier weer te treffen. X

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ach Banaantje, wat een dag! Hebben ze ook bloed geprikt? Sterkte hoor

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

#1545 Lynnami, 27 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2010
    alles boven hcg 4500 is fantastisch dus laten we hopen dat dat het geval is. 4500+

Edit- 3294...
    Niet slecht maar ook niet fantastisch. Hcg heeft zich gemiddeld elke 54u verdubbeld. Als bij al ziet het er nogsteeds heel erg goed uit en is er totaal geen reden voor paniek.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @MilkHd....je zei dat jij ook nog een kleine kans op een tweeling hebt. Bij mij kwam het als grote verassing, hoewel we er altijd rekening mee gehouden hebben. Bij mij is er één eitje gesprongen, althans dat dachten we. Deze was 21mm, en was de grootste. De rest is niet meer opgemeten. Blijkbaar is er toch nog één extra mee gesprongen waarvan ze die van te voren niet gezien hebben. Dus wie weet geldt hetzelfde voor jou? ;) Je weet maar nooit door die hormonen en IUI. Haha.

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Banaantje ik wil je een hele dikke knuffel geven wat erg voor je meis! Ik hoop dat je alles een beetje kunt verwerken! Weet niet zo goed wat te zeggen ben er helemaal stil van.

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    banaantje; uiteindelijk een spoedoperatie geworden, had niet later moeten gebeuren want dan was ik er niet meer geweest...vruchtje groeide nml gewoon door in mijn eileider, deze mis ik nu dan ook. Maar mijn kleine meisje is niet veel later verwekt en nu ben ik ook zwanger...al met al goed gegaan, maar het is heftig, hou het goed in de gaten!

9. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    @ Vlinder! Jeetje een tweeling! Gefeliciteerd! Aan de kant van mijn lief zitten ook tweelingen, zijn moeder is 1 van een tweeling en mijn schoonzus (de zus van lief) heeft met mijn broer (hihi grappig he) ook een twins op de wereld gezet. Gelukkig is de man niet de doorgever, want ik weet niet of ik het nu meteen leuk had gevonden haha. Ben dus heeeeeeeeeeeel blij dat wij maar 1 vruchtje zagen. Maar ben voor jou heel blij, want volgens mij vind je het helemaal toppie!

@Banaantje81 Wat een vreselijk nieuws! Super veel sterkte! Wat lezen we hier toch vaak dat het mis gaat zeg, bah! Ik denk aan je!

@iedereen die een echo had. Bijzonder he? Fijn dat het goed leek bij de anderen. Wij hebben geen fotootje gekregen dus kan nog niets met jullie delen. T was nog zo klein. 7 mei terug voor de echo die al gepland stond. Dan zijn we 8 weken onderweg en krijgen we vast leuke plaatjes mee naar huis. Dan met 12 weken nog eens weer. Das dan toch het voordeel van bij de gyn geweest zijn van te voren. We mogen ietsje vaker spieken nu in het begin.
    Ben echt zo opgelucht! Had net wat donkere afscheiding. Nou geen paniek meer hoor. Tuurlijk kan het nog mis gaan, maar ik voel me echt een stuk zekerder.

Ik duik nu mijn bedje in, want moest veel rusten van de gyn.

Wat vervelend trouwens dat anderen slechte ervaringen hebben met de gyn. En Par wat een verhaal! Ik duim voor je!
    Voor jullie allemaal trouwens!!!!!!! We gaan er hopelijk mooie maanden van maken samen!

Angiebaby hoe is t met jou??

Nou nu ben ik echt weg na dit warrige stukje haha...Trusten!!

10. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Alleen maar als de baby 'klaar' is.... anders gebeurt er niets..... dan is het gewoon een goede bron van foliumzuur

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Maesther, ik herken het hoor, nu ook weer, en hoop niet dat ik net zo moe wordt als bij mijn eerste kanjer. Maar tja, alle kwaaltjes zijn nu welkom en dan hoor je mij (nog) niet klagen. Liever kwalen en zwanger dan andersom.

@Charmed, wij vonden het ook eng hoor, en ik kon al heel snel vanwege de harde buiken geen sex meer hebben want elke keer kreeg ik een tennisbal in mijn buik.

@Romytamara hoe is het met je opa? En hoe oud is je zoontje.

@Maesther, thanks voor je respect,dat is iets wat ik 2 jaar geleden zei, hahahaha......nu ben ik zelf eentje van die zwangeren die al een kleintje heeft!!! En iid ik merk nu al dat je niet meer kan liggen wanneer je moe bent.
    Tis wel dus even belangrijk voor mij om toch ergens mijn rust te pakken.

@wgev, bellen morgen!!!!!!!!!!!!!!! Probeer je nog geen zorgen te maken, maar wel even bellen!! Oh je hebt al gebeld, jeeee.....nou mijn vk stelde me altijd gerust.

@Proberen, ohhhh gelukkig dat alles goed is!! En gefeliciteerd met je kloppend hartje.

@JIPPPPPPPP................zie je wel meid!!! Oh ben zo blij.

@Wgev, ohhhh meid dat krijg je ook nog als je straks de kleine een dag niet voelt, dan wordt je weer zo onzeker.

@VLinderrrrrr.....een tweeling joehoe!!! Gefeliciteerd. Weet iemand of bij een tweeling je HcG ook twee keer zoveel is?

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @banaantje, voor jou een apart berichtje, jeetje meid, wat jij vandaag hebt moeten doorstaan. En dan die test waardoor je dacht, het zit goed........heb zooooo met je te doen. Hoop dat het dan een andere innesteling is,dat zou mooi zijn.......maar pfffff........
    Sterkte!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    WHaaaa JIP nu al naar bed.............mennnnn wou dat ik dat kon. Maar als we dat gaan doen zie ik mijn man al helemaal niet meer.

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hihihi gelukkig ben ik dan niet de enige....heb zowaar niet gebloed erna dus denk dat ik de volgende keer wel iets meer ontspannen erbij kan zijn.....raar wezen verander je in hoor als je zwanger bent hahaha

15. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland

Tja hier t zelfde...maar de boodschap van de gyn was heel duidelijk:Luister naar je lijf en neem je rust! Ga vroeg naar bed en doe kalm aan!!!!!

En mijn lijf wil al wel sinds vanmiddag 2 uur naar bed. heb te lang gewerkt toen nog gekookt. Mijn lief is nu anderhalf uur thuis. Moesten de flessen voor de MvM nog wegbrengen en naar de Praxis ff snel. Dus ben blij dat ik nu kan. Heb het dus al uitgesteld.
    Mijn lief en ik zien elkaar ook onwijs weinig. wat dat betreft ben ik ook blij dat we straks meer samen thuis zijn als de kleine er is. Duurt nog even, maar kan er nu al naar uitkijken. Het enige weekend dat we samen vrij zijn komen zijn kids ook. Nu nog maar 1 dagje dus hebben we 1 dag samen in de 2 weken. Niet zoveel he. En toch hebben we het heel fijn en knus! hihi

Nou nu ga ik echt hihi

Liefs

16. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ vlinderr Oeff ik maak in theorie ook nog kans. Ook via hormonen (puregon en pregnyl) zwanger geworden. Dacht dat ze bij jou met 2 eitjes de IUI hadden gezet. Maar als het echt zo'n verrassing is..
    hmm.. volgende week toch maar even goed op de echo kijken.. :D

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Esthern...Hahah, het was idd een verassing. Ben benieuwd bij jou. :)

@Goofychick....Ik weet niet zeker of het hcg dubbel is bij een tweeling. Ik testte al wel heel vroeg positief. Het hcg is wel meer volgens mij, maar hoe die percentages liggen weet ik eigenlijk niet.

@Jip...ik kan me voorstellen dat de meeste mensen niet op een tweeling zitten te wachten, maar wij vinden het idd helemaal geweldig. Kan me nu al niet meer indenken dat het er maar één zou zijn. hahah. Ben al helemaal aan het idee gewend. :)

18. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ vlinderr bij de eerste hoopten wij eigenlijk op een tweeling. Was mooi geweest, gelijk klaar !
    Maar nu hebben we een zoontje die straks 1,5 is.. en dan is een tweeling erbij wel erg veel.. Maar mocht het er toch twee zijn, zullen we er vast ook heel er blij mee zijn ! Moet er nu alleen nog even niet aan denken hihi..

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    MIJN ZOONTJE LOOPT!!!!!

Ben helemaal trots......en hij ook op zichzelf.
    Hij liep al wel wat pasjes maar vond kruipen toch altijd prettiger, en nu in de keuken opeens staan lopen richting andere kant van het huis, en dat is toch 13 m.

Zo dat was ff ego berichtje van een trotse mama, hij weet het gewoon dat ik zwanger ben, zijn zoveel dingen die hij nu opeens doet.
    (veel met baby's bezig zijn op het kinderdagverblijf, zelfs de leidster waarschuwen dat er een baby huilt in het bedje, mij een speen geven, hele tijd in de kinderwagen kijken en dat slaan op mijn buik zaterdag)
    Heerlijk, hoef ik hem straks niet meer zoveel te tillen als ik met een dikke buik loop.
    Hoewel er nu ook wel een fase afgesloten wordt.

20. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ goofychick oohhh wat gaaf ! Hoe oud is je zoontje nu ?

Deel Deze Pagina